twitter:KeepingtheLeith twitterde op maandag 06-10-2014 om 19:26:09Syrian Arab Army captured the entrance to the largest tunnel in Jobar leading to Zamalka. 105th Brigade took 10 building blocks in Zamalka. reageer retweet
twitter:2111015 twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:57:59MT @Muschelschloss: Protesters in #Switzerland in solidarity with #Kobane http://t.co/jBI8oL7auU - #Syria #ISIS - via @RuwaydaMustafah” reageer retweet
twitter:
Blijf je deze foto 20 keer per dag posten?quote:
Als ze buiten gebruik gesteld gaan worden bij de TSKquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Nintex het volgende:
Wanneer voegt ISIS de netjes geparkeerde jaren 70 tanks van Erdogan aan hun arsenaal toe?
Ik denk dat de slagkracht van het Turkse leger nog aardig tegenvalt in de praktijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Nintex het volgende:
Wanneer voegt ISIS de netjes geparkeerde jaren 70 tanks van Erdogan aan hun arsenaal toe?
Schijnt dat ze ook de 2de kamer bestormd hebben of zo. Dit vind ik zo fucking vet aan Koerden. Zo begaan met hun mensen dat ze er alles voor over hebben. Ze nemen het recht in eigen handen wanneer dat nodig isquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:2111015 twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:57:59MT @Muschelschloss: Protesters in #Switzerland in solidarity with #Kobane http://t.co/jBI8oL7auU - #Syria #ISIS - via @RuwaydaMustafah” reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik denk dat de slagkracht van het Turkse leger nog aardig tegenvalt in de praktijk.
Materieel en aantallen is gewoon prima. Ik wantrouw echter het opleidingsniveau.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik denk dat de slagkracht van het Turkse leger nog aardig tegenvalt in de praktijk.
Zeker niet, maar enigszins zelfreflectief vermogen zou een begin zijn bij veel islamitische landen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Verder speelt het westen alleen een altruïstische rol natuurlijk.
Krijg toch sterk het vermoeden dat dat in de zakken van Erdogan en zijn APK maatjes verdwenen is. Dat had ik ook al toen mini-Nederland raketten moest plaatsen om Turkije te beschermen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
Ach een van swerelds hoogste defensie budgetten.
Anders bereiken ze niks. Heldenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Schijnt dat ze ook de 2de kamer bestormd hebben of zo. Dit vind ik zo fucking vet aan Koerden. Zo begaan met hun mensen dat ze er alles voor over hebben. Ze nemen het recht in eigen handen wanneer dat nodig is
Ik zou Turkije niet binnenvallen, dan kom je ons helpen of heb je geen Nederlands paspoort (Koerd)?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:01 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik denk dat de slagkracht van het Turkse legen nog aardig tegenvalt in de praktijk.
Turkije maakt zich niet populair met deze actiesquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
Alsof er ergens nog draagvlak in de bevolking is om de Turken te helpen als ze in de shit zitten....
En die oude meuk die ze uit het museum hebben getrokken is misschien handig tegen stenengooiers, maar verder...
Maar 2xquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Blijf je deze foto 20 keer per dag posten?
Wat is het nou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef UpsideDown het volgende:
ISIS schakelt de Abrams uit van het Iraakse leger, deze oude Turkse zooi is peanuts voor ze. RIP Turkse militairen.
fapfapfap?quote:
Beetje stoken toch G?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is het nou.
Ze steunen IS toch?
Make up your mind.
Daarom. Numeriek een prima leger, maar wel veel oude meuk. Dat budget zegt weinig met de corrupte Erdorat aan de macht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Turkije maakt zich niet populair met deze acties
Ik ook plus de militaire intelligentie(heethoofden)quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Materieel en aantallen is gewoon prima. Ik wantrouw echter het opleidingsniveau.
Hup heethoofdjes hup.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik ook plus de militaire intelligentie(heethoofden)
Inderdaad. M.u.v. Korea niet bepaald een goed militair imago.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik ook plus de militaire intelligentie(heethoofden)
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:02:59Aan alle moedige Koerdische strijders in Kobane: mijn excuses voor onze lafheid. #NotInMyName reageer retweet
Obama heeft half Irak en half Oekraine al opgegeven. Ik zou me niet rijk rekenen met Amerikaanse steun als ik Turkije was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
De Amerikanen gaan İncirlik en die kernwapens bij de Zwarte Zee echt niet opgeven hoor.
Dat weten de Turken ook wel.
twitter:myriamonde twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:04:10RT @SerioSito: Kurds in Berlin protest in front of American embassy and brandenburger tor for #kobane #TwitterKurds http://t.co/aM2ukfDVAF reageer retweet
Al is Turkije, iig de Bosporus, wel een stuk belangrijker natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama heeft half Irak en half Oekraine al opgegeven. Ik zou me niet rijk rekenen met Amerikaanse steun als ik Turkije was.
Azerbaidjan helpt ze wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama heeft half Irak en half Oekraine al opgegeven. Ik zou me niet rijk rekenen met Amerikaanse steun als ik Turkije was.
Zo gemeend ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:02:59Aan alle moedige Koerdische strijders in Kobane: mijn excuses voor onze lafheid. #NotInMyName reageer retweet
NAVO land waar Amerikaanse kernwapens en raketschilden zitten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Half Oekraïne opgegeven of half Oekraïne gewonnen>?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Altay_(tank)quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Halcon het volgende:
Alsof er ergens nog draagvlak in de bevolking is om de Turken te helpen als ze in de shit zitten....
En die oude meuk die ze uit het museum hebben getrokken is misschien handig tegen stenengooiers, maar verder...
gewoon net zoals destijds met de Korea oorlog allemaal vrijwillig gaan knokken onder de vlag van de VNquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo gemeend ook.![]()
Alsof ze in de voorste linie zou vechten, tante truus zbij haar vriendin zou lekker bij haar vriendin een kopje koffie nuttigen terwijl andermans zoon die kant op zou moeten vliegen/vechten.![]()
![]()
Het Azerbaycaanse defensiebudget is alleen wel hoger dan het totale Armeense budget.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat leger is niks van hunze krijgen klappen van Armenië
Zijn gewoon Abrams kopie'squote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Altay_(tank)
Dat waren de jaren 50, toen aten de mannen nog rauw vlees.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon net zoals destijds met de Korea oorlog allemaal vrijwillig gaan knokken onder de vlag van de VN
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het Azerbaycaanse defensiebudget is alleen wel hoger dan het totale Armeense budget.
En toch krijgen ze klappenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het Azerbaycaanse defensiebudget is alleen wel hoger dan het totale Armeense budget.
Dat komt dus wel goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Breaking. Turkse soldaten eten kinderen.
Ik las op Twitter. Dus waar.
Moest vooral goedkoop zijn inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef TeenWolf het volgende:
De militaite technologie van Turkije ASELSAN en ROKETSAN.![]()
![]()
![]()
Waar bondgenoot Nederland afweergeschut van koopt.
http://www.aselsan.com.tr/en-us/Pages/default.aspx
http://www.roketsan.com.tr/en/
Bron van de offerte?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moest vooral goedkoop zijn inderdaad.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef De_Guidance het volgende:
Breaking. PKK gerila eten kinderen.
Ik zag op Turkse TV. Dus waar.
Ja en Azerbeidzjan krijgt Turkse steun your point?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Bilge het volgende:
Momenteel beschermt Rusland Armenië. 1 tegen 1 zou Armenië geen partij zijn voor Azerbaycan. Als de Russen Oekraine binnenvallen, zou het volgens analisten nog geen week duren voordat Azerbaycan Armenië binnenvalt.
Artsakh.quote:
Dat moeten ze vooral proberen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Bilge het volgende:
Momenteel beschermt Rusland Armenië. 1 tegen 1 zou Armenië geen partij zijn voor Azerbaycan. Als de Russen Oekraine binnenvallen, zou het volgens analisten nog geen week duren voordat Azerbaycan Armenië binnenvalt.
In een Syrië burgeroorlog topic.quote:
dat is het altijd al zo geweestquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef beantherio het volgende:
Gadverdamme wat is het toch een teringzooi in de wereld
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk, maar men is echt doorgeslagen nu, ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In een Syrië burgeroorlog topic.![]()
Het gaat over Syrie en de burgeroorlog daar en alle mensen ouwehoeren over Turkije, alleen dat is al dikke faal.
Syrië topic?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
Laat Azerbeidzjan maar Armenië binnenvallen, dan worden ze lekker afgemaakt door de Russen.
100.000 Armeniërs in Syrië (levenden althans).quote:
Zouden de Turken helpen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
Laat Azerbeidzjan maar Armenië binnenvallen, dan worden ze lekker afgemaakt door de Russen.
Psssstquote:
Hopelijk.quote:
Psssst Syrië burgeroorlog topic.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
het zal niet de eerste genocide zijn waar turkije verantwoordelijk voor is
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
twitter:ArjDnn twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:24:36Reports says YPG are repelling ISIS attacks and inflicting heavy losses on ISIS in outer neighborhoods of Kobane.#TwitterKurds #Syria reageer retweet
Wel de laatstequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
twitter:ArmedResearch twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:11:49#BREAKING #Kurds inside #Kobane are reporting airstrikes right now. Better later than never. #Syria-#Turkey #ISIS reageer retweet
laten we hopen dat er Nederlandse F16's bij betrokken zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef IPA35 het volgende:
twitter:ArmedResearch twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:11:49#BREAKING #Kurds inside #Kobane are reporting airstrikes right now. Better later than never. #Syria-#Turkey #ISIS reageer retweet
Als je doel is de Turken van hun thuisland te verdrijven, kun je wel op vergelding wachten, ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef badschaap het volgende:
Turkije speelt daar ook een rol in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef TeenWolf het volgende:
Leuk Turkije maar.........het gaat echt over de SYRISCHE burgeroorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |