Heel erg leuk spel inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 Seconds is wat mij betreft het leukste spel ooit.
Trouwen?quote:
Wie dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
De TT is een verkaapt naamtopic voor iemand?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zou de harigste man van dit topic zijn?
Stel dat dat niet zo zou zijn....quote:
Geen idee, vandaar mijn vraag.....quote:
Ik in ieder geval niet. Ik heb geen borst-/rughaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Ik heb geen borst-/rughaar.
Mijn voorkeur is ook zaterdag idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef -Engel- het volgende:
T.o.v. de biermeet.....
Royco's en mijn voorkeur is beide zaterdag..... dus we laten het bij dezen liever staan.... iedereen mag nog steeds aansluiten..
Ik denk dat ik ook wel van de partij ben...Amersfoort beviel primaquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef -Engel- het volgende:
T.o.v. de biermeet.....
Royco's en mijn voorkeur is beide zaterdag..... dus we laten het bij dezen liever staan.... iedereen mag nog steeds aansluiten..
Dan wil ik niet trouwen. Ik kan geen voordeel bedenken.quote:
Ik bedoelde het als het spelletje Weerwolven.quote:
Ik heb wel de dikste baard.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is dan 3.... voor zaterdagquote:
dat is dan 4quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel van de partij ben...Amersfoort beviel prima
Ach soooo......quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wil ik niet trouwen. Ik kan geen voordeel bedenken.
[..]
Ik bedoelde het als het spelletje Weerwolven.
Samenzijn zonder trouwen dan. *zucht*quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef Samzz het volgende:
Dan wil ik niet trouwen. Ik kan geen voordeel bedenken.
Mijne is eraf, dus die kans is grootquote:
Zeg dan ook niet van die enge dingenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samenzijn zonder trouwen dan. *zucht*
Ik krijg serieus twijfels na drie keer verbeteren.
Eng hoor. Een leve lang briljante seks, afgewisseld met prachtige volzinnen die ik speciaal voor jou uitspreek.quote:
Ik heb liever daadwerkelijk seks, eigenlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
Sommige nummers zijn qua mood toch ook pure seks he?
![]()
Nou, voor zoiets is trouwen heus geen vereiste, hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eng hoor. Een leve lang briljante seks, afgewisseld met prachtige volzinnen die ik speciaal voor jou uitspreek.
Verre van zelfsquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor zoiets is trouwen heus geen vereiste, hoor.
Ja, ik ook. Maar ja...quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever daadwerkelijk seks, eigenlijk.
Bij wijze van spreken, om jou maar es te citeren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor zoiets is trouwen heus geen vereiste, hoor.
Ik deel je ervaring niet, integendeel.quote:
Nou, oké danquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, om jou maar es te citeren.
Jij had voor je huwelijk nooit goede seks?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel je ervaring niet, integendeel.
Natuurlijk niet. Vuige zondaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij had voor je huwelijk nooit goede seks?
Ach, hemel, hel, het scheelt maar twee letters. Zo groot zal het verschil vast niet zijn.quote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:
Vandaar dat je zo geïnteresseerd was in het huis van A.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met god.
Geen seks nodig.
Ja, kloosters zijn helemaal mijn ding!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo geïnteresseerd was in het huis van A.
Ik zou het niet doen, volgens mij is Royco heul geen priesterquote:
Fijn Barb, ik had haar bijna in een donker hokje op haar knieënquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, volgens mij is Royco heul geen priester
Als ik op een zondagavond moet werken schiet ik altijd in cockblock-modus. Sorry bro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn Barb, ik had haar bijna in een donker hokje op haar knieën
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn Barb, ik had haar bijna in een donker hokje op haar knieën
Oh, die aflevering heb ik gisteren gezienquote:
Ja schiet lekker op zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..], van je broeder van een andere moeder moet je het hebben, zie ik
.
Dat hoeft ook weer niet hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Goed om te weten.quote:
Ik heb mijn excuses aangebodenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..], van je broeder van een andere moeder moet je het hebben, zie ik
.
Ik heb vrijwel altijd goede seks. Een trouwring, mits het die van mijzelf en mijn vrouw zijn, maken daarin geen verschil.quote:
EVILquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik op een zondagavond moet werken schiet ik altijd in cockblock-modus. Sorry bro.
Dus moet ik maar op m'n knieën gaan voor Royke?quote:
Met zulke bro's heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
, van je broeder van een andere moeder moet je het hebben, zie ik
.
Nu zekerquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus moet ik maar op m'n knieën gaan voor Royke?
Nee, jij moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus moet ik maar op m'n knieën gaan voor Royke?
Koosnaampje voor een specifiek lichaamsonderdeel op kniehoogte?quote:
Welk van jouw lichaamsonderdeel, behalve je knie en bijbehorende gewrichten en pezen/spieren, heb jij op kniehoogtequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koosnaampje voor een specifiek lichaamsonderdeel op kniehoogte?
Amaiquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Air bedoeld dat hij tot op kniehoogte komt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk van jouw lichaamsonderdeel, behalve je knie en bijbehorende gewrichten en pezen/spieren, heb jij op kniehoogte?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
Waar is die Yvie dan? Is die nu ook met terugwerkende kracht met zichzelf bezig vanwege al die harige mannentorso's waar ze zich tegenaan heeft gevleid?
Als dat waar is heb ik medelijden met je.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Air bedoeld dat hij tot op kniehoogte komt.
Ik meen wel es begrepen te hebben dat Royco in sommige opzichten op een neger lijkt en dat zijn pener tot kniehoogte reikt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
Welk van jouw lichaamsonderdeel, behalve je knie en bijbehorende gewrichten en pezen/spieren, heb jij op kniehoogte?
Ik zat even te kijken, en dan zou ik inderdaad ook medelijden hebben met mezelf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat waar is heb ik medelijden met je.
Dat ligt meer aan zijn eigen lengte, dan aan zijn pener.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen wel es begrepen te hebben dat Royco in sommige opzichten op een neger lijkt en dat zijn pener tot kniehoogte reikt.
Dit leek op anaal in het voorbijscrollen.quote:
Arme Roykequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen wel es begrepen te hebben dat Royco in sommige opzichten op een neger lijkt en dat zijn pener tot kniehoogte reikt.
Is het erg genoeg dat ik ook medelijden zou moeten hebben? Geen idee waar het over gaat en ik ben te lui om terug te lezenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, en dan zou ik inderdaad ook medelijden hebben met mezelf.
Elke keer als 'ie een erectie heeft, loopt hij het risico op zuurstoftekort in zijn hersenen.quote:
En ik zit me nu af te vragen of dat ene positieve of negatieve amai wasquote:
Als ik onder de douche sta sla ik zo de tegels van de muur.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als 'ie een erectie heeft, loopt hij het risico op zuurstoftekort in zijn hersenen.
Of anderen knock out te slaan door de spanwijdte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elke keer als 'ie een erectie heeft, loopt hij het risico op zuurstoftekort in zijn hersenen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik zit me nu af te vragen of dat ene positieve of negatieve amai was
En dan valt'ie dus flauw. En vanwege de typische gewichtsverdeling op dat moment valt hij dus precies op ..... shudderquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zittend plassen gaat zeker ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik onder de douche sta sla ik zo de tegels van de muur.
Scherven in je eikel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Als ik onder de douche sta sla ik zo de tegels van de muur.
Mannen plassen niet zittend Tijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zittend plassen gaat zeker ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |