Bij darten gebruiken ze toch geen ballenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij schrijft geen artikelen over dingen waar hij de ballen verstand van heeft
Wel goed dat ze zinnen zo af en toe zonder hoofdletter beginnen; anders is het ook niet echt spannend meer, he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig staat er nog niet bij dat het de ex-wielrenner is.
Is er vanavond niet ook darten? En dan toevallig een match Lewis-Hamilton. Gaan ze bij de NOS helemaal denken dat het een druk baasje is.
2003 ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:09 schreef Raraweth het volgende:
Ben benieuwd of dit dan de definitieve aanleiding wordt voor verbetering van veiligheid van marshals (en natuurlijk de coureurs) op een crash site maar ik verwacht er weinig van. Er zijn al vaker gevaarlijke situaties ontstaan. Ik herinner me nog de race in Brazilie waar vijf of zes in dezelfde bocht eraf schoten. Ook waarbij marshals en takelwagens in de weg stonden. En dat is alweer een paar jaar terug. Het moet altijd weer ernstig fout gaan...
nee, wel een hontquote:
Dat soort kolderiek domme fouten overkomt de sportredactie van de NOS te vaak maar dat maakt de NOS bij groot nieuws geen onbetrouwbaar mediumquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze bij de NOS melden dat oud-wielrenner Tyler Hamilton de GP van Japan heeft gewonnen neem ik ze wat F1 betreft nog minder serieus dan ik al deed
in Canada vorig jaar is er nog 'n marshall dood gebleven nadat er een takelwagen met f1-wagen ingehaakt over hem heen reedquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:09 schreef Raraweth het volgende:
Ben benieuwd of dit dan de definitieve aanleiding wordt voor verbetering van veiligheid van marshals (en natuurlijk de coureurs) op een crash site maar ik verwacht er weinig van. Er zijn al vaker gevaarlijke situaties ontstaan. Ik herinner me nog de race in Brazilie waar vijf of zes in dezelfde bocht eraf schoten. Ook waarbij marshals en takelwagens in de weg stonden. En dat is alweer een paar jaar terug. Het moet altijd weer ernstig fout gaan...
het gros daarvan praat elkaar na nadat een of andere mongole troll ermee begonnen is....quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Toekito het volgende:
Ik zie steeds meer mensen op FB en twitter zeggen dat Bianchi sowieso overleefd. Sorry maar ik 'juich' pas bij een medici die dat zegt.
Precies. Van hetzelfde niveau als @jantjepietje25 die roept dat hij is overleden en dat dat bevestigd is, waarna alles en iedereen elkaar gaat retweeten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het gros daarvan praat elkaar na nadat een of andere mongole troll ermee begonnen is....
er is zelfs een RIP Jules FB met paar 100 likes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Van hetzelfde niveau als @jantjepietje25 die roept dat hij is overleden en dat dat bevestigd is, waarna alles en iedereen elkaar gaat retweeten.
quote:Op basis van deze foto zou ik zeggen dat hij met de achterkant (linksachter) eerst die tractor met hoge snelheid heeft geraakt en toen doorgedraaid waarbij hij met de voorwielen vervolgens tegen de bandenstapel komt. Dat laatste verklaard dan weer de schade vooraan. Het ziet er iig uit als sowieso een zware crash, denk dat het zelfs zonder tractor niet heel goed was afgelopen... Uiteraard wel beter
Vreemd genoeg lees ik nergens anders dit nieuws. Lijkt me niet te kloppen dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef DenS het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)m-bloeden-te-stoppen
Not good..
ik ken dat radio station niet als vaste F1 bron. Zie het nergens terug nog.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef DenS het volgende:
http://www.f1today.net/nl(...)m-bloeden-te-stoppen
Not good..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |