Geen colleges meer, alleen scriptie afronden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb weer college he? Beetje soggen. Zit je nog steeds op de KuT?
Lekker man. Ons studentenhuis is in de zomer bijna in zijn geheel vervangen en ik geloof dat jouw allerbeste vriend ook binnen een jaar weggaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen colleges meer, alleen scriptie afronden.
Dan hoop ik dat je binnen kunt blijven gezien de regenquote:
Zou wel vet zijn als ik mee ging doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je binnen kunt blijven gezien de regen. Maar toch weer een meisje uit mijn achtertuin aan het wegkapen? :$
Oooooooh... dat was niet bijzonder scherp van mijn kantquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als ik mee ging doen.
Kreeg alleen via een fb beticht te horen, dat ze over paar uur stoppen. Ze hebben bereikt wat ze wilden
Ze deden niks. Alleen ff zitten in de hal. De politie meldde ook gelijk dat het vreedzaam ging.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oooooooh... dat was niet bijzonder scherp van mijn kant
Is het nog wel een beetje vreedzaam afgelopen dan? Ik heb het niet echt gevolgd namelijk
Dat nekt je dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
Mijn nek is nog erger dan gisteren, maak er maar een rustig dagje van
Terechte klacht. De herfst is vandaag echt begonnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een verschrikkelijk weer buiten. Einde klacht
quote:kans op onweer, vanmiddag in de kustprovincies zware windstoten
Vanochtend en de eerste helft van de middag vanuit het zuiden buien met kans op onweer en windstoten. In de kustprovincies is vanmiddag kans op zware windstoten tot rond 85 km/uur.
Vanmiddag trekt de zuidwestenwind flink aan en wordt aan de kust hard (7 Bft.) tot stormachtig (8 Bft.).
helaas krijg je ze vaak kingsize.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje mulata is altijd wel gezellig
dit is er wel 1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
helaas krijg je ze vaak kingsize.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tarado op 07-10-2014 12:33:51 ]
Wat een mongolenhoofd heeft die gast toch ook. Als ie 1 keer diarree heeft, schijt ie al zn hersenen eruit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
https://vine.co/v/OKXOwOVaAit
Strootman is boos. Gras is groen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is er wel 1jammer dat het plaatje kapot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |