the fat nutritionist bestaat helaas al...quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Toch wel jammer kwak, eigenlijk, dat we niet meer doen met die wijsheid
gemiste kansquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
the fat nutritionist bestaat helaas al...
Je mag mij op 10 mei zetten, maar dat zal volgende week al wel anders zijn denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Willen d'r nog mensen bij? Nikoos misschien?
Zullen we Vue er uit halen? Die moet toch wel bevallen zijn nu?
Dan veranderen we dat wel weerquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:10 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je mag mij op 10 mei zetten, maar dat zal volgende week al wel anders zijn denk ik.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef AwayTL het volgende:
Ik ga wel eerst slapen en daarna vreten. Ik heb nu serieus maagzuur van thee.. Straks even naar de apotheek fietsen voor zo'n ranzig drankje. Tip van de vk!!
En ik wil brood met snijworst en cervelaat.
Wie gooit er een glitterwelkom voor nikooos in? Ik weet niet hoe
Ik heb zostraks geleerd dat je ook 11,5 maand zwanger kan zijn! Dus je weet het nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Vue ondertussen wel een kindje heeft
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat Vue ondertussen wel een kindje heeft
tehehehequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb zostraks geleerd dat je ook 11,5 maand zwanger kan zijn! Dus je weet het niet.
nouja of het is zijn ruggetje. Ik weet het gewoon niet meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef Radyhyn het volgende:
Crump voelt z'n kontje nog benig aan nu dan?![]()
Waar voel je de trapjes nu?
http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Crumpette het volgende:
waar halen jullie die glitterplaatjes toch vandaan?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.animaatjes.nl/glitter-plaatjes/
quote:Met gratis Hyves krabbel codes!
Bijna net zo mooi als je ijskristallenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
hier man, glittermcdonaldsfriet!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |