Zo'n wereld wil je niet....quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
Als we jou toch niet hadden Engeltje
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stoptquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
Kan iemand tegen mij stiefmoeder zeggen dat ze moet stoppen met uithoren.
Godver lijkt wel een kruisverhoor.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stopt
Good luck!
Werkt altijd ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stopt
Good luck!
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.
Was je zusje nog boos eigenlijk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.
Dus ik ben ongezond bezig nu?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de knuffelaars onder ons, nog meer goed nieuws, onderzoek wijst uit dat knuffelen gezond is.
http://www.cosmopolitan.n(...)tm_source=newsletter
Dan moet je het wel doen he?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de knuffelaars onder ons, nog meer goed nieuws, onderzoek wijst uit dat knuffelen gezond is.
quote:
Nee, ik heb haar er niet over gehoord. Al kreeg ik wel opmerkingen of het gezellig was dat het zo laat werd.quote:
Des te meer reden dat te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb zeefje die wil knuffelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt zeefje toch die wilt knuffelen?
Waar gaat het over?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
Wat een hoop .... gewoon een no comment lijkt me voldoendequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."
Oh, ik dacht dat zij er net 1 aanbood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zeefje die wil knuffelen?
Wat heb ik allemaal gemist?
Interessant weten ze al hoe ze heet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Niet aan mij in ieder geval.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij er net 1 aanbood.
Sorry, misverstand dan.
Dat heb ik ook gevraagd, dat scheelt me waarschijnlijk heel wat qua daten. Ze keken me vreemd aan toen ik dat vroeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Interessant weten ze al hoe ze heet?
Ik bedoel blijkbaar weten zij meer
Ik roep het al jaaaaaaaaaaaaaaren....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Meer knuffelen op doktersadvies.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik roep het al jaaaaaaaaaaaaaaren....en nu?
Maar knuffels wil ik dan nog wel doen voor een gezondere levensstijl.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, past goed bij het bier drinken, laat naar bed gaan en ander ongezond gedoe
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet aan mij in ieder geval.
Ik krijg nooit knuffels aangeboden.
Ja dat is mijn moeder. Al vind ze het trouwen niet zo belangrijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan over de vraag of je nog eens gaat trouwen dan wel kinderen gaat nemen
Bij wie mag ik langskomen om te knuffelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou dan is het volgende simpel...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevraagd, dat scheelt me waarschijnlijk heel wat qua daten. Ze keken me vreemd aan toen ik dat vroeg.
voorquote:
nog wel meer ook ... gok ik zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar knuffels wil ik dan nog wel doen voor een gezondere levensstijl.
Alle moeders ... zelfs moeders van vriendinnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn moeder. Al vind ze het trouwen niet zo belangrijk.
Ze hebben het al opgegeven geloof ik. Verstandigquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dan is het volgende simpel...
Als jullie het niet weten hoe moet ik het dan weten
Score!
Ja, maar niet zomaar met iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor
[..]
nog wel meer ook ... gok ik zo
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel scorequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij wie mag ik langskomen om te knuffelen?
Waaaaacht maaarrquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben het al opgegeven geloof ik. Verstandig
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alle moeders ... zelfs moeders van vriendinnen
Je moeder wilt oma worden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.
Nee okay....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zomaar met iedereen natuurlijk.
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel score
Ja want kleinkind....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hugquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel score
Tsja, je weet nu de wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizen
Ze doen hun best maar.quote:
Engel of zeefje is wel een verschil hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, zo ver zat ik er dus niet naast met mijn interpretatie
Je vond het igg een mooie plaats....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizen
Tsjonge, ook nog kieskeurig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engel of zeefje is wel een verschil hoor.
Niks mis meequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hug
Das ook de bedoeling. Stomme vragen verdienen een barrage aan onnodige informatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een hoop .... gewoon een no comment lijkt me voldoende
En waar te parkeren. Ben je ook van de partij?quote:
Groepsknuffelquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hug
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ow... dan zal ik de volgende keer maar ff de dikke van dale maar voorlezenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook de bedoeling. Stomme vragen verdienen een barrage aan onnodige informatie.
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
En waar te parkeren. Ben je ook van de partij?
Natuurlijk niet.... niks verplichtquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.
Heftige reactie van jou elke keer op posts over babies. Stiekem toch de behoefte om je voort te planten ook al heb je jarenlang geroepen van niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zo eng zijn wij toch niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.
Ja... maar goed.... we will seequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig.
Al is het nog wel een kleine groep zo.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke mannen hebben zich allemaal aan je vergrepen onder het mom 'ik vind knuffelen gewoon fijn'?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een negatief beeld heb jij weer van de mensheid, Iedereen heeft zich super netjes gedragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mannen hebben zich allemaal aan je vergrepen onder het mom 'ik vind knuffelen gewoon fijn'?
Pas na 20?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach na 20 bockbiertjes knuffel ik gewoon random strangers.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach na 20 bockbiertjes knuffel ik gewoon random strangers.
Je weet maar nooit wie zich later die avond nog in slaap heeft liggen rukken, terwijl hij het gevoel probeerde te herinneren van jouw boezem die tegen zijn borstkas werd aangedrukt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een negatief beeld heb jij weer van de mensheid, Iedereen heeft zich super netjes gedragen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie zich later die avond nog in slaap heeft liggen rukken, terwijl hij het gevoel probeerde te herinneren van jouw boezem die tegen zijn borstkas werd aangedrukt.
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie zich later die avond nog in slaap heeft liggen rukken, terwijl hij het gevoel probeerde te herinneren van jouw boezem die tegen zijn borstkas werd aangedrukt.
Zo, daar ging bijna mijn thee over mijn toetsenbord...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeelquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heftige reactie van jou elke keer op posts over babies. Stiekem toch de behoefte om je voort te planten ook al heb je jarenlang geroepen van niet?
Dank je!quote:
Het gaat niet altijd om het formaat he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, daar ging bijna mijn thee over mijn toetsenbord...
Mijn boezem kan dat helaas niet te weeg brengen ben ik bang hahaha
Niet jezelf zo onderschatten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo, daar ging bijna mijn thee over mijn toetsenbord...
Mijn boezem kan dat helaas niet te weeg brengen ben ik bang hahaha
Beterschapquote:
Lees eens wat ik typte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heeft niks met onderschatten te maken, gewoon met mijn cup-maat
Vertel...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft niks met onderschatten te maken, gewoon met mijn cup-maat
Ik denk dat jouw auto jou aangestoken heeft. Die sputterde en snotterde immers ook al.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren zat ik al een beetje te snotteren. Hoop dat ik niemand aangestoken heb
Ik was niet degene die aan het duwen wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat je midden in de nacht toch nog je auto in de regen hebt moeten aanduwen?!
Wat wat wat, dat brok japanse techniek weigerde?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omdat je midden in de nacht toch nog je auto in de regen hebt moeten aanduwen?!
Ja, ik lees het.quote:
Ohwja, *kuch kuch*quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was niet degene die aan het duwen was
En nog niet eens een online bedankje of ietsquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, *kuch kuch*
Ik ben ook een beetje ziek.
Startmotor had er geen zin meer inquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat wat wat, dat brok japanse techniek weigerde?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, leuk verhaal, goed voor de roddellijstjes hier, zeggen dat je door 5 verschillende Fok!kers een gehele avond bent aangeduwd. Wie wil dat nou niet....
Ik heb daar niet echt behoefte aanquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, leuk verhaal, goed voor de roddellijstjes hier, zeggen dat je door 5 verschillende Fok!kers een gehele avond bent aangeduwd. Wie wil dat nou niet....
Goed geregeld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Startmotor had er geen zin meer in![]()
Aanduwen ging gelukkig heel makkelijkZeker met m'n prive aanduw ploeg
De bijnaam Utrecht CS is al vergeven las ik laatst.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Inderdaad jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bijnaam Utrecht CS is al vergeven las ik laatst.
Lieve schat, ik heb een Honda.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als jij ooit met pech staat
Ach, verhalen over een MMMV na appelpop passen daar toch prima bij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:32 schreef Faxie het volgende:
Als er ooit iemand aangeduwd moet worden, weten jullie waar je me kan vinden
Wat zei -engel- ook alweer als advies?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, verhalen over een MMMV na appelpop passen daar toch prima bij?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zei -engel- ook alweer als advies?
No comment!
Faxie is niet voor 1 gat te vangenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Faxie is niet voor 1 gat te vangen
Dat zeg ik, maakt hem weinig uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet?
Hij leek niet echt tegen te stribbelen hoor.
Is goed bro, komt er aanquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Wie komt mij een vodka martini brengen?
Ik niet, ik ben net aan het eten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Kwam omdat jij ook aan het duwen wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet?
Hij leek niet echt tegen te stribbelen hoor.
Thanks, bro.quote:
Nou jaaaquote:
Als m'n auto weer lief doet, zal ik je de volgende keer een lekkere mok warme chocomel met slagroom gevenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, alhoewel, de volgende keer liever niet als het regent.
Geniet ervan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben net lekker gesetteld.
Was ik net aan het doen. Maar bedankt voor de tip!quote:
Nee, helemaal niet, gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef twi het volgende:
En wat een onzekerheid over borsten zeg, Yvie. Is het echt Keira Knightley-slecht met je gesteld/
Als ze moeten kunnen wat Air beweerde dan moet je een alien zijn om daaraan te voldoen, geloof ik...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, gelukkig niet zeg.
Edit: Ze zijn prima zelfs, alleen ze kunnen niet wat Airwin beweerde, dat was alles wat ik bedoelde eigenlijk.
Tegen de borstkas van een ander aan drukken. Dat zal toch wel moeten lukken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze moeten kunnen wat Air beweerde dan moet je een alien zijn om daaraan te voldoen, geloof ik...
Ik weet alleen niet wat ie beweerde.
Vorige keer was het de accu, maar dat was niet zo'n ramp. Gisteren heeft m'n startmotor het begeven...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:53 schreef twi het volgende:
Jemig Fax, heeft je auto nou nog steeds problemen? Het lijkt mijn Beetle wel.
Ow jawel hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, gelukkig niet zeg.
Edit: Ze zijn prima zelfs, alleen ze kunnen niet wat Airwin beweerde, dat was alles wat ik bedoelde eigenlijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze moeten kunnen wat Air beweerde dan moet je een alien zijn om daaraan te voldoen, geloof ik...
Ik weet alleen niet wat ie beweerde.
Ooooh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen de borstkas van een ander aan drukken. Dat zal toch wel moeten lukken.
quote:
Zoiets onschuldigs, daar reken je gewoon niet meer op bij hem he?quote:
Nee, ik zat aan heel andere dingen te denken, joh. Tepels in je oor stoppen of zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets onschuldigs, daar reken je gewoon niet meer op bij hem he?
En tsja, wat zegt dat nu over jou?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan heel andere dingen te denken, joh. Tepels in je oor stoppen of zo.
Dat ik Air inmiddels wellicht wat te goed kenquote:
Just camequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zat aan heel andere dingen te denken, joh. Tepels in je oor stoppen of zo.
Of hij jou?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik Air inmiddels wellicht wat te goed ken.
Oh, ongetwijfeld dat hij mij inmiddels ook beter kent dan de gemiddelde fokker.quote:
Als je dat soort dingen van mij denkt, is dat vooral een bewijs dat je mij helemaal niet goed kent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
Dat ik Air inmiddels wellicht wat te goed ken.
Geen onderbroek aan?quote:
Dat is niet waar en dat weet je, viespeukquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen van mij denkt, is dat vooral een bewijs dat je mij helemaal niet goed kent.
Wij hebben een hoop goede en leuke gesprekken gehad ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Oh, ongetwijfeld dat hij mij inmiddels ook beter kent dan de gemiddelde fokker.
Dat ik een viespeuk ben, zal ik niet ontkennen. Maar tepels in oren, ik vraag mij af wat ik ooit heb gezegd dat je die associatie maakt...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Dat is niet waar en dat weet je, viespeuk.
Babygeur is de slechtste hype die ooit is bedacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
Zo, eens even mijn plaid uit de wasmachine halen. Die Robijn met Zwitsalgeur valt tegen. Het mag gezegd worden.
Gezien ik in de trein zit vind ik dat wel zo hygiënisch.quote:
Zo klinkt het wel goed jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zei -engel- ook alweer als advies?
No comment!
Ze kregen me wel goed aan het rollen hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel goed ja
voila een roddel
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het altijd fijn om de contouren van mijn zaakje te tonen aan jonge vrouwen. Dan zit ik daar, dik en bezweet, in mijn joggingsbroek en mijn hemd vol etensresten en vlekken, met een stijve tegenover een jongedame en lik ik mijn lippenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien ik in de trein zit vind ik dat wel zo hygiënisch.
Wat? Yv eerst aan de MVMM en nu ook al aan de MMVMM? Gaat goed!quote:
Het was bij wijze van natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik een viespeuk ben, zal ik niet ontkennen. Maar tepels in oren, ik vraag mij af wat ik ooit heb gezegd dat je die associatie maakt...
Ik vind Zwitsal wel lekker ruiken. Maar het werkt imo gewoon niet in wasmiddel. Ik ruik er iig vrij weinig vanquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:20 schreef twi het volgende:
[..]
Babygeur is de slechtste hype die ooit is bedacht.
Zijn onderbroeken in de trein verplicht?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien ik in de trein zit vind ik dat wel zo hygiënisch.
Ik zie het al gebeuren dat ik bij de volgende meet vertraging heb omdat de auto kapot is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was al aan het denken... maar ik weet niet zoveel van honda's
Moet een beetje overgeven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om de contouren van mijn zaakje te tonen aan jonge vrouwen. Dan zit ik daar, dik en bezweet, in mijn joggingsbroek en mijn hemd vol etensresten en vlekken, met een stijve tegenover een jongedame en lik ik mijn lippen
Ondanks daat veel overeenkomt met mijn huidige situatie, durf ik dat toch niet mallerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om de contouren van mijn zaakje te tonen aan jonge vrouwen. Dan zit ik daar, dik en bezweet, in mijn joggingsbroek en mijn hemd vol etensresten en vlekken, met een stijve tegenover een jongedame en lik ik mijn lippen
....quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
kijk zo krijg je een roddel de lucht inquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat? Yv eerst aan de MVMM en nu ook al aan de MMVMM? Gaat goed!
Volgensmij niet, maar aangezien deze trein ranzig is ben ik blij dat ik er een aan heb.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn onderbroeken in de trein verplicht?
Goed bezig Engelquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kijk zo krijg je een roddel de lucht intadadaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
wel een leuke aan hebben hoor... of is het zo'n extra strakkequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgensmij niet, maar aangezien deze trein ranzig is ben ik blij dat ik er een aan heb.
Nou ik durf wel toe te geven dat ik bij de MVMM was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Engel, het verzoek vanuit hetquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel goed ja
voila een roddel
Bij deze ben ik onschuldig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren dat ik bij de volgende meet vertraging heb omdat de auto kapot is.
Wat dan de schuld van Yvie is natuurlijk.
Allemaal leugens, ik ben een nonquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sletquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik durf wel toe te geven dat ik bij de MVMM was.
Ik koop ze altijd 1 maatje kleiner, is de 30 cm nog indrukwekkender.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wel een leuke aan hebben hoor... of is het zo'n extra strakke
Om de beurt natuurlijk. Alleen moesten twee fokkers het nog eens worden wie eerst mocht.quote:
Jij zit in je onderbroek in de trein?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgensmij niet, maar aangezien deze trein ranzig is ben ik blij dat ik er een aan heb.
Ik kan er niks aan doen dat jij zonodig de bus wou nemen...quote:
Ik ben eigenlijk geen fok!ker met mijn 9cmquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd 1 maatje kleiner, is de 30 cm nog indrukwekkender.
Een biermeet op zondag? Slecht idee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Engel, het verzoek vanuit het
25+ topicis of de meet naar zondag kan, dan is hun meet namelijk.
Hu.... daar stond toch niks meer over een biermeet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Hun meet? Kun je tegenwoordig ook al meets claimen wanneer iemand vraagt of er mensen mee willen op een zaterdag?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is onschuldig meer na een MVMM.quote:
Ja plus een broek natuurlijk.quote:
Arme roy.quote:
Oké. Maar waarom dan per se die onderbroekquote:
ga maar naar tweakersquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk geen fok!ker met mijn 9cm
Stond ook niks meer in, waarschijnlijk zijn persoonlijk verzoek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hu.... daar stond toch niks meer over een biermeet?
ik mis wat denk ik
Nee, ik kreeg het door via de app dat ze daar mee bezig zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hu.... daar stond toch niks meer over een biermeet?
ik mis wat denk ik
Ik vond zwolle niet sterk spelen eigenlijk. Ajax kreeg veel ruimte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
0-0 is best netjes.
geen verliespunten iig.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Om 'm te 'tweaken'? Even een 'upgrade'?
Meen je dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je hebt mij toch ook aangestoken denk ik, ik ben ook een beetje ziek aan het worden.
Macaroni is een goedequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of dat lekker is.... ligt er maar net aan wat er gegeten is denk ik
hihiquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef aeque het volgende:
Crap... Alle wc's in deze trein zijn defect en ik moet nog een uur.
Een ander soort ziek.quote:
Ik hoor weleens dubieuze verhalen over wat fokkers uitspoken, maar dit is een nieuwe. Jullie liever dan ik.quote:
Ik zit niet in de appquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg het door via de app dat ze daar mee bezig zijn.
Toen ik zeid at ik je best zou geven, bedoelde ik daar eigenlijk geen ziektekiemen meequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een ander soort ziek.
Nou ik was geloof ik eergisteren nooit over kotsseks begonnen.
I blame you!
Ben ik eindelijk van die reputatie af. Ik moet vaker niet naar meets komen. Of ik bedoel, vaker niet van het bestaan van meets af weten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je hebt mij toch ook aangestoken denk ik, ik ben ook een beetje ziek aan het worden.
Ik ook niet, was een los persoon die apptequote:
Alsof jij naar wandelmeets zou komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van die reputatie af. Ik moet vaker niet naar meets komen. Of ik bedoel, vaker niet van het bestaan van meets af weten.
Wat een vooroordelen weerquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij naar wandelmeets zou komen.
Ik vind sowieso de term 'wandelmeet' dubieus. Ik denk dat het een buitenlucht orgie was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl het heel gezellig was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best een flinke dan met 12 personen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de term 'wandelmeet' dubieus. Ik denk dat het een buitenlucht orgie was.
Nee bedankt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor weleens dubieuze verhalen over wat fokkers uitspoken, maar dit is een nieuwe. Jullie liever dan ik.
Als je het doet...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best een flinke dan met 12 personen.
Ongetwijfeld.quote:
Het zou me niks verbazen, met yats en faxie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de term 'wandelmeet' dubieus. Ik denk dat het een buitenlucht orgie was.
Ik ken twi een beetje.quote:
Ach, na die verhalen over MMVM is er weinig meer dat mensen kan verbazen denkquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best een flinke dan met 12 personen.
Daar heb je een punt. Denk dat ik maar een humormeet ga organiseren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We waren heel braaf hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
[..]
Het zou me niks verbazen, met yats en faxie.
[..]
Ik ken twi een beetje.
Logisch, lijkt me nietsquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bedankt.Ben best open minded maar niks met etensresten aub.
Ja, denk niet dat veel fokkers daarvoor in aanmerking komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Denk dat ik maar een humormeet ga organiseren.
In mijn eentje.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bedankt.Ben best open minded maar niks met etensresten aub.
Oh, jij mag komen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
Ja, denk niet dat veel fokkers daarvoor in aanmerking komen.
Ik ontken alles, alhoewel er gisteren wel een bepaalde conclusie getrokken werdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou me niks verbazen, met yats en faxie
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat veel fokkers daarvoor in aanmerking komen.
OMG!!1quote:
Alleen maar conclusies?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ontken alles, alhoewel er gisteren wel een bepaalde conclusie getrokken werd
Wie noemt zijn piemel nu weer conclusie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ontken alles, alhoewel er gisteren wel een bepaalde conclusie getrokken werd
We zijn ook naar spelletjesmeets geweest, veel dieper kunnen we niet zinken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Ja, al was ik het niet met die conclusie eens.quote:
Maar, maar, maar... Spelletjes zijn leukquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn ook naar spelletjesmeets geweest, veel dieper kunnen we niet zinken.
Zaterdag is er een biermeet Samzz.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Een wandelmeet zou ook niet mijn eerste keuze zijn qua meets. Doe dan maar een biermeet of zo
. Of twi zijn humormeet, waar alleen hij en Fas welkom zijn.
Dit waren spelletjes met warriors en tovenaars enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Spelletjes zijn leuk.
Volgens was al eerder geconstateerd dat mogelijk een aantal mannelijke aanwezigen al heeft liggen rukken als gevolg van de priemende tietjes van Yvie tegen hun lichaam.quote:
Tssquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit waren spelletjes met warriors en tovenaars enzo.En faxie die enorm faalde.
Besloten meets zijn verboden. TR gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Denk dat ik maar een humormeet ga organiseren.
In mijn eentje.
Pijnlijk dit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn ook naar spelletjesmeets geweest, veel dieper kunnen we niet zinken.
Wat was dat voor spelquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit waren spelletjes met warriors en tovenaars enzo.En faxie die enorm faalde.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens was al eerder geconstateerd dat mogelijk een aantal mannelijke aanwezigen al heeft liggen rukken als gevolg van de priemende tietjes van Yvie tegen hun lichaam.
De smeerlappen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens was al eerder geconstateerd dat mogelijk een aantal mannelijke aanwezigen al heeft liggen rukken als gevolg van de priemende tietjes van Yvie tegen hun lichaam.
Dungeons en dragons volgens mij. We moesten als team de gemene bosjesmensen verslaan om bij een deur te komen ofzo.quote:
Klinkt spannendquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dungeons en dragons volgens mij. We moesten als team de gemene bosjesmensen verslaan om bij een deur te komen ofzo.
Ohquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dungeons en dragons volgens mij. We moesten als team de gemene bosjesmensen verslaan om bij een deur te komen ofzo.
Kolonisten van Catan is wel tof.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht aan Mens-erger-je-niet en Kolonisten van Catan.
We hebben ook Levensweg gedaan. Maar daar gooide ik telkens 1.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht aan Mens-erger-je-niet en Kolonisten van Catan.
Ik vind dat niet zo'n leuk spel... Hotel is wel grappig. Of Cluedoquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben ook Levensweg gedaan. Maar daar gooide ik telkens 1.
En monopoly en triviant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n leuk spel... Hotel is wel grappig. Of Cluedo.
Ik kan nou eenmaal mooi, kleurrijk schrijven.quote:
Ik zeg niksquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik net zo'n nerd als Kaneel natuurlijk
Zeker met een mhahaha, die alle bijbehorende teksten bij elke deur ook voorlas. Ik zat helemaal in spanning te wachten op de volgende spannende gebeurtenis en was zo opgelucht als ik hoorde wie we nu weer hadden verslagen met onze zwaarden en kaneel de tovenaar.quote:
Triviant is alleen leuk als WT meedoet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En monopoly en triviant.
En Party & co.
Ja, zeer goede fictie/erotiek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal mooi, kleurrijk schrijven.
Nee dan juist niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Triviant is alleen leuk als WT meedoet.
Ik moet meteen aan dat briljante topic denken met die kapstok van 'm.quote:
Met jou in de hoofdrol. Je wist vast niet dat je het in je had.quote:
Nog erger zelfs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik net zo'n nerd als Kaneel natuurlijk
Ik was Cleric. CM was de tovenaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker met een mhahaha, die alle bijbehorende teksten bij elke deur ook voorlas. Ik zat helemaal in spanning te wachten op de volgende spannende gebeurtenis en was zo opgelucht als ik hoorde wie we nu weer hadden verslagen met onze zwaarden en kaneel de tovenaar.
Er moet wat uitdaging zijn natuurlijk.quote:
30 Seconds is wat mij betreft het leukste spel ooit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En monopoly en triviant.
En Party & co.
ken ik nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 Seconds is wat mij betreft het leukste spel ooit.
Nee, bedankt voor het duwtje in de goede/foute richtingquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou in de hoofdrol. Je wist vast niet dat je het in je had.
Ik breng de zilveren kogels wel meequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef yats het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een keer weerwolven
Op jouw verzoek wil ik wel meer prijsgeven hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, bedankt voor het duwtje in de goede/foute richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |