Ik zie het jou wel doen ja eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook echt iets dat je ter plekke gaat verzinnen. Zieke gozer. Zo ver heen ben je..
Oké. Nou dan zijn we toch uitgepraat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het jou wel doen ja eerlijk gezegd.
Yep, blijf maar uit dit topic weg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oké. Nou dan zijn we toch uitgepraat?
De een trekt de bewering over andermans moeder in twijfel, de ander geenstijl als bron, c'est la vie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn uitgepraat. Wij onderling.
Geenstijl is nou niet bepaald een objectieve bron.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De een trekt de bewering over andermans moeder in twijfel, de ander geenstijl als bron, c'est la vie.
Ach het is wel grappig om te zien, de onderzoekster in kwestie zit zwaar gesubsidieerd een onderzoek naar een conclusie te schrijven, niks nieuws onder de zon.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Was er al een godwin geplaatst in het vorige topic? Want de TT is zo vanzelfsprekend dat er niet echt discussie over mogelijk lijkt. Elk anti-iets klimaat leidt tot geweld tegen dat iets. Of het nu anti-joods in Duitsland 1937 is, of anti-neger in jaren 50 Mississippi, anti-homo maakt niet uit wanneer of waar.
Ad hominem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geenstijl is nou niet bepaald een objectieve bron.
Ja, daar zijn ze bij Geenstijl ook heel goed in.quote:
Welke bron niet? AD, Volkskrant, jouw eigen krantje, allemaal niet objectief.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze bij Geenstijl ook heel goed in.
Er is altijd sprake van mate van objectiviteit. En op die schaal bevindt Geenstijl zich aan de uiterste zijde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke bron niet? AD, Volkskrant, jouw eigen krantje, allemaal niet objectief.
Joop en Sargasso doen precies hetzelfde en worden volop gebruikt als bronvermelding. Je punt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is altijd sprake van mate van objectiviteit. En op die schaal bevindt Geenstijl zich aan de uiterste zijde.
De manier van schrijven alleen al...
Ik heb het topic alleen in de topiclijst voorbij zien komen, het verbaast me dat er een deel twee is, er valt niet echt over te discussieren en wat ik nu voorbij zie komen is het eigenlijk ook alleen maar vaste gasten die vermoeid vaste riedeltjes tegen elkaar afsteken om de ander door middel van duizend paper cuts dood te laten bloeden ofzo. Er zat meer innovatie en energie in de Duitse tactiek in de slag om Verdun.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach het is wel grappig om te zien, de onderzoekster in kwestie zit zwaar gesubsidieerd een onderzoek naar een conclusie te schrijven, niks nieuws onder de zon.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent aan het raaskallen. Jij zei het zelfs nog expliciet.
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig is HIZ zelf intelligent genoeg om terug te komen op zijn standpunt. Nu jij nog.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij reageert niet op de rationele argumenten die hier voorbij zijn gekomen. Dus dat vind ik ergens wel typisch.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is ook echt iets dat je ter plekke gaat verzinnen. Zieke gozer. Zo ver heen ben je..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oké. Nou dan zijn we toch uitgepraat?
Hartelijk bedankt voor de mooie argumenten in deze discussie..........quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Wij zijn uitgepraat. Wij onderling.
quote:
http://www.cmoweb.nl/inde(...)lders-zo-knap-vindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het topic alleen in de topiclijst voorbij zien komen, het verbaast me dat er een deel twee is, er valt niet echt over te discussieren en wat ik nu voorbij zie komen is het eigenlijk ook alleen maar vaste gasten die vermoeid vaste riedeltjes tegen elkaar afsteken om de ander door middel van duizend paper cuts dood te laten bloeden ofzo. Er zat meer innovatie en energie in de Duitse tactiek in de slag om Verdun.
Joop is ook een baggerbron.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joop en Sargasso doen precies hetzelfde en worden volop gebruikt als bronvermelding. Je punt?
Wat leuk, een stalker.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hartelijk bedankt voor de mooie argumenten in deze discussie..........
Waarom zou ik een persoonlijke ervaring van jou in twijfel trekken. Dat is wat anders dan een (radicale) tweede hands bron. Maar dat vertrouwen is er niet wederzijds schijnbaar. Oftewel: ad hominem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De een trekt de bewering over andermans moeder in twijfel, de ander geenstijl als bron, c'est la vie.
Hoe ga je cijfers van geregistreerde (gewelds)incidenten manipuleren? Als de aantallen toenemen dan is dat toch gewoon zo. Ongeacht de achtergrond van de onderzoeker?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.cmoweb.nl/inde(...)lders-zo-knap-vinden
Zelfde onderzoekster, 2 jaar geleden, toen ze een boek over islamofobie had geschreven. Daarin verklaart ze op dat moment al dat zij (en de instantie die haar inhuurt) islamofobie als aparte (strafbare) categorie willen instellen. Heel bijzonder dat er dan 2 jaar later zo`n onderzoek van dezelfde maker afkomstig is waarin het geweld opeens toeneemt. Ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn van deze (door zichzelf uitgeroepen) 'onderzoekster'.
Absoluut niet, maar dat hun van huis uit word meegegeven dat ze Nederlanders niet voor vol hoeven aan te zien en dat nederlandse vrouwen niets anders zijn dan hoeren heeft wel degelijk zijn oorsprong daar. Drugs verkopen of shit jatten van Nederlanders boeit niet, want het zijn maar Nederlanders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord, maar het lijkt mij niet dat de imam tegen die jongens zegt 'gaat heen en deal drugs in de naam van Allah'.
Dat ook. 't is duidelijk dat er een probleem is, maar niet alsof iemand even met het ei van columbus gaat komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het topic alleen in de topiclijst voorbij zien komen, het verbaast me dat er een deel twee is, er valt niet echt over te discussieren en wat ik nu voorbij zie komen is het eigenlijk ook alleen maar vaste gasten die vermoeid vaste riedeltjes tegen elkaar afsteken om de ander door middel van duizend paper cuts dood te laten bloeden ofzo. Er zat meer innovatie en energie in de Duitse tactiek in de slag om Verdun.
Dit zijn van die dingen waartegen je met geweld moet vechten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Daarin verklaart ze op dat moment al dat zij (en de instantie die haar inhuurt) islamofobie als aparte (strafbare) categorie willen instellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |