Oh thanks, dat wist ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Risu het volgende:
[..]
Psst, druiven zitten vol suikers. Eetze
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:45 schreef Burdie het volgende:
Het is toch ook niet dat je nu ineens verandert in een gigantisch vadzig vies nijlpaard ofzo?
Je bent zwanger, natuurlijk wordt je dan zwaarder. Lijkt me helemaal niet ongebruikelijk.
Maar als je je er zorgen over maakt, kan je natuurlijk het beste even contact opnemen met je eigen arts of verloskundige.
jij gaat voor de hormonster award?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:53 schreef -Spring het volgende:
Ik weet dat het goed bedoeld is, hoor, maar ik ben vandaag al vijf gevraagd of ik nog zwanger ben. Ik word er inmiddels wel een beetje simpel van.
Is mn eigen schuld natuurlijk. Dat weet ik ook wel.
En omfg, wat ben ik chagrijnig. En explosief. Al mijn handelingen zijn puur reflexmatig atm.Ik weet weer precies hoe ik me bij L voelde. Dat de eerste twaalf weken maar weer snel voorbij zijn.
Druivensuikers!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh thanks, dat wist ik niet
Nee, maar ik had ff behoefte aan iets ranzig vets gewoon
* Stormqueen hapt in d'r bovenarm
Negerzoenen mogen niet meerquote:
Eén keer was wel genoeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat voor de hormonster award?![]()
Johquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:54 schreef Risu het volgende:
[..]
Druivensuikers!
Maar ik snap het. Vette hap is soms zo
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een soort wandelende calorietabel zelfs
*propt nog wat friet in mond*quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]herkenning
oh ja, echt, zitten er koolhydraten in aardappels? nee wist ik niet...
oooh en gerookte forelquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef -Spring het volgende:
Ik wil vis. Haring en gerookte paling. En Hollandse garnalen. Op een wit puntje met cocktailsaus.
ik vond het nog best te nassenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:06 schreef Radyhyn het volgende:
Gadverrrrr daar had ik ook over gehoord..
Zelf mijn man, die ultieme carnivoor is, durfde zich al niet aan die pizza te wagen...
Zal hem vertellen dat ie inderdaad 'vodsig' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |