quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef UpsideDown het volgende:
theunderdog die topics aanmaaktx oneindig
ah helder, bedanktquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
C.C. is the abbreviation of the honorific Arabic phrase 'Celle Celaluhu' which means, '[Allah's] glory is so almighty
Onvoorstelbaar toch die heldendaden. Is vanuit het tegenovergestelde perspectief een IS strijder ook een held?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/ArjDnn
1] Many of the latest attacks against ISIS tanks around Kobane are ”fedai actions” carried out by YPG & YPJ fighters
2] These attacks are carried out by YPG & YPJ fighters who knows that they are most likely facing a certain death.
3] The fact that YPG & YPJ carry out these op is an evidence of the grave situation &the lack of effective weapons ag ISIS tanks in Kobane.
Voor iemand die fan is van ISIS wel denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch die heldendaden. Is vanuit het tegenovergestelde perspectief een IS strijder ook een held?
Lijkt me echt een raar gevoel, dat je vanaf het zijkant naar iets aan het kijken bent waar mensen dood gaan. Alsof het een voetbalwedstrijd is.quote:
Nou ja dit soort termen zijn het christendom en jodendom ook natuurlijk niet vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:18 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ah helder, bedankt
Las laatst nog zo'n term, weet niet meer wat het was, maar het kwam er op neer dat het betekent
niet groot maar groter, groter dan groots, groter dan het alles omvattende
nu moet ik hier vanuit het westerse perspectief altijd in eerste instantie ontzettend om lachen hoe knullig het klinkt. Maar het zal daar meer een gevoel symboliseren, het ondekbaar grote ofzo.
Doen wij eigenlijk ook he, en het is niet eens ons werk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me echt een raar gevoel, dat je vanaf het zijkant naar iets aan het kijken bent waar mensen dood gaan. Alsof het een voetbalwedstrijd is.
Inclusief applaus en gejuich. Het moet met name heel frustrerend zijn, denk ik. Je staat daar op die heuvel en je kunt niet mee helpen, hoe graag je dat misschien ook zou willen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt me echt een raar gevoel, dat je vanaf het zijkant naar iets aan het kijken bent waar mensen dood gaan. Alsof het een voetbalwedstrijd is.
De wereld anno 2014.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat maakt het meest trieste. Je kan echt niks doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inclusief applaus en gejuich. Het moet met name heel frustrerend zijn, denk ik. Je staat daar op die heuvel en je kunt niet mee helpen, hoe graag je dat misschien ook zou willen.
Natuurlijk, maar wij staan er toch best ver van af. Hier en daar een filmpje of een tweet en dat is het wel. Zij staan er letterlijk maar paar meter daar van af. Lijkt me toch raarquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doen wij eigenlijk ook he, en het is niet eens ons werk.
twitter:ResistanceER twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:13:20BREAKING: Big Clashes in #Arsal as #ISIS / #JAN attempt to target #Hezbollah bases - Reports of 300 terrorists dead! #Lebanon reageer retweet
Ze zeggen toch ook altijd Allah(swt).quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
C.C. is the abbreviation of the honorific Arabic phrase 'Celle Celaluhu' which means, '[Allah's] glory is so almighty
Ik bedoel meer dat dat van ons nog perverser is, dacht dat dat een beetje de strekking van je post wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat maakt het meest trieste. Je kan echt niks doen.
[..]
Natuurlijk, maar wij staan er toch best ver van af. Hier en daar een filmpje of een tweet en dat is het wel. Zij staan er letterlijk maar paar meter daar van af. Lijkt me toch raar
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/ArjDnn
1] Many of the latest attacks against ISIS tanks around Kobane are ”fedai actions” carried out by YPG & YPJ fighters
2] These attacks are carried out by YPG & YPJ fighters who knows that they are most likely facing a certain death.
3] The fact that YPG & YPJ carry out these op is an evidence of the grave situation &the lack of effective weapons ag ISIS tanks in Kobane.
twitter:
Gaat weer lekker daar in Arsal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef SadPanda het volgende:
twitter:ResistanceER twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:13:20BREAKING: Big Clashes in #Arsal as #ISIS / #JAN attempt to target #Hezbollah bases - Reports of 300 terrorists dead! #Lebanon reageer retweet
Ja, dat lijkt mij persoonlijk het ergste. Zeker als je weet dat elke ontploffende tank van IS ontploft omdat een Koerd zich op heeft geofferd en je ziet natuurlijk ook dat Turkije hand- en spandiensten verleent aan IS en Koerdische versterkingen tegenhoudt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat maakt het meest trieste. Je kan echt niks doen.
[..]
Natuurlijk, maar wij staan er toch best ver van af. Hier en daar een filmpje of een tweet en dat is het wel. Zij staan er letterlijk maar paar meter daar van af. Lijkt me toch raar
Jammer dat ze zich zelf hadden moeten opofferen om ISIS te stoppenquote:
Ik vind het niet echt perverser. Door de globalisering is alles heel dichtbij gekomen, daardoor is iets wat in het Midden-Oosten gebeurt niet eens zo ver van ons vandaan (betrekking op de informatievoorziening).quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat van ons nog perverser is, dacht dat dat een beetje de strekking van je post was
Je kan lastig ontkennen dat wij allemaal sensatiezoekers zijn he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt perverser. Door de globalisering is alles heel dichtbij gekomen, daardoor is iets wat in het Midden-Oosten gebeurt niet eens zo ver van ons vandaan (betrekking op de informatievoorziening).
Wat ik alleen anders vindt in vergelijking met hun is, dat zij alles live zien. Wij zien alles vanaf hiervandaan en daardoor hebben we ook niet echt een emotie erbij.
Maar dit is maar gebral. Laten we maar weer ontopic gaan
Jawel, maar het blijft natuurlijk triest dat ze voor het uitschakelen van een tank een mensenleven nodig hebben en dat ze niet worden gesteund met betere wapens en meer bombardementen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef .Exe het volgende:
[..]
Zo moeten er toch veel te vernietigen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |