Exact. Ik denk dat mensen als TS dan ook eerder een gebrek aan geduld hebben dan dat ze niet weten wat de juiste keuze is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef erodome het volgende:
Als er nog iets is wat je moet leren dan is het je aandacht en moeite alleen steken in mensen die dat waard zijn. Gaan ze manipuleren of andere domme spelletjes spelen, draai je dan om, loop weg en steek je moeite in iemand die wel normaal kan doen.
Wees blij dat je van die waarschuwings-signalen krijgt voor het te laat is.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke bevestiging, dat idiote jongens idiote meiden trekken? Jongen gedraagt zich als een dwaas, overdreven macho, onverschillig, denkt het helemaal door te hebben en krijgt meiden die anderen niet met een stok aan durven te raken omdat ze zo gek zijn dat het niet grappig meer is?
Dat is namelijk pas echt het inzicht dat je uit dat soort verhaaltjes moet krijgen.
Ik zou hier heel goed naar luisteren TS.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom zou je die moeite in iemand steken die een spelletje met je wil spelen? Dan doe je dus heel precies wat dat type meid wil. En voor je het weet heb je iets heel doms gedaan en heb je een gek om je nek hangen die alleen maar problemen in je leven zal veroorzaken.
Als er nog iets is wat je moet leren dan is het je aandacht en moeite alleen steken in mensen die dat waard zijn. Gaan ze manipuleren of andere domme spelletjes spelen, draai je dan om, loop weg en steek je moeite in iemand die wel normaal kan doen.
Wees blij dat je van die waarschuwings-signalen krijgt voor het te laat is.
Echt wel. Geld, auto en dure kleding is the bom!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar ga je direct alweer de fout in, ''geslaagd'' betekent niet dat je hoog op de maatschappelijke ladder hoeft te staan.
Je hebt altijd wel een paar wijven die voor dat soort materiële zaken gaan ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel. Geld, auto en dure kleding is the bom!
(ow ik loop nog meer achter met teruglezen merk ik al![]()
Die draaien vaak een jaar of 10 later wel weer bij..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een paar wijven die voor dat soort materiële zaken gaan ja.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |