Of als je zoon Fokker is en z'n zolderkamer vult met lege RedBull blikjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
En als je tiener dagelijks sloten frisdrank naar binnenklokt, kan je ook een mooie stoel maken
[ afbeelding ]
Gaat hij even stoer lopen doen hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ga anders terug naar OUD.
Oja, en neem jullie kuttopic mee.
Zelfs geen geld voor glazen flessen dus dan maar de (hoogstwaarschijnlijk goedkoopste) blikkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:03 schreef Elvi het volgende:
Is je man alcoholist? Ria weet er toch nog iets positiefs van te maken!
[ afbeelding ]
Stoere boiquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ga anders terug naar OUD.
Oja, en neem jullie kuttopic mee.
Zelfs studenten zouden niet zo skeer doen en gewoon een lamp kopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of als je zoon Fokker is en z'n zolderkamer vult met lege RedBull blikjes
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Godsammelazerusquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:57 schreef Pandaplint het volgende:
Een impressie van het huisje van Hester. Zij gaat duidelijk uit van de 'Less is more' filosofie
[..]
[..]
Dat verhaal er om heen maakt het af.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:57 schreef Pandaplint het volgende:
Een impressie van het huisje van Hester. Zij gaat duidelijk uit van de 'Less is more' filosofie
[..]
[..]
Je doet het om de views? Beetje een massaproduct, zeg maar. Of vind je dit kwaliteit?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie het gezien? deel 1 heeft gewoon meer dan 12.000 views
en dat in 3 dagen
Ik heb laatst zo'n sapfles van de AH gebruikt voor de gerbera'squote:Op zondag 5 oktober 2014 19:03 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, jouw topic was kwaliteit wil je zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Je doet het om de views? Beetje een massaproduct, zeg maar. Of vind je dit kwaliteit?
Snap je waar ik heen wil?
Dat is nog wel watquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
En als je man meer van het zware werk is:
[ afbeelding ]
[..]
Wil gewoon iets aankaarten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jouw topic was kwaliteit wil je zeggen.Ga gewoon weg als het je niet aan staat, genoeg verzonnen kuttopics in KLB waar je prima kan baggeren.
En ik kaart aan dat je ook ergens anders kan gaan posten.quote:
een beetje tegengas bieden is nodig somsquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik kaart aan dat je ook ergens anders kan gaan posten.
Doet dat maar bij de echte troep van KLB.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
een beetje tegengas bieden is nodig soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |