Dat hoort zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Damn, wat een slecht Engels. Ik begrijp de helft niet eens door het missen van te veel woorden.
Ja, dat moslim badasses zijn heeft dit topic(reeks) al bewezen, weinig uit te dagen gezien de duur van de reeks, maar NL heeft zeker geen gering rol gespeeld in slavenhandel, dat is niets meer dan geschiedvervalsing, mits je bekend met de geschiedenis natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Slavenhandel in NL is gering geweest, vergeleken met die van andere landen. En moslims konden er ook iets goeds van, ze waren net zo erg zo niet erger op het gebied van slavenhandel.
Daarnaast, waar jij het over hebt, is de Middeleeuwen- VroegModerne tijd, die genocides waar ik het over heb, zijn ietjes langer dan 100 jaar geleden en passen nog in de moderne geschiedenis.
Tsja, en nu leggen die smerige Quinsies hun wil aan ons opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat moslim badasses zijn heeft dit topic(reeks) al bewezen, weinig uit te dagen gezien de duur van de reeks, maar NL heeft zeker geen gering rol gespeeld in slavenhandel, dat is niets meer dan geschiedvervalsing, mits je bekend met de geschiedenis natuurlijk
Het aandeel van de Republiek in de Atlantische slavenhandel was gemiddeld zo’n vijf procent, ongeveer 500.000 mensen. De slavenhandel door de West-Indische Compagnie (WIC) heeft vooral in de beginjaren bijgedragen aan de status van de Nederlanden als economische wereldmacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat moslim badasses zijn heeft dit topic(reeks) al bewezen, weinig uit te dagen gezien de duur van de reeks, maar NL heeft zeker geen gering rol gespeeld in slavenhandel, dat is niets meer dan geschiedvervalsing, mits je bekend met de geschiedenis natuurlijk
Molukkers willen anders ook wel een graantjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Tsja, en nu leggen die smerige Quinsies hun wil aan ons op.
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Molukkers willen anders ook wel een graantje
Ach ok, maar 500.000 mensen, nou ja ok, dan is het goed, met 5% rente ben ik al blij gap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het aandeel van de Republiek in de Atlantische slavenhandel was gemiddeld zo’n vijf procent, ongeveer 500.000 mensen. De slavenhandel door de West-Indische Compagnie (WIC) heeft vooral in de beginjaren bijgedragen aan de status van de Nederlanden als economische wereldmacht.
Dat was Troelstra.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De eerst terroristen op NLS bodem, jwz.
Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is,quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach ok, maar 500.000 mensen, nou ja ok, dan is het goed, met 5% rente ben ik al blij gap.
Daarnaast natuurlijk niet te vergeten wat voor gezelligheden in Indonesie, Suriname etc is gedaan.
Volgens sommige kliekjes waren de Molukse treinkapers ook vrijheidsstrijders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens andere kliekjes wat Troelstra dan weer een patrioot en intellectueel.
We weten wel beter dan dat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens sommige kliekjes waren de Molukse treinkapers ook vrijheidsstrijders.
Dat was er gewoon eentje maar hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is, net iets langer dan 100 jaar terug.
Nogmaals, we praten over een Nederland van de middeleeuwen en VroegModerne Tijd. Turkije heeft in 30 jaar tijd 4 genocides gepleegd.
Ze hebben dan ook lood gekoptquote:
1 dat het 5% was is al dubieus, volgens jouw eigen getallen heb je het hier nog steeds wel over een half miljoen mensen, los van de kolonische invloeden. Daarnaast waren het de Koerden hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik zei je al dat het Nederlandse aandeel VERGELEKEN met de rest klein was, ik zei niet dat het goed te praten is, net iets langer dan 100 jaar terug.
Nogmaals, we praten over een Nederland van de middeleeuwen en VroegModerne Tijd. Turkije heeft in 30 jaar tijd 4 genocides gepleegd.
moet nog gaanquote:
Ben je onmiskenbaar te identificeren als jood? Zo ja, niet echt de juiste timing idd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
moet nog gaan
ik zou in de tussentijd wel weer een keer naar Turkije willen gaan, maar ben een beetje bang
Jaja, ik geloof sowieso niet dat jij een Albanees bent. Alleen Turken ontkennen hun aandeel in de genocides.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1 dat het 5% was is al dubieus, volgens jouw eigen getallen heb je het hier nog steeds wel over een half miljoen mensen, los van de kolonische invloeden. Daarnaast waren het de Koerden hoor.
Koerden waren gewoon sukkeltjes die alles deden wat hun stamhoofd/imam hen influisterde. Zeker nadat Enver een paar glimmende stuivers aan hen liet zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1 dat het 5% was is al dubieus, volgens jouw eigen getallen heb je het hier nog steeds wel over een half miljoen mensen, los van de kolonische invloeden. Daarnaast waren het de Koerden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |