SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mourinho sprintte gewoon een keer helemaal naar de cornervlagquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hij was buiten zijn vak he
Dat is niet zo gek als middenvelder.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Hanegem liep ooit in het strafschopsgebied van de tegenstander.
Klopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mourinho sprintte gewoon een keer helemaal naar de cornervlag
quote:
Typisch is dat he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
klopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als middenvelder.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Typisch is dat he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
vond rene trost destijds als assistent wel grappig toen hij tekeer ging tegen de vierde man toen Suarez 4 gols maakte bij Ajax - Roda
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Hanegem liep ooit in het strafschopsgebied van de tegenstander.
Aad de Mos ook toen Vitesse van Ajax wonquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mourinho sprintte gewoon een keer helemaal naar de cornervlag
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Typisch is dat he?Typisch faalt wel vaker. Ook in weddenschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ging een rondje huppelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aad de Mos ook toen Vitesse van Ajax won
was die ooit levend?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De rode kaart heeft de wedstrijd vermoord.
Dat krijg je als je spelers hebt met een IQ van onder de 70.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor zoverre het tijdstip dat niet al had gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je spelers hebt met een IQ van onder de 70.
Wat een teringkwaliteit.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aad de Mos ook toen Vitesse van Ajax won
Wat is er?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teringkwaliteit.
En dan ook nog echt je naam onderaan zettenAlleen kneuzen doen dat.
Mrstylo
Wat heeft Willems ermee te maken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je spelers hebt met een IQ van onder de 70.
quote:
Post dan een gif met mijn naam erin als bewijsquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
DEZE POST WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR MRSTYLOPORUDCTIONS
Dat lijkt mij best pijnlijk dat er steeds niemand lachtquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
DEZE POST WERD MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR MRSTYLOPORUDCTIONS
Volgens mij is het gewoon Zeefuik. ik heb ze niet samen gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is toch de dikke broer van Zeefuik?
Dit is gewoon James Bond achtigquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Post dan een gif met mijn naam erin als bewijs
Ik zal even 2500 delen van de sc doorlopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Post dan een gif met mijn naam erin als bewijs
hahahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef Caland het volgende:
Vloet heeft een broertje.
Die heet Eb.
Hahahahaha
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef Caland het volgende:
Die heet Eb.
Hahahahaha
Stop hier mee. Je doet hier niemand een plezier mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef Caland het volgende:
Die heet Eb.
Hahahahaha
Die heet Eb.
Hahahahaha
Die heet Eb.
Hahahahaha
JR-Style-93. Die zich voorgoed weg houdt hiere.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop hier mee. Je doet hier niemand een plezier mee.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal even 2500 delen van de sc doorlopen.
Tot zo.
Die heet Eb.
Hahahahaha
Die heet Eb.
Hahahahaha
Kunnen we mensjester kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe maar geen blessuretijd. Het is wel goed zo.
Die heet Eb.
Hahahahaha
xdquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Weert 4 wedstrijden schorsen dus.
Dat is best veel voor iemand die geen PSV shirt aan heeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Weert 4 wedstrijden schorsen dus.
okquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elleboog die door de scheids niet is beoordeeld.
Schorsen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen alsof je wordt neergeschoten door een revolver vind ik misselijkmakend.
Ja het lijkt mij best fijn om een elleboog in je rug te krijgen en vervolgens met je rug op de grond vallen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:17:27Belangrijkste conclusie is dat PSV na 8 wedstrijden 18 punten heeft en vorig jaar na 16 wedstrijden 20 punten. reageer retweet
Inb4 Dries Roelvink pic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hiervoor had getekend. (die voor PSV is dan hé)quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:17:27Belangrijkste conclusie is dat PSV na 8 wedstrijden 18 punten heeft en vorig jaar na 16 wedstrijden 20 punten. reageer retweet
Dit kan nog steeds gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:17 schreef Gramulanion het volgende:
Of Wijnaldumquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Vloet heeft teveel naar Jozefzoon gekeken.
En vorig jaar na 7 wedstrijden 15 punten. Net als voor deze wedstrijd. Zegt dus nog niks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk dat iedereen hiervoor had getekend. (die voor PSV is dan hé)
Nee, ik vond het klunzig van Bruma maar twijfelde wel.quote:
Ik mis het woordje "kolkende" in jouw postquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Raar zeg dat Feyenoord helemaal nog niet heeft gewonnen in de kuip.
Terwijl de kuip toch zo'n imponerend stadion is met allemaal supergoede fans de beste van nederland hebben jullie dat youtubefilmpje van al die zingende supporters al gezien.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Terwijl de kuip toch zo'n imponerend stadion is met allemaal supergoede fans de beste van nederland hebben jullie dat youtubefilmpje van al die zingende supporters al gezien.
Donderdag nogquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Het maakt idd weinig uit maar dan sta je toch wel even voor lul.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom niet? Maakt toch geen flikker uit hoe je het noemt man
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het maakt idd weinig uit maar dan sta je toch wel even voor lul.
Feyenoord wint wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Feyenoord - Groningen of AZ - Twente ... lastige keuze.
Even Feyenoord tsjeken en dan naar Chelsea-Arsenalquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit nog te twijfelen welke wedstrijd ik aanzet.
Mja, maar Twente speelt nou ook niet echt het voetbal waar je graag naar kijkt.quote:
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zit die in Alkmaar? dan wordt het Feyenoord - Groningen.
Met Ron de fucking Rijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zit die in Alkmaar? dan wordt het Feyenoord - Groningen.
Dat wordt dus Feyenoord kijken.quote:
FC Groningen is zwaar uit vorm na de septemberinterlands.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft Feyenoord... Blijft dus afwachten
Hier is het ook zonnig en in Alkmaar ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zonnig in Rotterdam, hier regent het
lkkr voor je hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:
quote:Een directe vrije schop wordt toegekend aan de tegenpartij, indien een speler één van de zeven hieronder volgende overtredingen begaat op een wijze die door de scheidsrechter wordt beoordeeld als onvoorzichtig, onbesuisd of als gepaard gaan- de met buitensporige inzet: 1. een tegenstander trapt of probeert te trappen; 2. e en tegenstander laat struikelen of probeert te laten struikelen; 3. springt naar een tegenstander; 4. een tegenstander aanvalt; 5. een tegenstander slaat of probeert te slaan; 6. een tegenstander duwt; 7. een tegenstander ten val brengt.
Een directe vrije schop wordt ook toegekend aan de tegenpartij, indien een speler één van de drie hieronder volgende overtredingen begaat:
8. een tegenstander vasthoudt; 9. een tegenstander bespuwt; 10. o pzettelijk de bal met de hand of arm speelt (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied).
quote:“Onvoorzichtig” betekent, dat de speler een duel ondoordacht aangaat of dat hij onbezonnen handelt. • Een disciplinaire sanctie is niet nodig, wanneer een overtreding als onvoorzichtig wordt beoordeeld.
“Onbesuisd” betekent, dat de speler heeft gehandeld zonder het gevaar of de gevolgen voor de tegenstander in ogenschouw te nemen • Een speler die onbesuisd speelt moet een waarschuwing ontvangen.
“Met buitensporige inzet” betekent, dat de speler de noodzakelijke inspanning ver overschrijdt en dat hij het risico loopt zijn tegenstander te blesseren. • Een speler die met buitensporige inzet speelt moet van het speelveld gezonden worden.
Hoe kan dat?????quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En door wiequote:Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben benieuwd of er vandaag weer "waar is dat feestje?" wordt gezongen in de Kuip.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben benieuwd of er vandaag weer "waar is dat feestje?" wordt gezongen in de Kuip.
Alleen teams zoals RKC zinnen zulke domme liedjes. Geloof niet dat ze dat in de Kuip zingen. Toch de bakermat van de supportersliedjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
oud-Feyenoorder he. Dat is de nieuwe clubcultuur.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Twente Engelaar op bank heeft in plaats van Brama...
Schreuder met zijn enge ons-kent-ons-clubje. Want Alfred heeft in zijn tijd als speler bij NAC samengespeeld met Orlando.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Europa League niet gezien?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen teams zoals RKC zinnen zulke domme liedjes. Geloof niet dat ze dat in de Kuip zingen. Toch de bakermat van de supportersliedjes.
Het werd er donderdag gezongen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen teams zoals RKC zinnen zulke domme liedjes. Geloof niet dat ze dat in de Kuip zingen. Toch de bakermat van de supportersliedjes.
Mwah, kunnen er beide helemaal niks van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inderdaad. Die hebben schitterende liederen voortgebracht als:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
als reactie op het uitplubiekquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het werd er donderdag gezongen.
Tja, Brama wilde niet bijtekenen, dan heb je dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja om je te reddenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus als ik in de sloot spring doe jij het ook?
Die variaties worden niet echt vaak gezongen, ik denk dat je een beetje in de war bent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Die hebben schitterende liederen voortgebracht als:
"Als joden zijn homo"
"Allah is een homo"
"Alle Tukkers zijn homo"
en niet te vergeten de klassieker: "Alle boeren zijn homo".
Had toch het idee dat Brama wel graag bij Twente zou willen blijvenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, Brama wilde niet bijtekenen, dan heb je dat.
Welke andere ploeg zou Brama anders willen hebben, vraag ik me dan af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had toch het idee dat Brama wel graag bij Twente zou willen blijven
Hehequote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Die hebben schitterende liederen voortgebracht als:
"Als joden zijn homo"
"Allah is een homo"
"Alle Tukkers zijn homo"
en niet te vergeten de klassieker: "Alle boeren zijn homo".
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Mandéra het volgende:
Feyenoord is toch het grootste nep-publiek wat je bij een voetbalwedstrijd kan hebben. Zodra ze een goal tegen krijgen is iedereen stil en als ze verliezen thuis gaan ze heel overdreven applaus geven voor "hun cluppie". Alles om maar een zogenoemde naam te behouden dat "het legioen" er achter staat.
Zullen wel genoeg ploegen in Eredivisie zijn (middenmoters en degradatieclubs) maar dat zal Brama vast te laag vindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke andere ploeg zou Brama anders willen hebben, vraag ik me dan af.
Hey, leef jij ook nog?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Mandéra het volgende:
Feyenoord is toch het grootste nep-publiek wat je bij een voetbalwedstrijd kan hebben. Zodra ze een goal tegen krijgen is iedereen stil en als ze verliezen thuis gaan ze heel overdreven applaus geven voor "hun cluppie". Alles om maar een zogenoemde naam te behouden dat "het legioen" er achter staat.
En maar zeiken over andere clubs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Mandéra het volgende:
Dan blijf ik erin. Ben geen meeloperquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En wat als ik snel weer uit de sloot klim?
Ze zingen en klappen als ze kansloos achter staan zodat ze dat weer op youtube kunnen zetten inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Mandéra het volgende:
Hij weet zelf nog niet zo goed dat hij er niet zoveel van kan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen wel genoeg ploegen in Eredivisie zijn (middenmoters en degradatieclubs) maar dat zal Brama vast te laag vinden
Zo waarquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze zingen en klappen als ze kansloos achter staan zodat ze dat weer op youtube kunnen zetten inderdaad.
Kun je inderdaad beter 'grappige' posts maken in het FOK! Live Eredivisieverslagen topic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze zingen en klappen als ze kansloos achter staan zodat ze dat weer op youtube kunnen zetten inderdaad.
Dat denk ik, inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij weet zelf nog niet zo goed dat hij er niet zoveel van kan?
In before ''MAAR AJAX DAN''quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ben blij dat je daarvoor gekozen hebt idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter 'grappige' posts maken in het FOK! Live Eredivisieverslagen topic.
Geen seizoenkaart dit jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben blij dat je daarvoor gekozen hebt idd.
kindsoldaten krijgen pas eten als ze presteren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord heeft wel een boel uitgehongerde negertjes op het veld staan zeg.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kindsoldaten krijgen pas eten als ze presteren.
Feyenoord is dan ook een gemaakte clubquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Mandéra het volgende:
Moeten toch een beetje representatief zijn voor de stad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord heeft wel een boel uitgehongerde negertjes op het veld staan zeg.
Precies.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook sterk als je niet eens geld hebt voor kratten bier.
Aldus de grootste fapper op FC Twente.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook een gemaakte club
Dat is Drizzt al.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de grootste fapper op FC Twente.
Elke club is gemaakt fucking debiel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook een gemaakte club
Rustig Benquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke club is gemaakt fucking debiel.
Heb jij geld gegeven aan Vrienden van Feyenoord ofzo? Elke keer probeer je het voor die club op te nemenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de grootste fapper op FC Twente.
Hij was eerst voor Feyenoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij geld gegeven aan Vrienden van Feyenoord ofzo? Elke keer probeer je het voor die club op te nemen
Nee? Jij bent de laatste die iets mag zeggen over ''gemaakte'' clubs aangezien jij voortdurend loopt te balken dat je 'hoopt dat Twente weer groter wordt dan Feyenoord'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij geld gegeven aan Vrienden van Feyenoord ofzo? Elke keer probeer je het voor die club op te nemen
Hoezo "weer"???quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Jij bent de laatste die iets mag zeggen over ''gemaakte'' clubs aangezien jij voortdurend loopt te balken dat je 'hoopt dat Twente weer groter wordt dan Feyenoord'.
Het is ergens toch nog flink mis gegaan bij die jongen gaande weg.quote:
Mijn definitie van 'grote' club is anders dan die van jou of andere users hier. Die mening mag ik hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Jij bent de laatste die iets mag zeggen over ''gemaakte'' clubs aangezien jij voortdurend loopt te balken dat je 'hoopt dat Twente weer groter wordt dan Feyenoord'.
Jawel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef jaykop het volgende:
[..]
je hebt zelf de wedstrijd niet gezien dus
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij dacht serieus dat Twente groter was dan Feyenoord een tijdje.
Qua prestaties de laatste jaren duidelijk. PEC ook trouwens.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij dacht serieus dat Twente groter was dan Feyenoord een tijdje.
Heb je dit gemist? http://forum.fok.nl/topicchain/3415quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..].. Na ja, elke gek zijn gebrek, zullen we dan maar zeggen.
Ja man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua prestaties de laatste jaren duidelijk. PEC ook trouwens.
Yep, niet gezien. Noch is het interessant. Twentequote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je dit gemist? http://forum.fok.nl/topicchain/3415
Achahbarquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie zaten er daar van Feyenoord op de tribune?
Was jij niet diegene die een tijd lang hoopt op Twente?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, niet gezien. Noch is het interessant. Twente
Dat zeg ik nergens downie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e plek is geen prijs hé. Dat jullie dat nou vieren.
Nope. Ben Feyenoord fan en draag PEC een warm hart toe... Twente... Tja... Je hebt ze nodig voor de wedstrijden, maar daar houdt het imo op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een tijd lang hoopt op Twente?
Heb je ergens een lijstje liggen ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een tijd lang hoopt op Twente?
Nee/.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ergens een lijstje liggen ofzo?
Misschien moet je de betekenis van die term even opzoeken voordat je die gebruikt. Is een beetje zielig namelijk, als het enige woord wat je gebruikt in een post ook nog eens nergens op slaat.quote:
fokvblclubvoorkeuren.rarquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ergens een lijstje liggen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:47:30#Bruma reageert na afloop volwassen: "Onbewust raak ik hem aan, het hoeft denk ik niet, maar je kan rood geven." reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Enoh debuteert voor Standard Luik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zit diep.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis van die term even opzoeken voordat je die gebruikt. Is een beetje zielig namelijk, als het enige woord wat je gebruikt in een post ook nog eens nergens op slaat.
U mad?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis van die term even opzoeken voordat je die gebruikt. Is een beetje zielig namelijk, als het enige woord wat je gebruikt in een post ook nog eens nergens op slaat.
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die dildo in z'n reet... Hij geeft het ff aan ons allen door
Nou nou nouquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
Oei, Typisch is een beetje gepikeerd zie ik.
Typisch dit weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
Oei, Typisch is een beetje gepikeerd zie ik.
Als ze mee zou doen aan Holland got talent zou ze moeiteloos winnen.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet ik veel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Stijn waar heeft AZ die keeper vandaan gehaald?
In Rotterdam is er al gescoord...quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Welke wedstrijd is leuker fey-gro of az-twe
Ik denk dat AZ-Twe wat leuker is, maar die hebben Theo Reitsma.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
dat doet rutten zelf ook op de training, valt wel mee dusquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel een goede assist van Tim Immers
Richards.. Kazim Richards zeg je dan. Nummer 007.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is Kazim Kazim of Kazim Richards. Niet Kazim Kazim Richards
Commentator
Az - Twente is weinig spannend in ieder geval.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Die had/heeft een blessure.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer. Weet je wel waarom Esteban er niet instaat?
Iemand die voor deze man een gifje kan regelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand gifje, m'n internet hier in China is kut met peren.
PEC daarentegenquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat geen moeite hebben met Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |