Ivm quarantaine bepalingen, Extreme temperaturen maar vooral het gestress voor het beestje zelf.quote:
Is hij ook zeker! En dankjewel!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:18 schreef peug306 het volgende:
wat een schatje. helaas ik heb 2 buitenkatten. peug en mormel.
sucses met een goed thuis vinden voor hem.
En ik bedoel dat je anderhalf jaar geleden wat beter had moeten nadenken. Ik neem aan dat je niet gedwongen naar het buitenland vertrekt.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat op het moment dat je een kat weg doet je altijd wel iets kan verzinnen om hem nooit genomen te moeten hebben
Dat doe ik dus welquote:Op maandag 12 mei 2014 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik bedoel dat je anderhalf jaar geleden wat beter had moeten nadenken. Ik neem aan dat je niet gedwongen naar het buitenland vertrekt.
door mn werk jaquote:
Is er iemand die dat zegt?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
Welkom in F&F zeg.
Als iemand een kans krijgt om in het buitenland te werken, moet hij zich door zijn poes tegen laten houden?
Nee, maar zulke dingen kunnen toch voor komen? Niet alles in het leven komt op momenten dat je het wil, verwacht of hebt geplanned.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er iemand die dat zegt?
Je moet het omdraaien. Als je aan het begin van je carrière staat en je hebt ambities om naar het buitenland te gaan, dan moet je misschien geen kat nemen.
ik heb nooit ambities gehad om naar het buitenland te gaan. Het liefst zou ik blijven. Punt alleen is dat ik niet mijn vaste contract ga laten schieten en een nieuwe baan ga zoeken in dit milieu. Nogmaals ik heb echt wel gekeken na de opties. Het is voor mij ook niet leuk. Maar wil wel het beste voor het beestje.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er iemand die dat zegt?
Je moet het omdraaien. Als je aan het begin van je carrière staat en je hebt ambities om naar het buitenland te gaan, dan moet je misschien geen kat nemen.
Dit is dan ook wel weer kort door de bocht. Katten kunnen enorm aan hun baasjes gehecht zijn, er lopen echt wel katten rond die erg op zichzelf zijn, maar zeggen dat een kat niet aan zijn personeel gehecht is, klopt echt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef LittleLady het volgende:
Tja er kan altijd iets gebeuren, maar dit is beetje overdreven, een katten opvang is altijd netjes geregeld daarbij is de kat niet gehecht aan zijn personeel maar aan het huis, de voerbak en de kattenbak en als die niet schoon is is achter de bank ook goed genoeg, een hondenopvang is heel wat minder.
Dus als de opvang bevalt merkt die kat er niets van.
Een kat boeit het echt maar bar weinig wie zijn bak vult als die maar gevuld is, heb in een pension gewerkt en de katten lopen echt niet te janken of hysterisch te doen, die doen gewoon na een dag hun ding.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel weer kort door de bocht. Katten kunnen enorm aan hun baasjes gehecht zijn, er lopen echt wel katten rond die erg op zichzelf zijn, maar zeggen dat een kat niet aan zijn personeel gehecht is, klopt echt niet![]()
Helder. Succes met zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb nooit ambities gehad om naar het buitenland te gaan. Het liefst zou ik blijven. Punt alleen is dat ik niet mijn vaste contract ga laten schieten en een nieuwe baan ga zoeken in dit milieu. Nogmaals ik heb echt wel gekeken na de opties. Het is voor mij ook niet leuk. Maar wil wel het beste voor het beestje.
Dat katten niet gaan lopen janken betekent niet dat ze hun vertrouwde omgeving én baasje niet missen, en bij sommige katten duurt het echt wel langer voor ze weer een beetje loskomen (heb zelf ook in een asiel gewerkt). Verder heb ik zelf katten, en weet ik dat ze helaas heel ander gedrag vertonen als ik er niet ben, en ze oh zo blij zijn als ik weer thuis kom na bv een vakantie. Wat betreft verhuizen, dat is ook niet zo zwart/wit, en sowieso ook niet te vergelijken met honden natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een kat boeit het echt maar bar weinig wie zijn bak vult als die maar gevuld is, heb in een pension gewerkt en de katten lopen echt niet te janken of hysterisch te doen, die doen gewoon na een dag hun ding.
En als een kat zo aan hun personeel gehecht was, zou een kat niet eerst 2 week binnen moeten blijven na verhuizing, vanwege het terug naar oude huis lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |