Ja. Dat betekent het precies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Cwen het volgende:
Oh Spirit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik heb dibs op die kast hoor. Ik zei het al boven jou dat ik die kast mooi vindquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk hoor, die gele muur... MAAR DIE KAST!!!![]()
Wat vraag je ervoor?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after allwow! Lurker hier, maar wát een fantastische muur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik misschien vragen hoe de verf heet? Of de kleur eigenlijk?![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef L-E het volgende:
Thanks all, en iedereen mag hier komen wonen! Plek zat in die circustent!Dat niemand ziet dat er een ruitje mist in die kast verbaast me
Nangie, het is Vintage Yellow van Perfection (hier had alleen Praxis dit merk, geen idee of dat overal zo is)
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after allWij hebben dezelfde muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gave kast!
Ja hier lijkt t wel de sound of music zo sereen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Spees kom je hier even dekking zoeken voor alle raging hormones in Z&G?![]()
(potver, wat een gedoe daar zeg! hier is het rustig hoor)
Toch geel gekozenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef L-E het volgende:
Spirit, lijkt me een goede beslissing
Cwen: haha, ja, wij vonden geel tot voor kort ook echt wanstaltigBegrijp niet hoe dat ineens zo kan veranderen, maar we zijn er echt heel blij mee
Twinkle: oh ik vind sereen wit ook echt supermooi hoor! Pics van die groene kamer? En een boerderij, ook onze ultieme droomEerst maar die loterij winnen dan. Of mee spelen, uberhaupt
Wat lief dat je het vraagtquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:57 schreef Cwen het volgende:
Spirit, fijn dat het je rust geeft. Hoe gaat het verder met je?
LE, fijn ook dat je je weer zoveel beter voelt. Wat een verademing kan dat ineens zijn hè?
Mandy, sterkte! Ik vind 't niet echt wennen maar je leert er mee omgaan. En dat helpt ook.
Hier is de alom gevreesde 14-maandensprong begonnen.... Ben benieuwd wat ze allemaal weer voor nieuws gaat doen!
Bertje en Henkquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:05 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt alsof je op de goede weg bent Spirit
Doen jullie ook sok-spelletjes met je dreumes? Ik doe in iedere hand een sok, dan ga ik achter de bank zitten, en dan spelen ze een verhaaltje. Soort van cheapass poppenkast dus
Ze heten Ok & Sok overigens
Ooh!! Nieuwsgierig!!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Kyara het volgende:
Ela is 2 weken geleden bij ons geweestInderdaad prachtig! En ik maak zelf ook best veel foto's. Maar ik vond het wel leuk om ook zoiets mee te maken. Geen idee of er leuke tussen zitten....
Oh echt??quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef L-E het volgende:
Oh, dat gaat hier de hele dag zo doorNiet om het te bagatelliseren hoor, zo bedoel ik het niet. Het hoort er een beetje bij, denk ik?
Hier is Sticker 24/7 op ontdekkingsreis, en hij neemt zijn temperament in zijn knapzakje meeHij klom vanmorgen op het krukje om zo op de vensterbank te klimmen. Ik haal hem er af, zet het krukje in de gang, en als ik weer in de woonkamer sta, staat hij op de vensterbank bij de bank. Doet heel de dag alle kasten open en dicht. Deur open laten kan niet, want hij klimt binnen 20 seconden de trap op naar zolder. Doet de kookplaat aan en uit. Liefst aan als er niets op staat en uit als ik kook. Elke nee wordt een drama waarbij hij zijn handen ten hemel reikt en dikke tranen over zijn wangen biggelen en ik een mep in mijn gezicht krijg. Ook als we lief knuffelen trouwens. En grinniken dan, als een evil professor. Als hij een soepstengel ziet is er weer groots geluk, dat wel. Ik kan niet opstaan, niet plassen, niet lezen, schrijven, niet bellen, niet de was aanzetten, niets waarbij hij niet het middelpunt van mijn aandacht is. Het kost bakken energie, deze leeftijd, maar jongensjongensjongensjongens, wat is het ook awesome, zo'n dreumes!
Echt, ik vind het nog steeds belachelijk leuk allemaal
Gewoon ff een hele dikke +1!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef L-E het volgende:
Oh, dat gaat hier de hele dag zo doorNiet om het te bagatelliseren hoor, zo bedoel ik het niet. Het hoort er een beetje bij, denk ik?
Hier is Sticker 24/7 op ontdekkingsreis, en hij neemt zijn temperament in zijn knapzakje meeHij klom vanmorgen op het krukje om zo op de vensterbank te klimmen. Ik haal hem er af, zet het krukje in de gang, en als ik weer in de woonkamer sta, staat hij op de vensterbank bij de bank. Doet heel de dag alle kasten open en dicht. Deur open laten kan niet, want hij klimt binnen 20 seconden de trap op naar zolder. Doet de kookplaat aan en uit. Liefst aan als er niets op staat en uit als ik kook. Elke nee wordt een drama waarbij hij zijn handen ten hemel reikt en dikke tranen over zijn wangen biggelen en ik een mep in mijn gezicht krijg. Ook als we lief knuffelen trouwens. En grinniken dan, als een evil professor. Als hij een soepstengel ziet is er weer groots geluk, dat wel. Ik kan niet opstaan, niet plassen, niet lezen, schrijven, niet bellen, niet de was aanzetten, niets waarbij hij niet het middelpunt van mijn aandacht is. Het kost bakken energie, deze leeftijd, maar jongensjongensjongensjongens, wat is het ook awesome, zo'n dreumes!
Echt, ik vind het nog steeds belachelijk leuk allemaal
Mja, dat probeer ik ook wel, maar dat lukt niet altijd. En het houdt dus in dat ik haar gillend van het winkelwagentje naar de fiets moet tillen, want dat stukje lopen gaat echt niet. Ze dribbelt er vandoor, blijft niet aan mn hand lopen, en er fietsen wel allemaal mensen voorbij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef Suikertante het volgende:
Haha serieus een tuigje?
Als ik met hem op stap ga zorg ik dat het niet ver is, of dat hij mag bepalen waarheen, of de buggy gaat mee. F zit tussen sticker en E in zo te lezen.
quote:Hij vraagt het altijd voordat hij iets pakt (hij wijst wel met z'n vinger ín m'n cappuccino, dat wel)
Werkt prima.quote:
+1quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Werkt prima.Ik heb er als kind grote afstanden mee afgelegd. (Ik was goed in weglopen, wilde absoluut niet in de buggy, liep best ver en "los" lopen is leuker dan de hele tijd een handje)
Ik las er overheen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef danic het volgende:
[..]
Hihi moest je even denken over 'luilen'
Heb jij wel eens nagedacht over een hond? Zo eentje die schapendrijft. Lijkt me geniaal voor jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
Ik voelde me af en toe ook wel moedergans als ik weer mijn kroost bij elkaar probeer te houden.
Zo een die ballonnen apporteert?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb jij wel eens nagedacht over een hond? Zo eentje die schapendrijft. Lijkt me geniaal voor jou.
Zo klinkt t best tof jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Werkt prima.Ik heb er als kind grote afstanden mee afgelegd. (Ik was goed in weglopen, wilde absoluut niet in de buggy, liep best ver en "los" lopen is leuker dan de hele tijd een handje)
Ik noemde mezelf heel lang Dasne. En kwaad dat ik werd als iemand anders me zo noemdequote:Op maandag 6 oktober 2014 15:51 schreef Kyara het volgende:
Oh en D heeft problemen met het uitspreken van haar naam. Ze noemt zichzelf Daffy (of Lijn...). We leggen nu blijkbaar teveel de nadruk op de -ne want nu noemt ze zichzelf DaffiNe (of Lijn
).
Misschien een goed idee om daar eens tijd voor te maken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het maar waar. Snak naar een timeout maar, hoe ironisch, geen tijd.
+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om daar eens tijd voor te maken?
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Ja ik!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn ook verre van sprookjesachtig en ik ben ook niet bepaald een fotomodel dus was daar ook wel een beetje bang voor. Maar Ela doet dat zo ontzettend leuk en het was zo relaxt en gezellig. Geen moment opgelaten gevoeld of wat dan ook. Ela-vriend en Ela-dochter zijn ook heel goed in het ijs breken en zo.
Ik ga nog geen foto's op fb zetten van ons gezin ivm verjaardag van sm in december
maar mocht iemand daar foto's van willen zien, stuur me dan even een pb op fb
Ik wil ze ook wel zien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef Kyara het volgende:
Wat begrijp je niet aan "stuur me dan even een pb via fb"?
(ik stuur je een pb)
XM, zo dacht ik ook heel lang, totdat het niet meer ging. Ik heb me dus wel ziekgemeld, en krijg gelukkig niets dan begrip vanuit leidinggevende en collega's. Echt waar, de rust nu ik een paar weken verplicht thuis ben doet me zo'n goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lieve meis, meld je ziek. Je lijf geeft aan dat het niet gaat. Dat is niet jouw schuld, daar kun je niets aan doen, dat is gewoon zo. Hoe kloterig ook, luister naar je lichaam. Wat niet gaat, dat gaat niet. Pech voor je werk dan - jij gaat voor. Echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een fasequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ellie wat goed van je boterham. Hier wordt er steeds minder gegeten. Eerst ging altijd alles op, maar nu na een paar stukjes brood ofzo gaat ze het uittuffenis vast een fase
![]()
Hebben jullie tips voor tandenpoetsen. Mijn dochter heeft 1 tandje onder. En als ik die wil poetsen gaat altijd haar tong ervoor. Ze vind het leuk om te poetsen en mag ook altijd zelf even poetsen.
Lb wat naar van de hoest
[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 07-10-2014 21:17:31 ]Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Ik heb mezelf blijkbaar heel lang Satta genoemd. En dat werd zo schattig gevonden dat anderen dat ook gingen doen. Totdat ik als peutermeisje eens heel boos ben geworden "Ben nie Satta! Ben Sandra!!!" Ik heb het nog heel wat verjaardagsfeesten lang aan moeten horenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik noemde mezelf heel lang Dasne. En kwaad dat ik werd als iemand anders me zo noemde. Tot grote hilariteit van mijn zussen natuurlijk
.
De combi met kindjes is vooralsnog het probleem niet... Zeker aangezien we natuurlijk ook dagen hebben dat ze naar het kdv/school/bso zijn en een hele dag door kunnen werken. Zo'n dag hadden we vandaag dus... maar echt lekker liep het niet. Hoogtepunt (Dieptepunt?) was toch wel toen we het wastafelmeubel op wilden hangen, en een gaatje in de muur boorden... middenin een waterleiding!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo hallo Shandaly megapost![]()
Femmert wat doe je?![]()
![]()
Gaat het goed met klussen in combi met de kindjes?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:53 schreef Omentielvo het volgende:
Tandenpoetsen gaat hier de ene dag beter dan de ander. Ze vindt tandenborstels wel supertof. (Gisteren nam ze er zelfs twee mee in de auto) Maar om ze nou in je mond te doen
*mooi*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:35 schreef L-E het volgende:
Mandy, verlatingangst is een heel normaal onderdeel van de ontwikkeling van een jong kind. Het is voor de ouders/verzorgers niet fijn, maar het is wel het moment waarop een kind gaat ontdekken dat je blijkbaar weg kan gaan. Maar hoera, dat je ook weer terug kan komen!Mijn advies zou zijn om hem je nabijheid te gunnen wanneer hij daar behoefte aan heeft, deze fase gaat echt vanzelf weer over
Dat zou ik geloof ik niet nog eens doen, neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Ik ben vanochtend even de stad in geweest, terwijl E thuis was met het oppasmeisje dat nog nooit had opgepast..... Het schijnt een tijd goed te zijn gegaan, maar toen ik na een uur en een kwartier weer binnenkwam, trof ik toch wel een betraande en jammerende E aan, en paniek in de ogen van de oppasHet hielp natuurlijk niet dat E superverkouden is nu (baba ipv mama, ivm verstopte neus), maar wat ook niet hielp was dat ze een enorm zure poepluier had. Hoe ze die lucht heeft kunnen missen....?
Ze deinsde ook echt achteruit toen we m gingen verschonen
![]()
Misschien dat ik dr nog eens bel als ik écht niemand kan vinden, maar verder.... ik weet t niet hoor.
Überhaupt nog nooit dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:09 schreef mousemicky het volgende:
LB, vervelend van de oppas. Daar zou ik idd ook niet zo veel vertrouwen meer in hebben. Had ze nog nooit een poepluier verschoond?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Überhaupt nog nooit dusEn ik had het haar notabene nog even voorgedaan...
Nouja, we hebben dus een ander zusje-van, die wel ervaren is (past op dr nichtje én neefje), dus de maandagavonden heb ik wel vertrouwen in
Ik zou rationeel idd het meisje zó nog een kans geven, maar ik zou het voor Ellie niet over m'n hart kunnen verkrijgen... Gekke hormonen ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
Je hebt gelijk MM, maar het ligt misschien aan het kind. Die van mij blert snel en niet altijd "echt" en die poepluier zou ook net gebeurd kunnen zijn natuurlijk. Maar ik zou een heel onervaren oppas niet meteen afschrijven denk ik. Ook niet langer dan een uur ofzo alleen laten hoor
Ja, ze was hier zaterdag de hele middag he. Maar dat was wel de reden dat ik nu maar kort wegbleef.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:53 schreef L-E het volgende:
Misschien was het voor alle partijen fijner als het meisje wat meer tijd had door gebracht met E en mama en/of papa er ook bij? Kunnen ze aan elkaar wennen, elkaars maniertjes leren kennen, etc. Zou hier wel een keiharde eis zijn alvorens op te passen
[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 08-10-2014 19:38:25 ]Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Dank jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef L-E het volgende:
Dat had ik gemist LB, sorry, dacht dat ze er nu voor het eerst was
Mandy, kan je man het even overnemen, nu jij zo moe bent? Van harte met je jarige man!
Bubsel! Zooo herkenbaar. Dreumesgedrag
Ik doe even een luie +1.quote:[b]Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef Omentielvo
Zelf doen. Alles zelf doen. En boos worden als je die lepel maar durft aan te raken. Herkenbaar![]()
Leuk dat ze zelf gegeten geef![]()
voor het ziek melden. Ik hoop dat het wat rust geeft, zodat je aan de belangrijkste dingen in je leven kan werken. Jezelf en je mooie dochter
Zelf eten!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus voor het eerst zelf met een lepel gegeten! Dat was wel heel tof.
Over ziekmelden.. Maandag ben ik sowieso ziekgemeld. Maar even kijken hoe en wat daarna.
Nee gek!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef L-E het volgende:
Dat had ik gemist LB, sorry, dacht dat ze er nu voor het eerst was
Mwah.. het is maar wat je 'in de buurt' noemtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Danic en Shandaly met jazeggertjesen logeren! Wonen opa & oma in de buurt Shandaly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Haha, wat lief. Wij eten hier thuis altijd aan tafel (ik heb een hekel aan kinderplakhandjes op de bank etc), dus J. loopt naar zijn kinderstoel als er eten aangekondigd wordt. Hij weet ook dat als ie bij opa en oma op het kleine stoeltje aan de salontafel mag, dat er dan wat lekkers komtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Omentielvo het volgende:
Riley leert op het kdv om te gaan zitten voordat ze eten krijgt. Dus als wij dan fruit voor haar snijden gaat ze op de grond zitten en kijk je dan zo verwachtingsvol aan. Het hoeft van mij echt niet. Maar het ziet er zo ongelooflijk cute uit
Herkenbaar hoor!! Fijn dat t zo goed ging!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Tally het volgende:
Na anderhalf jaar heeft Papa ze gister naar bed gebracht. Het was wel een uur huilen (allebei) en roepen om Mama (mn hart brak maar ik kon even echt niet). En ze zijn gaan slapen
Vandaag heb ik ze weer gebracht en werd Fee wakker. Papa heeft dr in slaap gekregen en gehouden
Ik ben zo blijZo fijn vind ik het. Klein beetje losweken wat echt nodig is, stapje voor stapje.
Geen enkel probleem, maar hij heeft dan ook al bijna een volledig gebit (alleen de achterste kiezen nog)... We laten het voorlopig alleen maar bij die ene keer bij oma, zolang ie net zo blij wordt van een mandarijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 05:58 schreef Omentielvo het volgende:
MM kruidnoten. Krijgt hij ze ook goed op,![]()
Oh wow ik dacht dat het aan mijn kind lag, dat haartjes trekkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:56 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik heb (nog) niet ver teruggelezenjaaa, zo leuk joh! Tuurlijk hebben ze wel eens ruzie, maar ze hebben vaker lol samen dan dat ze ruzie maken. Hoor je ze ineens keihard schateren met elkaar
en ze loopt en ze rent en ze houdt zo erg van dansen en zingen en tekenen en verkleden
echt grappig, ze is al helemaal fan van Frozen (van Disney), dan zingt en danst ze mee.. Een tijd terug hebben we haar haar moeten tondeuseren omdat ze haar haar er telkens uittrok en op at, maar het begint nu weer wat te groeien. We hopen dat ze er nu niet meer aan zal trekken.
Ennuhm, verder.. Denkdenk.. Ik verheug me op Sinterklaas en haar verjaardag, ze is haar speelgoed een beetje ontgroeid dus ik ben lekker aan het webshoppen
Nee, het is redelijk normaal volgens mijn huisarts en gaat vanzelf overquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wow ik dacht dat het aan mijn kind lag, dat haartjes trekkenIedere keer dat ze eraan trekt is het AU! en huilen, maar ze blijft het doen. Soms zit ze echt met handjes vol haar en ze vindt het zo interessant om die haartjes dan uit te pluizen en ermee te spelen. Maar om nou de tondeuze erover te halen vind ik ook weer wat. Ze krijgt eindelijk net haar
Haha, alles behalve haar, mooi zoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Wow! Das even wat extremer inderdaad dan Isa. Ze heeft geen kale plekken en eet het gelukkig niet op (wat eigenlijk raar is, want ze eet praktisch alles wat ze kan vinden wel op). Hopelijk is ze er straks vanaf als het weer wat langer wordt.
Haha, geweldigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dat snap ik! Vooral als je kind zulke mooie haartjes heeft![]()
Hier is het vooral focus op mijn uitgevallen haar. Leuk ook, want het valt nog steeds met bossen uit. Komt ze weer aan met uitgestoken handje luidkeels "Iieehhww" roepend
+1!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:26 schreef Shandaly het volgende:
Dat ligt eraan, slaapt ze heel licht, of zou je er een kanon bij af kunnen schieten? Mooie kinderkamerfoto's met als bonus een lief slapende Riley...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:26 schreef Shandaly het volgende:
Dat ligt eraan, slaapt ze heel licht, of zou je er een kanon bij af kunnen schieten? Mooie kinderkamerfoto's met als bonus een lief slapende Riley...
Jaaaah ik ben ook voor!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:26 schreef Shandaly het volgende:
Oh jammer.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Omentielvo het volgende:
Zodra ik die deur openmaak is ze wakker helaas. Beetje krakende deur is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inca welkom back!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En pffff stop de tijd; ben een uur bezig geweest om E in slaap te krijgenDr neus zat zo vreselijk dicht dat ze liggend op 1 kant echt totaal geen lucht kreeg
Maar die kant wilde ze wel het liefst drinken.... na 3 keer neusspray (zoutoplossing) hielp t nog niet en was ze wel weer klaarwakker.... *zucht* Nouja, even spelen met papa en toen was ze eindelijk moe genoeg om ook genoegen te nemen met de andere kant
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Boksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Kyara het volgende:
LB, het feit dat ik nog geen baan heb, komt niet door die twijfels helaas, die kan ik wel van me afzetten. Maar blijkbaar ben ik niet de enige die twijfelt over mijn kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cwen en Kyara een fashiondrieling! Hoe tof
Ik heb mijn meisje een uur geleden weer op bed gelegd. Ze was niet te genieten en zo moe.
Komt waarschijnlijk omdat we haar de hele week al wakker moeten maken voor kinderdagverblijf en grote broer die naar school gebracht moet worden en opgehaald. Ze heeft geen enkele keer kunnen slapen zolang als ze zelf wilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 10-10-2014 10:35:50 ]
En nu beginnen de buren te borenquote:Ik heb mijn meisje een uur geleden weer op bed gelegd. Ze was niet te genieten en zo moe.
Komt waarschijnlijk omdat we haar de hele week al wakker moeten maken voor kinderdagverblijf en grote broer die naar school gebracht moet worden en opgehaald. Ze heeft geen enkele keer kunnen slapen zolang als ze zelf wilde.
LE geen idee. Herken het niet. Maar anders toch even bij de huisarts langs gaan? Of misschien fysio?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:48 schreef L-E het volgende:
LB, ik dacht dat jij jezelf een baantje aan het bezorgen was bij die toffe speelgoedwinkel?
Vraag, ik heb sinds een maand ofzo weer heel extreem bekkenklachten. Het lijkt zo enorm op wat ik tijdens mijn zwangerschap had (neehee ik ben niet zwanger), herkent iemand dit? Zou het hormonaal zijn, nu de Mirena verwijderd is? Mijn bekkenproblemen waren over zodra ik bevallen was eigenlijk.
Ik zie met deze pijn ineens zo op tegen een volgende zwangerschap. Als dit zo blijft wil ik dat misschien nog even voor me uit schuiven
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Kyara het volgende:
Oh jee, ik takel af. Heb mijn nep-uggs (gekocht in de zwangerschap toen ik mijn schoenen niet meer paste) weer gevonden. En nu wil ik ze niet meer uit doen. Ze zijn oerlelijk maar ze zitten zo lekker
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
Had jij ook last van je bekken tijdens de zwangerschap LB? De chiropractor is geweldig trouwens, bij mij staat serieus alles scheef (ik heb scoliose waarvoor ik ben geopereerd en er nu pennen in mijn rug zitten) en elke maand wordt het een en ander weer even op zijn plaats gezet. Nu ik dus een maand niet ben geweest voel ik meteen de gevolgen. Chiropractie is een aanrader, wmb!
Oh wat bagger zegquote:Maar goed, ik kan nu niet veel kanten op door de pijn en we gaan vannacht op vakantie. Ik moet nog van alles doen en dan fijn 12 uur in de auto zittenOp zulke momenten wenste ik een schoonmoeder die dichtbij woont, of een niet-dode moeder. In mijn beleving komen die dan lief helpen enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:17 schreef Kyara het volgende:
Oh jee, ik takel af. Heb mijn nep-uggs (gekocht in de zwangerschap toen ik mijn schoenen niet meer paste) weer gevonden. En nu wil ik ze niet meer uit doen. Ze zijn oerlelijk maar ze zitten zo lekker
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:19 schreef Cwen het volgende:
Fieder, ik sluit me aan bij LB wbt bestelling! Hoe is het met L?
Inca, fijn dat het goed gaat met I maar die haartjes. Hopelijk gaat deze fase snel voorbij!
LB, wat sneu! Stomme verkoudheden ook altijd.
En nog wat overpeinzingen onder spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Geen excuus hoor. Dan laat je een oudere foto zien toen ze hem aan haddenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:58 schreef Kyara het volgende:
Zit in de was. Shirtje in het bruin trouwens. En exclusief de gele paaseiband
[ Bericht 48% gewijzigd door Cwen op 10-10-2014 21:59:33 ]Home is where the O+ is...
Mist over het meer enzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:55 schreef L-E het volgende:
Geen zombies, meer psycho met kettingzaag-toestanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |