SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze spelen precies zoals De Boer al 4 jaar wil. Als je dan toch iemand wil/moet uitfluiten is hij het.quote:
het wil niet echt lukken vandaag, maar ik vind het wel prima. tweede helft begint wel wat zwak, maar daarvoor zag je duidelijk dat Ajax niet voor de derde keer wil afgaan. En dat PEC aardig kan voetballen wist je wel. Dit is geen Heracles, NAC of ADOquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel ze spelen al jarenlang kut. Het is godverdomme nog slaapverwekkende dan dames voetbal.
Zet dan je TV uit, gek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een half uur deze shit kijken.
Dat mag jij zeggenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:05 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik zeggen dat dit tipt aan el clasico?
Heracles speelt zelfs leuker dan Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
het wil niet echt lukken vandaag, maar ik vind het wel prima. tweede helft begint wel wat zwak, maar daarvoor zag je duidelijk dat Ajax niet voor de derde keer wil afgaan. En dat PEC aardig kan voetballen wist je wel. Dit is geen Heracles, NAC of ADO
Sereroquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Serero is nóg slechter op 6 dan op half
jij kan er niks vanquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Serrano kan er echt helemaal niks van.
Hahahahahahhaha.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles speelt zelfs leuker dan Ajax.
Je moeder wel.quote:
Ook goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zomertijd dit dat. Middernacht.
davyquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heb jij je ui weer aan te danken
tompsv18 ja. Die door iedereen uitgekotst wordt omdat hij zich niet aan z'n weddenschap houdt.quote:
Ik schrok net ook dat het pas de 65e minuut wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat duurt deze wedstrijd voor je gevoel ellendig lang.
Idd, PEC moet eens gaan scorenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat duurt deze wedstrijd voor je gevoel ellendig lang.
Zo erg als mensen hun afspraken niet nakomen. Niet te filmen zulke lui.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
tompsv18 ja. Die door iedereen uitgekotst wordt omdat hij zich niet aan z'n weddenschap houdt.
Ja, klopt.
Goeie speler.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
banquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sigthorsson moet echt opflikkeren. 10x niks die dikzak
toch hoop ik op een hattrickje van hem tegen nederlandquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Locadia kopen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En jij meer play-doh dan hersens, maar daar begin ik toch ook niet over?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij meer azijn dan bloed in je aderen zitten.
You just didquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij meer play-doh dan hersens, maar daar begin ik toch ook niet over?
wederom. actie-reactie. kent niemand dat onder de rivieren?quote:
Drank de Boer maakt ook foutenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom mag die Mongolische Siggy steeds spelen??
Handig als pinchhitter hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
Hij traint goed..quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
dan ben ik wel jaloersquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef StarGazer het volgende:
Duidelijk dat Milik de dochter van Frank heeft aangeduwd.
Fred Kuttenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Drank de Boer xddddddddd
CoKut
xddddddddddddddddd
Alfred Schreudergod.quote:
Ja zodat jullie Bilal kunnen halen ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef Typisch het volgende:
weggestuurd bij feyenoord, zie je gelijk waarom
Gaat het hele seizoen al prima.quote:
spelertje voor de breedtequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zodat jullie Bilal kunnen halen ofzo
Kramp in de bilspieren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
Nu de 1-0 graag, het heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Bij 0-0 krijgen we een punt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit blijft 0-0, helemaal niets in Amsterdam.
Ja, echt lekker is het niet om naar te kijken.quote:
jij hebt geen eredivisie live?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar honderden euro's betalen om naar deze bagger te mogen kijken
Gelukkig kosten kaartjes geen honderden euro's.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar honderden euro's betalen om naar deze bagger te mogen kijken
tis watquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
Sainsbury was opgeroepen voor het WK en had bijna tegen Nederland gespeeld als de Galgenwaard niet een kutstadion was.
dat snap ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ook niet, maar ik doelde op een seizoenskaart
38% balbezit, zwolle gaat winnen dusquote:
ik heb het foxsportsgo account van mijn paquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef mijn geld liever aan wat anders uit dan deze bagger
Gaan ze ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En mensen maar schreeuwen dat Ajax wel even zou winnen.
Uh, zoals?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Ajax wint van niemand simpel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax verdient hier te winnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je Go bij een standaard abonnement of is dat een extra?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het foxsportsgo account van mijn pa
Ik fiets altijd naar mijn pa toe als PSV speelt en soms bij mogelijk leuke wedstrijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het foxsportsgo account van mijn pa
Vooral ajacieden uiteraard. Zoals altijd die capsonus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
zit er bij geloof ik, iig bij KPNquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je Go bij een standaard abonnement of is dat een extra?
De mensen die dat nu nog roepen hebben toen ze op aarde kwamen geen hersenen toebedeeld gekregen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
zit er overal standaard bij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je Go bij een standaard abonnement of is dat een extra?
Nou ja gelijk tegen Ajax wil niet zeggen dat je meteen kampioen wordt hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Typisch het volgende:
en dit aids ploegje gaat gewoon weer kampioen worden
kutleven
Zoveelste topper uit die geweldige Ajax opleiding. Waar is Fischer eigenlijk?quote:
Ah, mijn ouders hebben ook FoxSports, eens kijken of zij daar Go bij hebben. Kan ik wellicht hetzelfde als jij doen met mijn XBonequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit er bij geloof ik, iig bij KPN
heb hem nu gekoppeld aan mijn 360 dus kijk het gewoon op mijn tv
Dat was hij op het begin al.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
80e minuut. De arena is alweer nagenoeg leeg.
Geblesseerdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoveelste topper uit die geweldige Ajax opleiding. Waar is Fischer eigenlijk?
In de tweede seizoenshelft gaat Ajax weer tiki taka laten zienquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Typisch het volgende:
en dit aids ploegje gaat gewoon weer kampioen worden
kutleven
Ok, thanks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Adames het volgende:
[..]
zit er overal standaard bij.
wel debiel dat je niet meer los go kan nemen, zoals dat eerst wel (goedkoop) kon bij EDL
hihi jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja gelijk tegen Ajax wil niet zeggen dat je meteen kampioen wordt hoor.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef HeatWave het volgende:
Hou je kop de Boer, jij komt met deze kanslozen aanzetten.
Fiets gewoon naar het stadonquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik fiets altijd naar mijn pa toe als PSV speelt en soms bij mogelijk leuke wedstrijden.
40-45 is net genoeg voor die stumpers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Half 5 is te vroeg voor Ajax, zeker na de CL
http://www.hansanders.nl/quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
80e minuut. De arena is alweer nagenoeg leeg.
Tiki taka op de middenstip.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In de tweede seizoenshelft gaat Ajax weer tiki taka laten zien
PSV heeft ook een keer de spaghetti binnen gehouden hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Half 5 is te vroeg voor Ajax, zeker na de CL
Wat een domme opmerking zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef HeatWave het volgende:
Hou je kop de Boer, jij komt met deze kanslozen aanzetten.
Geen idee of de Xbox One het al ondersteund, mijn PS4 iig niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, mijn ouders hebben ook FoxSports, eens kijken of zij daar Go bij hebben. Kan ik wellicht hetzelfde als jij doen met mijn XBone
Die eeuwige spaghetti opmerking. Zo triestquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
PSV heeft ook een keer de spaghetti binnen gehouden hoor.
Mijn ouders kennende is dat nog altijd 0000.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee of de Xbox One het al ondersteund, mijn PS4 iig niet.
Je hebt alleen hun klantnummer en pin nodig (die je ook in moet typen als je iets wil kopen op je box zelf zeg maar).
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen plan B heeft.
Aankoop moet slagen he , anders staan ze weer voor lulquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt treurig dat Milik niet mocht invallen... Frank met zijn obsessie voor Siggy
Waarschijnlijk is hij dus nog slechter. Als het een fenomeen was speelde hij wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt treurig dat Milik niet mocht invallen... Frank met zijn obsessie voor Siggy
dat geloof ik graag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
el ghazi heb ik wel eens op de verjaardag van een vriendin gezien
het is echt een kanker ventje
Ik heb zijn broer ook weleens gezien, bij opsporing verzocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
Slechter dan Siggy kan nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij dus nog slechter. Als het een fenomeen was speelde hij wel.
Je grappen zijn ok, je inzicht helaas nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, je moet het nog even zonder doen.
WAT EEN COMEBACKquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
#rektquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel het elftal is B.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax geen plan B heeft.
mods kunnen niet bannenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Modjes zouden elkaar moeten bannen nu.
zijn al die jonge voetballertjes volgens mij. Zeker van die afkomstquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
Kunnen beide teams geen punten in mindering krijgen wegens aidsvoetbal.
Als zoiets zou bestaan speelde Feyenoord hoofdklassequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
Kunnen beide teams geen punten in mindering krijgen wegens aidsvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |