Dat krijg je met zo'n ondertitel, plus ik zit er al even.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje in SEX posten, he overloper.
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.quote:
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.quote:
Wat voor drugs?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.
since you be gone, love aint enough.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds... sinds... goed, ik weet geen snappy comeback.
Ecstacy, the love drug.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn gewoon meer drugs nodig om het geheel compleet te maken.
Dat is niks nieuws. Snappy, maar old.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.
Chemische meuk. Doe mij dan maar een mooie dans.quote:
liefdequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds we in een consumptiemaatschappij leven, kerel. Wham bam, thank you ma'm. C'est tout. Schijnbaar.
Jammer he?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws. Snappy, maar old.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chemische meuk. Doe mij dan maar een mooie dans.
Zullen we complicate even bellen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
mee eensquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wrom?quote:
O god doe nou niet.quote:
Dat is nogal een danseresquote:
quote:
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat nietquote:
Twee keer live gezien.quote:
Kan Samzz goed dansen ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat niet
quote:
Ik was een artikel aan het lezen over de idealisering van liefde.quote:
Goede vraag, geen idee.quote:
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?quote:
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.quote:
Nou, vertel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik was een artikel aan het lezen over de idealisering van liefde.
Hahahahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.
Allicht, ik vond het wel leuk, al stond ze graag op de middenstipquote:
En jij helaas niet de man van haar dromen, want die heeft ze al dacht ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dans liever met het meisje van mijn dromen, en zij is dat niet
Oh ja, jij kent haar ook nogquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?
Nee. Sorry.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik het meisje van je dromen of niet?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels het warme zaad diep in haar poesje hebben gekregen? De vragen des levens.
Geen idee. Ik denk eerder dat die Vlaamse friet erin geschuurd is. En daarna pas de mayo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!quote:
Ik kan best een mooi meisje zijn hoor.quote:
Barb, wat doe je nu.quote:
http://markmanson.net/lovequote:
Wacht, wat? Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij helaas niet de man van haar dromen, want die heeft ze al dacht ik.
Kreeg net een pushbericht, maar volgens mij zijn ze een beetje over hun capaciteit...quote:
Inderdaad, nos.nl wilde niet openen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht, maar volgens mij zijn ze een beetje over hun capaciteit...
Ze heeft een Vlaamse Vriend. En geen kutbrommer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht, wat? Wat weet jij dat ik niet weet?
Thanks, even lezen tussendoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
http://markmanson.net/love
Happy reading.
Ik ben veel beter in lezen en begrijpen dan in herhalen en uitleggen, helaas.En ik heb daarna nog drie andere dingen gelezen.
Zolang ze niemand doodschieten is er niks aan de hand, al slaat dit natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
Jaren 70 praktijken? Molukkers en treinen vs Koerden en Tweede Kamer?
Jamaar....jamaar....ik heb ook geen kutbrommerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft een Vlaamse Vriend. En geen kutbrommer.
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar....jamaar....ik heb ook geen kutbrommer
Gelezen. Goed stuk, alleen te kil en te berekenend bekeken naar mijn mening.Love and falling in love are both not a commodity, they are part of the unpredictable nature of yourself.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
http://markmanson.net/love
Happy reading.
Ik ben veel beter in lezen en begrijpen dan in herhalen en uitleggen, helaas.En ik heb daarna nog drie andere dingen gelezen.
Charmant verteld, maar waarquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.
Soms moet ik hard zijn vriendquote:
brommers kiek'n krijgt een heel andere ladingquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen kut om hem in te brommen.
Ik ga maar verder met bier drinekn dan, broquote:
Trusten art!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
brommers kiek'n krijgt een heel andere lading
Trusten!
Aan je spelling te zien heb je al genoeg op!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga maar verder met bier drinekn dan, bro
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelezen. Goed stuk, alleen te kil en te berekenend bekeken naar mijn mening.Love and falling in love are both not a commodity, they are part of the unpredictable nature of yourself.
I will not change my mind about my view on love.
Typo, dude!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trusten art!
[..]
Aan je spelling te zien heb je al genoeg op!
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.
Uh huh, dat zeggen ze allemaal voordat ze hun blaas legen in de bloempot denkende dat ze in het toilet zijn beland.quote:
Als ik soms om me heen kijk is het antwoord volmondig 'ja'. Dat gaat zeker op voor een hoop mensen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens een verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?
Ik ben al eens in die valkuil getrapt en het heeft nu ik erop terugkijk bijna 4 jaar geduurd voordat ik dat doorhad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet kil overkomen. Alleen dat je je niet moet verliezen in verliefdheid en de ander, maar ook op jezelf moet passen. Eigenlijk een stukje eigenliefde wat je niet uit het oog moet verliezen.
Nou je moest eens weten barbusse. Je moest eens weten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar is het nodig om dat te benadrukken, want men heeft het niet meer? Gaat volledig langs me heen zeg ik je eerlijk. Ik kan niet eens verliefd worden op iemand, laat staan houden van, als ik niet voldoende eigenwaarde heb en voor mezelf weet te zorgen. Is dit het advies wat nodig is? Men is zo hard op zoek naar een partner dat men ego en eigen eisen opzij zet om maar met iemand te zijn?
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
Oh Engel, zou de volgende meet eigenlijk niet in pak zijn? En jij in een jurk.
Is dat dan de bockbier meet?
Zoals alles moet ook liefde met mate. Je hebt niet alleen liefde nodig en het lost ook niet alles op. Maar het zinnetje: "The only way you can fully enjoy the love in your life is to choose to make something else more important in your life than love." ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk niet dat je iets anders belangrijker moet maken maar het allemaal even belangrijk moet zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet voor mij, hoe een hopeloze romanticus ik ook moge zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik soms om me heen kijk is het antwoord volmondig 'ja'. Dat gaat zeker op voor een hoop mensen.
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals alles moet ook liefde met mate. Je hebt niet alleen liefde nodig en het lost ook niet alles op. Maar het zinnetje: "The only way you can fully enjoy the love in your life is to choose to make something else more important in your life than love." ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk niet dat je iets anders belangrijker moet maken maar het allemaal even belangrijk moet zijn.
Voor mij ook niet, gelukkig. Hoewel ik wel dingen herken uit eerdere relaties. Zoals wat hij beschreef over zijn eerste vriendin. Zo'n relatie had ik ook. Duurde ook bijna drie jaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet voor mij, hoe een hopeloze romanticus ik ook moge zijn.
Maar dan gaat het dus meer over het gebrek aan eigenwaarde dan over liefde dat dit soort waarschuwingsstickers uitgedeeld moeten worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.
Want liefde is soms kut. Het hoort soms kut te zijn. Als het niet kut was, dan zou je de schoonheid ervan niet of nauwelijks kunnen waarderen. Geen pieken zonder dalen.
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, gelukkig. Hoewel ik wel dingen herken uit eerdere relaties. Zoals wat hij beschreef over zijn eerste vriendin. Zo'n relatie had ik ook. Duurde ook bijna drie jaar.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gaat over dat je niet afhankelijk moet zijn van liefde. Dus dat je een stukje van jezelf altijd boven de liefde plaatst. Zoals je eigenwaarde. Dat betekent niet dat je egoïstisch bent of jezelf niet kan geven, maar dat je altijd een grens hebt. Dat je jezelf niet verliest in het ideaalbeeld van liefde.
Want liefde is soms kut. Het hoort soms kut te zijn. Als het niet kut was, dan zou je de schoonheid ervan niet of nauwelijks kunnen waarderen. Geen pieken zonder dalen.
Jij bent ook altijd een mooi discussiepuntquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, net op tijd voor een mooie discussie zie ik
Dat is een beetje wat ik eruit haal. Niet het hele verhaal natuurlijk, maar wel wat voor mij naar voren toe kwam. Dit kan voor iedereen anders zijn. Dat blijkt wel weer uit de gemengde reacties.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan gaat het dus meer over het gebrek aan eigenwaarde dan over liefde dat dit soort waarschuwingsstickers uitgedeeld moeten worden.
Dat geloof ik zeker. Alleen is het soms moeilijk bepaalde patronen te doorbreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.En ja, sommige mensen leren van hun fouten.
Amen to that!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij meer dan 10 jaar. Never again.En ja, sommige mensen leren van hun fouten.
Niet mogelijk, intimiteit en liefde is toch wel essentieel in een relatie, anders spreek je van een vriendschap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.
Naar mijn mening is het veel belangrijker om (en dit is heel cliché) een maatje te hebben waarmee je kan lachen, huilen, op kan bouwen etc. en mogelijk meer mee kunt delen zoals intimiteit en liefde.
Uhh??quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd een mooi discussiepunt.
smoothquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd een mooi discussiepunt.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Speciaal om je auto weer werkend te krijgen?
Ik zeg ook nergens dat je dan niet praat over een relatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet mogelijk, intimiteit en liefde is toch wel essentieel in een relatie, anders spreek je van een vriendschap.
Maar dat zegt hij ook. Dat je partner je beste vriend zou moeten zijn. Er staat een heel stuk over.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik denk niet dat je situaties zoals hij omschrijft, kunt gebruiken als advies voor mensen die het niet hebben meegemaakt. Je gaat pas ontdekken wat liefde en een relatie inhoudt op het moment dat het een keer is misgegaan.
Naar mijn mening is het veel belangrijker om (en dit is heel cliché) een maatje te hebben waarmee je kan lachen, huilen, op kan bouwen etc. en mogelijk meer mee kunt delen zoals intimiteit en liefde.
Ik heb er wel van geleerd nooit meer zo snel in die valkuil te trappen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aha, dat is waar ook. Was even vergeten dat jij altijd blij wordt van k^tweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |