Dat is onzin. Jij maakt het nu persoonlijk, terwijl ik juist aangeef dat ik veel van die klachten ook gewoon onterecht vind omdat het veel met de persoon zelf te maken heeft. Ik gaf alleen aan dat ze in bepaalde mate wel gegrond zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf dat hebt wijsgemaakt zodat je tegen jezelf kunt zeggen : ''zie je wel, het ligt niet volledig aan jou''.
Je 'ego' zal er altijd alles aan doen om de schuld niet bij zichzelf (lees : jij) te leggen.
Ok, alsnog ben ik het niet met je eens, maar dat is wel vaker voorgekomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:32 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Jij maakt het nu persoonlijk, terwijl ik juist aangeef dat ik veel van die klachten ook gewoon onterecht vind omdat het veel met de persoon zelf te maken heeft. Ik gaf alleen aan dat ze in bepaalde mate wel gegrond zijn.
Daar hebben we gelukkig inmiddels wel mee leren leven denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ok, alsnog ben ik het niet met je eens, maar dat is wel vaker voorgekomen.
Hoort bij 't leven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef keste010 het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig inmiddels wel mee leren leven denk ik
In latere relaties helemaal geen probleem mee gehad, niet dat ik hiermee wil zeggen dat ik perfect ben, ik heb een sterke eigen mening en ik geef die ook, maar dat werd en word alleen maar gewaardeerd gelukkig en hij zal nu ook vast gelukkig zijn met een andere vrouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat jij een overheersend, bepalend en opjagend mens bent en dat die kerel met een andere vrouw erg gelukkig kan worden.
Maar je hebt het nu over een relatie met iemand onderhouden. TS is enkel uit op het in bed praten van vrouwen om een idee van dominantie te hebben.
Nooit opgevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:36 schreef snakelady het volgende:
ik heb een sterke eigen mening en ik geef die ook
Alweer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar ga je direct alweer de fout in, ''geslaagd'' betekent niet dat je hoog op de maatschappelijke ladder hoeft te staan. Jij moet gewoon tevreden zijn met je leven, dan straal je dat vanzelf uit.
Zou je jezelf omschrijven als een onzeker persoon?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
In latere relaties helemaal geen probleem mee gehad, niet dat ik hiermee wil zeggen dat ik perfect ben, ik heb een sterke eigen mening en ik geef die ook, maar dat werd en word alleen maar gewaardeerd gelukkig en hij zal nu ook vast gelukkig zijn met een andere vrouw
ik kan best heftige discussies hebben met mijn vriend over eigenlijk een onzinnig onderwerp, maar hij is hetzelfde, dat vinden we leuk, elkaar geestelijk uitdagen met onze meningen.
Mijn andere ex kon daar minder tegen, zegen als hij wist dat ik gelijk had,een verstandige vrouw zou zich dan gaan inhouden alleen ik niet, ik ging door tot hij toe gaf dat ik gelijk had.
Maar ook om een vrouw in bed te krijgen moet je niet te easy zijn, niet overduidelijk laten merken dat het je om seks gaat.
quote:
Op bepaalde vlakken kan ik onzeker zijn en op andere vlakken heel zeker, ligt er maar net aan wat het is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je jezelf omschrijven als een onzeker persoon?
Ik ben TS niet hequote:
Denk je dat die zucht naar gelijk hebben, of discussiëren, voort komt uit onzekerheid? Ik merk dat bij mezelf eigenlijk wel; een ander inzicht toornt aan je eigen waarheid en is dus bedreigend o.i.d.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken kan ik onzeker zijn en op andere vlakken heel zeker, ligt er maar net aan wat het is.
Ik doelde iig niet op jou met ''alweer''quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben TS niet he
Dat ik nou niet echt gelukkig ben ( geen baan en geen opleiding ).
Dat is weer een ander verhaal.
Nee hoor, wat als ik ongelijk heb kan ik dat ook gewoon toegeven, zonder moeite.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat die zucht naar gelijk hebben, of discussiëren, voort komt uit onzekerheid? Ik merk dat bij mezelf eigenlijk wel; een ander inzicht toornt aan je eigen waarheid en is dus bedreigend o.i.d.
Waarom geef je dan niet toe dat vrouwen meer manipuleren dan mannen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee hoor, wat als ik ongelijk heb kan ik dat ook gewoon toegeven, zonder moeite.
Ik geniet gewoon van de geestelijke uitdaging, ik ben zo'n muts die een filmpje kijkt op youtube van Key & Peele en drie uur later op wikipedia aan het lezen is over nanoscopie.
En ja dit voorbeeld is echt gebeurd.
Ik wil altijd meer leren en meer weten.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee hoor, wat als ik ongelijk heb kan ik dat ook gewoon toegeven, zonder moeite.
Ik geniet gewoon van de geestelijke uitdaging, ik ben zo'n muts die een filmpje kijkt op youtube van Key & Peele en drie uur later op wikipedia aan het lezen is over nanoscopie.
En ja dit voorbeeld is echt gebeurd.
Ik wil altijd meer leren en meer weten.
Omdat ik het daar niet mee eens ben, er is geen bewijs toe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom geef je dan niet toe dat vrouwen meer manipuleren dan mannen?
Maar geestelijk ben ik niet onzeker, ik ben meer onzeker over uiterlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:54 schreef keste010 het volgende:
[..]![]()
Misschien wel dat je uit onzekerheid graag bevestiging/erkenning zoekt dmv de discussie?
Dit vind ik nog wel het meest hypocriete bij vrouwen. Daar moet je dan geen problemen mee hebben, want anders ben je geen sterke man. Om te kotsenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een iets gerichter antwoord.
Liefst van een pick up artist die vrouwen echt begrijpt en dit soort manipulatie meteen herkent en countert.
Vrijwel alle vrouwen op reis willen gewoon een dikke lul in zich hebben, ongeacht alle fabeltjes die ze vertellen over die lieve jongen en de vaste relatie.
Zo had ik een Australische kamergenoot die elke avond een ander neukt.
Vrouwen zeggen dat ze het vies vinden, maar ze willen allemaal zijn telefoonnummer en velen ervan komen in zijn bed terecht.
Ik vind het prima, maar ik moet er echt aan wennen en ik weet nu dat ik vrouwen totaal niet meer moet geloven. Ik zoek een pick up artist op FOK die me echt kan trainen in het begrijpen van dit soort gedrag
Waarom zou je daar een probleem mee hebben dan? Heb je geen grote pik ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het meest hypocriete bij vrouwen. Daar moet je dan geen problemen mee hebben, want anders ben je geen sterke man. Om te kotsen
Die logica dus inderdaad. Als je niet overweg kunt met het feit dat ze zich als een hoer gedraagt ben je een slappeling.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een probleem mee hebben dan? Heb je geen grote pik ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |