quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef PIETR het volgende:
MulderZijn nu wel compleet geknakt zijn.
Blundertje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef PIETR het volgende:
MulderZijn nu wel compleet geknakt zijn.
Dit seizoen zelfs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Karelnoord het volgende:
[..]Zwakkeling.
Volgend seizoen loopt zijn contract toch af? Mooi laten gaan dan.
Ben blij dat wij niet meedoen aan de verkrachting van die competitie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef Typisch het volgende:
Met dit Jong Feyenoord team is het toch jammer dat je niet in de Jupiler League mee kunt doen.
Naja, als je als Ajax, PSV en Twente zijnde een deel van je A1 spelers al kunt laten proeven aan het echte profvoetbal vind ik dat geen slechte zaak en daar mag Feyenoord van mij best aan mee doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben blij dat wij niet meedoen aan de verkrachting van die competitie.
Het verschil met die clubs is dat onze A1 gewoon al eredivisiewaardig is. Dan hoeven ze ook niet in de JL te ballen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, als je als Ajax, PSV en Twente zijnde een deel van je A1 spelers al kunt laten proeven aan het echte profvoetbal vind ik dat geen slechte zaak en daar mag Feyenoord van mij best aan mee doen.
Dat het verkrachting is van die competitie ben ik het wel mee eens. Als er nou nog wat mensen op die wedstrijden af kwamen, maar als er 6 in het stadion zitten bij Jong Twente is het veel. Alleen Ajax en Feyenoord kunnen denk ik wat mensen op de been krijgen voor die wedstrijdjes.
Als je vorig jaar gewoon spelers als Woudenberg, Achahbar en nu bijvoorbeeld Sleegers bij je selectie kan houden maar wel op Jupiler League niveau minuten kan laten maken op Jupiler League niveau heeft dat toch best zo zijn voordelen imo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het verschil met die clubs is dat onze A1 gewoon al eredivisiewaardig is. Dan hoeven ze ook niet in de JL te ballen.
Nadeel is dat ze op gegeven moment dus niet meer voor het 1e elftal uit mogen komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je vorig jaar gewoon spelers als Woudenberg, Achahbar en nu bijvoorbeeld Sleegers bij je selectie kan houden maar wel op Jupiler League niveau minuten kan laten maken op Jupiler League niveau heeft dat toch best zo zijn voordelen imo.
Maar goed, volgens mij heeft Feyenoord er niet zoveel interesse in. Al was de voornaamste reden dat we niet genoeg contractspelers hadden, dat zal nu niet meer het geval zijn.
Waar speelde Achahbar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:28 schreef Henrys het volgende:
Vilhena speelt goed op 10 maar Boeitius en Te Vrede waar echt ongelofelijk slecht
Andersom, niet meer voor Jong Feyenoord bij zoveel wedstrijden in het eerste toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nadeel is dat ze op gegeven moment dus niet meer voor het 1e elftal uit mogen komen.
Oh ja, klopt. Maar dat is dus prut. Na een paar invalbeurtjes mag zo'n speler dus niks meer spelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Andersom, niet meer voor Jong Feyenoord bij zoveel wedstrijden in het eerste toch?
Achabar en Vilhena wisselde veel van positie.quote:
Nou ja, een paar.. De grens is 15 wedstrijden, dus zowat een half seizoen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Maar dat is dus prut. Na een paar invalbeurtjes mag zo'n speler dus niks meer spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |