Ik hoef je niet, dus hou maar opquote:
Haha, wauuuw. Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik hoef je niet, dus hou maar op
Niet eens friendzoned, maar abi-zoned. Toe maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ben m'n hele leven al vrijgezel. Op een gegeven moment geniet je niet van t vrijgezellenleven omdat al je vrienden aan het settelen zijn en ik heb het allemaal wel gezien en ben totaal geen feestbeest. Een man vinden is niet moeilijk, maar een eckte wel abi![]()
Ik vind het trouwens geen gezeik hoor. Ze hebben een punt...
Bruiloft? Hangt geheel af van wat je onder bruiloft verstaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wil geen bruiloft en bent niet sociaal?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis de huilen-van-het-lachen-smiley hier
Hadden we eindelijk een afspraak zegt ze het af zonder een nieuwe datum voor te stellenquote:
Vrouwen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hadden we een afspraak zegt ze eneens af
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je vroeg niet eens waarom nieuwe afspraak mij niet uitkomt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hadden we eindelijk een afspraak zegt ze het af en nu doet ze terughoudend om een nieuwe datum te prikken
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vroeg niet eens waarom nieuwe afspraak mij niet uitkomt.
Looooooooooooolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik hoef je niet, dus hou maar op
Meen je ditquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hadden we eindelijk een afspraak zegt ze het af zonder een nieuwe datum voor te stellen
Spill it.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat hij gedaan heeft. Maok.
Doe maar wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat hij gedaan heeft. Maok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |