*knuffel geeft*quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:30 schreef Burdie het volgende:
Wtf Risu, 70 is mijn streefgewicht voor ooit.
Zwanger woog ik 120 kilo toen ik stopte met wegen![]()
.
Klagen, terugbrengen, op hun FB pagina posten!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehehe
Ik had net een bakje ijs gekocht bij Jumbo, gewoon een kleintje Hertog omdat het kan, zit er 3 cm dikke ijskristallen op
Die faalvakkenvullers bij ons laten de diepvriesproducten namelijk geregeld 4-5 uur buiten de koeling staan voordat ze het in de vriezer aanvullen. Was dus ook de laatste keer voorlopig dat ik daar iets uit de vriezer haal dat geen waterijs is
Nee, ik was er wel klaar mee eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
Heb je vlak voor de baring niet meer gewogen? Ik wil dat wel doen, ik wil gewoon een keer in mijn leven de euforie van -7 kilo in 12 uur meemaken
ja, maar heb nu geen zin om weer terug te gaan, staat nu in de vriezerquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klagen, terugbrengen, op hun FB pagina posten!
+1. en zo lang mogelijk je plas ophouden voor de laatste weging hequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*knuffel geeft*
Heb je vlak voor de baring niet meer gewogen? Ik wil dat wel doen, ik wil gewoon een keer in mijn leven de euforie van -7 kilo in 12 uur meemaken
ik kan me jouw "2 uur na de bevalling buikfoto" nog herinneren. Dat je jezelf uberslank en licht voelt terwijl je dat heul nog niet bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel klaar mee eigenlijk.
Haha ja, heerlijk gevoel is datquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me jouw "2 uur na de bevalling buikfoto" nog herinneren. Dat je jezelf uberslank en licht voelt terwijl je dat heul nog niet bentDat gevoel lijkt me magisch
Mooi man, hormonenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha ja, heerlijk gevoel is datDat blijft ook de hele week nog wel hangen, elke keer als je langs een spiegel loopt even spieken hoe belachelijk slank je wel niet bent
.
ik vind t ook wel een sterk verhaal. Maar goed ik ben geen arts of zo. Dus geen idee of het écht kan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het ook een sterk verhaal... Paar weken ernaast kan best eens gebeuren als een zwangerschap pas laat ontdekt wordt (dan is een meting voor termijnbepaling niet meer accuraat), maar 2 maanden??
Maar iets komt pas in het nieuws / de krant als iemand met dat verhaal naar een journalist stapt he. Als alleen familie en medici op de hoogte zijn, zal het niet zo gauw aan de grote klok worden gehangen denk ik.
hi5 ik weeg ineens ook in de 70 en kan wel janken... Ik denk dat ik misschien wel richting 80 gaquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:26 schreef Risu het volgende:
[..]Ik ga me heel diep schamen en in een hoekje huilen en en en
Mja, die zak m&m's is nog niet leeg dus dat moet dan maar in een keer, dan valt het wel mee toch.
Ik vind het nogal een mijlpaal. Zo helemaal in de 70! Zoveel was ik nog nooit.![]()
Waar is die tijd dat ik nog lekker fit op de fiets maar school ging en net boven de 60 zat.. Aaah allang vervlogen. Dag jeugd, hallo moederschap.
Nou precies! Omdenken ftwquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
1 voordeel: je bent nog nooit zo vlug weer afgevallen en de jankjank 'zo zwaar woog ik nog nooit' tirade is erg lachwekkend ná je bevalling. Want hij klopt niet meer. Zelfs niet als je je een varkentje voelt.
Ja, dat lijkt me! Dat ga ik trouwens niet voor elkaar krijgen, dan moet ik 45 kilo afvallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Franny_G het volgende:
Ik ben in 9 maanden tijd van 'zo zwaar heb ik nog nooit gewogen' naar 'zo licht was ik voor het laatst toen ik 15 was' gegaan. Da's ook vrij bizar.
Is de Dönerbezorgtoko niet al open?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor vadsigs moet ik nu in mijn schransmuil stoppen nu het ijs geen optie meer is?
Ik kan druiven pakken, maar dat klinkt zo gezond
Psst, druiven zitten vol suikers. Eetzequote:Op maandag 6 oktober 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor vadsigs moet ik nu in mijn schransmuil stoppen nu het ijs geen optie meer is?
Ik kan druiven pakken, maar dat klinkt zo gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |