Er zijn tegenwoordig ook winkelwagens speciaal om een mc op te zetten. Die heeft alleen niet elke winkel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even inbreken, maar dit is heel onveilig! Ik heb meerdere verhalen gehoord van mc's die (bijna) van zo'n wagentje afvallen. De winkelwagens zijn daar niet voor gemaakt, en je kunt de mc er ook niet op vast maken.
LT, heb je al een kinderwagen? Zo niet, dan zou ik een kiezen waar veel bergruimte onder is.
Onze Albert Heijn heeft een aantal karretjes met een babyzitje erop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook winkelwagens speciaal om een mc op te zetten. Die heeft alleen niet elke winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 05-10-2014 19:42:44 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Gefeliciteeeeeerd!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef Minarosa het volgende:
Ik kom even binnenvallen... Vrijdag na elf maanden en véél enkele strepen toch nog onverwacht een dubbele geplast.
(Herhaling uit tweede streepje-topic: steeds langer wordende cyclus, naar gyn gegaan, uit echo bleek PCO, zou eind oktober uitslagen van onderzoeken en eventueel behandelplan krijgen. Afgelopen vrijdag voor de zekerheid even getest want we gingen een weekend weg, test in de badkamer laten liggen (ik deed hem immers alleen om te bevestigen dat ik niet zwanger was, dat kon immers lastig spontaan door PCO en daar had ik me al bij neergelegd), maar toen waren daar de strepen. En de ClearBlue met 'zwanger 1-2 weken'![]()
) Blijkbaar heeft de gynaecoloog mijn ei losgeschud
.
Het voelt echt als een cadeautje. Ik voel me verder precies hetzelfde als altijd dus het blijft wel onwerkelijk.
Mag ik in de OP? UD is half juni vermoed ik. Ik ben begin juli voor het laatst ongesteld geweest dus moet uitgaan van de digitale ClearBlue.
ik wilde een soortgelijk iets typen .. ik zie ze nooit een medisch advies geven anders dan: bel je gyn/vk/verloskamer/kraamhulp/huisarts of hap. Hun ervaring is juist zo waardevol omdat ze die niet gebruiken om op afstand te diagnosticerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
De visie van Mignonne en WupWup vind ik vaak interessant em waardevol, volgens mij ook altijd begeleid met een 'bespreek dit met je vk/gyn'. Overigens ook in de reacties van andere users.
Nee, ik ga morgen eerst even bellen naar het ziekenhuis omdat ik eind oktober een afspraak heb waarop we de uitslagen van het bloedonderzoek zouden bespreken. Die zou ik eigenlijk wel graag willen horen (bloed is al afgenomen en onderzocht) maar ovulatie-inductie is in ieder geval niet meer nodig, voor het moment. Ik neem aan dat ik gewoon een afspraak met een verloskundige kan maken, maar dat vraag ik morgen wel. Ben nu aan het googlen naar vk's, zijn er zoveelquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef purebliss het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeerd!!we zijn dan waarschijnlijk ongeveer even ver! Weet je al wanneer je de eerste echo krijgt?
Even die kurk erin nog!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Naar mijn idee wordt iets wat eigenlijk stating the obvious is nu zo enorm opgeblazen, en zo onnodig!
Iedereen met gezond verstand moet gewoon haar hulpverlener om hulp vragen wanneer er twijfel is over wat dan ook m.b.t. gezondheid/zwangerschap. Maar wanneer diezelfde angsten of zorgen hier besproken worden is het toch natuurlijk dat daar reactie op volgt, ervaringen, adviezen, dat hoort bij een forum. De visie van Mignonne en WupWup vind ik vaak interessant em waardevol, volgens mij ook altijd begeleid met een 'bespreek dit met je vk/gyn'. Overigens ook in de reacties van andere users.
Is dit niet nogal een storm in een glas water?
Zo kan ik toch niet baren, als het in dit topic zo onrustig is
Oh en gefeliciteerd Minarosa!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:35 schreef Minarosa het volgende:
Ik kom even binnenvallen... Vrijdag na elf maanden en véél enkele strepen toch nog onverwacht een dubbele geplast.
(Herhaling uit tweede streepje-topic: steeds langer wordende cyclus, naar gyn gegaan, uit echo bleek PCO, zou eind oktober uitslagen van onderzoeken en eventueel behandelplan krijgen. Afgelopen vrijdag voor de zekerheid even getest want we gingen een weekend weg, test in de badkamer laten liggen (ik deed hem immers alleen om te bevestigen dat ik niet zwanger was, dat kon immers lastig spontaan door PCO en daar had ik me al bij neergelegd), maar toen waren daar de strepen. En de ClearBlue met 'zwanger 1-2 weken'![]()
) Blijkbaar heeft de gynaecoloog mijn ei losgeschud
.
Het voelt echt als een cadeautje. Ik voel me verder precies hetzelfde als altijd dus het blijft wel onwerkelijk.
Mag ik in de OP? UD is half juni vermoed ik. Ik ben begin juli voor het laatst ongesteld geweest dus moet uitgaan van de digitale ClearBlue.
Begin van de middag had ik zo'n buikpijn dat ik echt dacht (goh, whats newquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef Skittles het volgende:
[..]
Even die kurk erin nog!
Hoe gaat het met je?
Verder ben ik het met jou en Rady eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |