Ok spannend! Mijn eerste echo is 29 oktober, mocht ook een week eerder, maar dan had mijn vriend veel vergaderingen enz s'avonds en kon hij niet mee!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Wanneer is jouw (zelfgeschatte) UD purebliss?
Hopelijk houd je er dan in ieder geval een paar cm aan over. Ze maakt het wel spannend zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Begin van de middag had ik zo'n buikpijn dat ik echt dacht (goh, whats new) dat het mogelijk begonnen was, maar dat is ook weer volledig weggezakt. Nu niet eens minikramp.
En bij jou?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb de hele fuzz gemist, maar ik vind/vond dit altijd een erg fijn topic. Zou het jammer vinden als er nu dingen anders 'moeten'.
Wilde alleen SQ even een hart onder de riem steken, hopelijk vind je de benodigde rust en het vertrouwen in jezelf en kint snel weer terug.
Verder moet ik nog bijlezen, wel vast een jompel voor mijn eigen mijlpaal vandaag, precies halverwege!
Oh, ja een dag winkelen als je bijna uitgerekend bent kan wel een beetje too much zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hopelijk houd je er dan in ieder geval een paar cm aan over. Ze maakt het wel spannend zo![]()
Na een dag winkelen met vriend loop ik nu als een 80 jarige vrouw met osteoporose die bang is om haar heup of bekken te brekenZelfs zo erg dat m'n vriend me net als een soort steun/rollator naar de wc heeft gebracht terwijl ik bijna in m'n broek pieste van het lachen omdat het zo'n stom gezicht was. Verder geen krampjes of iets wat ook maar op een aankomende bevalling kan wijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd minarosawat een verrassing
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |