Gi is toch poep?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
Gudaw is een troll account
Gu staat voor poep. Is meer een anti rudaw account
Je kan het op verschillende manieren schrijvenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef mylamboisblack het volgende:
Rare taal hebben de MO'ers. Ik hou het liever op het mooie Nederlands.
Verfijnde taal der hooggeleidenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:48 schreef mylamboisblack het volgende:
Rare taal hebben de MO'ers. Ik hou het liever op het mooie Nederlands.
Ja je moet ze al jong leren he anders werkt het nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef SadPanda het volgende:
In de 'Islamistische Staat':
[ afbeelding ]
Je kan toch leren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil wel Armeens kunnen pratenJammer dat ik als etnisch Armeen dat niet kan
Leer duduk spelen of zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Je kan wel Koerdisch en dat terwijl je hier geboren bent en niet eens Koerd bent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Vele kinderen worden geïndoctrineerd met hun haat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja je moet ze al jong leren he anders werkt het niet
Nee ik ben in Mosul geboren maar als een baby al in Nederlandquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan wel Koerdisch en dat terwijl je hier geboren bent en niet eens Koerdisch bent.
Kuch baklava kuch
Je kan al deze talen ook schrijven en lezen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik snap er geen ene fuck vanKen maar paar woordjes, kan wel Arabisch, Aramees en Koerdisch
Dat wat minder maar praten is wel voldoendequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan al deze talen ook schrijven en lezen?
7/10, moest beetje lachen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
vigen weet heel goed hoe hij duduk moet bespelen
Wat is daar slecht aan... Ik moedig elke ouder dat zelfs aan!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:54 schreef mylamboisblack het volgende:
Het worden geen leuke tijden meer in de toekomst. Syrische kinderen die opgroeien in een burgeroorlog, Koerdische kinderen die opgroeien met haat aan ISIS, Iraakse kinderen die opgroeien met de gedachte dat hun land vroeger groot was maar daarna is verdeeld in 3 stukjes, damn.
twitter:green_lemonnn twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:39:10#SAA shells felt in Turkey, Turkish army retaliated - #IS shells fall in Turkey Ankara decides to evacuate border towns @joshua_landis reageer retweet
Respect.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat wat minder maar praten is wel voldoende
Maar iedereen weet dat Turkije ISIS heeft gesteund, dus de PKK-aanhang zal exploderend groeien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat is daar slecht aan... Ik moedig elke ouder dat zelfs aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |