Dat moet wel als je myfatherisblack leest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Israël, Amerika en Turkije werken samen om ISIS sterk te houden
De bewijzen zijn er dus maar NIEMAND zegt wat tegen Turkije.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:10 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is een traditie van moslims om Israel overal de schuld van te geven. Geef een bewijs dat Israel achter ISIS zit? Ik kan je 10 bewijzen geven dat Turkije ISIS steunt.
Waarom denk je dat Turkije nu opeens anti-ISIS is geworden? In een klein weekje a 2. Omdat Amerika dat wil. Turkije heeft niks te willen. Luisteren naar wat Amerika zegt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De bewijzen zijn er dus maar NIEMAND zegt wat tegen Turkije.
Alsof Turkije op ISIS zit te wachten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Turkije nu opeens anti-ISIS is geworden? In een klein weekje a 2. Omdat Amerika dat wil. Turkije heeft niks te willen. Luisteren naar wat Amerika zegt.
En rutte keert gelijk bakken met geld uit aan Cyprus omdat s&p dat wilt wat is erger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:13 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Turkije nu opeens anti-ISIS is geworden? In een klein weekje a 2. Omdat Amerika dat wil. Turkije heeft niks te willen. Luisteren naar wat Amerika zegt.
Maar Turkije hield zich stil tegenover ISIS(ze steunden ISIS stiekem, beter gezegd). Nu Amerika zegt, nee, vergeet niet dat Turkije gewoon een NAVO-slaafje is, heeft Turkije snel toegegeven. En dan zegt Amerika; braaf zo Erdogan, geeft hem een koekje, en dan mag hij weer terug naar zijn hok.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:14 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof Turkije op ISIS zit te wachten?
Laat ik het anders stellen; behalve een paar duizend volledig doorgedraaide haatbaarden zit niemand op ISIS te wachten.
Ik zeg toch dat wij ook een slaafje zijn? Lees de post erna. Alleen ik presenteer Nederland niet als zelfstandig, jij Turkije wel. Terwijl we beide slaafjes zijn van de Yankees..quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En rutte keert gelijk bakken met geld uit aan Cyprus omdat s&p dat wilt wat is erger.![]()
![]()
Haha wat een onzin dit. Wat heeft Turkije dan ondernomen tegen ISIS?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:16 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar Turkije hield zich stil tegenover ISIS(ze steunden ISIS stiekem, beter gezegd). Nu Amerika zegt, nee, vergeet niet dat Turkije gewoon een NAVO-slaafje is, heeft Turkije snel toegegeven. En dan zegt Amerika; braaf zo Erdogan, geeft hem een koekje, en dan mag hij weer terug naar zijn hok.
Zullen we de komende tijd achter komen. Als Turkije niks doet, vrees ik dat de PKK eens heel erg sterk zal worden door Amerikaanse steun. Jij weet net zo goed als ik dat Amerika haar ontrouwe bondgenoten aanpakt met een verdeel en heerspolitiek. Irak als een voorbeeld dat dichtbij Turkije staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha wat een onzin dit. Wat heeft Turkije dan ondernomen tegen ISIS?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zullen we de komende tijd achter komen. Als Turkije niks doet, vrees ik dat de PKK eens heel erg sterk zal worden door Amerikaanse steun. Jij weet net zo goed als ik dat Amerika haar ontrouwe bondgenoten aanpakt met een verdeel en heerspolitiek. Irak als een voorbeeld dat dichtbij Turkije staat.
En dan kan Turkije niet meer rekenen op Amerikaanse straaljagers die info komen geven over de PKK, nee, dan krijgt de PKK gewoon een anti-aircraftwapen van Amerika om de luchtmacht van Turkije weg te blazen.
Jij lult maar een end weg. De PKK kan nooit een oorlog voeren zoals men die in Kobane voert puur vanwege het feit dat ze dan met de grond gelijk zullen worden gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zullen we de komende tijd achter komen. Als Turkije niks doet, vrees ik dat de PKK eens heel erg sterk zal worden door Amerikaanse steun. Jij weet net zo goed als ik dat Amerika haar ontrouwe bondgenoten aanpakt met een verdeel en heerspolitiek. Irak als een voorbeeld dat dichtbij Turkije staat.
En dan kan Turkije niet meer rekenen op Amerikaanse straaljagers die info komen geven over de PKK, nee, dan krijgt de PKK gewoon een anti-aircraftwapen van Amerika om de luchtmacht van Turkije weg te blazen.
Maar de PKK kan wel goede wapens ontvangen van Amerika als Turkije niet wil luisteren naar haar baasje, waarop de PKK aanslagen kan plegen in Turkije en weer snel weg kan rennen(guerrilla warfare).quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Jij lult maar een end weg. De PKK kan nooit een oorlog voeren zoals men die in Kobane voert puur vanwege het feit dat ze dan met de grond gelijk zullen worden gemaakt.
Naar waar wilt de PKK gaan wegrennen? Ze kunnen nergens meer naar toe, ze zitten als ratten in de val. Vroeger gingen ze richting Irak maar daar wacht ISIS ze nu op. Het is gedaan met de PKK, het is over en uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Maar de PKK kan wel goede wapens ontvangen van Amerika als Turkije niet wil luisteren naar haar baasje, waarop de PKK aanslagen kan plegen in Turkije en weer snel weg kan rennen(guerrilla warfare).
Gast ga gewoon slapen als je anders alleen maar met bullshit aan blijft komen zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:41 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Niet dat ik het wil, maar: je hebt maar 3 PKK'ers nodig in een stad om een aanslag te plegen. Zelfmoordaanslagen, het sprayen op burgers, er zijn zoveel guerilla acties uit te voeren. Vervolgens zal heel Turkije in rep en roer liggen, toeristen zullen weigeren, bedrijven zullen geen investeringen doen. PKK zal overwinnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Naar waar wilt de PKK gaan wegrennen? Ze kunnen nergens meer naar toe, ze zitten als ratten in de val. Vroeger gingen ze richting Irak maar daar wacht ISIS ze nu op. Het is gedaan met de PKK, het is over en uit.
Als de PKK zo te werk gaat dan zal er geen 1 Koerd meer veilig zijn in Turkije, Syrië en Irak. Zo simpel is het.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je hebt maar 3 PKK'ers nodig in een stad om een aanslag te plegen. Zelfmoordaanslagen, het sprayen op burgers, er zijn zoveel guerilla acties uit te voeren. Vervolgens zal heel Turkije in rep en roer liggen, toeristen zullen weigeren, bedrijven zullen geen investeringen doen. PKK![]()
Maar goed, Turkije doet gewoon wat haar baasje wil, hoor. Kijk maar naar de Koude Oorlog. Turkije was bereid haar hele land op te offeren voor Amerika door atoomwapens van Amerika in het land te plaatsen. Turkije kon elk moment worden weggevaagd door de Sovietrepubliek, maar zo braaf als Turkije kon zijn, luisterde ze naar haar baasje Amerika.
Waarop een Amerikaanse interventie komt, samen met de EU en Rusland(die Armeniers nog wat land heeft beloofd). Ook Iran en Syrie hebben er geen probleem mee, aangezien zij aartsrivalen zijn van Turkije. Turkije heeft gewoon geen keus, en dat zal de tijd wel uitwijzen. Ze moet doen wat de VS wil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de PKK zo te werk gaat dan zal er geen 1 Koerd meer veilig zijn in Turkije, Syrië en Irak. Zo simpel is het.
Haha wat is dit voor onzinquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarop een Amerikaanse interventie komt, samen met de EU en Rusland(die Armeniers nog wat land heeft beloofd). Turkije heeft gewoon geen keus.
Amerika valt Turkije niet aan omdat Turkije lekker braaf doet wat Amerika zegt, al haar hele leven bijna. Turkije is gewoon een schoothondje van Amerika, net zoals Nederland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha wat is dit voor onzin![]()
Amerika durft Irak en Syrië niet opnieuw binnen te vallen maar Turkije wel hoor
Logica
Ja vandaar dat Turkije niet meewerkt aan de bestrijding van ISIS. Vandaar dat Turkije geen toestemming gaf aan Amerika bij de inval van Irak vanuit Turkije te werken. Gozer, je lult uit je nekquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Amerika valt Turkije niet aan omdat Turkije lekker braaf doet wat Amerika zegt, al haar hele leven bijna. Turkije is gewoon een schoothondje van Amerika, net zoals Nederland.
Dat is een emotionele reactie. Erdogan is op zijn knieën gegaan en heeft speciaal voor Amerika zelfs een vergadering gehouden in het Turkse parlement, terwijl Turkije geen toestemming nodig heeft om zich tegen ISIS te verzetten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja vandaar dat Turkije niet meewerkt aan de bestrijding van ISIS. Vandaar dat Turkije geen toestemming gaf aan Amerika bij de inval van Irak vanuit Turkije te werken. Gozer, je lult uit je nek
Wat ben jij een vervelende user zeg..quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Amerika valt Turkije niet aan omdat Turkije lekker braaf doet wat Amerika zegt, al haar hele leven bijna. Turkije is gewoon een schoothondje van Amerika, net zoals Nederland.
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:53 schreef mylamboisblack het volgende:
speciaal voor Amerika zelfs een vergadering gehouden in het Turkse parlement, terwijl Turkije geen toestemming nodig heeft om zich tegen ISIS te verzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |