SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
POLL's tijdens nominatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Ik kijk eigenlijk nooit tv en shownieuws kende ik niet eens tot dat ik naar Utopia keekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
SBS6 is de meest beroerde tv-zender in Nederland
Het verbaast me niks....----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:dat zal er wel ingaan.
Onze honden waren vandaag op dieet. Gisteren bijna 1 hond opgeblazen.
Ze had soep gehad maar ik wist niet dat ze even daarvoor een heel bak nieuwe brokken achterover had geslagen. Ze leek wel hoogzwanger ineens terwijl het een heel slank hondje is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]dat zal er wel ingaan.
Onze honden waren vandaag op dieet. Gisteren bijna 1 hond opgeblazen.
Ze had soep gehad maar ik wist niet dat ze even daarvoor een heel bak nieuwe brokken achterover had geslagen. Ze leek wel hoogzwanger ineens terwijl het een heel slank hondje is.![]()
----------------------------
Joeziquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sommigen denken een drugsdealertje. Kan misschien ook die psychopaat geweest zijn die niet met zijn handen van Nicoline af kon blijven. Hij is in ieder geval persona non grata.
Heb ik er vandaag ook niet gezien.
Het zou toch niet???????![]()
ik zag vandaag de auto van Man Bijt Hond.
ik had een topdag en de trein- en busreis is heel goed verlopen.Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
ik had een topdag en de trein- en busreis is heel goed verlopen.![]()
Edit: Laat maar, ze post net onder mij ....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?![]()
![]()
![]()
genoeg fotos en filmpjes om je hele huis te behangenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
U vraagt en Sara draaitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?
Maar dan wel in haar eigen topic.![]()
en nog andere bewoners gesproken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
we hebben je zien stralenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?Binnen een sec. antwoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
![]()
![]()
![]()
Billy, Isa, Gio, Joey, ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en nog andere bewoners gesproken?
ze vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was hihiWerewolf![]()
Er is heel veel van jou gefilmd en gecapt. heb je het al gezien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Billy, Isa, Gio, Joey, ...
ze vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was hihi![]()
Lot en Laura dringen er op aan bij Mark dat-ie het op een zuipen moet zetten. Ik meende dat Mark niet wilde drinken omdat hij moeite heeft om maat te houden.![]()
iedereen vond je heel schattigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Billy, Isa, Gio, Joey, ...
ze vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was hihi![]()
halfsegat zoals we dat hier zeggen. mijn stem klinkt vreselijk op de filmpjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is heel veel van jou gefilmd en gecapt. heb je het al gezien?
ik heb altijd stemverandering op tape en filmWerewolf![]()
Krankjorum eigenlijk dat Isa na een drukke dag als vandaag ook nog even 's avonds de koeien moest doen, terwijl het de beurt van Ruud was (die de hele dag ook nog eens geen ene flikker heeft uitgevoerd).
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Je vind het zelf altijd erg, maar het was goed hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
halfsegat zoals we dat hier zeggen. mijn stem klinkt vreselijk op de filmpjes
ik heb altijd stemverandering op tape en film![]()
![]()
Misquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Punkman het volgende:
Is Huub hier alweer eens geweest ?
Probeer het nog een keer....![]()
![]()
ow echt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Krankjorum eigenlijk dat Isa na een drukke dag als vandaag ook nog even 's avonds de koeien moest doen, terwijl het de beurt van ruud was (die de hele dag ook nog eens geen ene flikker heeft uitgevoerd).![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn mider is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn mider isNu wel dat goede gevoel vast blijven houden. Dan blijft de hoofdpijn misschien ook wel weg
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Van wie moet je dat zeggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn mider isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Punkman het volgende:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker met m dm-en vindt ie vast leuk, dat is waar ook, dat is jouw grote vriend toch...
![]()
![]()
Beetje late reactie. Maar ......... waarom wil de Fles Wieke weg? De Fles heeft Wieke afgezet met de boodschappen. Ze heeft Wieke 160 euro gevraagd voor de ingredienten van 130 cupcakes. Straks gaat Wieke zelf bestellen en dan merkt Wieke natuurlijk dat dat bedrag veel te hoog is. Niet dat Wieke daar iets van gaat zeggen, maar De Fles wil vermijden dat Wieke erachter komt. Zo reageert De Fles altijd als ze betrapt dreigt te worden. Dus moet Wieke oprotten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef gereed het volgende:
De ontdekte drank, de keuken, dat is wat FraudeFles dwars zit in Wieke.![]()
En vragen om een gesigneerde foto van Terror Jaap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga anders gewoon lekker met m dm-en vindt ie vast leuk![]()
Ik heb geen moeite met 'm hoor, totaal niet zelfs .....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Punkman het volgende:
[..], dat is waar ook, dat is jouw grote vriend toch...
![]()
Vraag ik ook gelijk om een gedragen slipje van Nadia...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En vragen om een gesigneerde foto van Terror Jaap.![]()
![]()
Ik zie meer in een opzetje van achter. Als elke maand de bewoners al duidelijk hebben gemaakt wie er gaat blijven, is er geen mooi beeldmateriaal. Het moet wel spannend blijven héquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar ......... waarom wil de Fles Wieke weg? De Fles heeft Wieke afgezet met de boodschappen. Ze heeft Wieke 160 euro gevraagd voor de ingredienten van 130 cupcakes. Straks gaat Wieke zelf bestellen en dan merkt Wieke natuurlijk dat dat bedrag veel te hoog is. Niet dat Wieke daar iets van gaat zeggen, maar De Fles wil vermijden dat Wieke erachter komt. Zo reageert De Fles altijd als ze betrapt dreigt te worden. Dus moet Wieke oprotten.
Moet je hem wat zeggen dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Punkman het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met 'm hoor, totaal niet zelfs .....![]()
![]()
Wat doet hij met een slipje van Nadia??quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag ik ook gelijk om een gedragen slipje van Nadia...
Sara, Freshfruit en ik vonden je top! Zo te zien heb je een leuke dag gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
ik moet zeggen dat mijn hoofdpijn mider is![]()
Volgens Sprechhund is Wieke een redactielid en zou ze sowieso weggeaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zie meer in een opzetje van achter. Als elke maand de bewoners al duidelijk hebben gemaakt wie er gaat blijven, is er geen mooi beeldmateriaal. Het moet wel spannend blijven hé![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar moet altijd lachen om de reacties hier op hem van sommigen.![]()
![]()
Ahh je wilt compensatie voor de saaie streams?----------------------------
Elzewieke had ingrediënten voor 280 cupcakes, volgens Vanessa had ze de hele nacht moeten doorwerken, niet pas om half 9 op moeten staan, geen onbijt mogen nuttigen en al helemaal niet vragen of er geen ander brood of beleg was. Wat denkt Elzewieke wel, ze is er net 3 dagen en Vanessa, het rekenwonder, al 10 maanden. Plus ze ouwehoert met Laura B en ze is dominant.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar ......... waarom wil de Fles Wieke weg? De Fles heeft Wieke afgezet met de boodschappen. Ze heeft Wieke 160 euro gevraagd voor de ingredienten van 130 cupcakes. Straks gaat Wieke zelf bestellen en dan merkt Wieke natuurlijk dat dat bedrag veel te hoog is. Niet dat Wieke daar iets van gaat zeggen, maar De Fles wil vermijden dat Wieke erachter komt. Zo reageert De Fles altijd als ze betrapt dreigt te worden. Dus moet Wieke oprotten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Zij heeft gevonden dat er drank in de frisdrankflessen zat, Vanessa ondekt/ontmaskert, die dame heeft natuurlijk een drank probleemquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar ......... waarom wil de Fles Wieke weg? De Fles heeft Wieke afgezet met de boodschappen. Ze heeft Wieke 160 euro gevraagd voor de ingredienten van 130 cupcakes. Straks gaat Wieke zelf bestellen en dan merkt Wieke natuurlijk dat dat bedrag veel te hoog is. Niet dat Wieke daar iets van gaat zeggen, maar De Fles wil vermijden dat Wieke erachter komt. Zo reageert De Fles altijd als ze betrapt dreigt te worden. Dus moet Wieke oprotten.![]()
Oh ja, is waarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens Sprechhund is Wieke een redactielid en zou ze sowieso weggeaan.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Ahh je wilt compensatie voor de saaie streams?![]()
![]()
Wieke heeft de drank ontdekt én ze is door De Fles opgelicht. Reden voor De Fles om haar eruit te willen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Zij heeft gevonden dat er drank in de frisdrankflessen zat, Vanessa ondekt/ontmaskert, die dame heeft natuurlijk een drank probleem![]()
WIE zegt dat die fles van Vanessa is???? Speculaas dus..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Zij heeft gevonden dat er drank in de frisdrankflessen zat, Vanessa ondekt/ontmaskert, die dame heeft natuurlijk een drank probleem![]()
Ik vraag me wel af of Vanessa wel weet dat Elzewieke dat heeft ontdekt? Die drank in de flesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wieke heeft de drank ontdekt én ze is door De Fles opgelicht. Reden voor De Fles om haar eruit te willen.----------------------------
Me opaaaah is een indo en die rijdt harlie devitsun
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Goede argumenten van Oma de oplichtende drankneus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Elzewieke had ingrediënten voor 280 cupcakes, volgens Vanessa had ze de hele nacht moeten doorwerken, niet pas om half 9 op moeten staan, geen onbijt mogen nuttigen en al helemaal niet vragen of er geen ander brood of beleg was. Wat denkt Elzewieke wel, ze is er net 3 dagen en Vanessa, het rekenwonder, al 10 maanden. Plus ze ouwehoert met Laura B en ze is dominant.![]()
Wieke had tegen Laub gezegd dat Vanes streng is met haar keuken. (tegen Laub)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wieke heeft de drank ontdekt én ze is door De Fles opgelicht. Reden voor De Fles om haar eruit te willen.
Die is naar Vanes gerent. Zo heb ik begrepen.![]()
Saartje ik ben fier op u.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of andersom, zijn reacties op sommigen hier....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar moet altijd lachen om de reacties hier op hem van sommigen.![]()
Het regent in de MLP-kamer
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Had ze het gezegd? Ik dacht gevraagd, maar heb het zelf niet gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wieke had tegen Laub gezegd dat Vanes streng is met haar keuken. (tegen Laub)
Die is naar Vanes gerent. Zo heb ik begrepen.----------------------------
Zou ook zo maar van Isa geweest kunnen zijn. Ik kan me vergissen maar volgens mij zag ik haar gisternacht iets dergelijks in het donker doen in de keuken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
WIE zegt dat die fles van Vanessa is???? Speculaas dus..![]()
Hij is makkelijker op de kast te jagen dan jij .......quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of andersom, zijn reacties op sommigen hier....![]()
Ook, maakt altijd het leuk hier in de COS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of andersom, zijn reacties op sommigen hier....![]()
![]()
Ik ook niet, maar zo heb ik het begrepen. Het is in elk geval iets met streng en keuken Vanes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Had ze het gezegd? Ik dacht gevraagd, maar heb het zelf niet gezien.![]()
![]()
Ik heb in het ochtendtopic een cap geplaatst waarin je kunt zien dat De Fles icetea drinkt. Ik heb die cap daarna nog een keer geplaatst. Iedereen dacht dat De Fles icetea aan het drinken was, bleek echter alcohol te zijn. Kijk maar terug.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
WIE zegt dat die fles van Vanessa is???? Speculaas dus..![]()
Hoe die vuige fles aan het konkelen, liegen en manipuleren was, man man, wat een kijkje in een zwarte ziel van iemand. Dat zo iemand zichzelf eerlijk durft te noemen zonder bang te zijn dat de bliksem inslaat of gelijk dood te vallen. Van alle vieze acties in Utopia staat deze in de top 5.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar ......... waarom wil de Fles Wieke weg? De Fles heeft Wieke afgezet met de boodschappen. Ze heeft Wieke 160 euro gevraagd voor de ingredienten van 130 cupcakes. Straks gaat Wieke zelf bestellen en dan merkt Wieke natuurlijk dat dat bedrag veel te hoog is. Niet dat Wieke daar iets van gaat zeggen, maar De Fles wil vermijden dat Wieke erachter komt. Zo reageert De Fles altijd als ze betrapt dreigt te worden. Dus moet Wieke oprotten.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Dat komt er dan ook nog eens bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wieke had tegen Laub gezegd dat Vanes streng is met haar keuken. (tegen Laub)
Die is naar Vanes gerent. Zo heb ik begrepen.![]()
Dan is die ice tea fles niet van Isaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb in het ochtendtopic een cap geplaatst waarin je kunt zien dat De Fles icetea drinkt. Ik heb die cap daarna nog een keer geplaatst. Iedereen dacht dat De Fles icetea aan het drinken was, bleek echter alcohol te zijn. Kijk maar terug.![]()
![]()
Die cap heb ik achteraan mijn filmpje gezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb in het ochtendtopic een cap geplaatst waarin je kunt zien dat De Fles icetea drinkt. Ik heb die cap daarna nog een keer geplaatst. Iedereen dacht dat De Fles icetea aan het drinken was, bleek echter alcohol te zijn. Kijk maar terug.----------------------------
Bedoel je de kwade reacties? Of het geglij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tuurlijk....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
WIE zegt dat die fles van Vanessa is???? Speculaas dus..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan dan wel zo zijn, maar jij en wij als streamers hebben dat weer helemaal verkeerd gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die cap heb ik achteraan mijn filmpje gezet
VanFles zou zoiets nooit doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mark wil gaan knallen na dit avontuur Utopia, maar niet met iedereen, want het zijn niet allemaal party animals.
Nou ik heb van hem ook nog weinig party-achtigs gezien behalve een beetje met de heupen draaien vanmiddag----------------------------
Joh....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan is die ice tea fles niet van Isa
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee,Vanes doet dat niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn, maar jij en wij als streamers hebben dat weer helemaal verkeerd gezien.
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwade reacties, en hoe hij "moeilijke" vragen probeert op te lossen/verdraaien ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Bedoel je de kwade reacties? Of het geglij?
En om dan vervolgens na 3 kritische vragen ineens weer weg te zijn.![]()
![]()
Wij zien heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel verkeerd. Allemaal domme mensssse in de COS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn, maar jij en wij als streamers hebben dat weer helemaal verkeerd gezien.
![]()
![]()
![]()
Zijn laatste post in de COSquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Punkman het volgende:
Probeer het nog een keer....
Maar hij leest nog wel ,meequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Topi verkiezing![]()
![]()
idd Is geplakt en gekniptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die cap heb ik achteraan mijn filmpje gezet![]()
![]()
Een boefje is het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn laatste post in de COS
[..]
Maar hij leest nog wel ,mee
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zei Isa ook al na de markt, dat haar fans zich niet zo met haar moeten bemoeien, dat ze zelf beter ziet wat er aan de hand is en hoe ze daarmee om moet gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wij zien heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel verkeerd. Allemaal domme mensssse in de COS.![]()
Twee dagen niet gelezen? Zou-ie ziek zijn, of heeft hij de geheime voorraad icetea van De Fles ontdekt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
Laura B tapt buiten. ( voor de campinggasten?)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja alles van defles lot marjet en ruudis alemaal nepvan isa is aleen echt das een slecht mens ...quote:![]()
Psssst...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Werd net alweer geschreven, en is ook al weer ontkracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat dus....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kwade reacties, en hoe hij "moeilijke" vragen probeert op te lossen/verdraaien ...
Volgens mij post hij tegenwoordig onder andere namen, gezien sommige reacties hier opeens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twee dagen niet gelezen? Zou-ie ziek zijn, of heeft hij de geheime voorraad icetea van De Fles ontdekt?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Psssst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed dat je het zegt. Dan kan Isa ook doodvallenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei Isa ook al na de markt, dat haar fans zich niet zo met haar moeten bemoeien, dat ze zelf beter ziet wat er aan de hand is en hoe ze daarmee om moet gaan.![]()
![]()
Wat heeft Fans en Cos voor connectie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei Isa ook al na de markt, dat haar fans zich niet zo met haar moeten bemoeien, dat ze zelf beter ziet wat er aan de hand is en hoe ze daarmee om moet gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt een feestnummer onze Mark.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Zeyina het volgende:
Mark wil gaan knallen na dit avontuur Utopia, maar niet met iedereen, want het zijn niet allemaal party animals.
Nou ik heb van hem ook nog weinig party-achtigs gezien behalve een beetje met de heupen draaien vanmiddag
Als ie niet om negen uur in bed ligt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ja wel triest die streams.quote:
Huiskamer vol 4 streams of saaie slaapkamers
Ik heb nog wel eens een dm gekregen nadat ik iets vroeg in de cos. Hij kan natuurlijk sowieso niet veel goed doen in de cos, hij is immers Dé man die eigenhandig alles script en stuurt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard zit daar een heel team mensen achter en is de rol van Huub en JdM lang niet zo groot als men hier denkt. Lijkt mij.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ben 8 uur filmpjes aan het doorkijken, eerste staan nu online: UTO / Utopia Filmpjes #18
Heb volgens mij ook reading van Colinda met Sara, of was die al geplaatst ?.![]()
Oef, die soort pr-antwoorden van Huub. Onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kwade reacties, en hoe hij "moeilijke" vragen probeert op te lossen/verdraaien ...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja wel triest die streams.
Huiskamer vol 3 streams of saaie slaapkamers![]()
![]()
![]()
Nog maar 4-5-6 xquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben 8 uur filmpjes aan het doorkijken, eerste staan nu online: UTO / Utopia Filmpjes #18
Heb volgens mij ook reading van Colinda met Sara, of was die al geplaatst ?
en hoe was jouw bezoek aan de markt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb volgens mij ook reading van Colinda met Sara, of was die al geplaatst ?![]()
Denk dat het komt omdat er kleine kinderen zijn en die mogen na een bepaalde tijd niet meer te zien zijn ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Huiskamer vol 4 streams of saaie slaapkamers![]()
Fans en COS volgen de streams. Of je dacht dat de fans alleen maar de tv-uitzendingen keken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat heeft Fans en Cos voor connectie?![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat er kleine kinderen zijn en die mogen na een bepaalde tijd niet meer te zien zijn ofzo![]()
Kijk Markie eens feesten op 1
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Is pure minachting, ze hebben geen zin om op te letten, dus stream op rustige situaties, kunnen ze lekker met hun pootjes omhoog chillen, die geweldige regiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Huiskamer vol 4 streams of saaie slaapkamers![]()
Meer dan 10 man in de woonkamer. En dat laten ze weer niet zien
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe zag je er uit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en hoe was jouw bezoek aan de markt?
Ik ben het niet hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens mij post hij tegenwoordig onder andere namen, gezien sommige reacties hier opeens.![]()
![]()
Dus alle Isa fans zitten op COS?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fans en COS volgen de streams. Of je dacht dat de fans alleen maar de tv-uitzendingen keken?
Echt niet?quote:
Ik heb ook wel PM met hem gehad, hij valt ook best wel mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een dm gekregen nadat ik iets vroeg in de cos. Hij kan natuurlijk sowieso niet veel goed doen in de cos, hij is immers Dé man die eigenhandig alles script en stuurt.
Uiteraard zit daar een heel team mensen achter en is de rol van Huub en JdM lang niet zo groot als men hier denkt. Lijkt mij.
COS of PM/DM, zit natuurlijk wel verschil in hé?![]()
Ben nu aan het terugkijken van 2 streams , was in de vierde shift, maar mijzelf nog niet gezien gelukkig ....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef Zeyina het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe zag je er uit?
.![]()
Volgens mij maar 5-6 keerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb volgens mij ook reading van Colinda met Sara, of was die al geplaatst ?![]()
![]()
Als je nu vertelt wat je aan hebt en hoe je er uit ziet, kan ik mee kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu aan het terugkijken van 2 streams , was in de vierde shift, maar mijzelf nog niet gezien gelukkig ....
De stream op een dooie bewoner zetten en lekker relaxen op kosten van JdM. Doe mij zo'n baantje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Meer dan 10 man in de woonkamer. En dat laten ze weer niet zien
Your games are death
With every breath![]()
Waar leid je dat nou weer uit af?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dus alle Isa fans zitten op COS?
Laat maar.![]()
Zoiets zag ik ook voor me. Lekker achter over met hun pootjes op de desk. Plaatjes kijken en een beetje lullen met elkaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is pure minachting, ze hebben geen zin om op te letten, dus stream op rustige situaties, kunnen ze lekker met hun pootjes omhoog chillen, die geweldige regie![]()
En dat meen je oprecht ..... Toch ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Echt niet. (om met Billy te spreken. Echt, echt niet. )![]()
![]()
En dat meen je,oprecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Echt niet. (om met Billy te spreken. Echt, echt niet. )
Heyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu aan het terugkijken van 2 streams , was in de vierde shift, maar mijzelf nog niet gezien gelukkig ....![]()
Was het leuk?![]()
Beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar leid je dat nou weer uit af?
Laat maar.
Ben je in discussie geweest met Vanessa?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als je nu vertelt wat je aan hebt en hoe je er uit ziet, kan ik mee kijken----------------------------
Alleen die malloot die met z'n hand boven de streamlockbutton hangt staat nog op scherp. Of zou dat soms een bijschnabbelende spasticus zijn, die ze af en toe een pinda toegooien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Is pure minachting, ze hebben geen zin om op te letten, dus stream op rustige situaties, kunnen ze lekker met hun pootjes omhoog chillen, die geweldige regie
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij kon misschien wel goeddoen maar dan moet hij geen onzinnige antwoorden geven en zaken ontkennen die al lang en breed bewezen zijn. Dan maak je jezelf belachelijk en krijg je het grootste gedeelte van de posters tegen je, klaar!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een dm gekregen nadat ik iets vroeg in de cos. Hij kan natuurlijk sowieso niet veel goed doen in de cos, hij is immers Dé man die eigenhandig alles script en stuurt.
Uiteraard zit daar een heel team mensen achter en is de rol van Huub en JdM lang niet zo groot als men hier denkt. Lijkt mij.![]()
Was jij die met dat bloemstuk op je hoofd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu aan het terugkijken van 2 streams , was in de vierde shift, maar mijzelf nog niet gezien gelukkig ....FHRITP
Sprechhund?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens mij post hij tegenwoordig onder andere namen, gezien sommige reacties hier opeens.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen die malloot die met z'n hand boven de streamlockbutton hangt staat nog op scherp. Of zou dat soms een bijschnabbelende spasticus zijn, die ze af en toe een pinda toegooien?![]()
![]()
Ja echt, dat meen in oprecht. Echt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dat meen je oprecht ..... Toch ?
Volgens mij heeft ze dit vandaag nog niet gebezigd die zin.![]()
![]()
Maar in zijn rol kan hij toch moeilijk anders lijkt mij. Dus reageert hij amper. Prima toch, hij kan toch alleen het standaard verkooppraatje afsteken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij kon misschien wel goeddoen maar dan moet hij geen onzinnige antwoorden geven en zaken ontkennen die al lang en breed bewezen zijn. Dan maak je jezelf belachelijk en krijg je het grootste gedeelte van de posters tegen je, klaar!
Misschien is Sprechhund wel Huub. Niets is wat t lijkt.FHRITP
Nou we gaan vooruit. Stream 1 en 3 hebben in ieder geval weer wat lichtquote:----------------------------
Zendercheck voor Ruud en Billy graag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, vertel ondertussen hoe je het vond. Wij zijn benieuwd hoe de sfeer is en of het anders is, zoals veel binnenkomers daar beweren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu aan het terugkijken van 2 streams , was in de vierde shift, maar mijzelf nog niet gezien gelukkig ....![]()
Het is een gave denk ik ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe krijgen jullie het voor elkaar. Op 1 woord na exact hetzelfde tekstje.![]()
ja vertel wie heb je gesproken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, vertel ondertussen hoe je het vond. Wij zijn benieuwd hoe de sfeer is en of het anders is, zoals veel binnenkomers daar beweren.![]()
Waar slaat dit nu weer op dan?quote:----------------------------
En of we het inderdaad helemaal verkeer zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, vertel ondertussen hoe je het vond. Wij zijn benieuwd hoe de sfeer is en of het anders is, zoals veel binnenkomers daar beweren.
Dat Billy bijvoorbeeld een bloedmooie vrouw blijkt te zijn ofzo...![]()
Doet ie ook met zijn voet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen die malloot die met z'n hand boven de streamlockbutton hangt staat nog op scherp. Of zou dat soms een bijschnabbelende spasticus zijn, die ze af en toe een pinda toegooien?![]()
![]()
Jeeetje wat een rotstreams hier betalen we toch niet voor..
Waarom geen stream op de woonkamer waar nog veel mensen zitten![]()
quote:![]()
![]()
Idd in zijn rol kan hij moeilijk anders dus moet hij zijn mond houden en niks beweren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maar in zijn rol kan hij toch moeilijk anders lijkt mij. Dus reageert hij amper. Prima toch, hij kan toch alleen het standaard verkooppraatje afsteken.
Misschien is Sprechhund wel Huub. Niets is wat t lijkt.![]()
Dat is fijn.quote:
Daar is die arme vrouw echt weer een keer aan toe.
Doe wel even een beetje je best ....![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is fijn.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is fijn.
![]()
Vanessa druk wodka in glas aan het schenken----------------------------
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Aha, dat krijg je als je veel naar Collie kijkt?![]()
![]()
Hahahaha. Nou niet gaan overdrijven he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
En of we het inderdaad helemaal verkeer zien.
Dat Billy bijvoorbeeld een bloedmooie vrouw blijkt te zijn ofzo...![]()
Sorry, sla weer iets te veel door ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hahahaha. Nou niet gaan overdrijven he?![]()
![]()
Groetjes aan je moeder.quote:
Of jij bent ook Huub.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, dat ben ik volgens copycat en anderen. Dus die valt af.FHRITP
Ah het is Malibu. Niet de wodka van Ivan inderdaadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma nog steeds aan de malibu.----------------------------
Nog niet gezien vandaag hier, heb jij haar toevallig op de markt vandaag gespot ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, dat ben ik volgens copycat en anderen. Dus die valt af.![]()
Blaffende honden bijten niet....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was dat niet algemeen bekend?quote:
Sick in the headquote:
Billy is ziek, volgens laub. Stoppen met gitaar spelen want ze ligt op bed.
Ik zag bil net uitgebreid zitten vreten op haar nest![]()
![]()
Ik zeg niet dat hij blaft hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet....![]()
Ik heb de streams ook niet aan staan Lees hier even meequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef sjampoeh het volgende:
tjonge jonge wat een prutsers ... doe dan de boel offline
Fokkers zijn net gewone mensen,zeuren,klagen en beledigen.we zijn goed bezig hier![]()
![]()
Is ook niet iets van de laatste 5 uurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur streams niet gezien
Dat valt me toch wel op: Huub heeft nog geen enkele poging ondernomen om die zogenaamde deepthroat als charlatan te ontmaskeren.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Spreekwoordelijk bedoelt.quote:
Leuk. Voor Sara.
De regie heeft een filmpje geplaatst, geslaagde dag voor de bewoners.
Sara zie je ook
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 23:42:50 ]![]()
O godje.. Nicolien is teut aan het worden van de Malibu![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nog niet gezien vandaag hier, heb jij haar toevallig op de markt vandaag gespot ?
Weet alleen niet meer in welk topic dat was.![]()
Ooow Nico, je moest eens weten...
Your games are death
With every breath![]()
Als ik haar was zou ik nog even wachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:42 schreef Luna1956 het volgende:
Is Elsje alvast haar kist aan het inpakken? Heeft ze misschien Nesje horen smoezen?
Negen van de 10 keer dat Vanessa op iemand stemde mocht diegene de loods verlaten.![]()
Verrek nu je het zegt, scherp!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt me toch wel op: Huub heeft nog geen enkele poging ondernomen om die zogenaamde deepthroat als charlatan te ontmaskeren.![]()
Nou elseennogwat heeft Zich vanaf het eerste uur geïnstalleerd. Alle foto's aan de muurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:42 schreef Luna1956 het volgende:
Is Elsje alvast haar kist aan het inpakken? Heeft ze misschien Nesje horen smoezen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 23:43:57 ]![]()
Ik denk dat als hij moet beginnen met de complottheorieën en waanzin hier in de cos te weerleggen hij er een fulltime baan bij heeft. Daarnaast is het waarschijnlijk behoorlijk hilarisch om die onzin te lezen, dus waarom zou je het stoppenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt me toch wel op: Huub heeft nog geen enkele poging ondernomen om die zogenaamde deepthroat als charlatan te ontmaskeren.
FHRITP
Klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet, dat ben ik volgens copycat en anderen. Dus die valt af.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ik bedoelde die klotenstreams... bijna iedereen is in de kamer en alle streams waren op slapende mensenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb de streams ook niet aan staan Lees hier even mee
Fokkers zijn net gewone mensen,zeuren,klagen en beledigen.we zijn goed bezig hier![]()
Inderdaad. Te toevallig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat valt me toch wel op: Huub heeft nog geen enkele poging ondernomen om die zogenaamde deepthroat als charlatan te ontmaskeren.![]()
Dat zegt eigenlijk heel veel over haar. Allemaal potentiele concurrenten voor mevrouw. Ze kiest het liefst de naiefste persoon (kan ze lekker bijven sjoemelen). De rest kiest iemand, die iets toe kan voegen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik nog even wachten.
Negen van de 10 keer dat Vanessa op iemand stemde mocht diegene de loods verlaten.![]()
Huub,ben jij het?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij moet beginnen met de complottheorieën en waanzin hier in de cos te weerleggen hij er een fulltime baan bij heeft. Daarnaast is het waarschijnlijk behoorlijk hilarisch om die onzin te lezen, dus waarom zou je het stoppen
Huh???quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:41 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb de streams ook niet aan staan Lees hier even mee
Fokkers zijn net gewone mensen,zeuren,klagen en beledigen.we zijn goed bezig hier
Wij worden beledigd door sommige inwoners.
Jij hebt last van tunnelvisie, net als sommigen daar.![]()
Bezopen Vanessa is haar zender kwijt en moet nu naar de ZK
Heeft ze haar klappers eigenlijk nog wel in?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bil en ruud worden of flink uit de wind gehouden of gepromoot.
Weer een filmpje van ruud geplaatst door de regie![]()
![]()
Ik denk ook, dat het een hele slimme meid is, waar ze iets aan zullen hebben, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nou elseennogwat heeft Zich vanaf het eerste uur geïnstalleerd. Alle foto's aan de muur![]()
Ik denk dat ze gevraagd hebben om drie sinas en drie ice tea in de zkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Bezopen Vanessa is haar zender kwijt en moet nu naar de ZK
Heeft ze haar klappers eigenlijk nog wel in?![]()
![]()
O, dat is een ding wat zeker is, maar ik weet ook zeker, dat hij hier ideeen opdoet. Heel in het begin schreef ik een hele gekke suggestie en nog diezelfde dag gebeurde wat ik schreef. Toeval? Het kan, maar het was wel grappig om te zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij moet beginnen met de complottheorieën en waanzin hier in de cos te weerleggen hij er een fulltime baan bij heeft. Daarnaast is het waarschijnlijk behoorlijk hilarisch om die onzin te lezen, dus waarom zou je het stoppen![]()
Klopt, Elsje voegt te veel toe.Dus moet weg van Vanes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk heel veel over haar. Allemaal potentiele concurrenten voor mevrouw. Ze kiest het liefst de naiefste persoon (kan ze lekker bijven sjoemelen). De rest kiest iemand, die iets toe kan voegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Regel 1.quote:
Kijk naar de laatste post van ditishuub.... en de nieuwe COSsers van na die datum moet je bij voorbaat wantrouwen. hahahaha![]()
Ik ben net Zwitserland,Neutraalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh???
![]()
Fles zat eerder deze week ook al Malibu te tetteren. Mixte ze met cola. Daar heb ik nog een gifje van geplaatst hier in de COS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
Heb jij nu gewoon een Malibu/sju vraagt Isa ( aan wie weet ik niet) tja Vanas regelt het wel!!!To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Misschien is dat Huub?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh???
![]()
Die bezoekers zitten uitgebreid te vertellen over TV uitzendingen.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Vanmiddag was echt doorzichtig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:47 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
O, dat is een ding wat zeker is, maar ik weet ook zeker, dat hij hier ideeen opdoet. Heel in het begin schreef ik een hele gekke suggestie en nog diezelfde dag gebeurde wat ik schreef. Toeval? Het kan, maar het was wel grappig om te zien.
Elzeennogwat klaagde en klaagde en daar was opeens een mevrouw die een paspoort heeft, entree betaald en cupcakes koopt. Wtf![]()
![]()
Als Vanessa d'r zin krijgt gaan ze voor Marinus kiezen. De zgn. idealist. Wat er idealistisch aan hem is is mij een raadsel overigens. Of dat moet een ander woord zijn voor de hele dag blowend breien en haken en teren op een uitkering. Kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:46 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik denk ook, dat het een hele slimme meid is, waar ze iets aan zullen hebben, maar we gaan het zien.![]()
Een aantal bewoners gesproken, Gio, Joey, Isa, Nico, Billy (...), LauraB, Ruud en Ivan.
De rest had ik niet zoveel behoefte aan of ze waren te druk bezig met hun eigen ding.
LauraB is mij heel erg meegevallen, ze gaf ook aan dat ze niet achter alles staat wat
ze heeft gedaan. Billy is echt een kutwijf en vol van haarzelf, Ruud had echt niets te melden
en was alleen benieuwd naar hoe hij buiten overkomt. Na drie minuten valt het gesprek
gewoon stil, heel eigenaardig. Gio kwam niet erg serieus over, Nico wel maar die bleef
maar lullen over wat de groep moet uitstralen naar de buitenwereld. En de eerste paar dagen
miste ze Rienk, nu inmiddels niet meer. Ivan deed geheimzinnig, kreeg geen hoogte van hem.
En Isa is gewoon Isa, zo spontaan en oprecht en ze weet van de polls ....![]()
![]()
![]()
En nu ga ik verder met de opnames kijken ....![]()
Wie is de Huub???????
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
En die irritante kut van 'n LauraB hoor je weer overal bovenuit......
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nico zei dat zij en Fles het goed met elkaar konden vinden. Omdat ze beiden straight waren en respect voor elkaar hadden.quote:
Nog geen twee uur geleden zat Fles haar respectvol in te pakken.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een aantal bewoners gesproken, Gio, Joey, Isa, Nico, Billy (...), LauraB, Ruud en Ivan.
De rest had ik niet zoveel behoefte aan of ze waren te druk bezig met hun eigen ding.
LauraB is mij heel erg meegevallen, ze gaf ook aan dat ze niet achter alles staat wat
ze heeft gedaan. Billy is echt een kutwijf en vol van haarzelf, Ruud had echt niets te melden
en was alleen benieuwd naar hoe hij buiten overkomt. Na drie minuten valt het gesprek
gewoon stil, heel eigenaardig. Gio kwam niet erg serieus over, Nico wel maar die bleef
maar lullen over wat de groep moet uitstralen naar de buitenwereld. En de eerste paar dagen
miste ze Rienk, nu inmiddels niet meer. Ivan deed geheimzinnig, kreeg geen hoogte van hem.
![]()
![]()
En nu ga ik verder met de opnames kijken ...![]()
![]()
thnxquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Nico zei dat zij en Fles het goed met elkaar konden vinden. Omdat ze beiden straight waren en respect voor elkaar hadden.
Nog geen twee uur geleden zat Fles haar respectvol in te pakken.![]()
![]()
Nee he? Hebben we eindelijk beelden in de huiskamer. Krijgen we die stem van die zije sok te horen. Grrrr.![]()
Thnx, best interessantquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
origamiquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef Luna1956 het volgende:
Nee he? Hebben we eindelijk beelden in de huiskamer. Krijgen we die stem van die zije sok te horen. Grrrr.![]()
![]()
Die speelt nu met een kind.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef Punkman het volgende:
Waar is Wollyboy eigenlijk ?
Die had, zoals ik las hier, nogal wat gedronken vandaag.![]()
Heb je Ruud en Billy nog verteld hoe goed ze het doen in de polls ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
En nu ga ik verder met de opnames kijken ...
Ah... Toe ...
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee wie blijft en wie van de genenomineerden er eventueel uitvliegt.
Of wordt het gewoon een petertje voor collie.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 23:53:41 ]![]()
ja ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je Ruud en Billy nog verteld hoe goed ze het doen in de polls ?
Ah... Toe ...
![]()
Leuk. Een kort en bondig verslag van jouw ervaring in de 'ideale wereld', die Utopia heet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
Top muts.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
En nu ga ik verder met de opnames kijken ...
quote:![]()
Wolkewietje leert Gio en Isa vogeltjes vouwenTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, laat de ware Huub zich kenbaar maken.
Wie van de 3? (en nu hoor je het muziekje haha)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef formule het volgende:
[..]
Moet je aan mijn woordvoerder vragen Ik laat me hier niet over uit![]()
![]()
Wie denk jij dat er blijft ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Wolkewietje leert Gio en Isa vogeltjes vouwen![]()
Papier vouwen, waar kijk ik in hemelsnaam naar op een zaterdagavond...Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Heb je nog niet een papiertje erbij gepakt ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:55 schreef Rica het volgende:
Papier vouwen, waar kijk ik in hemelsnaam naar op een zaterdagavond...![]()
![]()
Vraag me af wie zieliger is, zij dat ze aan het origamiën zijn op zaterdagavond of ik die er naar zit te kijken![]()
![]()
Pfffffff verlost.
Zou de regie hetzelfde denken als wij?
Wat een zeikstem heeft die jongen zeg.
Misschien is het een prima gast, maar dit willen we toch geen maanden horen?![]()
Wie zegt dat hij er is geweest en dit niet uit zijn duim zuigt?quote:
We hebben nog steeds geen beelden van hem gezien, dat hij er daadwerkelijk is geweest en hij zegt ook niet hoe hij eruit ziet, zodat CAPPERS het kunnen opzoeken.
Sara was eerlijk en liet haar al aan ons zien voordat ze erin ging.![]()
Ik word nu al gestoord van die gast. Hij klinkt ook nog als een plaat die te langzaam wordt afgespeeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
zeg me dat die Marinus een act is ,. zeg het !Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
De kraanvogel.quote:
Als ie echt zo is krijgt ie misschien nog wel zijn eigen RLS. Wie weet mogen Ruud en Billy als gastspelers op komen draven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
zeg me dat die Marinus een act is ,. zeg het !![]()
Nico moest eens weten hoe vanes over haar praat en altijd gepraat heeft. Misschien is het minder dan voor dat Rienk weg is. maar toch ze heeft toch ook op Nico gestemd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Nico zei dat zij en Fles het goed met elkaar konden vinden. Omdat ze beiden straight waren en respect voor elkaar hadden.
Nog geen twee uur geleden zat Fles haar respectvol in te pakken.![]()
Ik word ook gek van die gastquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik word nu al gestoord van die gast. Hij klinkt ook nog als een plaat die te langzaam wordt afgespeeld.I will do what i must !!![]()
Ik wil ook een foto zien als bewijs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij er is geweest en dit niet uit zijn duim zuigt?
We hebben nog steeds geen beelden van hem gezien, dat hij er daadwerkelijk is geweest en hij zegt ook niet hoe hij eruit ziet, zodat CAPPERS het kunnen opzoeken.
Sara was eerlijk en liet haar al aan ons zien voordat ze erin ging.
Geen foto ?
Dan is het ook niet gebeurd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: