the fat nutritionist bestaat helaas al...quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Toch wel jammer kwak, eigenlijk, dat we niet meer doen met die wijsheid
gemiste kansquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
the fat nutritionist bestaat helaas al...
Je mag mij op 10 mei zetten, maar dat zal volgende week al wel anders zijn denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Willen d'r nog mensen bij? Nikoos misschien?
Zullen we Vue er uit halen? Die moet toch wel bevallen zijn nu?
Dan veranderen we dat wel weerquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:10 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je mag mij op 10 mei zetten, maar dat zal volgende week al wel anders zijn denk ik.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga wel eerst slapen en daarna vreten. Ik heb nu serieus maagzuur van thee.. Straks even naar de apotheek fietsen voor zo'n ranzig drankje. Tip van de vk!!
En ik wil brood met snijworst en cervelaat.
Wie gooit er een glitterwelkom voor nikooos in? Ik weet niet hoe
Ik heb zostraks geleerd dat je ook 11,5 maand zwanger kan zijn! Dus je weet het nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Vue ondertussen wel een kindje heeft
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Vue ondertussen wel een kindje heeft
tehehehequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb zostraks geleerd dat je ook 11,5 maand zwanger kan zijn! Dus je weet het niet.
nouja of het is zijn ruggetje. Ik weet het gewoon niet meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Radyhyn het volgende:
Crump voelt z'n kontje nog benig aan nu dan?![]()
Waar voel je de trapjes nu?
http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Crumpette het volgende:
waar halen jullie die glitterplaatjes toch vandaan?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/
quote:Met gratis Hyves krabbel codes!
Bijna net zo mooi als je ijskristallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
hier man, glittermcdonaldsfriet!
[ afbeelding ]
Ik zou de zoutplastheorie er ook even tegenaan gooien, gewoon als tegenwicht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef twist02 het volgende:
Leuk, al die meibaby'sStraks kijken of 'mijn' 4 mei nog klopt!
Ik vind die "7 juni: -Spring (jongen)" nog steeds wel heel droog
Volgens schoonmoeder krijgen wij ook een jongen; op basis van een naald aan een draadje die ze overduidelijk zelf liet bewegen ("nee hoor, ik doe niks, dat gaat helemaal vanzelf!"), ben benieuwd...
Zou een jongen echt superleuk vinden, maar hoop nu bijna op een meisje zodat ik niet steeds "zie je wel dat het klopt" hoef aan te horen
The needle has spoken! May the force be with you!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef twist02 het volgende:
Leuk, al die meibaby'sStraks kijken of 'mijn' 4 mei nog klopt!
Ik vind die "7 juni: -Spring (jongen)" nog steeds wel heel droog
Volgens schoonmoeder krijgen wij ook een jongen; op basis van een naald aan een draadje die ze overduidelijk zelf liet bewegen ("nee hoor, ik doe niks, dat gaat helemaal vanzelf!"), ben benieuwd...
Zou een jongen echt superleuk vinden, maar hoop nu bijna op een meisje zodat ik niet steeds "zie je wel dat het klopt" hoef aan te horen
Fijn! En wanneer verwachten ze de uitslag?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:19 schreef Heliotrope het volgende:
2 weken na UD dus ze moet ook wel inmiddels. Lijkt me ook een redelijk moment om haar er uit te halen.
Zo, kweek inmiddels via de verloskundige ingeleverd (had het formulier toch al) en vervolgens nog zo lang doorgevraagd bij de huisassistente over vanalles dat ze de huisarts me maar liet terugbellen. Zonder boos gedaan te hebben!
Ze hadden ook gewoon zelf een kweek moeten doen vorige week dus daar ging ze een melding van maken (misschien voor jou ook handig LadyT), en hadden het nu niet zo begrepen dus vandaar de verwarring. Verder deed ze vooral extravriendelijk en geruststellend. Precies wat nodig was dus nu ben ik weer tevreden.
Morgen pas hequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:19 schreef Heliotrope het volgende:
2 weken na UD dus ze moet ook wel inmiddels.
Mag ik in de OP? 'Medio juni'. Ik denk dat ik 4+1 ben, afgelopen vrijdag zei ClearBlue '1-2 weken' en vanochtend '2-3 weken'. Mijn zwangerschap gaat twee keer zo snelquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moet je er dan voor februari/maart in?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? 'Medio juni'. Ik denk dat ik 4+1 ben, afgelopen vrijdag zei ClearBlue '1-2 weken' en vanochtend '2-3 weken'. Mijn zwangerschap gaat twee keer zo snel![]()
![]()
Joh, gewoon van 1 naar 3 hups.. Sla maar over. Die eerste weken zijn toch overrated.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Mag ik in de OP? 'Medio juni'. Ik denk dat ik 4+1 ben, afgelopen vrijdag zei ClearBlue '1-2 weken' en vanochtend '2-3 weken'. Mijn zwangerschap gaat twee keer zo snel![]()
![]()
Of het zijn er 2!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]
![]()
vind het altijd een beetje spannend hoe zo'n test 1-2 weken kan zeggen, volgens de 40-weken zwanger telling ben je dan óf net nog aan het bloeden, of aan het ovuleren oidquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]
![]()
dat vroeg ik ook al deze week. Maar toen zei iemand dat t niet netjes wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar natuuuuurlijk!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ze daarover twijfelt, kan ze het beste even haar arts of vk bellen
De test geeft het aantal weken na de bevruchting/eisprong weer, dus als de test zegt '1-2 weken', ben je 3-4 weken zwanger.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vind het altijd een beetje spannend hoe zo'n test 1-2 weken kan zeggen, volgens de 40-weken zwanger telling ben je dan óf net nog aan het bloeden, of aan het ovuleren oid![]()
1-2 weken na bevruchting is week 3-4 in je zwangerschap, dus dan klopt het wel
Jup! Welkom!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]
![]()
OMG die aap is bijna bij de bananen!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:29 schreef Heliotrope het volgende:
Radyhyn ik druk op je ticker en wat ben je ver ineens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |