Alles is t gezeik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is "alles"?
Ze is trouwens al bijna net zo oud als jij.
Ah, dat gezeik begon bij mij al eerder.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alles is t gezeik.
EVLEN KOCA BUL COCUK YAP
SPOILER: ConclusieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat ze nog niet aan je verteld hebben dat homo zijn oké is, want dan begint het pas ackward te wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat gezeik begon bij mij al eerder.Gelukkig heb ik er tegenwoordig minder last van. Ze hebben het al opgegeven en/of zeggen vrolijk "İnşallah allah hayırlı bır kısmet verir."
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog niet aan je verteld hebben dat homo zijn oké is, want dan begint het pas ackward te worden
awkwardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog niet aan je verteld hebben dat homo zijn oké is, want dan begint het pas ackward te worden
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen mannelijke vrienden die al een relatie hebben?
Waarom pieker je plotseling? Bedoel, wat is er nou daadwerkelijk veranderd?
En wat betreft afhankelijk zijn en je durven open te stellen... Net zoals alles heeft dat ook zijn voordelen; iemand waar je op kan leunen op moeilijke tijden, iemand waarbij je écht jezelf kunt zijn (enig idee hoe fijn dit is?) en - als je de juiste persoon hebt - iemand die de extra mile voor je gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat het fijn is om constant sterk over te komen om eerlijk te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon genieten van het vrijgezellenleven, tenzij je een kinderwens hebt.De mogelijkheid om je lover te dumpen zodra hij/zij irritant wordt is priceless.
Ik ben m'n hele leven al vrijgezel. Op een gegeven moment geniet je niet van t vrijgezellenleven omdat al je vrienden aan het settelen zijn en ik heb het allemaal wel gezien en ben totaal geen feestbeest. Een man vinden is niet moeilijk, maar een eckte wel abiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het trouwens geen gezeik hoor. Ze hebben een punt...
Haha, dat kreeg ik een keer te horen. Dat mannetje liep na afloop twee weken krom.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Komt goed. T went en alles komt vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bleek ook homo te zijn en toen .... ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, dat kreeg ik een keer te horen. Dat mannetje liep na afloop twee weken krom..
Hoe doe je dat? Heel je leven vrijgezel blijven?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben m'n hele leven al vrijgezel. Op een gegeven moment geniet je niet van t vrijgezellenleven omdat al je vrienden aan het settelen zijn en ik heb het allemaal wel gezien en ben totaal geen feestbeest. Een man vinden is niet moeilijk, maar een eckte wel abi![]()
Jij wil geen bruiloft en bent niet sociaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:30 schreef Che_ het volgende:
Veel mensen zijn laat tegenwoordig met trouwen.
Degene die dat niet zijn vaak aanwezig op iedere bruiloft, erg beinvloedbaar door sociale controle en elke dag draait om (schoon)familie, kennissen, bezoek etc.
Ik zou het niet op die manier kunnen
Ik hoef je niet, dus hou maar opquote:
Haha, wauuuw. Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik hoef je niet, dus hou maar op
Niet eens friendzoned, maar abi-zoned. Toe maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben m'n hele leven al vrijgezel. Op een gegeven moment geniet je niet van t vrijgezellenleven omdat al je vrienden aan het settelen zijn en ik heb het allemaal wel gezien en ben totaal geen feestbeest. Een man vinden is niet moeilijk, maar een eckte wel abi![]()
Bruiloft? Hangt geheel af van wat je onder bruiloft verstaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil geen bruiloft en bent niet sociaal?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis de huilen-van-het-lachen-smiley hier
Hadden we eindelijk een afspraak zegt ze het af zonder een nieuwe datum voor te stellenquote:
Vrouwen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hadden we een afspraak zegt ze eneens af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |