Eens, hele goede band. Ik prefereer ze boven Okkerville River.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Norrage het volgende:
Wat is Shearwater toch verschrikkelijk goed
Had nog wel wat hoger in mijn top 100 mogen komen
Vet! Ik had er graag naartoe gewild maar het was "ineens" uitverkocht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...
Set was volgens mij vrij kort, maar dat geeft niet echt, want deze muziek trek ik ook weer niet zo langPrecies mooie lengte voor mij.
Was niet zo onder de indruk van de MSTRKRFT-sessie die vervolgens in Paradiso was
Deze blijft toch wel erg vet. Nieuwe album is wel ok maar niet heel boeiend vind ik.
Zijn s/t.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Towneswelk album heb je geluisterd?
Oh die wel tofquote:
De stem kan wat geforceerd klinken (Alsof hij iemand probeert te kopieren), maar los van die stem, zijn het gewoon ijzersterke songs wmb. klinkt een beetje als Libertines meets Nick Cave.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
Als je de video bekijkt, is het genietbare en vrij oprechte muziek...
Maar op plaat vind ik er geen drol aan. Lijkt wel alsof de zanger opzettelijk als een dronkelap zingt en onwillekeurig uit de bocht schiet. Live lollig, maar geen draaiplaat....of zit ik hopeloos mis?
Ik vind het ook overdreven. Zonder die zanger zit het fantastisch in elkaar, maar ik vind het ook een bit too much.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef Moody het volgende:
Als je de video bekijkt, is het genietbare en vrij oprechte muziek...
Maar op plaat vind ik er geen drol aan. Lijkt wel alsof de puber-zanger opzettelijk als een dronkelap zingt en onwillekeurig uit de bocht schiet. Live misschien lollig, maar geen draaiplaat....of zit ik hopeloos mis?
Moest ze missen vorige weekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopsakee, morgen naar The Antlers hier. Ben benieuwd.
Niet geluisterd, vond het album van vorig jaar heel generiek klinken en ik denk dat ik deze links laat liggen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Foxygen? Ik vind hem echt onvoorstelbaar slecht. Geen 'echte' nummers, maar meer demo-versies die abrupt eindigen, gefreak wat nergens naar toe gaat en dat maar liefst 72 minuten lang.
Ik herken je gevoel, heb er ook niks mee. Muzikaal is het bij vlagen wel aardig, maar echt de genialiteit herkennen kan ik ook niet. Maar goed, ik ben biased door de stem van Morrissey, die ik niet kan handelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:37 schreef Gehenna het volgende:
Weer eens een poging gedaan om the Smiths te waarderen. 'The Queen is Dead' had wel een paar briljante nummers, maar verder ken ik weinig van hun eigenlijk..
Dus het debuut maar aangeslingerd. Maar het blijft 'wel aardig', maar ik zie echt niet in waarom zoveel mensen dit zo geweldig vinden..
Ja ik vind z'n stem ook zo zemelig. En das op zich nog niet zo heel erg (bij Bob Dylan heb ik geen probleem mee bijv, maar die klinkt natuurlijk heel gedreven ipv zo vervelend laconiek als Morrisey), maar de rest van de muziek is zo opgezet dat zijn stem de hele muziek moet dragen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel, heb er ook niks mee. Muzikaal is het bij vlagen wel aardig, maar echt de genialiteit herkennen kan ik ook niet. Maar goed, ik ben biased door de stem van Morrissey, die ik niet kan handelen.
Het is dat z'n naam erbij staat. Als ik blind moest gokken wie het zou moeten zijn, had ik zo'n niewu suf hype bandje uit de UK gezegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef bartrid het volgende:
The Smiths heb ik ook weinig mee, sommige nummers zijn wel aardig maar daar houdt het ook wel mee op. En die laatste single van Johnny Marr is ook een draak van een nummer...
Helemaal met je eens. 1 van de grootste teleurstellingen van het jaar aangezien ik hun vorige album erg goed vond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:34 schreef Pat-sounds het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Foxygen? Ik vind hem echt onvoorstelbaar slecht. Geen 'echte' nummers, maar meer demo-versies die abrupt eindigen, gefreak wat nergens naar toe gaat en dat maar liefst 72 minuten lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |