SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
POLL's tijdens nominatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Ik kijk eigenlijk nooit tv en shownieuws kende ik niet eens tot dat ik naar Utopia keekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
SBS6 is de meest beroerde tv-zender in Nederland
Het verbaast me niks....----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:dat zal er wel ingaan.
Onze honden waren vandaag op dieet. Gisteren bijna 1 hond opgeblazen.
Ze had soep gehad maar ik wist niet dat ze even daarvoor een heel bak nieuwe brokken achterover had geslagen. Ze leek wel hoogzwanger ineens terwijl het een heel slank hondje is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]dat zal er wel ingaan.
Onze honden waren vandaag op dieet. Gisteren bijna 1 hond opgeblazen.
Ze had soep gehad maar ik wist niet dat ze even daarvoor een heel bak nieuwe brokken achterover had geslagen. Ze leek wel hoogzwanger ineens terwijl het een heel slank hondje is.![]()
----------------------------
Joeziquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sommigen denken een drugsdealertje. Kan misschien ook die psychopaat geweest zijn die niet met zijn handen van Nicoline af kon blijven. Hij is in ieder geval persona non grata.
Heb ik er vandaag ook niet gezien.
Het zou toch niet???????![]()
ik zag vandaag de auto van Man Bijt Hond.
ik had een topdag en de trein- en busreis is heel goed verlopen.Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
ik had een topdag en de trein- en busreis is heel goed verlopen.![]()
Edit: Laat maar, ze post net onder mij ....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?![]()
![]()
![]()
genoeg fotos en filmpjes om je hele huis te behangenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
U vraagt en Sara draaitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?
Ik zit er ook op te wachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?
Maar dan wel in haar eigen topic.![]()
en nog andere bewoners gesproken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
we hebben je zien stralenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
Sara hier nog geweest btw, een verslagje doen over haar dag daar ?Binnen een sec. antwoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef sararaats het volgende:
![]()
![]()
![]()
Billy, Isa, Gio, Joey, ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en nog andere bewoners gesproken?
ze vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was hihiWerewolf![]()
Er is heel veel van jou gefilmd en gecapt. heb je het al gezien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Billy, Isa, Gio, Joey, ...
ze vonden het toppie dat er iemand uit Belgie was hihi![]()
Lot en Laura dringen er op aan bij Mark dat-ie het op een zuipen moet zetten. Ik meende dat Mark niet wilde drinken omdat hij moeite heeft om maat te houden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: