Zo'n wereld wil je niet....quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja.
Als we jou toch niet hadden Engeltje
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stoptquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
Kan iemand tegen mij stiefmoeder zeggen dat ze moet stoppen met uithoren.
Godver lijkt wel een kruisverhoor.
Dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stopt
Good luck!
Werkt altijd ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon, ja en amen zeggen en lief knikken. Gaat vanzelf irriteren tot ze ermee stopt
Good luck!
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.
Was je zusje nog boos eigenlijk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
'Ik ontken alles' werkt ook. Zo heb ik net ook een kruisverhoor overleefd. Blijkbaar denkt mijn familie dat ik een nieuwe relatie heb. Dan weten ze meer dan ik.
Dus ik ben ongezond bezig nu?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de knuffelaars onder ons, nog meer goed nieuws, onderzoek wijst uit dat knuffelen gezond is.
http://www.cosmopolitan.n(...)tm_source=newsletter
Dan moet je het wel doen he?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de knuffelaars onder ons, nog meer goed nieuws, onderzoek wijst uit dat knuffelen gezond is.
quote:
Nee, ik heb haar er niet over gehoord. Al kreeg ik wel opmerkingen of het gezellig was dat het zo laat werd.quote:
Des te meer reden dat te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb zeefje die wil knuffelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt zeefje toch die wilt knuffelen?
Waar gaat het over?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
Wat een hoop .... gewoon een no comment lijkt me voldoendequote:Op zondag 5 oktober 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon iedere vraag beantwoorden met: "Sir, I have no knowledge of such event taking place, nor do I have the authority to divulge to you the details if I had knowledge of such event had it taken place." Of "I refer to my right to invoke the 5th amendment regarding your question."
Oh, ik dacht dat zij er net 1 aanbood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zeefje die wil knuffelen?
Wat heb ik allemaal gemist?
Interessant weten ze al hoe ze heet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Niet aan mij in ieder geval.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij er net 1 aanbood.
Sorry, misverstand dan.
Dat heb ik ook gevraagd, dat scheelt me waarschijnlijk heel wat qua daten. Ze keken me vreemd aan toen ik dat vroeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Interessant weten ze al hoe ze heet?
Ik bedoel blijkbaar weten zij meer
Ik roep het al jaaaaaaaaaaaaaaren....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Meer knuffelen op doktersadvies.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik roep het al jaaaaaaaaaaaaaaren....en nu?
Maar knuffels wil ik dan nog wel doen voor een gezondere levensstijl.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, past goed bij het bier drinken, laat naar bed gaan en ander ongezond gedoe
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet aan mij in ieder geval.
Ik krijg nooit knuffels aangeboden.
Ja dat is mijn moeder. Al vind ze het trouwen niet zo belangrijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan over de vraag of je nog eens gaat trouwen dan wel kinderen gaat nemen
Bij wie mag ik langskomen om te knuffelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou dan is het volgende simpel...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gevraagd, dat scheelt me waarschijnlijk heel wat qua daten. Ze keken me vreemd aan toen ik dat vroeg.
voorquote:
nog wel meer ook ... gok ik zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar knuffels wil ik dan nog wel doen voor een gezondere levensstijl.
Alle moeders ... zelfs moeders van vriendinnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn moeder. Al vind ze het trouwen niet zo belangrijk.
Ze hebben het al opgegeven geloof ik. Verstandigquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou dan is het volgende simpel...
Als jullie het niet weten hoe moet ik het dan weten
Score!
Ja, maar niet zomaar met iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor
[..]
nog wel meer ook ... gok ik zo
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel scorequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij wie mag ik langskomen om te knuffelen?
Waaaaacht maaarrquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hebben het al opgegeven geloof ik. Verstandig
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alle moeders ... zelfs moeders van vriendinnen
Je moeder wilt oma worden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.
Nee okay....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet zomaar met iedereen natuurlijk.
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel score
Ja want kleinkind....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het volgens mij juist leuk vinden als ik per ongeluk iemand bezwanger.
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hugquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.s. zaterdag ... bier drinken en knuffelen.... dubbel score
Tsja, je weet nu de wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizen
Ze doen hun best maar.quote:
Engel of zeefje is wel een verschil hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, zo ver zat ik er dus niet naast met mijn interpretatie
Je vond het igg een mooie plaats....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om weer naar Amersfoort af te reizen
Tsjonge, ook nog kieskeurig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engel of zeefje is wel een verschil hoor.
Niks mis meequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hug
Das ook de bedoeling. Stomme vragen verdienen een barrage aan onnodige informatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat een hoop .... gewoon een no comment lijkt me voldoende
En waar te parkeren. Ben je ook van de partij?quote:
Groepsknuffelquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou Roy, dat wordt een heftige bro-hug
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ow... dan zal ik de volgende keer maar ff de dikke van dale maar voorlezenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook de bedoeling. Stomme vragen verdienen een barrage aan onnodige informatie.
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
En waar te parkeren. Ben je ook van de partij?
Natuurlijk niet.... niks verplichtquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.
Heftige reactie van jou elke keer op posts over babies. Stiekem toch de behoefte om je voort te planten ook al heb je jarenlang geroepen van niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zo eng zijn wij toch niet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knuffelen is eng, overdosis van gisteren nog aan het verwerken, dus als dat de voorwaarde is, dan niet.
Ja... maar goed.... we will seequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezellig.
Al is het nog wel een kleine groep zo.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke mannen hebben zich allemaal aan je vergrepen onder het mom 'ik vind knuffelen gewoon fijn'?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een negatief beeld heb jij weer van de mensheid, Iedereen heeft zich super netjes gedragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke mannen hebben zich allemaal aan je vergrepen onder het mom 'ik vind knuffelen gewoon fijn'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |