Die heb ik in vacatures nog niet langs zien komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet de minder valide mens! Discriminatie!
Ken The Prostitutes, een doorsnee Tsjechisch indie bandje....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
Zit nu in Praag, iemand nog Tsjechische muziektips?
Ken jij de naam Antonin Dvorak?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken The Prostitutes, een doorsnee Tsjechisch indie bandje....
Daar houdt ook meteen mijn kennis op
Nee, maar Dvorak klinkt als goedkoop bier.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken jij de naam Antonin Dvorak?
deze singer songwritster uit CZ heeft een erg mooi album uit. Vind je wel leuk, denk ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
de enige Tsjech in mijn collectie volgens RYM...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:44 schreef Felagund het volgende:
Zonde.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:23 schreef kciR het volgende:
Ik lees net dat Crystal Castles uit elkaar is. Of eigenlijk is Alice Glass eruit gestapt, maar met een duo hou je dan weinig over..
Ik volgde ze eigenlijk niet meer zo, maar zal nooit hun concert vergeten op Lowlands in de kleine X Ray. Duurde maar een half uur of max veertig minuten. Bomvolle tent en het ging helemaal los. Daarna gelijk door naar Sigur Ros, een andere soort intensiteit, die CC overtrof. Dat was in ieder geval een geweldige avond!
Ja, CC is zeker beperkt houdbaar. Ik zie haar over een paar jaar ook niet als vrouw van 40-50 zo staan te schreeuwen.. Past niet helemaal meer in het plaatje. Hoe zonde het ook is, is het wel goed zo. Drie prima albumsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:30 schreef Z het volgende:
Ik heb lang afgegeven op Crystal Castles als zijnde pubemuziek zou zijn maar na het een keertje live gezien te hebben tot inkering gekomen. Jammer. Maar hun muziek is ook niet heel houdbaar dus wellicht een logische stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |