abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145202211

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
  Forum Admin zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:58:56 #2
35723 crew  GGMM
pi_145202229
Troll TT verwijderd. :W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_145202232
TT :')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_145202262
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef RetRy32 het volgende:
Die Zardes breekt nu pas door, is echt een groot talent.
1.90.
Sterk.
Snel.
Kan afmaken, en is sterk in de combinatie.
Is op dit moment de beste spits in de MLS.

Contract until: 31.12.2014
Hij verdient fucking 175k per jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 00:01:28 ]
pi_145202520
Matchday *O*
Abracadabra, tapate guarra!
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:46:54 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145203495
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

En hij is topscorer in je fm game!
Halen!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145203511
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En hij is topscorer in je fm game!
Halen!!
Is ie goed in FM?
pi_145204369
Zardes is wel goed in ultimate team. 4* skills, 4* weak foot, 188 cm en goede pace voor zo'n lange spits.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145204400
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zardes is wel goed in ultimate team. 4* skills, 4* weak foot, 188 cm en goede pace voor zo'n lange spits.
In het echte leven ook, er wordt verwacht dat hij bij zijn interlanddebuut komende week gelijk in de punt mag beginnen.
En zie zijn stats in mijn eerdere post.
pi_145206000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:40 schreef Vasion het volgende:

[..]

Grootste droom? Zijn ambitie is om bondscoach te worden van een A land, met voorkeur voor Nederland.
Het is gewoon niet chique van Bert en Guus hoe ze gehandeld hebben naar Koeman.
Waarom niet? Als ik graag een baan wil en ik word gepasseerd en niet benaderd zonder nadere motivatie ga ik toch ook niet roepen dat ''het niet chique is''?

Ronald Koeman wilde bondscoach worden, de KNVB wilde hem niet en ze wilde Guus Hiddink wel. Niets mis mee, dat kan gebeuren.
Als Alex Pastoor trainer wilde worden van Manchester United en ze kiezen Van Gaal, zou dat dan ook niet chique zijn? :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 5 oktober 2014 @ 08:45:56 #11
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145207251
Matchday *O*

Op naar de trein nu. Kan ik nog even wat slaap inhalen :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145207339
Wat wordt de voorspelling? Winst?
pi_145207586
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 04:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ik graag een baan wil en ik word gepasseerd en niet benaderd zonder nadere motivatie ga ik toch ook niet roepen dat ''het niet chique is''?

Ronald Koeman wilde bondscoach worden, de KNVB wilde hem niet en ze wilde Guus Hiddink wel. Niets mis mee, dat kan gebeuren.
Als Alex Pastoor trainer wilde worden van Manchester United en ze kiezen Van Gaal, zou dat dan ook niet chique zijn? :')
De KNVB wilde Koeman juist wel sukkel.
Alleen toen Van Gaal bekend maakte dat hij zou stoppen na het wk, heeft Koeman zijn contract bij Feyenoord verlengt terwijl hij op dat moment eerste kandidaat was.
Later kwam Guus in beeld en werd Koeman een rol als assistent trainer aangeboden.
Het niet chique gedeelte is dus dat ze hem maar aan de kant hebben geschoven om plaats te maken voor Guus. En tuurlijk bij ieder ander baantje is dat normaal, maar niet als een voetbalbond na twee jaar interesse te hebben getoond een persoon als Koeman aan de kant schuiven.
Het niet chique van Guus is om niets tegen Koeman te zeggen. Als hij dat wel gedaan heeft, zag Koeman een rol als assis. trainer misschien wel zitten.

Dus kom niet met je boolshit als je naast de feiten zit.
pi_145207624
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:52 schreef Antaris het volgende:
Winst voor Feyenoord, ja. Groningen is zwaar uit vorm op aanvallend gebied, supersub de Leeuw is geblesseerd en de spindoctor van de aanval, Chery, is uit vorm. Defensief ook maar een bijeenraapsel van idioten die beter in een bierteam passen.
Feyenoord vindt daarentegen weer de spirit.
pi_145207955
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:13 schreef Vasion het volgende:

[..]

De KNVB wilde Koeman juist wel sukkel.
Uit welke bron haal je die onzin?

'Laat ik helder zijn: het beeld zoals nu geschetst is absoluut onjuist. De KNVB heeft nimmer het initiatief genomen met Ronald Koeman of zijn zaakwaarnemer over een eventueel bondscoachschap te praten. Voor de komende periode focussen wij ons op het aanstellen van de nieuwe bondscoach en staf, zegt Van Oostveen.

Guus Hiddink lijkt de belangrijkste kandidaat om Van Gaal op te volgen. De ervaren coach zou dicht bij een principeakkoord met de KNVB zijn.

http://www.rijnmond.nl/sport/18-12-2013/knvb-directeur-koeman-voor
quote:
Alleen toen Van Gaal bekend maakte dat hij zou stoppen na het wk, heeft Koeman zijn contract bij Feyenoord verlengt terwijl hij op dat moment eerste kandidaat was.
Nee dus, Ronald Koeman is nooit eerste kandidaat geweest. Dat fabeltje heeft Ronald Koeman wellicht zelf de wereld in geholpen.

quote:
Later kwam Guus in beeld en werd Koeman een rol als assistent trainer aangeboden.
Dat zou een mogelijk scenario kunnen zijn, niet meer dan dat.

quote:
Het niet chique gedeelte is dus dat ze hem maar aan de kant hebben geschoven om plaats te maken voor Guus.
Dat is niet gebeurd dus, maar als het wel was gebeurd, wat dan nog? Guus Hiddink is niet de eerste de beste trainer. Hij heeft veel meer ervaring (zeker als bondscoach, want hij is dat van vijf verschillende landen geweest).

quote:
En tuurlijk bij ieder ander baantje is dat normaal, maar niet als een voetbalbond na twee jaar interesse te hebben getoond een persoon als Koeman aan de kant schuiven.
Er was geen interesse in hem, maar ook al was dat wel zo, wat impliceert dat? Als je interesse hebt in een trainer mag je die niet aan de kant schuiven mocht je je later bedenken? Wat is dat voor gelul man, zo werkt dat in de voetballerij. Tottenham had ook interesse in Frank de Boer maar kozen voor een ander. Heeft Tottenham Frank de Boer nu onheus of ''niet chique'' bejegend? :')
quote:
Het niet chique van Guus is om niets tegen Koeman te zeggen. Als hij dat wel gedaan heeft, zag Koeman een rol als assis. trainer misschien wel zitten.
Wat had hij moeten zeggen dan? "De werkgever waarbij ik solliciteer wil liever mij dan jou, maar omdat ik het zielig voor je vindt mag je wel mijn assistent worden" :')

quote:
Dus kom niet met je boolshit als je naast de feiten zit.
:')
pi_145207985
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:52 schreef Antaris het volgende:
Feyenoord wint dit natuurlijk. Groningen is uitermate zwak in uitwedstrijden.

GAE - Groningen 2-3
ADO - Groningen 3-0
Cambuur - Groningen 3-0
Utrecht - Groningen 1-0
pi_145209232
En dan zal je zien dat Groningen het toevallig vandaag op zijn heupen heeft. :@

Sterkte Feyenoord,en maak er wat van en zet de (stijgende) lijn voort

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 10:53:08 ]
pi_145209993
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Uit welke bron haal je die onzin?

...
Jij gelooft Van Oostveen dus op zn blauwe oogjes als hij, na al die chaos die ontstaan is bij het kiezen van de opvolger, dat het ook echt gelopen is zoals het gelopen moet zijn? Volgens de bronnen...
En Koeman op persconferenties nog verteld hoe de vork in de steel zit, maar Van Oostveen moeten we geloven? :')
Koeman is al twee jaar een grote kandidaat, als je dat niet doorhad en Van Oostveen zomaar gelooft, dan snap je niet zoveel van.
Twee jaar terug heeft hij nog tegen Van Oostveen verteld nu de job niet te willen ivm zijn contract bij Feyenoord. Dat is al zo'n tig maal op persconferenties gevraagd. Maar die heb jij niet gevolgd, dus snap je het niet, logisch ook dat je zo dom praat.
pi_145210081
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:33 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jij gelooft Van Oostveen dus op zn blauwe oogjes als hij, na al die chaos die ontstaan is bij het kiezen van de opvolger, dat het ook echt gelopen is zoals het gelopen moet zijn? Volgens de bronnen...
En Koeman op persconferenties nog verteld hoe de vork in de steel zit, maar Van Oostveen moeten we geloven? :')
Koeman is al twee jaar een grote kandidaat, als je dat niet doorhad en Van Oostveen zomaar gelooft, dan snap je niet zoveel van.
Twee jaar terug heeft hij nog tegen Van Oostveen verteld nu de job niet te willen ivm zijn contract bij Feyenoord. Dat is al zo'n tig maal op persconferenties gevraagd. Maar die heb jij niet gevolgd, dus snap je het niet, logisch ook dat je zo dom praat.
Ok, jij gelooft Ronald Koeman en wat hij allemaal uitkraamt op een persconferentie, ik geloof Bert van Oostveen. De waarheid zal wel in het midden liggen. Hoe dan ook, Ronald Koeman is geenszins onheus bejegend. De KNVB/Van Oostveen hebben de aanstelling van de nieuwe bondscoachschap keurig en zakelijk afgehandeld. Niemand is ''niet chic'' behandeld.
pi_145210179
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:37 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ok, jij gelooft Ronald Koeman en wat hij allemaal uitkraamt op een persconferentie, ik geloof Bert van Oostveen. De waarheid zal wel in het midden liggen. Hoe dan ook, Ronald Koeman is geenszins onheus bejegend. De KNVB/Van Oostveen hebben de aanstelling van de nieuwe bondscoachschap keurig en zakelijk afgehandeld. Niemand is ''niet chic'' behandeld.
Keurig en zakelijk afgehandeld. _O-
Nou, zo heeft Koeman het anders niet ervaren en of het terecht is of niet, de knvb zal er op lange termijn wel spijt van krijgen hoe ze met hem om zijn gegaan.
Na Hiddink komt dus Blind. Welke trainer, op Frank misschien na, wil je daarna bondscoach maken van de huidige generatie trainers? Nou, Koeman niet meer hoor.
Misschien als Van Oostveen tegen die tijd stopt, maar anders zijn ze gewoon een uitermate geschikte kandidaat voor bondscoach verloren door zo slordig te hebben gehandeld.
pi_145210309
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:42 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nou, zo heeft Koeman het anders niet ervaren en of het terecht is of niet, de knvb zal er op lange termijn wel spijt van krijgen hoe ze met hem om zijn gegaan.
Na Hiddink komt dus Blind. Welke trainer, op Frank misschien na, wil je daarna bondscoach maken van de huidige generatie trainers? Nou, Koeman niet meer hoor.
Misschien als Van Oostveen tegen die tijd stopt, maar anders zijn ze gewoon een uitermate geschikte kandidaat voor bondscoach verloren door zo slordig te hebben gehandeld.
Gelul joh, alsof Koeman over een jaartje of vier 'nee' zegt als hij gevraagd wordt en beschikbaar is. Constructie met scholletje is wel idioot ja, maar staat verder los van Koeman.
pi_145210463
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:42 schreef Vasion het volgende:

[..]

Nou, zo heeft Koeman het anders niet ervaren
Dit boeit echt niemand
quote:
en of het terecht is of niet, de knvb zal er op lange termijn wel spijt van krijgen hoe ze met hem om zijn gegaan. Na Hiddink komt dus Blind. Welke trainer, op Frank misschien na, wil je daarna bondscoach maken van de huidige generatie trainers? Nou, Koeman niet meer hoor.
Ronald Koeman is inmiddels 51. Nadat Blind bondcoach is geweest (dus pas in 2022 gok ik), dan zal Frank de Boer het wel worden. Stel dat hij ook vier jaar blijft is het 2026. Dan is die fantastische Ronald Koeman van jou dus al bijna 64. Dan behoort hij dus niet meer toch de generatie trainers die dan bondscoach moet worden. Dan moet je gaan denken aan namen als Van Nistelrooij, Kluivert, Van Gastel, Van Bronckhorst, misschien Cocu...etc.

quote:
Ronald Koeman heeft als trainer behoorlijk wisselvallig gepresteerd. Bovendien is het nog maar de vraag of hij als bondscoach net zo goed is als clubtrainer. Hij is dus niet bij voorbaat ''uitermate'' geschikt.
pi_145210488
Geen mail teruggekregen.
Dit pik ik niet.
pi_145210490
Koeman is gewoon een jankbal

Ook altijd die mooie gefrustreerde tweets over de knjb

Genieten
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:57:20 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside