quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:44 schreef Biebsie het volgende:
Deze post van jou laat gewoon zien dat jij helemaal niet met Marokkanen omgaat, Marokkanen denken helemaal niet zo over Nederlanders. Je bent fake.
Hij liegt vanaf het begin al, hij heeft geen Marokkaanse vrienden. Sterker nog; hij heeft helemaal geen vrienden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:44 schreef Biebsie het volgende:
Deze post van jou laat gewoon zien dat jij helemaal niet met Marokkanen omgaat, Marokkanen denken helemaal niet zo over Nederlanders. Je bent fake.
Weten al jouw vrienden dat jij om 02:46 op FOK zit te discussieren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Weten ze ook dat je op internet zo stoer over ze post?
Ik ben 1000x liever in Turkije. Lekker aan de Bosporus genieten van m'n simit en çayquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nou fijn, toch? Het doet mij alleen maar goed om te weten dat Turken liever in Nederland zijn dan in Turkije. Daarmee bewijzen ze namelijk dat al hun nationalistische gevoelens gebaseerd is op lucht.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij liegt vanaf het begin al, hij heeft geen Marokkaanse vrienden. Sterker nog; hij heeft helemaal geen vrienden.
Ja inderdaad, ik vrees voor het laatste.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij liegt vanaf het begin al, hij heeft geen Marokkaanse vrienden. Sterker nog; hij heeft helemaal geen vrienden.
Jaja, leugenaar. Jij hebt al vaker bewezen dat je constant liegt. Je loog ook over het wel/niet zijn van de_Ilias, die je overduidelijk bent.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:45 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ik woon er al 8 jaar niet meer. Dus je kan me niks verwijten!
Wat? Dat zijn de woorden waar ik aan denk. Iedereen heeft vooroordelen. Die nemen af naarmate je meer met een persoon omgaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
Lambo's ecte aard komt naar boven
Is er een manier dat ik het kan bewijzen? Ik lieg niet, maar dat moet je zelf weten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:47 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jaja, leugenaar. Jij hebt al vaker bewezen dat je constant liegt. Je loog ook over het wel/niet zijn van de_Ilias, die je overduidelijk bent.
Jij weet het inderdaad allemaal beter.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waar zit jij morgen dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef Trebo het volgende:
Ik zit even Kobane te googlen.. hemelsbreed 600km van waar ik overmorgen zit
Jaja, dat zijn allemaal compensatiegevoelens die je uit. Als je echt liever in Turkije was, zou je verhuizen. Je kan me niks wijsmaken joh, daden bewijzen meer dan woorden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben 1000x liever in Turkije. Lekker aan de Bosporus genieten van m'n simit en çay
Istanbul
Van mij mogen ze dat weten, ik zet gelukkig geen haatreacties op internet om 02.47 over mijn 'vrienden'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Weten al jouw vrienden dat jij om 02:46 op FOK zit te discussieren?
Oke, moet je trots op zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat weten, ik zet gelukkig geen haatreacties op internet om 02.47 over mijn 'vrienden'.
Sorry ik was je knuffelbeer vergeten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:48 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jij weet het inderdaad allemaal beter.
Serieus? Dat meen je niet!quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Sorry ik was je knuffelbeer vergeten.
Jij mag trots zijn op het feit dat je een pvv'er , InternetNEPkoerd en NEPmarokkanenvriend in 1 bent.quote:
Eerst studie afmaken, zonder diploma ben je nergensquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:49 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jaja, dat zijn allemaal compensatiegevoelens die je uit. Als je echt liever in Turkije was, zou je verhuizen. Je kan me niks wijsmaken joh, daden bewijzen meer dan woorden.
Zodra de studie af is, nog even hier werken, en dan nog even hier oud worden, en dan je graf overbrengen naar Turkije. Uiteindelijk ben je dan wel in Turkije, ook al leefde je 't hier tot je dood...quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerst studie afmaken, zonder diploma ben je nergens
Leuke glazenbol heb je, je doet wel veel aannames jijquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zodra de studie af is, nog even hier werken, en dan nog even hier oud worden, en dan je graf overbrengen naar Turkije. Uiteindelijk ben je dan wel in Turkije, ook al leefde je 't hier tot je dood...
Tuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:55 schreef mylamboisblack het volgende:
Even een vraagje aan de moslims onder ons, wat zegt Allah over nationale staten? Mogen staten wel bestaan binnen de islam? Ik vraag me dat serieus af.
Ja dat mag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:55 schreef mylamboisblack het volgende:
Even een vraagje aan de moslims onder ons, wat zegt Allah over nationale staten? Mogen staten wel bestaan binnen de islam? Ik vraag me dat serieus af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |