Adres in Zuid-Afrika, en 0,0 inkomen. Tenzij je gaat liegen en ze geen documenten vragen kom je op dat soort sites niet ver in deze situatie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het toch een apart verhaal.
Die familie waar je nu verblijft verdient toch wel geld neem ik aan? Dan leen je toch van hen? Of van vrienden? Of je leent via https://www.cashper.nl/voorschotje/?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Adres in Zuid-Afrika, en 0,0 inkomen. Tenzij je gaat liegen en ze geen documenten vragen kom je op dat soort sites niet ver in deze situatie.
Dat weet ik niet, ik dacht dat je alleen je telefoonnummer en bankgegevens moet doorgevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Adres in Zuid-Afrika, en 0,0 inkomen. Tenzij je gaat liegen en ze geen documenten vragen kom je op dat soort sites niet ver in deze situatie.
Effe door de zure appel heenbijten en weer contact maken?!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik heb helaas sinds mijn 16de al geen contact met enig familie lid anders had ik dat uiteraard gedaan aangezien de single tickets maar 300euro zijn op z'n hoogst.
Al op cheaptickets o.i.d gekeken? Volgens mij kun je dan voor ongeveer 300 piek terug vliegen naar ons mooie Nederlandquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:22 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik verblijf in Kaapstad redelijk dicht bij de luchthaven zelfs.
Werkgever aansprakelijk stellen / aansporen haast te maken je te betalen en/of een ticket te boeken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef Mark het volgende:
Dat wisten we al, de vraag is hoe hij aan dat geld komt
quote:
Medewerker sociale dienst.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:41 schreef larry_flynt het volgende:
Wat voor baan had/heb je waarbij je naar za wordt gestuurd?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Medewerker sociale dienst.
Blijkt die heul niet te bestaan in SA.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:50 schreef gianni61 het volgende:
wat ik aan het hele gebeuren niet begrijp is: hoe is het in godsnaam mogelijk dat je werkgever een ticket betaald naar zuid afrika en als je vervolgens daar staat er niets blijkt te zijn.
je moet toch in principe gewoon nog een contract hebben bij die die werkgever??
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:38 schreef Exentric90 het volgende:
Bedankt voor alle hulp, gister is werkgever in za over de brug gekomen met schadevergoeding verblijfplaats en een baan + volledig zuid afrikaans ID document.
Bedankt voor alle mensen die met ideeen of andere oplossingen zijn gekomen.
ik heb niks gezegd over 300 euri willen daar kwamen andere mensen mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je nou nog vertellen waar je die 300 euri voor nodig had? telefoon? creditcardschuld? callgirls? bekeuring gehad?
Overigens knap dat je vanuit ZA met een Nederlands IP post...
kan daar ook weinig aan veranderen. Ben gister na het consulaat geweest en een telefoontje later was het geregeld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
Drie maanden zitten lanterfanten, een topic openen en de dag later is het plots geregeld. Toevallig.
Ook handig dat Fok! dit even verifieert...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens knap dat je vanuit ZA met een Nederlands IP post...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |