SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 06-10-2014 15:04:47 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dat lijkt mij ook onmogelijk. Zal vooral vocht zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
5 kilo er aan? Dat kan toch niet alleen maar vet zijn?
Dat moet echt 3028 bier en 12 pizza zijn geweest dan
Maar ik vind de strategie ook wat raar. Je gaat dus nu minder je best doen voor het geval je een terugval hebt?
Je kunt ook gewoon accepteren dat het geen rechte lijn naar beneden is en dat je soms weer een tijdje hoger zit
Ja alle foto posters! Super gedaan, jullie zien er goed uit!quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
En de rest ook! Before/after foto's zijn tof om te zien.
Wauw ook al zo'n verschil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:51 schreef Qwea het volgende:
Oi
2010 :
http://q-creations.nl/uploads/jezus1.jpg
2011
http://q-creations.nl/uploads/jezus2.jpg
5 maanden geleden :
http://q-creations.nl/uploads/Dus.JPG
Ik schrok van die eerste 2 foto's toen ik ze vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Patoshik op 05-10-2014 14:43:20 ]
Lekker genieten! Ik heb over 3 weken een bockbier tour. Ik had gisteren voor het eerst een half glas bier (9%) op, lamquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens over anderhalve maand 4 dagen naar Praag, ben benieuwd hoe erg ik daarvan aankom.veel lopen wel, maar ik ga niet zuinig doen met de drank en het vette eten.
Gewoon genieten! Toen ik in Italie was heb ik ook niet opgelet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens over anderhalve maand 4 dagen naar Praag, ben benieuwd hoe erg ik daarvan aankom.veel lopen wel, maar ik ga niet zuinig doen met de drank en het vette eten.
Ga ik ook zeker doen, we hebben gisteren al wat restaurantjes op gezocht, waaronder een foute tent met enorme hamburgers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker genieten! Ik heb over 3 weken een bockbier tour. Ik had gisteren voor het eerst een half glas bier (9%) op, lam![]()
maar gewoon lekker eten, drinken en genieten van Praag!!
Oeh. Doet me denken aan de poutine in Canadaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, we hebben gisteren al wat restaurantjes op gezocht, waaronder een foute tent met enorme hamburgers.En pulled pork cheddar fries.
![]()
Ben ook wel bang dat de alcohol weer wat harder in gaat slaan. En moet aan mijn maag denken die sowieso niet goed tegen vet eten kan.![]()
Maar het hoort er gewoon bij natuurlijk. Je ervaart zoiets niet terwijl je een salade eet met een glas water.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tink89 op 05-10-2014 15:04:08 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Precies! Je gaat niet elke maand / jaar naar praag!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen, we hebben gisteren al wat restaurantjes op gezocht, waaronder een foute tent met enorme hamburgers.En pulled pork cheddar fries.
![]()
Ben ook wel bang dat de alcohol weer wat harder in gaat slaan. En moet aan mijn maag denken die sowieso niet goed tegen vet eten kan.![]()
Maar het hoort er gewoon bij natuurlijk. Je ervaart zoiets niet terwijl je een salade eet met een glas water.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oeh. Doet me denken aan de poutine in Canadageniet!
Zoals beloofd, de jurk van afgelopen vrijdag...Ik moest opzoeken wat poutine was, klinkt zo fout dat het wel goed moet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto wil het niet doen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |