abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:45:30 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145254192
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Ok, blijkbaar één of andere psychopaat.

Ik vreesde even, dat men een foto van de TS geplaatst had
(wat niet goed is, schending van zijn privacy)
Nee, gewoon weer zo eentje die kin de veronderstelling was recht te hebben op seks en recht te hebben op aandacht zonder naar zichzelf te kijken.
Je ziet dat tegenwoordig vaker bij jonge mannen, misschien vanwege internet, geen idee, maar het is maar een raar fenomeen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:45:58 #52
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145254213
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:

Zorg dat je van jezelf houdt, zijn er dingen aan jezelf die je niet leuk vindt, doe er wat aan. Net zo lang tot je tevreden bent met jezelf, dan heb je ook geen (vrouwelijke) bevestiging nodig en laat je je niet uit het veld slaan als vrouw A 'nee' zegt.
^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145254219
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus je bent gewoon gefrustreerd dat een vrouw, die jij niet eens wil, wel iets wil met een ander die jij als minderwaardig ziet?

Je moet een ding begrijpen, jij bent niet ''God's gift to women''.
Vrouwen zijn jou geen aandacht of seks verschuldigd, vrouwen zijn niet op de wereld gezet om jou te plezieren.

Ik denk dat als je wat aan je instelling zou veranderen ( want je straalt dit vast en zeker uit) dat het al een stuk beter zal gaan om ieder weekend te ''scoren''.
quote:

[..]

Dus je bent gewoon gefrustreerd dat een vrouw, die jij niet eens wil, wel iets wil met een ander die jij als minderwaardig ziet?

Helemaal niet gefrustreerd. Dat is geen eerlijke conclusie.
Ik vind het alleen opmerkelijk.
Hij moet iets gedaan hebben wat maakt dat ze met hem naar bed wilt. Of ik moet iets gedaan hebben wat maakt dat we voor haar vrienden zijn en niet meer.
Ik heb nooit seksuele interesse in haar getoond. Misschien hij wel... don't know
pi_145254225
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Deze thread is alleen bedoeld voor mannen.
Gebaseerd op al mijn ervaringen op reis, spelen vrouwen continu mind games met mannen.
Mannen zijn doorgaans recht voor de raap en zeggen A als ze A bedoelen.
Maar vrouwen..
Ik heb in de laatste 2 weken zo veel leugens en manipulatie ervaren dat ik ze voor geen haar meer vertrouw.

Al die tests die vrouwen op mannen afsturen in de datingwereld. Reacties uitlokken om te kijken hoe een man reageert. Emotionele spelletjes.. Ik heb er genoeg van en ik wil het counteren.

Ikzelf ben recht voor de raap, en vrouwen zijn geweldig sterk in het counteren daarvan.
Ik voel me helemaal outplayed en heb daardoor niet meer de intentie om nog eerlijk te zijn

Hoe leer ik het vrouwelijke brein begrijpen en word ik niet meer gemanipuleerd door vrouwen die mijn eerlijkheid tegen me gebruiken?

Een voorbeeld:

Vrouw x ziet er mooi uit en beweert dat ze graag een lieve, betrouwbare man wilt. Een vaste relatie.
Op een week tijd heb ik haar 3 keer betrapt met een random dude die haar ligt te batsen in de douche van een jeugdherberg. Hoe meer verschillende kerels, hoe beter

Vrouw y zegt dat ze me toch zo'n lieve jongen vindt. Moet je respect voor hebben, zo zijn er niet veel.. (??)
Een uur later heeft ze niet in de gaten dat ik nog in de kamer zit, en zegt ze tegen haar vriendin dat ik een mak lammetje ben

Vrouw z wilt graag mijn platonische vriendin zijn. "zonder meer".
Na een hoop signalen waar ik niet op in ben gegaan (omdat ze niet aantrekkelijk zijn) hebben al deze zogezegde vriendinnen van me, me op facebook verwijderd.
Letterlijke alle 20 vrouwen van de 600 die ik op facebook heb, hebben me verwijderd nadat ik niet op hun avances ben ingegaan.

Niet dat ik er over wil klagen. It is what it is

Maar ik wil graag beter begrijpen wat een vrouw bedoelt als ze tegen me praat.
Ik ben geneigd om eerlijk te antwoorden op alle vragen en het wordt gewoon tegen me gebruikt.

Hoe manipuleer ik vrouwen terug? Of hoe herken ik manipulatief gedrag?
Dit is toch geen manipulatie?

Manipulatie is mensen met jouw gedrag dingen laten doen die jij wilt.

Dus bijvoorbeeld, als je moeder zegt: "Jij hebt zo'n geweldig geheugen, jij onthoudt de boodschappenlijstjes altijd zo goed! Kan je het nog eens laten zien, ik heb maar een paar boodschappen :) ?" En dat jij je vereerd voelt en dan zegt: "Natuurlijk!".

Dat is manipuleren. Jij wordt nergens in gemanipuleerd, de dames durven alleen niet te zeggen dat zij jou een loser vinden. Eigenlijk manipuleren ze jou de verkeerde kant op, want ze komen niet van je af zo :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145254257
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef LelijKnap het volgende:
'Alleen als het door geslachtsdrift is vertroebeld, kan het mannelijk intellect het onvolgroeide geslacht, met de smalle schouders, brede heupen en korte beentjes het schone geslacht noemen, want heel de schoonheid ervan hangt samen met die drift. Het zou beter zijn om het vrouwelijk geslacht het onesthetische te noemen. Voor muziek, voor poëzie en voor de beeldende kunsten zijn zij geen van allen werkelijk gevoelig of ontvankelijk; als ze doen alsof ze dat wel zijn, is het alleen naäperij uit behaagzucht.

Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse voor iets te hebben, en de reden daarvan is denk ik de volgende. De man streeft naar een directe beheersing van de dingen, door ze te begrijpen of te onderwerpen. Maar de vrouw is altijd en overal uitsluitend aangewezen op een
indirecte beheersing, namelijk via de man, en hij is de enige die zij direct moet beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alle dingen alleen maar te beschouwen als middel om een man te veroveren, en hun interesse in iets anders is altijd maar geveinsd, is enkel een omweg, dat wil zeggen loopt uit op koketterie en naäperij.

- A.Schopenhauer
Sorry, maar is me dat een seksistische post.
Schopenhauer is nooit mijn type filosoof geweest. Dit bewijst terug waarom :?
Friedrich Nietzsche is er nog zo één. De 'leerling' (alias volgeling) van Schopenhauer.
pi_145254270
Ben jij een kloon van 'hmmmmm' ?
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:48:03 #57
416020 K44S
The bearded man
pi_145254297
quote:
11s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ben jij een kloon van 'hmmmmm' ?
Zou me niets verbazen.

Die reageurder helpt liever andere mensen dan dat hij zichzelf helpt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:48:42 #58
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145254322
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:46 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

[..]

Hij moet iets gedaan hebben wat maakt dat ze met hem naar bed wilt. Of ik moet iets gedaan hebben wat maakt dat we voor haar vrienden zijn en niet meer.
Ik heb nooit seksuele interesse in haar getoond. Misschien hij wel... don't know
Misschien vind ze hem gewoon leuker, dat zou ook zomaar kunnen.
pi_145254324
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen nooit zo waarom mannen dit nodig hebben, is het echt zo belangrijk om zo veel mogelijk vrouwen met een lulverhaal in bed te krijgen?
Is jezelf zijn en dan niet ieder weekend een ander neuken nu echt zo'n ramp?
Nee. Maar het klinkt stoer en daarom zegt 80% dat hier. Vooral omdat ze dan mensen als TS kunnen bashen ;)
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:48:54 #60
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_145254330
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Schopenhauer is nooit mijn type filosoof geweest. Dit bewijst terug waarom :?
Friedrich Nietzsche is er nog zo één. De 'leerling' (alias volgeling) van Schopenhauer.
quote:
He claimed that "woman is by nature meant to obey".
:')
pi_145254335
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:46 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

[..]

Maar het hele concept van dat niet elke vrouw op elke man valt, net als dat niet elke man op elke vrouw valt, begrijp je niet?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145254349
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus bijvoorbeeld, als je moeder zegt: "Jij hebt zo'n geweldig geheugen, jij onthoudt de boodschappenlijstjes altijd zo goed! Kan je het nog eens laten zien, ik heb maar een paar boodschappen :) ?" En dat jij je vereerd voelt en dan zegt: "Natuurlijk!".

Dat is manipuleren. Jij wordt nergens in gemanipuleerd, de dames durven alleen niet te zeggen dat zij jou een loser vinden. Eigenlijk manipuleren ze jou de verkeerde kant op, want ze komen niet van je af zo :')
Eens, geen van alle voorbeelden is manipulatie :')

Vrouw X is een slet, niets meer niets minder.
Vrouw Y zegt ook weinig verkeerd, lief en betrouwbaar ligt helaas al snel een deurtje verder van 'mak lammetje' en 'als een broer voor me'
Vrouw Z snap ik uberhaupt geen kut van wat je punt nu is? Vrouwen willen je piemol, je wijst hen af, maar verwacht dan wel dat je daarna nog leuk vriendinnetjes blijft ofzo. Benne gij een hommo of wa?
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:50:16 #63
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_145254369
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar het hele concept van dat niet elke vrouw op elke man valt, net als dat niet elke man op elke vrouw valt, begrijp je niet?
Dat hoeft ook niet, zo lang we maar wel allemaal op TS vallen. :')
pi_145254384
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef JustTalkLove het volgende:
Schopenhauer is nooit mijn type filosoof geweest. Dit bewijst terug waarom
Ow, hey goed dat je op mij reageert. Was vergeten dat ik je nog een reactie tegoed heb.

En ja, hij was in zeker opzicht een vrouwenhater... en scheen hij ook een behoorlijke player te zijn. Uiteraard moet je dit stukje niet te serieus nemen. Alhoewel je misschien wat uit de strekking er van kunt halen...dat vrouwen op de eerste plaatst de man willen veroveren (dmv dus b.v. manipulatie)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 14:51:21 ]
pi_145254417
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:22 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Dit
Ik vind dat je je ontzettend aanstelt met je "pick up artist." Hoe oud ben je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pick up artists zijn geen mythe. Ik hou er niet van dat mensen er op neer kijken want het is wel degelijk een kunst. Bekijk deze kerel even

Hij heeft er zelfs een boek over geschreven

datingwereld is trouwens een heel normaal woord
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:52:21 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145254431
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow, hey goed dat je op mij reageert. Was vergeten dat ik je nog een reactie tegoed heb.

En ja, hij was in zeker opzicht een vrouwenhater... en scheen hij ook een behoorlijke player te zijn. Uiteraard moet je dit stukje niet te serieus nemen. Alhoewel je misschien wat uit de strekking er van kunt halen...dat vrouwen op de eerste plaatst de man willen veroveren (dmv dus b.v. manipulatie)
Maar dat is gewoon een menselijk eigenschap die sommige bezitten, je hebt ook mannen die hele onzinverhalen verzinnen om een vrouw in bed te krijgen.
Ik zie niet in waarom het een erger is dan het ander.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:54:11 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145254483
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:51 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

Pick up artists zijn geen mythe. Ik hou er niet van dat mensen er op neer kijken want het is wel degelijk een kunst. Bekijk deze kerel even

Maar wat heeft hij nu effectief bereikt? Helemaal niks.
Ja haar telefoonnummer maar veel vrouwen geven die ook om maar van een vent af te komen omdat ze anders lastig kunnen gaan worden.
pi_145254489
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar dat is gewoon een menselijk eigenschap die sommige bezitten, je hebt ook mannen die hele onzinverhalen verzinnen om een vrouw in bed te krijgen.
Ik zie niet in waarom het een erger is dan het ander.
Dat is het ook niet...maar sommige man onderschatten die drang wellicht
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:57:09 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_145254574
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een compliment , manipulatie?

Ik denk eerder dat als je een vriendengroep van 10 personen hebt, en daar 1 tussen uit pikt.

Dan vertel je aan de resterende 9 , dat ze tegen die vriend/in moeten zeggen dat het blauwe doek, rood is.

En dit blijven herhalen, persoon nummer 1... op een bepaald moment gaat geloven dat blauw dus rood is.
pi_145254587
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:54 schreef snakelady het volgende:

[..]
maar veel vrouwen geven die ook om maar van een vent af te komen omdat ze anders lastig kunnen gaan worden.
Nee, vrouwen manipuleren echt niet hoor :N .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145254638
quote:

[..]

Een kunst om vrouwen te begrijpen?? Dat moet je zelf 'leren,' een beetje moeite mag je wel doen. Lekker makkelijk om dat aan een ander over te laten. Mensen gedragen zich vast ook anders tegen jou dan die Paul Janka. Hij kan jou niet vertellen hoe jij je moet gedragen.

Wat wil je nou zelf precies? Hoe kun je een vrouw leren begrijpen als je ze niet vertrouwt?

quote:

[..]

Je moet een ding begrijpen, jij bent niet ''God's gift to women''.
Vrouwen zijn jou geen aandacht of seks verschuldigd, vrouwen zijn niet op de wereld gezet om jou te plezieren.

Ik denk dat als je wat aan je instelling zou veranderen ( want je straalt dit vast en zeker uit) dat het al een stuk beter zal gaan om ieder weekend te ''scoren''.
Eens. Misschien ben je gewoon zo vol van jezelf dat anderen jou als lachertje zien en daardoor niet eerlijk tegen je zijn.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:00:32 #72
416020 K44S
The bearded man
pi_145254682
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:59 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Een kunst om vrouwen te begrijpen?? Dat moet je zelf 'leren,' een beetje moeite mag je wel doen. Lekker makkelijk om dat aan een ander over te laten. Mensen gedragen zich vast ook anders tegen jou dan die Paul Janka. Hij kan jou niet vertellen hoe jij je moet gedragen.

Wat wil je nou zelf precies? Hoe kun je een vrouw leren begrijpen als je ze niet vertrouwt?

[..]

Eens. Misschien ben je gewoon zo vol van jezelf dat anderen jou als lachertje zien en daardoor niet eerlijk tegen je zijn.
Zie het Al bundy plaatje hierboven.
pi_145254799
quote:

[..]

Pickup artists zijn mensen die van versieren een spelletje hebben gemaakt. Op zich niet erg om er aan te beginnen want waarom werkt het?
Door middel van simpele regels toe te passen, paar keer op je bek te gaan leer je die regels toe te passen met effect.

Na paar maal goed effect, ben je minder een kneus en begin je in jezelf te geloven mbt tot vrouwen versieren. En dan zal het vaker lukken, omdat je niet meer een onzeker kneusje bent. Eigenlijk niet zozeer door die kutregels. Op gegeven moment merk je dat je die regels niet meer nodig hebt, maar gewoon duidelijk moet zijn in wat je wil met je leven :)
pi_145254953
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Pickup artists zijn mensen die van versieren een spelletje hebben gemaakt. Op zich niet erg om er aan te beginnen want waarom werkt het?
Door middel van simpele regels toe te passen, paar keer op je bek te gaan leer je die regels toe te passen met effect.

Na paar maal goed effect, ben je minder een kneus en begin je in jezelf te geloven mbt tot vrouwen versieren. En dan zal het vaker lukken, omdat je niet meer een onzeker kneusje bent. Eigenlijk niet zozeer door die kutregels. Op gegeven moment merk je dat je die regels niet meer nodig hebt, maar gewoon duidelijk moet zijn in wat je wil met je leven :)
Waarom daar uberhaupt pickup voor gebruiken? Als je vaak in de kroeg/club staat te bazen en af en toe een succesje hebt, kom je er ook wel.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:11:13 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255023
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nee, vrouwen manipuleren echt niet hoor :N .
Natuurlijk manipuleren vrouwen ook, net als mannen dat doen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:11:42 #76
416020 K44S
The bearded man
pi_145255042
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij mag mij altijd manipuleren :7
pi_145255078
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen doen dat wel minder.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:12:57 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255089
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef K44S het volgende:

[..]

:@ :D
pi_145255091
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, gewoon weer zo eentje die kin de veronderstelling was recht te hebben op seks en recht te hebben op aandacht zonder naar zichzelf te kijken.
Je ziet dat tegenwoordig vaker bij jonge mannen, misschien vanwege internet, geen idee, maar het is maar een raar fenomeen.
Ik ben het daar niet helemaal met je over eens. Natuurlijk zijn er veel mensen die onterechte klachten plaatsen en vooral niet zichzelf een spiegel voor willen houden en daar erger ik me ook aan. Tegelijkertijd vind ik veel van die 'klachten' wel enigzins gegrond. Het is uiteraard wel zo dat er voor veel lieve zorgzame jonge mannen (18-25 jaar) weinig 'markt' is. We hoeven niet weer een vergelijking met het buitenland te gaan openen, maar het is wel zo dat deze mannen in het buitenland vaak veel meer aanspraak maken.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_145255102
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:11 schreef K44S het volgende:

[..]

DIT IS EEN VORM VAN MANIPULATIE OPZICH!!!111
pi_145255144
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:12 schreef keste010 het volgende:
Het is uiteraard wel zo dat er voor veel lieve zorgzame jonge mannen (18-25 jaar) weinig 'markt' is. We hoeven niet weer een vergelijking met het buitenland te gaan openen, maar het is wel zo dat deze mannen in het buitenland vaak veel meer aanspraak maken.
Zolang je jezelf dat wijs blijft maken schiet het natuurlijk niet op...

Lieve zorgzame mensen zijn altijd gewild. Lieve zorgzame mensen zonder eigen mening of een gebrek aan zelfvertrouwen niet.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:15:42 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_145255173
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

DIT IS EEN VORM VAN MANIPULATIE OPZICH!!!111
Vind ik niet erg. ~O>
pi_145255179
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lieve zorgzame mensen zijn altijd gewild. Lieve zorgzame mensen zonder eigen mening of een gebrek aan zelfvertrouwen niet.
Het is per definitie waar dat de vraag naar zulke mannen in Nederland anders ligt dan in andere landen, dat hebben vele onderzoeken al bewezen.
pi_145255260
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:15 schreef keste010 het volgende:

[..]

Het is per definitie waar dat de vraag naar zulke mannen in Nederland anders ligt dan in andere landen, dat hebben vele onderzoeken al bewezen.
Vele onderzoeken ja?

Denk eens zelf na, welke vrouw wil er nou geen lieve zorgzame man? Op een paar uitzonderingen na.

Waar het om gaat is dat die ''nice guys'' in 99 van de 100 gevallen geen eigen mening hebben of daar niet voor uit durven te komen. Type ''voetveeg'' zeg maar die op alles ''ja'' en ''amen'' roepen.

Ooit een leuk filmpje over gezien:

maandag 6 oktober 2014 @ 15:18:41 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255284
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:12 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Mannen doen dat wel minder.
Ik denk evenveel alleen op een andere manier.
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet helemaal met je over eens. Natuurlijk zijn er veel mensen die onterechte klachten plaatsen en vooral niet zichzelf een spiegel voor willen houden en daar erger ik me ook aan. Tegelijkertijd vind ik veel van die 'klachten' wel enigzins gegrond. Het is uiteraard wel zo dat er voor veel lieve zorgzame jonge mannen (18-25 jaar) weinig 'markt' is. We hoeven niet weer een vergelijking met het buitenland te gaan openen, maar het is wel zo dat deze mannen in het buitenland vaak veel meer aanspraak maken.
Ik zit natuurlijk niet meer in die leeftijdscategorie, maar wat ik merk met uitgaan, waar ik toch ook nog aandacht krijg van jonge mannen is dat Nederlandse mannen veelal lomp zijn en te overduidelijk laten merken dat ze maar een ding willen.
Ik heb meer dan eens meegemaakt dat ik een gozer naast me een grietje probeert te versieren, afgewezen wordt en dan naar mij komen met hetzelfde riedeltje en hetzelfde resultaat en zo door gaan en uiteindelijk alsnog alleen naar huis gaan.

Ik heb zelf een buitenlandse vriend en in een relatie zelf merk je weinig verschil met Nederlandse mannen, maar de manier van versieren zit wel degelijk verschil in, minder lomp, meer persoonsgericht en gewon charmanter. ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:21:43 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255400
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad, sommige mannen benoemen zichzelf ''Nice guy'' maar in werkelijkheid zijn ze ''Mr. agreeable''.
Een ''Nice guy'' is gewoon een leuke vent die aardig is maar nog wel een eigen mening heeft, ''Mr. agreeable'' heeft geen eigen mening,laat over zich heen lopen en is verschrikkelijk saai.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:23:13 #87
416020 K44S
The bearded man
pi_145255466
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

[..]

Ik zit natuurlijk niet meer in die leeftijdscategorie, maar wat ik merk met uitgaan, waar ik toch ook nog aandacht krijg van jonge mannen is dat Nederlandse mannen veelal lomp zijn en te overduidelijk laten merken dat ze maar een ding willen.
Ik heb meer dan eens meegemaakt dat ik een gozer naast me een grietje probeert te versieren, afgewezen wordt en dan naar mij komen met hetzelfde riedeltje en hetzelfde resultaat en zo door gaan en uiteindelijk alsnog alleen naar huis gaan.

Ik heb zelf een buitenlandse vriend en in een relatie zelf merk je weinig verschil met Nederlandse mannen, maar de manier van versieren zit wel degelijk verschil in, minder lomp, meer persoonsgericht en gewon charmanter. ;)
Wat betreft versieren in een kroeg of club, vraag ik de dame in kwestie of ze zin hebben in een dansje. (ik kan in nuchtere toestand klein beetje stotteren, dus je snapt dat als ik een paar drankjes op heb... dit niet mee werkt :P)...... praten komt er namelijk niet snel van.

Als de dame in kwestie weigert .. weet ik voldoende.
pi_145255492
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad, sommige mannen benoemen zichzelf ''Nice guy'' maar in werkelijkheid zijn ze ''Mr. agreeable''.
Een ''Nice guy'' is gewoon een leuke vent die aardig is maar nog wel een eigen mening heeft, ''Mr. agreeable'' heeft geen eigen mening,laat over zich heen lopen en is verschrikkelijk saai.
Ben je zelf een PIA dat je mannen zo in categorieën plaatst?
pi_145255527
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:23 schreef K44S het volgende:

[..]

Als de dame in kwestie weigert .. weet ik voldoende.
Ze houdt niet van dansen?
pi_145255528
Misschien moet je eens op /r/theredpill gaan kijken.

Wat een bak generalisatie, niet te zuinig.
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_145255548
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:09 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waarom daar uberhaupt pickup voor gebruiken? Als je vaak in de kroeg/club staat te bazen en af en toe een succesje hebt, kom je er ook wel.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een steuntje in de rug nodig :)

Je hebt van die mensen die het versierspel op hun 16e snappen. Eigenlijk gewoon omdat het hele sociale wezens zijn. Een deel is wat minder sociaal aangelegd. Maar dan kan je het hen wel leren, net als je mensen fietsen kan leren.
Een paar sociale mensen kunnen hun gedrag goed analyseren en merken dat hun versieren volgens bepaalde patronen loopt. Als je die regels nu opschrijft en doorgeeft aan anderen, komen ze al wat socialer over. Net als fietsen ga je de eerste paar keer op je bek. Vervolgens kan je zonder zijwielen eindelijk fietsen en kunnen mensen eindelijk versieren.

Kortom, die regels zijn niet meer dan de arm van de vader of moeder die het fietsende kind vasthoudt. Een houvast.
pi_145255549
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Precies! Maar de ''Mr Agreeable'' gaat liever in de slachtoffer rol zitten. ''Vrouwen gaan altijd voor klootzakken terwijl ik zo lief en zorgzaam ben''

In mijn ogen draait het ALLEMAAL om zelfvertrouwen. Vind jezelf leuk, wees overtuigd van je eigen mening, durf die te uiten tegen wie dan ook en vooral, LEEF! Ga dingen doen die JIJ leuk vindt, zoek een hobby (of 3), vermaak jezelf, leer leven zonder vrouw aan je zijde.

Heb je dat voor elkaar, moet je eens opletten hoeveel makkelijker het zal gaan. En dan niet alleen op het gebied van vrouwen versieren maar zo ongeveer op elk vlak in het leven.

Al ben je postzegelverzamelaar bij wijze van spreken, als jij vol passie kunt vertellen over het hoe en waarom van die hobby dan hangen de meeste vrouwen aan je lippen hoor. ;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:25:23 #93
416020 K44S
The bearded man
pi_145255555
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:24 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ze houdt niet van dansen?
Geen interesse.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:26:16 #94
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255590
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:23 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ben je zelf een PIA dat je mannen zo in categorieën plaatst?
Nee, maar het is duidelijker met deze benamingen, vrouwen vallen gewoon over het algemeen niet op schoothondjes.
Mijn eerste vriend was zo en ik werd er gek van, geen eigen mening, altijd maar ja en amen. verschrikkelijk saai en geestdodend.
pi_145255591
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk eens zelf na, welke vrouw wil er nou geen lieve zorgzame man? Op een paar uitzonderingen na.
Dat is puur rationeel bekeken.
En mijn punt was bovendien relatief. Natuurlijk zijn er voor 'nice guys' ook mogelijkheden in Nederland alleen valt de vrouw in Nederland relatief minder op zulke types.

Jouw punt over de voetveeg zijn klopt overigens ook, en daarom stelde ik ook eerder al dat in vele gevallen de 'klachten' onterecht zijn. Maar dat neemt niet weg dat mensen die zulke onderwerpen aankaarten wel degelijk op een bepaalde manier gelijk hebben (vaak op het algemene vlak, en niet op het persoonlijke).
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

[..]

Dat was dan ook niet het type jongen waar ik op doelde. Overigens is het een enorme kwestie van actie-reactie, want dat zulke types zoveel bestaan komt ook door de vrij afwachtende houding van vrouwen in NL bij het uitgaan.
pi_145255668
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, maar het is duidelijker met deze benamingen, vrouwen vallen gewoon over het algemeen niet op schoothondjes.
Mijn eerste vriend was zo en ik werd er gek van, geen eigen mening, altijd maar ja en amen. verschrikkelijk saai en geestdodend.
Kan ook zijn dat jij een overheersend, bepalend en opjagend mens bent en dat die kerel met een andere vrouw erg gelukkig kan worden.

Maar je hebt het nu over een relatie met iemand onderhouden. TS is enkel uit op het in bed praten van vrouwen om een idee van dominantie te hebben.
pi_145255685
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:26 schreef keste010 het volgende:

[..]

Dat is puur rationeel bekeken.
En mijn punt was bovendien relatief. Natuurlijk zijn er voor 'nice guys' ook mogelijkheden in Nederland alleen valt de vrouw in Nederland relatief minder op zulke types.
Ik denk dat je jezelf dat hebt wijsgemaakt zodat je tegen jezelf kunt zeggen : ''zie je wel, het ligt niet volledig aan jou''. :)

Je 'ego' zal er altijd alles aan doen om de schuld niet bij zichzelf (lees : jij) te leggen.

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:26 schreef keste010 het volgende:

Jouw punt over de voetveeg zijn klopt overigens ook, en daarom stelde ik ook eerder al dat in vele gevallen de 'klachten' onterecht zijn. Maar dat neemt niet weg dat mensen die zulke onderwerpen aankaarten wel degelijk op een bepaalde manier gelijk hebben (vaak op het algemene vlak, en niet op het persoonlijke).
Ik denk niet dat wij het eens gaan worden in deze.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:29:19 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145255713
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies! Maar de ''Mr Agreeable'' gaat liever in de slachtoffer rol zitten. ''Vrouwen gaan altijd voor klootzakken terwijl ik zo lief en zorgzaam ben''

In mijn ogen draait het ALLEMAAL om zelfvertrouwen. Vind jezelf leuk, wees overtuigd van je eigen mening, durf die te uiten tegen wie dan ook en vooral, LEEF! Ga dingen doen die JIJ leuk vindt, zoek een hobby (of 3), vermaak jezelf, leer leven zonder vrouw aan je zijde.

Heb je dat voor elkaar, moet je eens opletten hoeveel makkelijker het zal gaan. En dan niet alleen op het gebied van vrouwen versieren maar zo ongeveer op elk vlak in het leven.

Al ben je postzegelverzamelaar bij wijze van spreken, als jij vol passie kunt vertellen over het hoe en waarom van die hobby dan hangen de meeste vrouwen aan je lippen hoor. ;)
Helemaal mee eens! In plaats van een vrouw krijgen om interessant/geslaagd te kunnen zijn moet je interessant/geslaagd zijn om een vrouw te krijgen.

Voor vrouwen geld hetzelfde overigens. :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:30:25 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_145255753
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! In plaats van een vrouw krijgen om interessant/geslaagd te kunnen zijn moet je interessant/geslaagd zijn om een vrouw te krijgen.

Voor vrouwen geld hetzelfde overigens. :P
Dan mezelf gauw inschrijven voor de opleiding: Miljonair zijnde :7
pi_145255847
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan mezelf gauw inschrijven voor de opleiding: Miljonair zijnde :7
Daar ga je direct alweer de fout in, ''geslaagd'' betekent niet dat je hoog op de maatschappelijke ladder hoeft te staan. Jij moet gewoon tevreden zijn met je leven, dan straal je dat vanzelf uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')