Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef Dondergat het volgende:
Bah, heb helemaal geen zin meer in opnieuw kijken naar andere huizen. Misschien zelfs geen zin meer in een relatie met zo'n bange schijterd...
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef Dondergat het volgende:
Bah, heb helemaal geen zin meer in opnieuw kijken naar andere huizen. Misschien zelfs geen zin meer in een relatie met zo'n bange schijterd...
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Dondergat het volgende:
De hypotheek gaat sowieso van zijn salaris, dat lijkt ons het verstandigst.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef Dondergat het volgende:
Zo kwaad dat mijn vriend zo'n schijterd is die geen risico durft te nemen.
Welk risico loop jij eigenlijk in dit hele verhaal?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:36 schreef Dondergat het volgende:
Samen kopen vinden wij het domst wat een koppel kan doen.
Dat die vriend haar op een dag zat is en mooi een eigen huis heeft en haar eruit schoptquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Welk risico loop jij eigenlijk in dit hele verhaal?
Ik snap z'n twijfel dan wel, als dat de end game is, wil je niet tot je nek gefinancierd zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat die vriend haar op een dag zat is en mooi een eigen huis heeft en haar eruit schopt
Misschien nog een keer over de kamasutrabeursquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Wel een leuk deel twee.
Waar wil je het over hebben, Dondergat?
Wat een schatje ben je.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:13 schreef Dondergat het volgende:
Al zou het uitgaan met deze constructie, dan hoef ik alleen de maandelijkse bijdrage stop te zetten, zodat mijn vriend de hypotheek alleen betaalt (en dat lukt hem prima, hij betaalt nu de huur ook alleen). Dat ik dan geen huis (of deel ervan) heb maakt mij niet uit. Ik zou hier namelijk niet blijven wonen.
Ik zou naar ratio een bedrag storten op de (eventuele gezamenlijke) rekening waar de hypotheek vanaf geschreven zou worden.quote:
Dat mijn vriend het uitmaakt en ik niks meer heb, maar dat risico wil ik met liefde aangaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Welk risico loop jij eigenlijk in dit hele verhaal?
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet als je weet dat we voor dat geld nooit meer zo'n huis gaan vinden, zo dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |