De media kunnen geen kwaliteit meer betalen. Men schopt met anderhalve man en een paardenkop een krant in elkaar. Tijd voor gedegen onderzoek is er vaak niet meer. De Trouw als triest dieptepunt dit jaar met gewoon uit de duim gezogen verhalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je mijn stelling van enkele maanden terug gewoon gelijk, het is niet zozeer dat de rechtse media (in NL) dommig zijn maar dat er een generiek gebrek is aan kwaliteitsjournalistiek.
Dit is gelul, sorry hoor, maar het is onzinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De media kunnen geen kwaliteit meer betalen. Men schopt met anderhalve man en een paardenkop een krant in elkaar. Tijd voor gedegen onderzoek is er vaak niet meer. De Trouw als triest dieptepunt dit jaar met gewoon uit de duim gezogen verhalen.
Ook dit is maar het halve plaatje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is gelul, sorry hoor, maar het is onzin
De NZZ heeft een oplage van 129.000
NRC heeft een oplage van 203.000
NZZ doet aan internationaal distribueren, de NZZ is waarschijnlijk de meest aangeziene kwaliteitskrant van Europa.
NRC heeft een oplage die 57% hoger is, en een meer homogenere lezersgroep. Als je dan niet in staat bent meer te verdienen met je krant ben je een prutsredactie.
Het FD heeft een oplage van 63.000 en kan wel kwaliteit leveren.
Die verdraaide PO.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
Mooie karaktermoord gisteren door Andere Tijden op Marcel van Dam en de VARA.
Geen woord over het feit dat de RTL actie van 1989 nog veel meer reclameuitingen had, en die voedselhulp al helemaal niet nodig was.
Echt een selectieve aflevering.
Het ging juist voor een groot deel over dat die voedselhulp niet nodig was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:48 schreef Klopkoek het volgende:
Mooie karaktermoord gisteren door Andere Tijden op Marcel van Dam en de VARA.
Geen woord over het feit dat de RTL actie van 1989 nog veel meer reclameuitingen had, en die voedselhulp al helemaal niet nodig was.
Echt een selectieve aflevering.
Niet zo gek ook men heeft graag politici in de uitzending en met zo'n figuur is de kans op een opmerkelijke quote natuurlijk wat groter. Zeker omdat Wilders en zijn vazallen zelf niet willen of mogen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:03 schreef Klopkoek het volgende:
Die Joram van Klaveren zie je tegenwoordig ook overal
Natuurlijk is GW een graag geziene gast bij de staatsomroep. Hij kiest er zelf voor om niet aan te schuiven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet zo gek ook men heeft graag politici in de uitzending en met zo'n figuur is de kans op een opmerkelijke quote natuurlijk wat groter. Zeker omdat Wilders en zijn vazallen zelf niet willen of mogen.
Zijn doelgroep kijkt waarschijnlijk grotendeels die programmas niet. Je moet hem nageven, hij weet het mediaspel goed te spelen, hij heeft waarschijnlijk uitstekende spindoctors.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk is GW een graag geziene gast bij de staatsomroep. Hij kiest er zelf voor om niet aan te schuiven.
Ofwel dat ofwel hij heeft er zelf talent voor. In zekere zin was GW als speechschrijver de spindoctor van Bolkestein, het zou me dan ook niet verbazen als hij er zelf aardig wat talent voor heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn doelgroep kijkt waarschijnlijk grotendeels die programmas niet. Je moet hem nageven, hij weet het mediaspel goed te spelen, hij heeft waarschijnlijk uitstekende spindoctors.
twitter:rupertmurdoch twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 03:07:16Maybe most Moslems peaceful, but until they recognize and destroy their growing jihadist cancer they must be held responsible. reageer retweet
Dit spreekt wel boekdelen denk ik. Blijft een nare vent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:46 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:rupertmurdoch twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 03:07:16Maybe most Moslems peaceful, but until they recognize and destroy their growing jihadist cancer they must be held responsible. reageer retweet
twitter:rupertmurdoch twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 03:10:59Big jihadist danger looming everywhere from Philippines to Africa to Europe to US.Political correctness makes for denial and hypocrisy. reageer retweet
Puur entertainmentquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit spreekt wel boekdelen denk ik. Blijft een nare vent.
Edit: Ook zo'n pareltje.twitter:rupertmurdoch twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 03:10:59Big jihadist danger looming everywhere from Philippines to Africa to Europe to US.Political correctness makes for denial and hypocrisy. reageer retweet
Volgens deze logica van hem moeten we hem ook verantwoordelijk houden voor het 'kanker' dat News of the World (onder andere) heeft veroorzaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit spreekt wel boekdelen denk ik. Blijft een nare vent.
Edit: Ook zo'n pareltje.twitter:rupertmurdoch twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 03:10:59Big jihadist danger looming everywhere from Philippines to Africa to Europe to US.Political correctness makes for denial and hypocrisy. reageer retweet
Het kanker?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:14 schreef Klopkoek het volgende:
Volgens deze logica van hem moeten we hem ook verantwoordelijk houden voor het 'kanker' dat News of the World (onder andere) heeft veroorzaakt.
Murdoch zegt zelf: "Maybe most Moslems peaceful, but until they recognize and destroy their growing jihadist cancer they must be held responsible."quote:
Die laatste 'kanker' mis ik dus. Wat heeft News of the World geproduceerd dat vergelijkbaar is met jihadisten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Murdoch zegt zelf: "Maybe most Moslems peaceful, but until they recognize and destroy their growing jihadist cancer they must be held responsible."
Dan zeg ik: moet hij maar ook verantwoordelijk worden gesteld voor het 'kanker' van News of the World e.d.
Omkoping (vooral van de politie), liegen onder ede, illegaal afluisteren, haatcampagnes voeren, medische dossiers stelen en dat politiek misbruiken... Dat is slechts een handgreep van de mafia praktijken door News Corporation. Vandaar dus dat men loog onder ede. Nee, er werden geen mensen doodgeschoten, maar wel bijna alle andere dingen waar de mafia niet voor terugdeinst (ik was de 'false flag' operaties nog vergeten...). Stelen van informatie en/of geld, mensen bankroet maken, mensen beschadigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die laatste 'kanker' mis ik dus. Wat heeft News of the World geproduceerd dat vergelijkbaar is met jihadisten?
Overigens is het "de kanker".
Moslims...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Murdoch zegt zelf: "Maybe most Moslems peaceful, but until they recognize and destroy their growing jihadist cancer they must be held responsible."
Dan zeg ik: moet hij maar ook verantwoordelijk worden gesteld voor het 'kanker' van News of the World e.d.
In het Engels is het toch echt muslim of moslem, hoewel eerstgenoemde de gebruikelijke variant is.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Moslims...
Maar hij maakt hier toch een scheiding tussen moslims en jihadisten. Jihadisten zijn idd een gezwel in de samenleving. De paar die de massa terroriseren.
mijn fout, twee dingen tegelijk aan 't doen.. wilde 't naar muslims verbeteren.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het Engels is het toch echt muslim of moslem, hoewel eerstgenoemde de gebruikelijke variant is.
Vooral een leuk verzonnen excuus om een falende favoriet vrij te spreken van enige verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef Monolith het volgende:
Ik wist niet dat de VS officiële zenders had, wat dat ook wezen mag.
Laat ik het zo zeggen, wat de modale 60+er als zender ziet, de wat oudere publieke omroepen de commerciële omroepen: CNN, ABC, PBS, NBC,...quote:Op zondag 11 januari 2015 14:50 schreef Monolith het volgende:
Ik wist niet dat de VS officiële zenders had, wat dat ook wezen mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |