Jawel joh, tijd zatquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef thom_05 het volgende:
Nou je haalt het nooit. Anderhalve week is niet genoeg om leerstof zodanig te beheersen dat je een voldoende haalt.
Hangt af wat je studeert, denk ik. Ik ben nooit eerder dan de dag van tevoren begonnen met leren en ik heb alles altijd gehaald (maar niet altijd met geweldige cijfers tbh).quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef thom_05 het volgende:
Nou je haalt het nooit. Anderhalve week is niet genoeg om leerstof zodanig te beheersen dat je een voldoende haalt.
Dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:34 schreef Squalus het volgende:
Volgens mij is thom_05 sarcastisch![]()
OT: oefententamens/oude tentamens geven je een goede indicatie van wat er gevraagd gaat worden
Een studievereniging wil nog wel eens tentamens verzamelen, maar dan moet die er natuurlijk wel zijn. (en je hebt kans dat je er lid van moet zijn voor je ze kan inzien)quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef JesscSam het volgende:
Okay, thanks![]()
Waar zijn oefententamens over het algemeen te vinden? Er is er wel van elk vak één beschikbaar op Blackboard en die heb ik ook al wel bekeken, maar ik denk niet dat ik er meer kan bemachtigen.
Bij ons is de filosofie meer dat de hoor- en werkcolleges niet voor herhaling van de stof van de leeslijst zijn, maar voor meer diepgang, voor zijpaadjes en soms ook voor grappige anekdotes. Zo af en toe zijn studenten gigantisch op hun bek gegaan door alleen de stof uit de colleges te leren, en niet de literatuur.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef Eerin het volgende:
Hangt af van studie, maar ik heb me altijd goed kunnen redden met powerpoints & aanvullende informatie uit werkcolleges. Dus ik maakte 'samenvattingen' van de hoorcolleges, en waar het onduidelijk voor mezelf was, vulde ik het aan met werkcollegemateriaal.
Overigens, achterliggende gedachte: als een docent het niet boeiend genoeg vindt om iets op een slide te zetten, is het waarschijnlijk ook niet boeiend genoeg voor het tentamenDus vooral niet alles opnieuw gaan lezen, want dan ben je niet op tijd klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |