Dat krijg je met zo'n ondertitel, plus ik zit er al even.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje in SEX posten, he overloper.
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.quote:
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.quote:
Wat voor drugs?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.
since you be gone, love aint enough.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.
Ecstacy, the love drug.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.
Dat is niks nieuws. Snappy, maar old.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.
Chemische meuk. Doe mij dan maar een mooie dans.quote:
liefdequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.
Jammer he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws. Snappy, maar old.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chemische meuk. Doe mij dan maar een mooie dans.
Zullen we complicate even bellen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
mee eensquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wrom?quote:
O god doe nou niet.quote:
Dat is nogal een danseresquote:
quote:
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat nietquote:
Twee keer live gezien.quote:
Kan Samzz goed dansen ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat niet
quote:
Ik was een artikel aan het lezen over de idealisering van liefde.quote:
Goede vraag, geen idee.quote:
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?quote:
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.quote:
Nou, vertel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik was een artikel aan het lezen over de idealisering van liefde.
Hahahahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.
Allicht, ik vond het wel leuk, al stond ze graag op de middenstipquote:
En jij helaas niet de man van haar dromen, want die heeft ze al dacht ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat niet
Oh ja, jij kent haar ook nogquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?
Nee. Sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.
Geen idee. Ik denk eerder dat die Vlaamse friet erin geschuurd is. En daarna pas de mayo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!quote:
Ik kan best een mooi meisje zijn hoor.quote:
Barb, wat doe je nu.quote:
http://markmanson.net/lovequote:
Wacht, wat? Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij helaas niet de man van haar dromen, want die heeft ze al dacht ik.
Kreeg net een pushbericht, maar volgens mij zijn ze een beetje over hun capaciteit...quote:
Inderdaad, nos.nl wilde niet openen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht, maar volgens mij zijn ze een beetje over hun capaciteit...
Ze heeft een Vlaamse Vriend. En geen kutbrommer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht, wat? Wat weet jij dat ik niet weet?
Thanks, even lezen tussendoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
http://markmanson.net/love
Happy reading.
Ik ben veel beter in lezen en begrijpen dan in herhalen en uitleggen, helaas.En ik heb daarna nog drie andere dingen gelezen.
Zolang ze niemand doodschieten is er niks aan de hand, al slaat dit natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
Jaren 70 praktijken? Molukkers en treinen vs Koerden en Tweede Kamer?
Jamaar....jamaar....ik heb ook geen kutbrommerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft een Vlaamse Vriend. En geen kutbrommer.
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar....jamaar....ik heb ook geen kutbrommer
Gelezen. Goed stuk, alleen te kil en te berekenend bekeken naar mijn mening.Love and falling in love are both not a commodity, they are part of the unpredictable nature of yourself.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
http://markmanson.net/love
Happy reading.
Ik ben veel beter in lezen en begrijpen dan in herhalen en uitleggen, helaas.En ik heb daarna nog drie andere dingen gelezen.
Charmant verteld, maar waarquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.
Soms moet ik hard zijn vriendquote:
brommers kiek'n krijgt een heel andere ladingquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.
Ik ga maar verder met bier drinekn dan, broquote:
Trusten art!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
brommers kiek'n krijgt een heel andere lading
Trusten!
Aan je spelling te zien heb je al genoeg op!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga maar verder met bier drinekn dan, bro
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelezen. Goed stuk, alleen te kil en te berekenend bekeken naar mijn mening.Love and falling in love are both not a commodity, they are part of the unpredictable nature of yourself.
I will not change my mind about my view on love.
Typo, dude!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trusten art!
[..]
Aan je spelling te zien heb je al genoeg op!
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.
Uh huh, dat zeggen ze allemaal voordat ze hun blaas legen in de bloempot denkende dat ze in het toilet zijn beland.quote:
Als ik soms om me heen kijk is het antwoord volmondig 'ja'. Dat gaat zeker op voor een hoop mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens een verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?
Ik ben al eens in die valkuil getrapt en het heeft nu ik erop terugkijk bijna 4 jaar geduurd voordat ik dat doorhad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.
Nou je moest eens weten barbusse. Je moest eens weten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
Oh Engel, zou de volgende meet eigenlijk niet in pak zijn? En jij in een jurk.
Is dat dan de bockbier meet?
Zoals alles moet ook liefde met mate. Je hebt niet alleen liefde nodig en het lost ook niet alles op. Maar het zinnetje: "The only way you can fully enjoy the love in your life is to choose to make something else more important in your life than love." ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk niet dat je iets anders belangrijker moet maken maar het allemaal even belangrijk moet zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij, hoe een hopeloze romanticus ik ook moge zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik soms om me heen kijk is het antwoord volmondig 'ja'. Dat gaat zeker op voor een hoop mensen.
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals alles moet ook liefde met mate. Je hebt niet alleen liefde nodig en het lost ook niet alles op. Maar het zinnetje: "The only way you can fully enjoy the love in your life is to choose to make something else more important in your life than love." ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk niet dat je iets anders belangrijker moet maken maar het allemaal even belangrijk moet zijn.
Voor mij ook niet, gelukkig. Hoewel ik wel dingen herken uit eerdere relaties. Zoals wat hij beschreef over zijn eerste vriendin. Zo'n relatie had ik ook. Duurde ook bijna drie jaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet voor mij, hoe een hopeloze romanticus ik ook moge zijn.
Maar dan gaat het dus meer over het gebrek aan eigenwaarde dan over liefde dat dit soort waarschuwingsstickers uitgedeeld moeten worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.
Want liefde is soms kut. Het hoort soms kut te zijn. Als het niet kut was, dan zou je de schoonheid ervan niet of nauwelijks kunnen waarderen. Geen pieken zonder dalen.
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, gelukkig. Hoewel ik wel dingen herken uit eerdere relaties. Zoals wat hij beschreef over zijn eerste vriendin. Zo'n relatie had ik ook. Duurde ook bijna drie jaar.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.
Want liefde is soms kut. Het hoort soms kut te zijn. Als het niet kut was, dan zou je de schoonheid ervan niet of nauwelijks kunnen waarderen. Geen pieken zonder dalen.
Jij bent ook altijd een mooi discussiepuntquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, net op tijd voor een mooie discussie zie ik
Dat is een beetje wat ik eruit haal. Niet het hele verhaal natuurlijk, maar wel wat voor mij naar voren toe kwam. Dit kan voor iedereen anders zijn. Dat blijkt wel weer uit de gemengde reacties.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat het dus meer over het gebrek aan eigenwaarde dan over liefde dat dit soort waarschuwingsstickers uitgedeeld moeten worden.
Dat geloof ik zeker. Alleen is het soms moeilijk bepaalde patronen te doorbreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.En ja, sommige mensen leren van hun fouten.
Amen to that!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.En ja, sommige mensen leren van hun fouten.
Niet mogelijk, intimiteit en liefde is toch wel essentieel in een relatie, anders spreek je van een vriendschap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.
Naar mijn mening is het veel belangrijker om (en dit is heel cliché) een maatje te hebben waarmee je kan lachen, huilen, op kan bouwen etc. en mogelijk meer mee kunt delen zoals intimiteit en liefde.
Uhh??quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd een mooi discussiepunt.
smoothquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciaal om je auto weer werkend te krijgen?
Ik zeg ook nergens dat je dan niet praat over een relatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet mogelijk, intimiteit en liefde is toch wel essentieel in een relatie, anders spreek je van een vriendschap.
Maar dat zegt hij ook. Dat je partner je beste vriend zou moeten zijn. Er staat een heel stuk over.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.
Naar mijn mening is het veel belangrijker om (en dit is heel cliché) een maatje te hebben waarmee je kan lachen, huilen, op kan bouwen etc. en mogelijk meer mee kunt delen zoals intimiteit en liefde.
Ik heb er wel van geleerd nooit meer zo snel in die valkuil te trappen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aha, dat is waar ook. Was even vergeten dat jij altijd blij wordt van k^tweer.
Zeg gewoon dat ze twee mooie discussiepunten heeft, man man man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik dacht laat ik ook even mijn eigen oogpunt daarover neerzetten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij ook. Dat je partner je beste vriend zou moeten zijn. Er staat een heel stuk over.
Ja, lekker regenquote:
Ik bedoelde hem helemaal niet zoquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, laten we de opmerkingen nog fouter gaan maken,
het is tenslotte maandagavond.
quote:
Op de maandagavond kan dat best.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, laten we de opmerkingen nog fouter gaan maken,
het is tenslotte maandagavond.
Zure smaak van de maandag even vergetenquote:
Ik heb ervan geleerd voorbereid in die valkuil te trappen. Machete, kompas, vislijn, water purifier, alles bij me. And I will be the baddest motherfucker in the valley.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er wel van geleerd nooit meer zo snel in die valkuil te trappen.
Ja, maar hoe weet ik van te voren of het wel/niet meestal is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, mijn opmerkingen zijn meestal niet zo dubbelzinnig bedoeld.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ga het hondje uitlaten en daarna lekker slapen. Slaap zacht iedereen.
Wanneer kom je hier eens in de buurt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet ik van te voren of het wel/niet meestal is.
Ben vandaag nog langsgereden trouwens, heb je niet gezien, nog op een super mooie groene auto gelet, maar heb je niet gespot.
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ga het hondje uitlaten en daarna lekker slapen. Slaap zacht iedereen.
Als ik weer op vakantie ga denk ik, normaal ga ik niet naar het (bijna) buitenland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier eens in de buurt?
Ik was vandaag dan ook werken he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet ik van te voren of het wel/niet meestal is.
Ben vandaag nog langsgereden trouwens, heb je niet gezien, nog op een super mooie groene auto gelet, maar heb je niet gespot.
Dat heb ik allemaal niet nodig. Tegenwoordig leg ik mijn verwachtingen zo laag dat ik een date als een leuke middag/avond onder vrienden zie. Hoe hoger ik ze heb gelegd vroeger, hoe harder ik op mijn bek ben gegaan en ik heb daar geen zin meer in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd voorbereid in die valkuil te trappen. Machete, kompas, vislijn, water purifier, alles bij me. And I will be the baddest motherfucker in the valley.
I like the way you thinkquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd voorbereid in die valkuil te trappen. Machete, kompas, vislijn, water purifier, alles bij me. And I will be the baddest motherfucker in the valley.
Soms is de valkuil niet helemaal te ontwijken inderdaad. Maar je moet weten wanneer het genoeg is en er naar handelen De fout die ik maakte is om in een relatie te blijven waar ik gekleineerd werd en 'misbruikt' om mijn loyaliteit en goedheid. Ik weet bij voorbaat dat het me ergens mogelijk weer zou kunnen gebeuren maar dat ik er dan wel eerder een punt achter zet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik weer op vakantie ga denk ik, normaal ga ik niet naar het (bijna) buitenland.
Hij woont nog gewoon in Brabant hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik weer op vakantie ga denk ik, normaal ga ik niet naar het (bijna) buitenland.
Ik heb ook opgelet tussen 16.15 en 16.45uur toen ik terug naar de bewoonde wereld reed, Dan ben je toch altijd wel klaar met werken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vandaag dan ook werken he.
En mocht ik dingen op een wat schunnigere manier bedoelen dan merk je dat echt wel.
Maar leg je ze dan niet af en toe te laag?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet nodig. Tegenwoordig leg ik mijn verwachtingen zo laag dat ik een date als een leuke middag/avond onder vrienden zie. Hoe hoger ik ze heb gelegd vroeger, hoe harder ik op mijn bek ben gegaan en ik heb daar geen zin meer in.
Dat klinkt wel een beetje bekend, al had ik het zelf niet zo erg als jij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms is de valkuil niet helemaal te ontwijken inderdaad. Maar je moet weten wanneer het genoeg is en er naar handelen De fout die ik maakte is om in een relatie te blijven waar ik gekleineerd werd en 'misbruikt' om mijn loyaliteit en goedheid. Ik weet bij voorbaat dat het me ergens mogelijk weer zou kunnen gebeuren maar dat ik er dan wel eerder een punt achter zet.
Zoals ik al zei, buitenland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij woont nog gewoon in Brabant hoor
Ik durf rustig door te pakken als ik voel dat het van beide kanten goed zit. Ik doe het gewoon niet te snel meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar leg je ze dan niet af en toe te laag?
Dat je niet meer durft "door te pakken" zeg maar.
Tot rond 17:30 staat mijn groene monster op de carpoolplaats te Beneden-Leeuwen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook opgelet tussen 16.15 en 16.45uur toen ik terug naar de bewoonde wereld reed, Dan ben je toch altijd wel klaar met werken?
Makkelijk praten jij, Mevrouw Centraal Nederlandquote:
Utrecht centraal is iemand andersquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Makkelijk praten jij, Mevrouw Centraal Nederland
Blij dat je niet Utrecht Centraal zegtquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Makkelijk praten jij, Mevrouw Centraal Nederland
Ok, voor de volgende keer danquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot rond 17:30 staat mijn groene monster op de carpoolplaats te Beneden-Leeuwen.
Mocht je nu op de snelweg een mooie witte Toyota bus tegenkomen dan heb je wel kans dat ik er in zit en mag je uitbundig zwaaien.
Ice ice babyquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat de Plus die smaak ook heeft.
In ieder geval de Plus op het smaragdplein te Utrecht.
Maar jij kent iemand hier uit de streek?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Blij dat je niet Utrecht Centraal zegt
[..]
Ok, voor de volgende keer dan
had trouwens geen tijd om daar naar de supermarkt te gaan, dus weet het nu nog niet, al zal zij voor mij gaan kijken
Je kan veel van me zeggen, maar ik heb nog steeds wel enige grenzen die ik niet overschrijd. En respect voor mijn medemens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Blij dat je niet Utrecht Centraal zegt
Dan leg je dus eerder je verwachtingen op een normaal niveau. In mijn ogen is een date ook niks meer dan het gewoon normaal elkaar beter leren kennen. Klikt het, dan is dat mooi en kun je nog eens afspreken en kijken hoe het verder loopt. Klikt het niet, jammer dan en dan weet je dat ook weer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet nodig. Tegenwoordig leg ik mijn verwachtingen zo laag dat ik een date als een leuke middag/avond onder vrienden zie. Hoe hoger ik ze heb gelegd vroeger, hoe harder ik op mijn bek ben gegaan en ik heb daar geen zin meer in.
Ach ik ben er 10x wijzer uitgekomen, zij is er slechter vanaf gekomen door direct verder te gaan met een vage schijn relatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje bekend, al had ik het zelf niet zo erg als jij.
Mn beste vriendin woont in Nijmegen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij kent iemand hier uit de streek?
Dat is mij dus een keer gebeurd, en nooit weer. Leer van je fouten is altijd tegen mij gezegd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms is de valkuil niet helemaal te ontwijken inderdaad. Maar je moet weten wanneer het genoeg is en er naar handelen De fout die ik maakte is om in een relatie te blijven waar ik gekleineerd werd en 'misbruikt' om mijn loyaliteit en goedheid. Ik weet bij voorbaat dat het me ergens mogelijk weer zou kunnen gebeuren maar dat ik er dan wel eerder een punt achter zet.
Ik leg mijn verwachtingen altijd hoog. No offence, but I'll settle for nothing less than the best. Op mijn bek gaan kan ik tegen, heb de spreekwoordelijke eelt op mijn kaak ondertussen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smooth as yats.quote:
Bijna goed, is de N322.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mn beste vriendin woont in Nijmegen.
En rij dan via de N323 (is het geloof ik), dus dan kom je langs Boven- en Beneden Leeuwen.
Ja, als ik thuis was gebleven ben ik eigenlijk het overgrote deel van de dag dan dichterbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna goed, is de N322.
Dus je was zo dichtbij maar tegelijk ook zo ver weg
De eer aan jezelf te houden, heel belangrijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik ben er 10x wijzer uitgekomen, zij is er slechter vanaf gekomen door direct verder te gaan met een vage schijn relatie.
None taken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik leg mijn verwachtingen altijd hoog. No offence, but I'll settle for nothing less than the best. Op mijn bek gaan kan ik tegen, heb de spreekwoordelijke eelt op mijn kaak ondertussen.
If you know what I mean, insert Faxie grijnzende smiley.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eer aan jezelf te houden, heel belangrijk.
[..]
None taken.
Ik bedoel daarmee dat ik wanneer ik op date ga ik er in de eerste instantie niet vanuit wil gaan dat er meteen meer inzit. Als we het samen gezellig hebben en ze wil nog een keer daten en ik ook, dan gaat er langzaam wel wat groeien.
Er is hier in de buurt een terrein waar heel veel hertjes lopen, weet eigenlijk alleen niet of dat nog open is voor publiek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis was gebleven ben ik eigenlijk het overgrote deel van de dag dan dichterbij
Ah N322 ook goed.
Helaas alleen deze keer geen hertjes gezien. Daarom rij ik altijd zo eigenlijk.
Welterustenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
If you know what I mean, insert Faxie grijnzende smiley.
Ik heb ook van mijn fouten geleerd, maar soms weet je pas dat het fout is, als het je al overkomen is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is mij dus een keer gebeurd, en nooit weer. Leer van je fouten is altijd tegen mij gezegd.
[..]
Ik leg mijn verwachtingen altijd hoog. No offence, but I'll settle for nothing less than the best. Op mijn bek gaan kan ik tegen, heb de spreekwoordelijke eelt op mijn kaak ondertussen.
Ja, net voor de Texaco daar bedoel je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is hier in de buurt een terrein waar heel veel hertjes lopen, weet eigenlijk alleen niet of dat nog open is voor publiek.
Nee, in Horssen. Aan de andere kant van de texaco en dan een heel stuk naar links zeg maar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, net voor de texaco daar bedoel je?
Oh. Nja ruin voor de Texaco daar is ook zo'n parkje gemaakt en staat ook een waarschuwingsbordje met hertjes en heb er nu tot twee keer toe hertjes gezien. Dus daarom rij ik zoquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, in Horssen. Aan de andere kant van de texaco en dan een heel stuk naar links zeg maar.
Ik snap Barb wel, hij heeft een hogere standaard dan ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook van mijn fouten geleerd, maar soms weet je pas dat het fout is, als het je al overkomen is.
En ik denk dat Thijs andere verwachtingen bedoelde dan jij.
Ja daar lopen ze ook wel inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Nja ruin voor de Texaco daar is ook zo'n parkje gemaakt en staat ook een waarschuwingsbordje met hertjes en heb er nu tot twee keer toe hertjes gezien. Dus daarom rij ik zo
Bambi's moeder?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar lopen ze ook wel inderdaad.
Maat van me een keer 's nachts 1 op de auto gehad.
quote:
Het is maar goed dat Bambi nu niet in het topic zit.quote:
Ja, goed plan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om mijn bed op te gaan zoeken.
Welterusten all
hebberdquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ik die delen met Royco?
Wel een beetje matig hoor.
Godsamme...quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vind het een goed plan om mijn bed op te gaan zoeken?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om mijn bed op te gaan zoeken.
Welterusten all
Welterusten lieverds.quote:
No better bed then your own.quote:
Ow die was voor Royco.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet ik die delen met Royco?
Wel een beetje matig hoor.
Dat is niet helemaal waar, het logeerbed van mijn ouders is toch beter dan het mijne.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logeer al ergens anders helaas. Gok dat Roy's bed beter was geweest.
Ah, weer op die locatie? Toch wens ik je welterusten en een goede nacht toequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Logeer al ergens anders helaas. Gok dat Roy's bed beter was geweest.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, het logeerbed van mijn ouders is toch beter dan het mijne.
Jij bent ook echt gewoon de king of smiley'squote:Op maandag 6 oktober 2014 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die was voor Royco.
Voor jou heb ik er een paar meer[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, gelukkig kan ik zelf ook nog wel iets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al is doordeweeks niet handig natuurlijk aangezien ik dan geen tijd heb om ontbijt te maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent ook echt gewoon de king of smiley's
[..]
Ach, gelukkig kan ik zelf ook nog wel iets.
Dat zeg ik ook niet, maar als je dan toch komt logeren dan maak ik als gastheer natuurlijk ontbijt he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent ook echt gewoon de king of smiley's
[..]
Ach, gelukkig kan ik zelf ook nog wel iets.
Worstenbroodjes toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar als je dan toch komt logeren dan maak ik als gastheer natuurlijk ontbijt he.
Ik denk dan niet gelijk aan menukaarten.....quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt voor elk type vrouw een eigen menu-kaart in je nachtkastje liggen?!
Ik ben daar behoorlijk arrogant in jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap Barb wel, hij heeft een hogere standaard dan ik.
En waar ik zelf een hekel aan heb gekregen is dat sommige wijven alleen denken: "Is hij wel goed genoeg voor mij.", terwijl het andersom net zo belangrijk is.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dan niet gelijk aan menukaarten.....
Dat verbaast mij niksquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet op elke situatie voorbereid zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt voor elk type vrouw een eigen menu-kaart in je nachtkastje liggen?!
Vunzquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zou ik vrouwen met jouw karakter dan ook vermijden als een ebola-patiënt. Drink liever iets op een terras met je terwijl we vrouwen spottenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar behoorlijk arrogant in ja
*brofistquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet op elke situatie voorbereid zijn.
"Wilt u menu?!"quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oi, ik ben heul gezellig ende social hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom zou ik vrouwen met jouw karakter dan ook vermijden als een ebola-patiënt. Drink liever iets op een terras met je terwijl we vrouwen spotten
Dank u, viel me zomaar in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Thijs, deze is wel een van je betere hoor!
Daar kan ik niet over oordelen, maar ik geloof je op je woord.quote:
Nee, en uiteraard wil ik er eentje die bij me past. Ze moet wel d'r eigen leven hebben buiten mij om en zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, ik ben heul gezellig ende social hoorMaar jij wilt toch ook niet eindigen met een vrouw die denkt van "Mja, we moeten het er maar mee doen"?
Getver, eigen keuzes, eigen leven. Schiet niet op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, en uiteraard wil ik er eentje die bij me past. Ze moet wel d'r eigen leven hebben buiten mij om en zo.
Dus jij hangt liever 100% van de tijd aan hem, in hem, op hem, onder hem, bij hem? Ieuwquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Getver, eigen keuzes, eigen leven. Schiet niet op.
Sorry!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
En nu ga ik echt slapen, jullie houden me weer wakker he
Doe je toch echt zelf Royke! Maar welterusten kerelquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Ik zou er niet aan willen denkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:59 schreef Royco1 het volgende:
Het is je vergeven.quote:
Ja precies dit. Straks wil ze iets anders dan jij, niet handig/praktisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja Ik zou er niet aan willen denken. Een vrouw met karakter ipv een opblaaspop
.
Ik heb altijd een goede reden. Ben vrouw/lief/schattig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
But don't let it happen again.
Of je moet een hele goede reden hebben natuurlijk.
Ja, we vervuilen alles tot die stomme k^thoeren het eindelijk eens begrijpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
Beginnen jullie nu ook al in dit topic daarover?
Dat laatste stukje is dan wel weer waar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goede reden. Ben vrouw/lief/schattig.
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb altijd een goede reden. Ben vrouw/lief/schattig.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste stukje is dan wel weer waar.
Oh en ik tel de verspreking van Thijs ook gewoon bij jou, dus dat is 3.
JA altijd die kuthoooooerrrreeeenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
Beginnen jullie nu ook al in dit topic daarover?
O je gaat gelijk schelden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, we vervuilen alles tot die stomme k^thoeren het eindelijk eens begrijpen
Ging jij niet slapen?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is het ook weer niet hoor
Ow mja dat helaas niet. Je zag er wel vrouwelijk uit in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan bevestigen dat ik vrouw ben?
Oh Fax, daar komen die roddels weer.
You don't tell me what to do!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?!
oh wacht, ik ook
Oquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat bevestig ik ook. Tenzij het twee nepperds zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuke vrouwen zijn een hoax!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Oen ik maar denken dat je een leuke vrouw bent.
Ik had speciaal roze aangedaan, werkt dus goed zie ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow mja dat helaas niet. Je zag er wel vrouwelijk uit in ieder geval
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had speciaal roze aangedaan, werkt dus goed zie ik
Ja maar dat kan ook netjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee? Ik leef mij in. Beetje emotie is niks mis mee
Oh nee,.. nja gelukkig heb je al een Fok!account.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O nee mijn wereld is een grote illusie![]()
.
Matrix.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O nee mijn wereld is een grote illusie![]()
.
Mannen zijn kuthoerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee,.. nja gelukkig heb je al een Fok!account.
Nee dat niet. Maar ik probeer mijn best te doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar was ik niet netjes dan?
Of ben jij gewoon uber netjes?
Nou ik moet wel zeggen dat je al een tijd geen Fax-achtige opmerkingen heb gemaakt ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik probeer mijn best te doen.
Jawel, leuk toch!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
We gaan toch niet ook hier de discussie aan van: vrouwen willen een klootzak?
Wat is er mis met Fax achtige opmerkingen hmmmm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik moet wel zeggen dat je al een tijd geen Fax-achtige opmerkingen heb gemaakt ja.
Ziek? Zwak? Misselijk?
Dat zijn de eerste symptomen...
Nee soms moet je je gewoon een beetje aanpassen en verantwoordelijk zijn enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik moet wel zeggen dat je al een tijd geen Fax-achtige opmerkingen heb gemaakt ja.
Ziek? Zwak? Misselijk?
Dat zijn de eerste symptomen...
Alsof die 5000000 andere 'vrouwen willen een klootzak' topics niet genoeg waren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
Nee hoor, dat is al algemeen bekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
Niks, maar netjes zijn ze niet altijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er mis met Fax achtige opmerkingen hmmmm?
Liefdequote:
Helemaal niets als jij ze maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dit!quote:
Daar gaat de kwaliteit van het topicquote:
Dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Alsof die 5000000 andere 'vrouwen willen een klootzak' topics niet genoeg waren.
Schijnt.quote:
Ik vind je liefquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liefde
[..]
Helemaal niets als jij ze maakt.
[..]
En dit!
Nou dat jij ze tegenwoordig veel te weinig maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, Fax is een softie aan het worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou dat jij ze tegenwoordig veel te weinig maakt.
Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ssst zeg dat nou niet. Fax is druk bezig met hosselen, straks verliest hij zijn concentratie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
't Is de afgelopen week heel stil geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Fax is een softie aan het worden.
Zal wel de bijwerking van zn date zijn geweest.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ssst zeg dat nou niet. Fax is druk bezig met hosselen, straks verliest hij zijn concentratie.
HET HOF MAKEN!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ssst zeg dat nou niet. Fax is druk bezig met hosselen, straks verliest hij zijn concentratie.
Klopt, maar bij fax mag ik de 'verkeerde' benaming gebruiken, dat is fax-waardig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
HET HOF MAKEN!
Jij zou toch beter moeten weten
Die Deense?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is de afgelopen week heel stil geweest
Schone deernes maak je het hof ja, die hossel je nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
HET HOF MAKEN!
Precies fax is z'n baas. Hij hoeft chicks niet eens te hosselen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
HET HOF MAKEN!
Oh vrouwen... je kan beter... wachten op slecht weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is de afgelopen week heel stil geweest
Uhuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar bij fax mag ik de 'verkeerde' benaming gebruiken, dat is fax-waardig.
[..]
Die Deense?
Slecht weer geeft maar heel even voldoeningquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh vrouwen... je kan beter... wachten op slecht weer
Bah, vrouwen die werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
UhuTja die doet niks anders dan werken....
Vrouwen ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht weer geeft maar heel even voldoening
Ach joh, je kan altijd nog hosselen iemand het hof maken op een van de meets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, net of die op meets komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach joh, je kan altijd nog hosselen iemand het hof maken op een van de meets.
Stel dat ze werken en een mening hebben. Heilige stront.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bah, vrouwen die werken.
Die zjin misschien nog wel erger dan vrouwen die een mening hebben
Geen tijd hebben for fax baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus dan ben jij een man? Dus vandaar dat je geen tas mee had...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, net of die op meets komen.
Vrouwen op Fok! zijn een mythe.
Naar de kerkers met jou!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stel dat ze werken en een mening hebben. Heilige stront.
Shit, was ik toen vergeten iets roze aan te doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dan ben jij een man? Dus vandaar dat je geen tas mee had...
Geen enkele kerker kan mij tegenhouden!quote:
Volgens mij wel ja...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Shit, was ik toen vergeten iets roze aan te doen?
I will banish you to the friendzone!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkele kerker kan mij tegenhouden!
Althans, dat denk ik, ik heb je ondergoed niet gezien.quote:
Jij hebt toch geen WA?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik heb nog geen WhatsApp berichtje gehad hoor!
Hoezo, ben jij vrouw dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:20 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
I will banish you to the friendzone!!!!!!!
Smurf!quote:
Wat zit ik mijzelf..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |