Meneer Dondergat is ook flink teleurgesteld dat het huis verkocht is. Als hij echt teleurgesteld is zegt hij een bepaald woord en dat woord hoorde ik meerdere malen uit zijn mond komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Zou je meneer Donkergat even willen vragen om zijn versie hier uit de doeken te doen, zodat we een afgewogen- en eerlijk advies kunnen geven?
Alvast bedankt!
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:37 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Meneer Dondergat is ook flink teleurgesteld dat het huis verkocht is. Als hij echt teleurgesteld is zegt hij een bepaald woord en dat woord hoorde ik meerdere malen uit zijn mond komen.
Ik denk dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Volgende keer sneller beslissen bij zo'n kans.
Jouw interpretatie ken ik....nu ben ik vooral benieuwd naar zijn verhaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:37 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Meneer Dondergat is ook flink teleurgesteld dat het huis verkocht is. Als hij echt teleurgesteld is zegt hij een bepaald woord en dat woord hoorde ik meerdere malen uit zijn mond komen.
Ik denk dat hij zijn lesje wel geleerd heeft. Volgende keer sneller beslissen bij zo'n kans.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:50 schreef Helsinki het volgende:
Ik zou het uitmaken. Dan kan jouw vriend op zoek naar een leuker en normaal meisje.
Ik doelde meer op het feit dat je om dit voorval een einde aan je relatie zou maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Niet als je weet dat we voor dat geld nooit meer zo'n huis gaan vinden, zo dichtbij.
Dat gaat niet gebeuren Kingstown.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw interpretatie ken ik....nu ben ik vooral benieuwd naar zijn verhaal.
Aangezien jullie altijd eerlijk alles tegen elkaar vertellen weet hij natuurlijk ook van dit topic af, dus laat hem even een account aanmaken, zodat hij zijn redenen in zijn eigen woorden hier neer kan zetten.
Maakt het zowel voor jou als voor ons makkelijker.
Waarom mag meneer Donkergat zijn verhaal hier niet doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren Kingstown.
Waarom niet ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:52 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren Kingstown.
Het is het zoveelste wat hij niet aan durft te gaan met mij en dat begin ik (overigens terecht) zat te worden, omdat ik verder wil met mijn leven. Het staat nu stil en een huurhuis is elke maand geld weggooien. Het is en wordt nooit van jezelf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:51 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je om dit voorval een einde aan je relatie zou maken.
Hoe wil je dat eigenlijk dan doen, een eigen huis betalen terwijl je al de lasten hebt van een hypotheek van een huis waar je niet meer wont, waar je overigens geenszins officieel aan gebonden bent?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:34 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat mijn vriend het uitmaakt en ik niks meer heb, maar dat risico wil ik met liefde aangaan.
Trek je conclusies zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is het zoveelste wat hij niet aan durft te gaan met mij en dat begin ik (overigens terecht) zat te worden, omdat ik verder wil met mijn leven. Het staat nu stil en een huurhuis is elke maand geld weggooien. Het is en wordt nooit van jezelf.
Dan zou ik een heel goedkope kamer huren, of bij mijn ouders intrekken. Een andere optie is er dan niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe wil je dat eigenlijk dan doen, een eigen huis betalen terwijl je al de lasten hebt van een hypotheek van een huis, waar je geenszins officieel aan gebonden bent overigens?
Die is er wel, namelijk niet meer betalen, je bent immers nergens toe verplicht. Wat nou als tegen die tijd jij een andere relatie krijgt en je vriend nog 25 jaar hypotheek moet ophoesten? Hij zit immers wel goed in een huis waar 'ie maar de helft voor betaald. Denk je dat je in zo'n situatie nog steeds zo braaf maandelijks het geld, dat je overigens helemaal niet hebt, maar dat terzijde, over maakt?quote:
Dat heeft jou anders ook niet tegengehouden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:58 schreef Dondergat het volgende:
Het kan alleen via mij. Mijn vriend heeft zelf geen behoefte om zich aan te melden op dit forum. (Je kan je by the way niet registreren met een mobiel, de computer wordt zo goed als niet gebruikt.)
Ik trek die conclusie niet. Ik ben namelijk wel The One voor mijn vriend. Hij is alleen een ongelofelijke angsthaas en maakt zich veel te druk om dingen, ziet overal beren op de weg en durft daardoor dingen niet aan te gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trek je conclusies zou ik zeggen.
You're not the one.
En dat word je ook niet door hem een ultimatum te geven over het kopen van huizen, kinderen krijgen, trouwen of samen op boetseercursus gaan.
Jij zei toch zelf dat hij ook wilde kopen? Ik geef hem groot gelijk dat ie z'n tijd ervoor neemt. Het is nu niet dat ik even 2 ton uit mijn broekzak tover. En nu blijkt dat het huis verkocht is, tsja pech. Dan was it not meant to be.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Het is het zoveelste wat hij niet aan durft te gaan met mij en dat begin ik (overigens terecht) zat te worden, omdat ik verder wil met mijn leven. Het staat nu stil en een huurhuis is elke maand geld weggooien. Het is en wordt nooit van jezelf.
Gezien jouw gedrag, heel begrijpelijk/verstandig van hem!quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik zou een bepaalde periode nog blijven betalen, maar niet 25 jaar lang.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die is er wel, namelijk niet meer betalen, je bent immers nergens toe verplicht. Wat nou als tegen die tijd jij een andere relatie krijgt en je vriend nog 25 jaar hypotheek moet ophoesten? Hij zit immers wel goed in een huis waar 'ie maar de helft voor betaald. Denk je dat je in zo'n situatie nog steeds zo braaf maandelijks het geld, dat je overigens helemaal niet hebt, maar dat terzijde, over maakt?
Hij is ook degene die voorgesteld heeft te gaan kopen en degene die wil kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jij zei toch zelf dat hij ook wilde kopen? Ik geef hem groot gelijk dat ie z'n tijd ervoor neemt. Het is nu niet dat ik even 2 ton uit mijn broekzak tover. En nu blijkt dat het huis verkocht is, tsja pech. Dan was it not meant to be.
Kan je er dan helemaal geen begrip voor opbrengen dat die jongen er over in zit hoe 'ie rond moet komen in een tot de nok gefinancierd huis, afhankelijk van jouw goodwill of 'ie überhaupt in z'n hypotheeklasten kan voldoen, of nog een beetje financiële ruimte heeft naast de volledige hypotheeklasten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik zou een bepaalde periode nog blijven betalen, maar niet 25 jaar lang.
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik de helft ga betalen. Dat red ik niet. Ik zal naar ratio een deel bijleggen. Hoeveel kan ik nu niet zeggen omdat ik niet weet hoeveel de hypotheek gaat worden.
Jouw vriend zat nog in een "proces". Heel normaal bij zoiets groots als het kopen van een huis... Voor dat proces gaf jij hem nog geen eens 2 dagen! Dit terwijl hij wel grotendeels de bekostiger/risicodrager zou worden! Dat het huis binnen die korte tijd is verkocht is jammer, maar zo gaan die dingen soms... Belachelijk om nu kwaad op je vriend te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Hij is ook degene die voorgesteld heeft te gaan kopen en degene die wil kopen.
Dat hij zich nu een soort van terugtrok terwijl het best serieus was is omdat hij de angst heeft dat hij zijn baan verliest of andere financiële problemen.
Sowieso al een rare manier van met elkaar omgaan als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Voor dat proces gaf jij hem nog geen eens 2 dagen!
Vind ik ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso al een rare manier van met elkaar omgaan als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |