abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145200115
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

tov
_O_
pi_145200118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Damn, wat een slecht Engels. Ik begrijp de helft niet eens door het missen van te veel woorden.
Dat hoort zo.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145200179

Echt ongelooflijk, dat die man zo dom staat te lullen en niemand een schoen naar z'n hoofd gooit. Zogenaamd wisten ze niet wie er precies gesteund werden :')
pi_145200183
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:51 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Slavenhandel in NL is gering geweest, vergeleken met die van andere landen. En moslims konden er ook iets goeds van, ze waren net zo erg zo niet erger op het gebied van slavenhandel.

Daarnaast, waar jij het over hebt, is de Middeleeuwen- VroegModerne tijd, die genocides waar ik het over heb, zijn ietjes langer dan 100 jaar geleden en passen nog in de moderne geschiedenis.
Ja, dat moslim badasses zijn heeft dit topic(reeks) al bewezen, weinig uit te dagen gezien de duur van de reeks, maar NL heeft zeker geen gering rol gespeeld in slavenhandel, dat is niets meer dan geschiedvervalsing, mits je bekend met de geschiedenis natuurlijk :')
pi_145200200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

_O_
Al terug uit Tel Aviv?
pi_145200217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, dat moslim badasses zijn heeft dit topic(reeks) al bewezen, weinig uit te dagen gezien de duur van de reeks, maar NL heeft zeker geen gering rol gespeeld in slavenhandel, dat is niets meer dan geschiedvervalsing, mits je bekend met de geschiedenis natuurlijk :')
Tsja, en nu leggen die smerige Quinsies hun wil aan ons op :') .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145200257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het aandeel van de Republiek in de Atlantische slavenhandel was gemiddeld zo’n vijf procent, ongeveer 500.000 mensen. De slavenhandel door de West-Indische Compagnie (WIC) heeft vooral in de beginjaren bijgedragen aan de status van de Nederlanden als economische wereldmacht.
pi_145200261
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Tsja, en nu leggen die smerige Quinsies hun wil aan ons op :') .
Molukkers willen anders ook wel een graantje :')
pi_145200285
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Molukkers willen anders ook wel een graantje :')
Wat dan?
pi_145200323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Het aandeel van de Republiek in de Atlantische slavenhandel was gemiddeld zo’n vijf procent, ongeveer 500.000 mensen. De slavenhandel door de West-Indische Compagnie (WIC) heeft vooral in de beginjaren bijgedragen aan de status van de Nederlanden als economische wereldmacht.
Ach ok, maar 500.000 mensen, nou ja ok, dan is het goed, met 5% rente ben ik al blij gap.
Daarnaast natuurlijk niet te vergeten wat voor gezelligheden in Indonesie, Suriname etc is gedaan. :)
pi_145200335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat dan?
De eerst terroristen op NLS bodem, jwz.
pi_145200352
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De eerst terroristen op NLS bodem, jwz.
Dat was Troelstra.
pi_145200390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat was Troelstra.
Volgens andere kliekjes wat Troelstra dan weer een patrioot en intellectueel.
pi_145200402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach ok, maar 500.000 mensen, nou ja ok, dan is het goed, met 5% rente ben ik al blij gap.
Daarnaast natuurlijk niet te vergeten wat voor gezelligheden in Indonesie, Suriname etc is gedaan. :)
Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is,
Nogmaals, we praten over een Nederland van de middeleeuwen en VroegModerne Tijd. Turkije heeft in 30 jaar tijd 4 genocides gepleegd. net iets langer dan 100 jaar terug.
pi_145200417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volgens andere kliekjes wat Troelstra dan weer een patrioot en intellectueel.
Volgens sommige kliekjes waren de Molukse treinkapers ook vrijheidsstrijders.
pi_145200426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Volgens sommige kliekjes waren de Molukse treinkapers ook vrijheidsstrijders.
We weten wel beter dan dat.
pi_145200429
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is, net iets langer dan 100 jaar terug.
Nogmaals, we praten over een Nederland van de middeleeuwen en VroegModerne Tijd. Turkije heeft in 30 jaar tijd 4 genocides gepleegd.
Dat was er gewoon eentje maar hoor.
pi_145200444
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We weten wel beter dan dat.
Ze hebben dan ook lood gekopt ^O^
pi_145200472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is, net iets langer dan 100 jaar terug.
Nogmaals, we praten over een Nederland van de middeleeuwen en VroegModerne Tijd. Turkije heeft in 30 jaar tijd 4 genocides gepleegd.
1 dat het 5% was is al dubieus, volgens jouw eigen getallen heb je het hier nog steeds wel over een half miljoen mensen, los van de kolonische invloeden. Daarnaast waren het de Koerden hoor.
pi_145200482
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al terug uit Tel Aviv?
moet nog gaan

ik zou in de tussentijd wel weer een keer naar Turkije willen gaan, maar ben een beetje bang :@
pi_145200484
quote:

[..]

Dat was er gewoon eentje maar hoor.
Geschiedvervalsing is hip joh.
pi_145200495
quote:

[..]

Ze hebben dan ook lood gekopt ^O^
hehehe :')
pi_145200509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

moet nog gaan

ik zou in de tussentijd wel weer een keer naar Turkije willen gaan, maar ben een beetje bang :@
Ben je onmiskenbaar te identificeren als jood? Zo ja, niet echt de juiste timing idd.
pi_145200510
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

1 dat het 5% was is al dubieus, volgens jouw eigen getallen heb je het hier nog steeds wel over een half miljoen mensen, los van de kolonische invloeden. Daarnaast waren het de Koerden hoor.
Jaja, ik geloof sowieso niet dat jij een Albanees bent. Alleen Turken ontkennen hun aandeel in de genocides.
pi_145200513
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Koerden waren gewoon sukkeltjes die alles deden wat hun stamhoofd/imam hen influisterde. Zeker nadat Enver een paar glimmende stuivers aan hen liet zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')