abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145221617
https://twitter.com/ArjDnn

1] Many of the latest attacks against ISIS tanks around Kobane are ”fedai actions” carried out by YPG & YPJ fighters

2] These attacks are carried out by YPG & YPJ fighters who knows that they are most likely facing a certain death.

3] The fact that YPG & YPJ carry out these op is an evidence of the grave situation &the lack of effective weapons ag ISIS tanks in Kobane.
pi_145221633
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef UpsideDown het volgende:
theunderdog die topics aanmaakt :') x oneindig
:P :')
pi_145221695
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

C.C. is the abbreviation of the honorific Arabic phrase 'Celle Celaluhu' which means, '[Allah's] glory is so almighty
ah helder, bedankt

Las laatst nog zo'n term, weet niet meer wat het was, maar het kwam er op neer dat het betekent

niet groot maar groter, groter dan groots, groter dan het alles omvattende

nu moet ik hier vanuit het westerse perspectief altijd in eerste instantie ontzettend om lachen hoe knullig het klinkt. Maar het zal daar meer een gevoel symboliseren, het ondekbaar grote ofzo.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_145221737
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:

1] Many of the latest attacks against ISIS tanks around Kobane are ”fedai actions” carried out by YPG & YPJ fighters

2] These attacks are carried out by YPG & YPJ fighters who knows that they are most likely facing a certain death.

3] The fact that YPG & YPJ carry out these op is an evidence of the grave situation &the lack of effective weapons ag ISIS tanks in Kobane.

Onvoorstelbaar toch die heldendaden. Is vanuit het tegenovergestelde perspectief een IS strijder ook een held?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_145221800
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar toch die heldendaden. Is vanuit het tegenovergestelde perspectief een IS strijder ook een held?
Voor iemand die fan is van ISIS wel denk ik.
pi_145221847
quote:
Lijkt me echt een raar gevoel, dat je vanaf het zijkant naar iets aan het kijken bent waar mensen dood gaan. Alsof het een voetbalwedstrijd is.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145221886
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:18 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

ah helder, bedankt

Las laatst nog zo'n term, weet niet meer wat het was, maar het kwam er op neer dat het betekent

niet groot maar groter, groter dan groots, groter dan het alles omvattende

nu moet ik hier vanuit het westerse perspectief altijd in eerste instantie ontzettend om lachen hoe knullig het klinkt. Maar het zal daar meer een gevoel symboliseren, het ondekbaar grote ofzo.
Nou ja dit soort termen zijn het christendom en jodendom ook natuurlijk niet vreemd natuurlijk.

:P
pi_145221994
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lijkt me echt een raar gevoel, dat je vanaf het zijkant naar iets aan het kijken bent waar mensen dood gaan. Alsof het een voetbalwedstrijd is.
Doen wij eigenlijk ook he, en het is niet eens ons werk.
pi_145222119
quote:

[..]

Inclusief applaus en gejuich. Het moet met name heel frustrerend zijn, denk ik. Je staat daar op die heuvel en je kunt niet mee helpen, hoe graag je dat misschien ook zou willen.
pi_145222175
quote:

[..]

De wereld anno 2014. ;(
pi_145222267
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inclusief applaus en gejuich. Het moet met name heel frustrerend zijn, denk ik. Je staat daar op die heuvel en je kunt niet mee helpen, hoe graag je dat misschien ook zou willen.
Dat maakt het meest trieste. Je kan echt niks doen. ;(
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doen wij eigenlijk ook he, en het is niet eens ons werk.
Natuurlijk, maar wij staan er toch best ver van af. Hier en daar een filmpje of een tweet en dat is het wel. Zij staan er letterlijk maar paar meter daar van af. Lijkt me toch raar
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:30:52 #38
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145222279
ResistanceER twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:13:20 BREAKING: Big Clashes in #Arsal as #ISIS / #JAN attempt to target #Hezbollah bases - Reports of 300 terrorists dead! #Lebanon reageer retweet
Anti-Turkije
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:31:01 #39
431809 Malatyali0691
Fuck you men!!
pi_145222286
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

C.C. is the abbreviation of the honorific Arabic phrase 'Celle Celaluhu' which means, '[Allah's] glory is so almighty
Ze zeggen toch ook altijd Allah(swt).
pi_145222299
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk, maar wij staan er toch best ver van af. Hier en daar een filmpje of een tweet en dat is het wel. Zij staan er letterlijk maar paar meter daar van af. Lijkt me toch raar
Ik bedoel meer dat dat van ons nog perverser is, dacht dat dat een beetje de strekking van je post was
pi_145222324

_O-
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:31:58 #42
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145222335
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:

Hevallo twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:27:37 Many #ISIS tanks being blown up are by YPG fighters who climb onto tank with explosives strapped to them & detonate themselves! #Kobane reageer retweet
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:32:26 #43
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145222356
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef SadPanda het volgende:
ResistanceER twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:13:20 BREAKING: Big Clashes in #Arsal as #ISIS / #JAN attempt to target #Hezbollah bases - Reports of 300 terrorists dead! #Lebanon reageer retweet
Gaat weer lekker daar in Arsal.
Say what?
pi_145222361
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef .Exe het volgende:

[..]

Hevallo twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:27:37 Many #ISIS tanks being blown up are by YPG fighters who climb onto tank with explosives strapped to them & detonate themselves! #Kobane reageer retweet
Goed nieuws ! ^O^
pi_145222422
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat lijkt mij persoonlijk het ergste. Zeker als je weet dat elke ontploffende tank van IS ontploft omdat een Koerd zich op heeft geofferd en je ziet natuurlijk ook dat Turkije hand- en spandiensten verleent aan IS en Koerdische versterkingen tegenhoudt.

Wij volgen inderdaad het nieuws een beetje. Zij zien en horen ontploffingen, beschietingen, etc.
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:34:22 #46
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145222455
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goed nieuws ! ^O^
Zo moeten er toch veel te vernietigen zijn!
pi_145222504
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef .Exe het volgende:

[..]

Jammer dat ze zich zelf hadden moeten opofferen om ISIS te stoppen :{ Jammer dat ze geen goede wapens krijgen om zo tanks uit te schakelen.
pi_145222546
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat dat van ons nog perverser is, dacht dat dat een beetje de strekking van je post was
Ik vind het niet echt perverser. Door de globalisering is alles heel dichtbij gekomen, daardoor is iets wat in het Midden-Oosten gebeurt niet eens zo ver van ons vandaan (betrekking op de informatievoorziening).
Wat ik alleen anders vindt in vergelijking met hun is, dat zij alles live zien. Wij zien alles vanaf hiervandaan en daardoor hebben we ook niet echt een emotie erbij.

Maar dit is maar gebral. Laten we maar weer ontopic gaan :P
pi_145222571
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt perverser. Door de globalisering is alles heel dichtbij gekomen, daardoor is iets wat in het Midden-Oosten gebeurt niet eens zo ver van ons vandaan (betrekking op de informatievoorziening).
Wat ik alleen anders vindt in vergelijking met hun is, dat zij alles live zien. Wij zien alles vanaf hiervandaan en daardoor hebben we ook niet echt een emotie erbij.

Maar dit is maar gebral. Laten we maar weer ontopic gaan :P
Je kan lastig ontkennen dat wij allemaal sensatiezoekers zijn he.
pi_145222587
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef .Exe het volgende:

[..]

Zo moeten er toch veel te vernietigen zijn!
Jawel, maar het blijft natuurlijk triest dat ze voor het uitschakelen van een tank een mensenleven nodig hebben en dat ze niet worden gesteund met betere wapens en meer bombardementen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')