1. Ja, de NATO verhoudingen zijn onderhavig aan Erdogan en Biden, er is geen NAVO overeenkomst, Obama is er niet, de dreiging is niet wederzijds, je hebt volkomen gelijk, dat ik dat niet zag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:42 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
1. Welwaar. Erdogan zei openlijk dat Biden niet meer zou bestaan voor hem, laat staan wat er in de achterkamer tegen elkaar is gezegd.
2. Zeker wel. ISIS en Turkije hebben elkaar in het verleden gesteund, bondgenoten vallen elkaar niet aan.
3. De steun is pas na de ontvoeringen gekomen.
Toch blijft het raar dat die Turken met een militaire colonne gewoon door ISIS checkpoints konden rijden. Of lijkt jou dat een normale gang van zaken vanuit het oogpunt van ISIS, mochten ze niets willen weten van de Turken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij moeite om je eigen perspectief te scheiden van feiten of ben je niet zo capabel genoeg?
ooooeeeehh..... mylamaisblack gaat irritantjes doen ooooooeeeeehhhhquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe met alle respect behandeld, maar als je op de man gaat spelen, kan ik dat ook doen voortaan. En dan ga ik echt irritant zijn, dus discussieer met respect of je krijgt er ook geen terug. Aan jou de keuze.
Oh nooees, dont be a badass bro.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik heb je tot nu toe met alle respect behandeld, maar als je op de man gaat spelen, kan ik dat ook doen voortaan. En dan ga ik echt irritant zijn, dus discussieer met respect of je krijgt er ook geen terug. Aan jou de keuze.
Turkije heeft meerdere malen laten zien onder Erdogan's bewind een onbetrouwbare bondgenoot te zijn. Recentelijk zagen we 't nog toen Turkije weigerde haar basis te laten gebruiken door Amerika, waardoor de VS en bondgenoten moesten uitwijken naar Golfstaten en Jordanie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Triggershot het volgende:
1. Ja, de NATO verhoudingen zijn onderhavig aan Erdogan en Biden, er is geen NAVO overeenkomst, Obama is er niet, de dreiging is niet wederzijds, je hebt volkomen gelijk, dat ik dat niet zag!
Dat was voordat er steun was. Zoals ik al net zei, Turkije en ISIS zijn begonnen met een intensieve bondgenootschap NA de gijzeling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Triggershot het volgende:
2. Zucht, in Augustus heeft ISIS Turkije aangevallen op haar eigen grondgebied en heeft bijna 50 mensen gegijzeld, als Turkije vandaag dat doet met Israel's consulaat dan is dat een verklaring van oorlog.
Toen werd er veel gedoogd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef Triggershot het volgende:
3. Tussen nu en de ontvoeringen zit er nog geen 3 maanden tijd
Lekker toch, Turken zijn bazen, fuck IS. We geven er geen moer om wie bij dat checkpoint staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat die Turken met een militaire colonne gewoon door ISIS checkpoints konden rijden. Of lijkt jou dat een normale gang van zaken vanuit het oogpunt van ISIS, mochten ze niets willen weten van de Turken?
Aldus Youtube filmpjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat die Turken met een militaire colonne gewoon door ISIS checkpoints konden rijden. Of lijkt jou dat een normale gang van zaken vanuit het oogpunt van ISIS, mochten ze niets willen weten van de Turken?
Vertel mij, hoe kan Turkije door een ISIS checkpoint komen, terwijl andere partijen dat nooit kunnen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh nooees, dont be a badass bro.
Als jij niet je eigen perspectief en feiten kunt scheiden van elkaar, dan heeft dat vrij weinig met op de man spelen te maken, geef je perspectief niets mis mee, maar spreken over feiten terwijl je van een plaatje en link iets maakt wat nou net het punt is van meningverschil, is nogal van een geheel ander kader.
Raar sowieso, maar ik ga het niet invullen met speculatie, is het niet raarder dat als Turkije en ISIS zulke goede bondgenoten zijn dat Turkije ze zelfs sponsort dat ISIS dit riskeert door ambtenaren en Turks grondgebied aan te vallen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat het door de uitspraken lijkt alsof oa Turkije de oorzaak is van Is.quote:
Turkije is niet het schoothondje van de VS en al helemaal niet in dienst van de VS het ervaart zichzelf als een bondgenoot en gelijke lidstaat van de NAVO, voor de aanvallen van de VS was er geen unaniem NAVO resolutie aangeomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:47 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije heeft meerdere malen laten zien onder Erdogan's bewind een onbetrouwbare bondgenoot te zijn. Recentelijk zagen we 't nog toen Turkije weigerde haar basis te laten gebruiken door Amerika, waardoor de VS en bondgenoten moesten uitwijken naar Golfstaten en Jordanie.
Je geeft dus toe dat het onmogelijk kan zijn dat ISIS Turkije als vijand ziet, want anders hadden ze dat konvooi wel aangevallen. Ze hebben ISIS op z'n minst nog gedoogd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Raar sowieso, maar ik ga het niet invullen met speculatie, is het niet raarder dat als Turkije en ISIS zulke goede bondgenoten zijn dat Turkije ze zelfs sponsort dat ISIS dit riskeert door ambtenaren en Turks grondgebied aan te vallen?
Verschil moet er zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:48 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Vertel mij, hoe kan Turkije door een ISIS checkpoint komen, terwijl andere partijen dat nooit kunnen?
Deze zocht ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
EXCLUSIVE: Q&A with former Islamic State member
And what about the Ceylanpinar Turkish border post that is heavily controlled by Turkish soldiers?
They just turned a blind eye.
How?
We were initially told by the IS field commander to fear nothing because there was cooperation with the Turks at the border. The watchtower light caught us and our commander said everybody should stop but do not look at the light. He talked on the radio, then the watchtower light began to move after 8-10 minutes and that was the signal saying we could safely cross the border.
http://www.yourmiddleeast(...)c-state-member_26696
Maar Turkije steunt ISIS niet hoor
Hé woorden op een scherm van een willekeurig interview van mensen die wij niet kennen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef SadPanda het volgende:
EXCLUSIVE: Q&A with former Islamic State member
And what about the Ceylanpinar Turkish border post that is heavily controlled by Turkish soldiers?
They just turned a blind eye.
How?
We were initially told by the IS field commander to fear nothing because there was cooperation with the Turks at the border. The watchtower light caught us and our commander said everybody should stop but do not look at the light. He talked on the radio, then the watchtower light began to move after 8-10 minutes and that was the signal saying we could safely cross the border.
http://www.yourmiddleeast(...)c-state-member_26696
Maar Turkije steunt ISIS niet hoor
Samen met allerlei andere bewijzen vormen ze toch wel een betrouwbaar beeld. Allerlei bewijzen voor de Turkse steun aan ISIS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé woorden op een scherm van een willekeurig interview van mensen die wij niet kennen.
Betrouwbaar..
"zelfs Clapclap"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Samen met allerlei andere bewijzen vormen ze toch wel een betrouwbaar beeld. Allerlei bewijzen voor de Turkse steun aan ISIS.
Zelfs ClapClap gaf gisteren toe dat 't zou kunnen.
Jesus Christ, je moet wel compleet over mijn voorbeeld lezen dat ISIS Turkije feitelijk heeft aangevallen op haar eigen gebied en ambtenaren heeft gegijzeld zo een 4 maanden na de militaire checkppoint, anders ben je serieus (on)bewust aan het trollen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het onmogelijk kan zijn dat ISIS Turkije als vijand ziet, want anders hadden ze dat konvooi wel aangevallen. Ze hebben ISIS op z'n minst nog gedoogd.
De andere bewijzen, zoals Biden die de waarheid verklapte dat ISIS gesteund is door Turkije, laten duidelijk zien waar 't om gaat.
Turkije & ISIS = Love.
Gast, hij is onder druk gezet om zoiets te zeggen. Denk je echt dat hij die dingen meent? Waar heeft hij dan al die jaren voor gestreden? Doe eens niet zo naief.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Even voor de Öcalan-fappers uit het vorige topic die mijn woorden over hem als Turkse propaganda bestempelden; ik raad jullie aan de ondervragingen met hem na zijn arrestatie eens te checken op YouTube. Ik ben benieuwd of jullie beeld van hem dan nog hetzelfde blijft.
''Türk ulusu ağacın kökü, Kürtler dalıdır.''
- De Turkse natie is de stam van de boom, de Koerden zijn daar een tak van.
''Kendimi her Türk'ten daha iyi Türk gibi hissederim. Hiçbir milliyetçi Türk hatta benden kendini daha iyi Türk saymasın.''
- Ik voel me meer Turk dan iedere andere Turk. Geen enkele nationalistische Turk moet zich zelfs een betere Turk achten dan ik.
In een andere video zegt hij ook dat Talabani en Barzani verraders zijn en gehaat worden onder de Koerden en dat hij er alles aan zal doen om samen met de Turken de Koerden aan Turkije te binden. Wanneer je dit hoort, begrijp je de politiek van de AKP van de afgelopen jaren richting de Koerden ietsjes beter.
Uit andere video's:
''Devletimin vereceği her türlü göreve hazırım."
- Ik sta klaar voor iedere taak die mijn staat mij geeft.
"En başından beri Suriye, Yunanistan ve İran bize (PKK) her türlü desteği vermiştir."
- Al vanaf het begin hebben Syrië, Griekenland en Iran ons (PKK) iedere vorm van steun gegeven.
"Kürt halkı akılsızdır, menfaatine düşkündür, güce tapar."
- Het Koerdische volk heeft geen verstand, ze zijn alleen uit op het eigen belang, ze aanbidden macht.
"Büyük Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'ne hizmet etmek acılarımı biraz olsun hafifleticektir."
- Het dienen van de Turkse Republiek die door de grote Atatürk is gesticht, zal mijn pijn op z'n minst een beetje verlichten.
Voor meer kun je zoeken op 'abdullah öcalan sorgu' op YouTube.
Youtube filmpjes zijn niet minder betrouwbaar dan enig ander filmpje. Nice try. Het zegt namelijks niets over de bron, op het journaal weet je niet eens wie de bron is.quote:
Sure, ze scheuren er gewoon langs en gokken dat er niets gaat gebeuren? Laat me niet lachen, geen enkele leidinggevende in het Turkse leger zou zo'n risico willen lopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Lekker toch, Turken zijn bazen, fuck IS. We geven er geen moer om wie bij dat checkpoint staat.
Ok voor jou dus overduidelijk dat Turkije IS steunt, en nu?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Samen met allerlei andere bewijzen vormen ze toch wel een betrouwbaar beeld. Allerlei bewijzen voor de Turkse steun aan ISIS.
Zelfs ClapClap gaf gisteren toe dat 't zou kunnen.
TURKISH NURSE: 'I AM SICK OF TREATING WOUNDED ISIL MILITANTS'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé woorden op een scherm van een willekeurig interview van mensen die wij niet kennen.
Betrouwbaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |