abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145241638
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dan wel ja, maar ja.. het wordt dus veel breder gebruikt. Ook in de ICT. Live with it.
Ja, maar dan nog gaat het niet op voor deze situatie :P

- Het wordt niet als een cadeau verkocht.
- Iedereen is zich bewust van het gevaar. (Dus dat ''onverwacht binnengehaald'' gaat ook niet op)
- Het is geen teken van vrede.
pi_145241724
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:06 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dit.

Wat is er nou helemaal gebeurd? Die extremisten hebben een europatourtje gemaakt, o.a. Engeland, Madrid, uitstapje gemaakt naar Amerika en even een dagje Amsterdam.

Pas geleden waren ze in de Schilderswijk, zijn daar koppen afgehakt, nee he?

Nou en, niets aan het handje.
Dat zeg ik niet.

Ik vind wel dat er aan bangmakerij wordt gedaan en dat het gevaar groter wordt gemaakt dan dat het waarschijnlijk is. Die grote aanslag had er al jaren geleden moeten zijn, als je de media had geloofd.
pi_145241799
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog gaat het niet op voor deze situatie :P

- Het wordt niet als een cadeau verkocht.
- Iedereen is zich bewust van het gevaar. (Dus dat ''onverwacht binnengehaald'' gaat ook niet op)
- Het is geen teken van vrede.
Advocaat van de duivel:

- De multiculturele samenleving is een verrijking voor ons land.
- Het zijn vluchtelingen die op de vlucht zijn voor geweld en dringend hulp nodig hebben. Je verwacht niet dat er ook terroristen tussen zitten.... want die lijken juist uit Europa weg te willen.
- Het zijn vluchtelingen die op zoek zijn naar vrede en komen zo gezegd in vrede.
pi_145241967
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Advocaat van de duivel:

- Het zijn vluchtelingen die op de vlucht zijn voor geweld en dringend hulp nodig hebben. Je verwacht niet dat er ook terroristen tussen zitten.... want die lijken juist uit Europa weg te willen.
- Het zijn vluchtelingen die op zoek zijn naar vrede en komen zo gezegd in vrede.
Heb het over specifiek deze groep vluchtelingen, niet over de immigratie v.d. laatste decennia (die je overigens wel zou kunnen duiden als Trojan Horse als je er een complot bij bedenkt).
En ''komen in vrede'' is niet hetzelfde als vrede sluiten.
Oja, -edit- en ''je verwacht niet'' is overduidelijk 'je verwacht wel'...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2014 00:27:58 ]
pi_145242014
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Advocaat van de duivel:

-nope

-echte vluchtelingen waren van harte welkom, echter gezien de huidige situatie zou je ze uit die contreien niet toe moeten laten, sponsor met zijn allen een groot vluchtelingenkamp in Turkije ofzo.
Bovendien heeft de enorme, onstopbare stroom gelukszoekers/asielzoekers het behoorlijk verpest voor de echte vluchteling.

-huh?, topics vol dat er maar een handjevol daar naar toe gaan om mee te vechten en nu lijken ze allemaal weg te willen?

-vrede en veiligheid kun je ook in de buurt vinden, kun je ook makkelijker weer naar huis als alles achter de rug is.

Advocaat van de duivel, i know, toch een paar antwoorden.
pi_145242234
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

-nope

-echte vluchtelingen waren van harte welkom, echter gezien de huidige situatie zou je ze uit die contreien niet toe moeten laten, sponsor met zijn allen een groot vluchtelingenkamp in Turkije ofzo.
Bovendien heeft de enorme, onstopbare stroom gelukszoekers/asielzoekers het behoorlijk verpest voor de echte vluchteling.

-huh?, topics vol dat er maar een handjevol daar naar toe gaan om mee te vechten en nu lijken ze allemaal weg te willen?

-vrede en veiligheid kun je ook in de buurt vinden, kun je ook makkelijker weer naar huis als alles achter de rug is.

Advocaat van de duivel, i know, toch een paar antwoorden.
Wil alleen even op dik gedrukte reageren, verder redelijk met je eens hoor.

Jihadisten die ze in het vizier hebben, worden tegen gehouden als ze naar Syrië willen reizen. Die willen dus juist weg, maar mogen niet.
pi_145242685
quote:
Amerikaanse geheim agenten zouden gesprekken hebben afgeluisterd waar ISIS-leiders plannen ontvouwen om groepjes van vier terroristen als vluchtelingen naar Europa te sturen. Het plan zou mede zijn ontstaan omdat vliegvelden en vliegtuigen steeds beter worden beveiligd.
Na 9/11 werd de term sleeper cell gebruikt, de kapers waren al lange tijd op Amerikaans grondgebied, dit werd de wereld zo vertelt.
Dan moet de informatie afkomstig van veiligheidsdiensten haast wel propaganda zijn om je in angst te houden en je tegelijk wakker te schudden? Want er kunnen al vele ISIS aanhangers in Europa zijn (als sleeper cells), maar er is nog niets gebeurt, dus niet het geval. Het vreemde is, er reizen geradicaliseerde jongeren heen en weer tussen Irak , Syrie en het westen, om mee te strijden met ISIS.

Nieuws dat erg duister is kan maar een ding betekenen (propaganda), ervoor zorgen dat je ontwaakt en/of in angst komt (wat een soort onderwerping kan veroorzaken) En ontwaking kan gaan zorgen voor nieuwe bewegingen in het westen en een verdere politieke strijd en commotie.
Straaljagers sturen en bommen gooien zal gaan zorgen voor meer gevaar in het westen. Je kan bijvoorbeeld weer rond kerst terreurdreiging gaan verwachten (wat altijd een sterker effect veroorzaakt, want is een gezellige tijd) En dan daarbij provocerende politieke uitspraken versterk een politieke strijd ook nog meer.

Propaganda heeft altijd dezelfde doelen gehad (tirannie en/of terreur net zo), angst zaaien, de mensen in angst houden of politiek in beweging brengen en ontwaken.
54% is bang voor een aanslag (als dat soort peilingen werkelijk klopt), dat is na ruim dertien jaar van doorlopend allerlei angstige dingen en scenario's, rampenfilms en natuurrampen.
ISIS wilde ook al Ebola op Amerikaans grondgebied gaan verspreiden, doet je denken aan de Anthrax aanvallen na 9/11 door Al Qaeda en H1N1, en als geschiedenis zich herhaalt werkt dat versterkend en ontwakend, dus revolutionair.

Als er een revolutie op til is is er maar een manier om die af te remmen, door niet in die revolutionaire rivier te raken, want eenmaal in die maalstroom en je ontkomt er niet meer aan.
Een revolutie begint als een beekje (dan kun je er nog uit vandaan komen), eindigt als een woeste maalstroom met erachter de waterval (waaruit ontsnappen niet meer mogelijk is, dit zag je in razend tempo in de Ukraine gebeuren)

Standhouden tegen terreur van wie ook afkomstig (wat onduidelijk is) is lastig met de enorme grote media en televisieschermen (diepere impact op de kijker, in een bioscoop helemaal), want emotie en angst zetten je strijd, in beweging, anders wel politiek of aanpassing wet of een groot evenement of oproep politici om aktiever of ambitieuzer te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Synthercell op 06-10-2014 01:04:29 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 01:06:13 #58
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_145242823
laat die islam mogolen dan ook hun eigen oorloglf vechten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_145242996
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 01:06 schreef michaelmoore het volgende:
laat die islam mogolen dan ook hun eigen oorloglf vechten
Lekker aan de zuip? :')
pi_145244215
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meh, vind ik meevallen. Volgens mij kennen de meeste mensen het verhaal wel. Het begrip is echter breder in te zetten omdat het aangeeft dat je iets vijandigs binnenhaalt terwijl je dat niet verwachtte.
ja maar nu is het a) geen cadeau en b) verwachten we het juist wel.
pi_145244235
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik de krantenberichten van de laatste weken mag geloven worden de IS-strijders al massaal geronseld in de moskeeën in ons eigen land. Dus waarom ze nu ook nog van buiten moeten komen ontgaat me.
Dat gebeurt ook. En waarom zouden ze hun aanhang hier niet versterken? Dat brengt alleen maar voordelen mee voor hen.
pi_145244241
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:48 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook. En waarom zouden ze hun aanhang hier niet versterken? Dat brengt alleen maar voordelen mee voor hen.
De Westerse wereld laat geen rare dingen gebeuren in het Westen. Zodra dat gebeurd gaan alle registers open en trek IS uiteindelijk aan het kortste eind.
pi_145244254
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:50 schreef Trebo het volgende:

[..]

De Westerse wereld laat geen rare dingen gebeuren in het Westen. Zodra dat gebeurd gaan alle registers open en trek IS uiteindelijk aan het kortste eind.
Inderdaad, dat zagen we tijdens 9/11 en 7/7, dat zagen we in Madrid.
pi_145244272
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:54 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zagen we tijdens 9/11 en 7/7, dat zagen we in Madrid.
Je bedoelt die laffe aanslagen? Wat moesten ze doen dan? Met 100.000 man die landen binnenvallen en alles en iedereen kapot maken?

Ik zeg zodra ze de Westerse wereld proberen te veroveren/binnenvallen dán gaan alle registers open.
pi_145244283
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Je bedoelt die laffe aanslagen? Wat moesten ze doen dan? Met 100.000 man die landen binnenvallen en alles en iedereen kapot maken?

Ik zeg zodra ze de Westerse wereld proberen te veroveren/binnenvallen dán gaan alle registers open.
Maar ISIS' plan is ook niet om een conventionele oorlog te starten, hun doel is om een aanslag te plegen in het Westen, daarvoor sturen ze dus die Trojaanse paarden naar Europa.
pi_145244285
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 06:57 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ze zijn al binnen en als ze wat willen, dan zullen ze gaan voor aanslagen i.p.v. de Turks-Bulgaarse grens bestormen.
pi_145244295
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:01 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Maar ISIS' plan is ook niet om een conventionele oorlog te starten, hun doel is om een aanslag te plegen in het Westen, daarvoor sturen ze dus die Trojaanse paarden naar Nederland.
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze zijn al binnen en als ze wat willen, dan zullen ze gaan voor aanslagen i.p.v. de Turks-Bulgaarse grens bestormen.
Dan is het hopen dat de geheime dienst(en) goed werk leveren.

Wel weer lekker lafjes allemaal.. maarja dat zit nou eenmaal in het bloed van extremisten, lafheid.
pi_145244299
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:03 schreef Trebo het volgende:

[..]

[..]

Wel weer lekker lafjes allemaal.. maarja dat zit nou eenmaal in het bloed van extremisten, lafheid.
Het is ook laf inderdaad, ISIS is een terroristische, barbaarse laffe organisatie. Zij zijn blij als ze ons angst aan jagen, waarom doen ze anders aan al die onthoofdingen?

De geheime diensten kunnen ook niet alles, en 9/11 heeft ons geleerd dat sommige geheime diensten de aanslagen zelfs door laten, zodat het volk een ''ja-teken'' geeft om ISIS totaal kapot te bombarderen.
pi_145244303
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:03 schreef Trebo het volgende:

[..]

[..]

Dat doen ze ook, maar het risico blijf je houden natuurlijk.

Het zijn laffe varkens, maar daarmee niet minder gevaarlijk.
pi_145245181
Ik vraag mij altijd of ov de veiligheidsdiensten echt aanslagen kunnen voorkomen. Stel je bent radicaal maar je doet je voor als een goed geintegreerde moslim. Gaat keurig werken, drinkt zelfs een biertje en hebt een blonde vriendin.
Ondertussen bouw je op je zolder of in je kelder een bom met producten die je zo in de handel kunt krijgen. Hoe wil men dat ooit ontdekken/tegenhouden.

(althans als je maar niet in een keer 5 ton kunstmest besteld)
pi_145245868
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

En wanneer komt jeweetwel?
Deadprez 2.0?
pi_145246102
Bij dit bericht dacht ik ook aan een trojaans paard:
155 Oeigoeren woonden in twee appartementen

De Maleisische autoriteiten hebben 155 Oeigoeren aangetroffen die zaten samengepropt in twee appartementen in de hoofdstad Kuala Lumpur. De immigratiedienst trof de Oeigoeren, een moslimvolk uit het westen van China, tijdens een inval aan nadat de dienst een tip had gekregen. In één flatje woonden 90 mensen, van wie 44 kinderen. De overige 65 woonden in het andere appartement.
De immigratiedienst probeert te achterhalen waar de Oeigoeren vandaan kwamen. Ze hebben Turkse paspoorten, maar die zijn vermoedelijk vals. Ze zijn ondergebracht in het detentiecentrum van de dienst bij het vliegveld van Kuala Lumpur.
http://www.volkskrant.nl/(...)artementen~a3762103/
pi_145246507
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:01 schreef butorol het volgende:
Ik vraag mij altijd of ov de veiligheidsdiensten echt aanslagen kunnen voorkomen. Stel je bent radicaal maar je doet je voor als een goed geintegreerde moslim. Gaat keurig werken, drinkt zelfs een biertje en hebt een blonde vriendin.
Ondertussen bouw je op je zolder of in je kelder een bom met producten die je zo in de handel kunt krijgen. Hoe wil men dat ooit ontdekken/tegenhouden.

(althans als je maar niet in een keer 5 ton kunstmest besteld)
Niet. Zeker als je niet direct wordt aangestuurd door derden die al op de radar staan.
pi_145246593
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Jibberism_ het volgende:

[..]

Niet. Zeker als je niet direct wordt aangestuurd door derden die al op de radar staan.
vraag mij af of de kosten van al die veiligheidsdiensten en gevoel van onveiligheid op weegt tegen potentiele aanslagen.

van mij hoeft het allemaal niet zo
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:04:59 #75
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_145250947
Dat ISIS is gewoon een zootje ongeregeld. Het wil er bij mij niet in dat de grote mogendheden daar niet gewoon efficient mee kunnen afrekenen. Nog afgezien van de paarden van Troje die zich al in Europa zelf bevinden, staan nu zelfs al voor de poorten van Turkije, wat volgens links asap bij EU moet gaan horen. Ja lekker.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_145252344
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat ISIS is gewoon een zootje ongeregeld. Het wil er bij mij niet in dat de grote mogendheden daar niet gewoon efficient mee kunnen afrekenen. Nog afgezien van de paarden van Troje die zich al in Europa zelf bevinden, staan nu zelfs al voor de poorten van Turkije, wat volgens links asap bij EU moet gaan horen. Ja lekker.
de grootmachten kunnen ze wel uitroeien, maar dan komen ze tegen hun grootste vijand te staan: de publieke opinie. Want als je IS wil uitroeien, zul je bereid moeten zijn om 'boots on the ground' te hebben, en dat er onschuldige slachtoffers vallen. Het is dan ook makkelijker om te wachten, en enkel wat bombardementen uit te voeren om de militaire kracht te verminderen, hopen dat er idd een (niet al te grote) Islamitische staat word gesticht, deze even laten doorsudderen, zodat zoveel mogelijk onschuldigen weg zijn (al danniet met een waarschuwing vooraf), en degenen die er heilig in geloven daar naar toe zijn gegaan en daarna die staat aan te vallen met boots on the ground, om duidelijk te maken dat een volledig extremistische staat niet getolereerd word
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_145252453
Geloof er geen reet van
pi_145252592
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af of dat hele IS wel zo'n centraal georganiseerde organisatie is, als soms wordt gesuggereerd. Rondom dat kalifaat zelf zal nog wel een redelijk compacte, samenhangende groep zitten, maar ik kan me maar moeilijk aan de indruk onttrekken dat er daaromheen aardig wat plukjes random fundamentalisten hoofden afhakken en snode plannen smeden en vooral hard roepen dat ze bij IS horen, zonder dat boven in de boom iemand weet wie het zijn en wat ze doen.
Goede vraag. Dit zegt onze kennisbank:
http://kennisbankterroris(...)irak-en-al-sham-isis
"Bevelstructuur
Celstructuur waarbij de bevelstructuur gefragmenteerd is en de cellen lokaal opereren maar centraal worden aangestuurd."

Maar het kan heel goed zijn dat bepaalde beslissingen wel degelijk decentraal genomen 'mogen' worden.
Want daar lijkt het wel op.
Make my day!
pi_145253203
Het kalifaat is niet levensvatbaar en zal al snel uitdoven als een kaarsje. Met de gebieden die ze nu in hun ¨macht¨ hebben kunnen ze zich zwz niet in hun eigen levensonderhoud voorzien. Zonder voldoende brandstof, voedsel en gezondheidszorg wordt dat een hard en somber bestaan wat een groot deel van hun verwesterde strijders niet gewend is. De niet extremistische soenitische bewoners die er nog wonen zullen straks ook de uitzichtloze ellende gaan ontvluchten. Alhoewel ik vermoed dat IS hen als gijzellaars gaat gebruiken om aan bestaansmiddelen te komen a la Noord Korea stijl. Het bruut vermoorden van hulpverleners zal zich straks al snel tegen IS keren. Geen NGO die zich er ook maar in de buurt waagt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:21:58 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145257743
aangezien die ISIS guppen de meeste mannen toch al hebben vermoord zullen ze natuurlijk niet opvallen tussen de gevluchte bejaarden, vrouwen en kinderen,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_155767139
President Eurojust: Routes van mensensmokkelaars geïnfiltreerd door IS

Gepost op september 2, 2015.

Vluchtelingen
Boten die vluchtelingen over de Middellandse Zee naar Europa brengen, vervoeren ook strijders van de terreurbeweging Islamitische Staat (ISIS/IS). Dat zegt Michèle Coninsx, die sinds sinds 2012 aan het hoofd van Eurojust staat.

president eurojust

Eurojust
Eurojust is een organisatie die de samenwerking tussen de gerechtelijke autoriteiten in de hele EU in de strijd tegen grensoverschrijdende zware criminaliteit ondersteunt.
De situatie is alarmerend, want we zien dat het geld van mensensmokkel terrorisme financiert en dat deze smokkelroutes door leden van Islamitische Staat worden geinfiltreerd.

Terrorisme
Consinx heeft tegen de Associated Press verteld dat ze die informatie kreeg toegespeeld in het kader van de inspanningen die Eurojust levert om de landen in de EU te helpen om illegale immigratie, terrorisme en grensoverschrijdende criminaliteit te bestrijden.
Ze wilde niet ingaan op de details. Het is volgens haar nog niet duidelijk welke problemen de infiltratie van de terroristen voor de wetgevende machten van Europa betekenen, maar voegde er wel aan toe dat de terreurbeweging Islamitische Staat de opbrengsten van mensensmokkel gebruikt om terrorisme te financieren.

http://terrorismemonitor.(...)filtreerd-door-isis/

Wie had dit verwacht!?
pi_155767234
Dat wisten we toch al. Grotendeels alleen maar mannen joh..
  woensdag 2 september 2015 @ 19:31:07 #83
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_155767330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:28 schreef MotherFoker het volgende:
Dat wisten we toch al. Grotendeels alleen maar mannen joh..
Grotendeels of alleen maar?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_155767360
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:31 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Grotendeels of alleen maar?
Nou in Boedapest zag ik wel een zooitje vrouwen met kinderen.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:32:11 #85
343196 RingBewoner
pi_155767363
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nou in Boedapest zag ik wel een zooitje vrouwen met kinderen.
Grotendeels dus.
pi_155767427
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:32 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Grotendeels dus.
Dat dus alleen dit was allang bekend. Vind het allemaal wel een beetje eng. Schaam me ervoor.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:34:56 #87
343196 RingBewoner
pi_155767454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:34 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Dat dus alleen dit was allang bekend. Vind het allemaal wel een beetje eng. Schaam me ervoor.
Gaat het wel goed met jou? Je snapt volgens mij niet waar ik met mijn eerste post op doel. En waar schaam je je voor? En wat vind je eng?
pi_155767503
Ik denk dat het weinig verschil zal maken, niet dat deze gigantische migrantenstroom opeens wel een halt toegeroepen zal worden. :s)
pi_155767505
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:34 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met jou? Je snapt volgens mij niet waar ik met mijn eerste post op doel. En waar schaam je je voor? En wat vind je eng?
Dat die gasten hier gewoon zitten en er aanslagen kunnen gaan komen. En ik schaam me er voor dat ik bang ben want ze komen met zoveel mensen hier.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:37:43 #90
343196 RingBewoner
pi_155767565
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:36 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Dat die gasten hier gewoon zitten en er aanslagen kunnen gaan komen. En ik schaam me er voor dat ik bang ben want ze komen met zoveel mensen hier.
Ja, vet heftig enzo.

Ik maak mij voorlopig nergens zorgen om. Wel denk ik dat we hier kritisch naar moeten kijken.
pi_155767576
Was allang bekend. Des te meer reden om de grenzen dicht te gooien.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:38:51 #92
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_155767603
Berichten van twee maand oud uitbrengen als nieuws?

7 juli:
quote:
EU prosecutor Michele Coninsx, claims she has been told that Isis terrorists are continuously being smuggled across the Med - hidden among migrants.

Coninsx, head of the EU's judicial co-operation agency Eurojust, said she received the intelligence as part of the agency's fight against illegal immigration, terrorism and cybercrime.

According to the prosecutor, ISIS and similar terror groups are also using money from people-trafficking to fund terrorism.
http://www.express.co.uk/(...)ele-Coninsx-Eurojust
are we infinite or am I alone
  woensdag 2 september 2015 @ 19:39:10 #93
343196 RingBewoner
pi_155767618
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef crystal_meth het volgende:
Berichten van twee maand oud uitbrengen als nieuws?

7 juli:

[..]

http://www.express.co.uk/(...)ele-Coninsx-Eurojust
We moeten ons toch ergens over kunnen opwinden.
pi_155767658
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:36 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Voer jij nou een act op hier? Of ben je pas 8 jaar ofzo?
Godkolere man, als ik jou posts moet geloven kruip je iedere minuut van de dag bang weg in een hoekje of onder je bed :')
Zonder wrijving geen glans
pi_155767692
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Godkolere man, als ik jou posts moet geloven kruip je iedere minuut van de dag bang weg in een hoekje of onder je bed :')
Nee ben 18. En om eerlijk te zijn ja ik ben angstig kan het niet helpen. Ik probeer al minder maar nieuws te kijken.
pi_155767698
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godkolere man, als ik jou posts moet geloven kruip je iedere minuut van de dag bang weg in een hoekje of onder je bed
Heel raar idd. _O-
pi_155767794
Ben een angstkip ben een BNWer joh had je kunnen verwachten. 😂
pi_155767914
http://www.express.co.uk/(...)into-Europe-Refugees

De kanker is in ieder geval binnen.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:49:49 #99
343196 RingBewoner
pi_155767939
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:49 schreef Roberta_J het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)into-Europe-Refugees

De kanker is in ieder geval binnen.
Ik hoop dat ze zo dom zijn om allemaal op dezelfde boot te gaan zitten en dat die dan zinkt.
pi_155768148
Volgens mij was dit een jaar geleden al in het nieuws. En dat het geld dat mensensmokkelaars verdienen aan de open invitatie van Merkel aan de vluchtelingen direct aan het algemene terrorisme potje van IS vervalt mag ook in het geheel geen wenkbrauwen doen fronsen imho. En dat komt EuroJust met een budget van 33 miljoen euro en 339 medewerkers nu dan even officieel mededelen?
(Vreemde achternaam trouwens Coninsx. Vlaamse?)
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')