Hoe gaan dit soort dingen juridisch gezien in z'n werk? Ik las dat de restanten van zijn bolide direct na de race bij de FIA zijn gestald, maar het is dus de Japanse politie die ze daar weer op kan komen eisen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:11 schreef heywoodu het volgende:
twitter:tgruener twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:16:59#F1 Japanese police is at the track. Confiscating whats left from Bianchis car. No news about his condition yet. #JapaneseGP reageer retweet
En bij Schumacher waren de eerste berichten volgens mij veel minder ernstig, maar dat verslechterde ook behoorlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij Massa's kopactie waren de eerste berichten volgens mij niet veel beter, maar die is ook hersteld.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst en dat gaat met dit soort ongevallen nog meer op dan met speculeren op de beurs denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij Massa's kopactie waren de eerste berichten volgens mij niet veel beter, maar die is ook hersteld.
twitter:former_f1doc twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:20:20The rapidity of the helicopter evac is extremely worrying. About as worried as i can be about what the hospital is going to announce. reageer retweet
twitter:former_f1doc twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:21:27Only reasons to evac this fast are isolated severe head injury, severe hemorrhagic shock, or need for ongoing CPR. reageer retweet
twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:47:48"I've received infos, but I don't want to go into details. It's very, very serious" Rosberg talking to Kai Ebel reageer retweet
twitter:Formula1extra twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:45:43#F1 French TV station had a call with Jules's dad. Head trauma, being operated, 24h wait. (via @MaxPap10 ) #F1extra reageer retweet
twitter:tgruener twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:16:59#F1 Japanese police is at the track. Confiscating whats left from Bianchis car. No news about his condition yet. #JapaneseGP reageer retweet
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 13:10:02Update from #SSNHQ: French media reporting that Bianchi's father says the condition of his son is 'critical'. #SkyF1 http://t.co/NCYF5M820G reageer retweet
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 05-10-2014 om 13:19:16The FIA says Bianchi has suffered 'severe' head injury. Due to be moved to intensive care after surgery. reageer retweet
Het "hoort" bij de sport in die zin dat je weet dat het kan gebeuren. Roepen dat er maar niet meer geracet moet worden is inderdaad totaal zinloos, want alsnog lijkt me duidelijk dat de F1 honderdduizend keer veiliger is dan gewoon op de snelweg rijden, om eens wat te noemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Toekito het volgende:
En roepen dat dit bij de sport hoort en er maar niet meer geracet moet worden met regen is ook zinloos lijkt me.
Dat klopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef JohnB52 het volgende:
http://www1.skysports.com/f1/live/#pod-hub
Volgens mij post SkyF1 hier het laatste nieuws?
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Toekito het volgende:
En roepen dat dit bij de sport hoort en er maar niet meer geracet moet worden met regen is ook zinloos lijkt me.
Aan de andere kant, zwaaien met dubbel geel betekent gewoon dat een coureur klaar moet zijn om te stoppen als dat nodig is. Dan kan het toch nooit zo zijn dat je dusdanig hard rijdt dat je richting bandenstapel glijdt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.
Eigenlijk ook best raar dat men dat niet in de regels heeft opgenomen na dat eerder genoemde voorbeeld waarbij er een stuk of wat auto;s op hetzelfde punt van de baan vlogen jaren terug.
Dus dat......maar nu eerst hopen dat JB er snel bovenop komt. Al zal het gezien de berichten wel einde seizoen voor hem zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.
Eigenlijk ook best raar dat men dat niet in de regels heeft opgenomen na dat eerder genoemde voorbeeld waarbij er een stuk of wat auto;s op hetzelfde punt van de baan vlogen jaren terug.
Dat klopt, ik wil alleen maar aangeven dat het ook allemaal goed kan komen hoewel het nu ernstig en kritiek is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst en dat gaat met dit soort ongevallen nog meer op dan met speculeren op de beurs denk ik.
Als dat alles is mag je het gerust een wonder noemen ben ik bang..quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus dat......maar nu eerst hopen dat JB er snel bovenop komt. Al zal het gezien de berichten wel einde seizoen voor hem zijn.
twitter:Formula1extra twitterde op zondag 05-10-2014 om 13:27:56#F1 It is believed that, after surgery and move to ICU, The Mie Hospital will make a statement on Jules. #ForzaJules #F1extra reageer retweet
Je bedoeld denk ik Nurburgring 2007, Liuzzi miste toen de kraanwagen op het nippertje dankzij de grindbak. Maar op dat moment was de SC al na buiten, die overigens ook maar net gemist werd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.
Eigenlijk ook best raar dat men dat niet in de regels heeft opgenomen na dat eerder genoemde voorbeeld waarbij er een stuk of wat auto;s op hetzelfde punt van de baan vlogen jaren terug.
Is het niet handiger om er een kraan neer te zetten zoals men doet bij Monaco?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.
Eigenlijk ook best raar dat men dat niet in de regels heeft opgenomen na dat eerder genoemde voorbeeld waarbij er een stuk of wat auto;s op hetzelfde punt van de baan vlogen jaren terug.
Sutil aquaplaneerde er vanaf op dat punt. Jules waarschijnlijk ook. Met welke snelheid weten we niet, maar ik mag aannemen dat hij wel wist dat daar met dubbel geel gevlagd werd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zwaaien met dubbel geel betekent gewoon dat een coureur klaar moet zijn om te stoppen als dat nodig is. Dan kan het toch nooit zo zijn dat je dusdanig hard rijdt dat je richting bandenstapel glijdt?
Dan krijg je dus 10x zoveel Safety Cars want bij elk wissewasje wordt die dan dus op de baan gestuurd. Dit is gewoon een freak incident, dat eens in de 10 jaar voorkomt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is ook zinloos. Het enige wat ze kunnen doen om de kans dat een vergelijkbaar voorval zich nogmaals voordoet is dat zodra er een truck om een auto weg te slepen gebruikt moet worden om vooraf eerst de SC in te zetten.
Eigenlijk ook best raar dat men dat niet in de regels heeft opgenomen na dat eerder genoemde voorbeeld waarbij er een stuk of wat auto;s op hetzelfde punt van de baan vlogen jaren terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |