SPOILER: voor anti scroll hipsters (Zwabber): Fall chartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.![]()
Impliceer je hiermee dat geslachtsdelen niet louter uit een raster van blokjes bestaan?quote:
Want dan moet ik even naar de dokter morgen denk ik.🐙![]()
Alleen vanwege de zijaanzichten? Dat is kunst man. Kunst zeg ik je.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff. Lastig. Ik kijk morgen de episode denk ik, maar bang ben ik in ieder geval wel.
Ik maak je er niet geruster op, he?
Dus minstens 36 afleveringen bovenop de 26 die we al hadden? Ik wil niet zeuren, maar waar blijft Baccano S2!?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Qunix het volgende:
Dus Durarara S2 is 3 cour. Winter 2015, Summer 2015, Winter 2016...Sumimoessontijd.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik wil ook niet zeuren maar waar blijft [insert goeie anime titel] S[volgend seizoen van die serie]?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus minstens 36 afleveringen bovenop de 26 die we al hadden? Ik wil niet zeuren, maar waar blijft Baccano S2!?![]()
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen vanwege de zijaanzichten? Dat is kunst man. Kunst zeg ik je.
Ik maak je er niet geruster op, he?![]()
(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
Brrr. En dat terwijl ik echt een zwak voor Rin had in de visual novel. Ach, wellicht dat het bij het kijken niet zo opvalt.![]()
Obligatory.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
🐙![]()
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Desnoods bewerk je de frames met zwarte neusstreepjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar Unlimited Down Works kijk.(alleen bij de zijaanzichten van Rin natuurlijk, maar toch).
Brrr. En dat terwijl ik echt een zwak voor Rin had in de visual novel. Ach, wellicht dat het bij het kijken niet zo opvalt.
Als ik de dakscène vergelijk met de DEENversie ben ik in elk geval erg tevreden.Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk zit de scene erin waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Haha, dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Desnoods bewerk je de frames met zwarte neusstreepjes
Als ik de dakscène vergelijk met de DEENversie ben ik in elk geval erg tevreden.
Maar neusstreepjes zouden wel echt een verbetering zijn. Ach ja. Ik snap wel dat het bij de stijl hoort. Het is geen luie animatie.![]()
144p bedoel jequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen die niet anime 120p op een antiek nokia scherm kijken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dit lijkt me een goede aanleiding om een verlanglijstje met gedroomde vervolgen op te stellen voor mij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren maar waar blijft [insert goeie anime titel] S[volgend seizoen van die serie]?
- Air Gear (het schijnt naar de pleuris te gaan, maar gemotoriseerde rolschaatsen brah)
- Afro Samurai (ik hoop dat Afro lang genoeg leeft om de schurk te worden.)
- Baccano (evident)
- (Bake)monogatari (Kizu e.t.a. nooit)
- Binbougami ga! (meer sm puppy)
- Black Lagoon (evident)
- Boku wa Tomodachi ga Sukunai
- Chihayafuru (Taichi victory)
- Claymore BrotherSisterhood
- Code Geass: Hangyaku no Lelouch (Eigenlijk liever een slice of life spinoff maar goed)
- D.Gray-man (maar je beloofde terug te komen)
- Danshi Koukousei no Nichijou (ben hier nog lang niet mee uitgelachen)
- Death Note (Ryuk ik verveel me)
- Fate/Prototype (als Shirou een vrouw is stuurt hij zichzelf dan naar de keuken?)
- Full Metal Panic! (evident)
- Gunslinger Girl BrotherSisterhood
- Hanasaku Iroha (Ohana opent de Kuissuiso op die woorden wacht ik zo)
- Hataraku Maou-sama! (krijgen Emi en Maou echt een kind?)
- Jinrui wa Suitai Shimashita (evident)
- Juuni Kokuki (schrijf die boeken desnoods eerst eens af)
- K (zag er fitsend uit minder nazi's de volgende keer graag)
- Kekkaishi (ik wil weten hoe het eindigt)
- Kill la Kill (ik wil meer Ryuuko en meer Satsuki want fasionista's en nudisten zijn ook mensen)
- Mayo Chiki! (reverse traps zijn goud)
- Minami-ke (Kanna is baas, het staat op het t-shirt dus het moet wel waar zijn)
- Mobile Suit Gundam Seed (fuck die kanker)
- Mondaiji-tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu yo? (moar)
- Mononoke Zoku Shou
- Needless (dit had nooit mogen eindigen)
- Oda Nobuna no Yabou (Als Oda de vereniging van Japan overleeft, zal ze dan ook Korea en delen van China verenigen?)
- Sasami-san@Ganbaranai (doe je best)
- Seiken no Blacksmith (Katana > staa;)
- Sekirei (Waarom mag die hemafrodiet geen man blijven.)
- Servant x Service (Hasebe x Lucy)
- Shin Angyo Onshi Brotherhood
- Suzumiya Haruhi no Shoushitsu (Dit zou verkopen als water in de woestijn, als warme broodjes in een schoolkantine waarom Japan waarom)
- Tokyo Ravens (Omyodou is koel)
- Tonari no Kaibutsu-kun (laat ons niet hangen)
- Trigun Brotherhood
- Uchouten Kazoku (Er is nog zo veel meer om te animeren)
- Uchuu Kyoudai (Is Mutta al op Mars?)
- Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. (S2 confirmed?)
- Yozakura Quartet (houdt eens vast aan een stijl)
- Yumekui Merry (wat is zijn vaginabotten?)
[ Bericht 13% gewijzigd door Repelsteeltju op 05-10-2014 22:36:21 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
krijgt een S2/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Echt waar!?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru.
krijgt een S2![]()
“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: