Doet me denken aan een huis dat ingericht is tbv de verkoop.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedachten gingen ongeveer zo.
is dat een tv?
het staat op de plek van een tv..
nee wacht
... het is een magnetron.
Dat is hierboven toch al vrij uitgebreid besproken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef koosjekaasje het volgende:
In dit overigens verder leuke huis, zit de wc toch scheef? (of kijk ik verkeerd?).
In sommige gevallen kan ik me nog indenken waarom, maar hier vraag ik me af of de pot nou echt niet wat meer naar links had kunnen worden geplaatst?
Of had dan in ieder geval het wasbakje nog aan de andere kant gehangen!
En voert naar/van het industrieterrein dat naast de A15 ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef cherryblossomgirl het volgende:
Voor als je niet zoveel zin hebt om ver uit je bed te moeten voor je krantje:
[ afbeelding ]
De weg die je ziet is trouwens een 50-km/u ontsluitingsweg..
is niet de weg van en naar het industrieterrein, maar ligging blijft kut tussen industrietrein en werf in , met brandweer kazerne voor je neus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En voert naar/van het industrieterrein dat naast de A15 ligt.
Bij de aanduiding woonboerderij verwacht je wel meer ruimte dan hier geboden wordt. De voormalige boerderij staat nu erg ingeklemd.
Op Streetview zijn de staldeuren dicht en komen licht & lucht van het zijraampje. Is het met zulke deuren mogelijk om er slechts één van te sluiten?
Valt me wel vaker op, dat hele dure huizen hele wazige foto's hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
Trouwens, bijzonder slechte foto's bij dit huis, zeker gezien de vraagprijs.
Het is sowieso een vreemde situatie, zeer slechte foto's en een makelaar in Wassenaar.... wat moet je in hemelsnaam met een makelaar in Wassenaar als je huis in Wijk en Aalburg staat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op, dat hele dure huizen hele wazige foto's hebben.
Misschien expres?
Het zal wel zoiets zijn als bij Makelaarsland. Dat de bewoners zelf zorgen voor foto's, bezichtigingen, etc. De makelaar kan zorgen dat de tent op Funda komt en evt adviseren over het koopcontract en zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemde situatie, zeer slechte foto's en een makelaar in Wassenaar.... wat moet je in hemelsnaam met een makelaar in Wassenaar als je huis in Wijk en Aalburg staat?
De makelaar gaat voor iedere bezichtiging even 100 km enkele reis rijden?
De smiley bij k-man's eerste berichtjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand de link naar dat huis in Wijk en Aalburg? Ik kijk er kennelijk overheen
Dank je welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
De smiley bij k-man's eerste berichtje
Klein industrieterrein lijkt het te zijn: doorrijden over de Helling en bij de Edisonweg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef dop het volgende:
[..]
is niet de weg van en naar het industrieterrein, maar ligging blijft kut tussen industrietrein en werf in , met brandweer kazerne voor je neus.
ik kom er geregeld langs maar heb nooit het idee gehad dat daar een woonboerderij staat.
je kan vanaf de helling wel het industrieterrein op maar 95% van het verkeer voor het industrieterrein komt via de andere kant de edisonweg op, vroeger toen er nog geen tunnel maar alleen een brug was dat anders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:10 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Klein industrieterrein lijkt het te zijn: doorrijden over de Helling en bij de Edisonweg.
Ik was ook even verbaasd te lezen dat het een woonboerderij was en heb toen nog eens gekeken. Tja, je zou het kunnen merken aan die staldeuren of aan misschien de opkamer. Maar het had evengoed een vroegere smederij kunnen zijn of zo. Het is geen logische plaats voor een boerderij. Er staat trouwens in Streetview een auto op de stoep.
Ok, bedankt, ik zie m'n fout. Niet SV maar Earth (duurt wat lang voor aan de nieuwe Googlemap-presentatie en namen gewend ben, om niet te spreken over die irritante grote functieblokken die het beeld verpesten).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef dop het volgende:
[..]
je kan vanaf de helling wel het industrieterrein op maar 95% van het verkeer voor het industrieterrein komt via de andere kant de edisonweg op, vroeger toen er nog geen tunnel maar alleen een brug was dat anders.
nu is de helling gewoon verbindingsweg naar het centrum van alblasserdam en het achterland zoals kinderdijk
streetview plaatje is 5 jaar oud inmiddels is de loods die er tegenover stond afgebroken en staat er een brandweerkazerne
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet vinden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
De smiley bij k-man's eerste berichtje
Op dit moment op deze zelfde pagina in bericht #130 van Fietsertje70 dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:00:53 staat in de quote een lachebekje te zwaaien. Dat is 'm.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:38 schreef k_man het volgende:
Nummer 1
[ afbeelding ]![]()
Nummer 2
[ afbeelding ]
![]()
Dat was te ver terugzoeken en de beschreven quote gequote zou het wuifje niet tonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:54 schreef Leandra het volgende:
Of je quote de post waar het om gaat gewoon even:
[..]
Best logisch, ik vond het als kind altijd heel interessant om te staan kijken naar hoe de popcorn plofte in de magnetron. Daar had ik ook wel een bank bij gewild.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedachten gingen ongeveer zo.
is dat een tv?
het staat op de plek van een tv..
nee wacht
... het is een magnetron.
Kopen inclusief meubels en (huisgeest)familie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:38 schreef k_man het volgende:
Nummer 1
[ afbeelding ]
![]()
Nummer 2
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |