abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:36:58 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145213378
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 06-10-2014 15:04:47 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:38:15 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145213459
Sorry, maat S je bent prachtig!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145213528
5 kilo er aan? Dat kan toch niet alleen maar vet zijn?
Dat moet echt 3028 bier en 12 pizza zijn geweest dan :?

Maar ik vind de strategie ook wat raar. Je gaat dus nu minder je best doen voor het geval je een terugval hebt?
Je kunt ook gewoon accepteren dat het geen rechte lijn naar beneden is en dat je soms weer een tijdje hoger zit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145213633
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
5 kilo er aan? Dat kan toch niet alleen maar vet zijn?
Dat moet echt 3028 bier en 12 pizza zijn geweest dan :?

Maar ik vind de strategie ook wat raar. Je gaat dus nu minder je best doen voor het geval je een terugval hebt?
Je kunt ook gewoon accepteren dat het geen rechte lijn naar beneden is en dat je soms weer een tijdje hoger zit
Dat lijkt mij ook onmogelijk. Zal vooral vocht zijn. :Y Je komt geen kilo's (vet) aan van een weekendje zondigen; dan moet je het wel heel gek maken.
pi_145213700
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry, maat S je bent prachtig!
Dankje. O+ En de rest ook! Before/after foto's zijn tof om te zien.
pi_145213711
Ik was een week naar een festival, vol drank en zondigen en ik zat iets meer dan 2 kilo omhoog
Wel hardnekkige kilo's (het duurde 2 weken om ze er weer af te krijgen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145213744
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

En de rest ook! Before/after foto's zijn tof om te zien.
Ja alle foto posters! Super gedaan, jullie zien er goed uit!
En het is toffe motivatie

Ik stond net naar mezelf in de spiegel te kijken en ik zie ook echt verschil met een tijd terug
Nu baal ik enorm dat ik geen foto's heb ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145213789
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.

Ik zat in de ww dus sportte ik 3/4 uren per dag. Daar stop ik mee en ga gewoon 3/4 keer per week sporten. Als ik zie hoe goed jullie het doen met ongeveer zoveel sporten heeft wat ik deed misschien zelfs alleen maar averecht gewerkt. :')
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:51:20 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145214027
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145214128
Straw wow. O+ Al heb je op die eerste foto wel al een prachtig koppie. O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:55:00 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145214164
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wauw ook al zo'n verschil. _O_
Ik schrok van die eerste 2 foto's toen ik ze vond :o
pi_145214225
Ik zou jou nooit dik hebben genoemd, Qwea. Maar je was vooral wat vormloos en die vorm heb je nu wel gevonden.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:57:43 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145214263
Ik meldt me hier ook maar eens. Hoewel ik niet boven een BMI van 27 zit (26,1) mag er een flinke berg kilo's af. Alleen 'zondig' ik nog weleens (met name met een drankje) en zijn tips/support dus welkom.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145214292
Ik ga trouwens over anderhalve maand 4 dagen naar Praag, ben benieuwd hoe erg ik daarvan aankom. :D veel lopen wel, maar ik ga niet zuinig doen met de drank en het vette eten. :D
pi_145214342
Foto's van verschil kun je vragen via dm. Dit is de tekst die er bij hoort:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patoshik op 05-10-2014 14:43:20 ]
pi_145214390
Strawberry, Myreala, Qwea. _O_
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:02:57 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145214494
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga trouwens over anderhalve maand 4 dagen naar Praag, ben benieuwd hoe erg ik daarvan aankom. :D veel lopen wel, maar ik ga niet zuinig doen met de drank en het vette eten. :D
Lekker genieten! Ik heb over 3 weken een bockbier tour. Ik had gisteren voor het eerst een half glas bier (9%) op, lam :') :D maar gewoon lekker eten, drinken en genieten van Praag!!
pi_145214641
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Gewoon genieten! Toen ik in Italie was heb ik ook niet opgelet. O+ Veel pizza, meerdere gangen, ijsjes, drank. Ben er niet door aangekomen geloof ik omdat we enorme afstanden liepen.
pi_145214673
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker genieten! Ik heb over 3 weken een bockbier tour. Ik had gisteren voor het eerst een half glas bier (9%) op, lam :') :D maar gewoon lekker eten, drinken en genieten van Praag!!
Ga ik ook zeker doen, we hebben gisteren al wat restaurantjes op gezocht, waaronder een foute tent met enorme hamburgers. :D En pulled pork cheddar fries. :9~

Ben ook wel bang dat de alcohol weer wat harder in gaat slaan. En moet aan mijn maag denken die sowieso niet goed tegen vet eten kan. :')

Maar het hoort er gewoon bij natuurlijk. Je ervaart zoiets niet terwijl je een salade eet met een glas water. :D
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:12:50 #21
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_145214850
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Patoshik het volgende:
Strawberry, Myreala, Qwea. _O_
Dit! !!! Echt awsome wat jullie bereikt hebben
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:38:00 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145215750
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ga ik ook zeker doen, we hebben gisteren al wat restaurantjes op gezocht, waaronder een foute tent met enorme hamburgers. :D En pulled pork cheddar fries. :9~

Ben ook wel bang dat de alcohol weer wat harder in gaat slaan. En moet aan mijn maag denken die sowieso niet goed tegen vet eten kan. :')

Maar het hoort er gewoon bij natuurlijk. Je ervaart zoiets niet terwijl je een salade eet met een glas water. :D
Oeh. Doet me denken aan de poutine in Canada :D geniet!

Zoals beloofd, de jurk van afgelopen vrijdag... En een bruiloft is plaatje vier jaar geleden

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Tink89 op 05-10-2014 15:04:08 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:38:46 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145215773
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Precies! Je gaat niet elke maand / jaar naar praag!

Wij zijn in Juli 10 jaar samen, wil ook ergens heen, alleen geen idee waarheen.
pi_145216100
Ik vind het altijd super tof om die verschillen te zien. Toen ik mezelf net weer hervatte zag ik volgens mij foto's van Strawberry der verschil, vond ik enorm motiverend. En nu zie ik het verschil bij mezelf en dat is ook weer een fijne motivatie. O+

Ben enorm benieuwd hoe ik het nieuwe jaar in ga. En hoe ik er op mij volgende verjaardag uit zie. En of ik volgend jaar misschien in bikini naar het strand kan. :D Dat soort dingen. Ben er nog lang niet, maar je ziet op zo'n moment weer waarom je het doet.

Lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen, omelet van 1.5 ei met een beetje kaas.
L: 2 zoute pretzels.
T: Hapje van een speculaas brok
D: Salade met kipkrokantje (Die zijn zo lekker. :9~)
T: Halve bak kwark

Heb dit weekend zoute pretzels, rocky road en speculaas gemaakt. Blijft lastig als je veel aan het bakken bent om niet veel te snoepen. Je hebt toch vaak lelijke randjes of spatels die afgelikt moeten worden. Maar het is best goed gegaan eigenlijk.

Ik vind het lastig om weg te geven zonder dat ik het heb geproefd, maar heb het netjes bij normale stukjes gehouden. Gisteren avond een half stukje van de rocky road. En vandaag dus een hapje van de speculaas.

Pretzels zijn eigenlijk gewoon wit brood met zout, dus dan maar een keertje niet volkoren, maar die heb ik dus gewoon opgegeten.

Anyhow, niet mijn meest voedzame weekend, maar ik ben tevreden. O+

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oeh. Doet me denken aan de poutine in Canada :D geniet!

Zoals beloofd, de jurk van afgelopen vrijdag...

SPOILER
Ik moest opzoeken wat poutine was, klinkt zo fout dat het wel goed moet zijn. :9~

De foto wil het niet doen hier.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:57:00 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145216465
Nu wel als het goed is :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')