abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145196641
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_145196647
MM wat een leuke dag O+
pi_145196727
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
pi_145196794
Tip van het jaar voor iedereen die in (de buurt van) Midden-Brabant woont: investeer ¤50 per volwassene in een Safariparkabonnement, wij hebben er al zo veel plezier van gehad. 3 speeltuinen die prima geschikt zijn voor dreumesjes, veel jonge dieren (babyleeuwtjes, en chimps, en zebras en giraffen en bavianen O+), aaibare geitjes, en een boot, en een bus en, nou ja, kleinejongetjesparadijs dus _O_

Omen, ik hoop dat ereen leuke nieuwe functie voor je inzit!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:23:43 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145196829
Oi, dat is ook spannend Omen...

Oh en wij gingen 'even' een cadeaubon bij de bouwmarkt halen :') Zijn we ook nog de Ikea die er vlabij zit ingegaan voor een lamp, en met een halve inboedel en een buik vol Zweedse balletjes weer naar buiten gegaan :D Op zaterdag! En ik vond t niet eens idioot druk!

Wel jammer van de hoofdpijn die op kwam zetten en nog steeds erger aan het worden is ;( Hopelijk helpt de pcm zo...
pi_145196831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
Ja. Dat betekent het precies. :D
pi_145196871
LB dat klinkt gezellig. En die Zweedse balletjes zijn lekker O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:49:21 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145199967
Oh! En we hadden vanmiddag een potentiėle oppas ter kennismaking!

Zusje van een kennis, 22 jaar en een beetje apart volgens mij, maar E vond dr helemaal tof! Ze moest zelfs een beetje huilen toen ze wegging! 8)7 :D Het arme kind had nog nooit opgepast, en volgens mij ook nog nooit een kind vastgehad, dus ze was nog wat onhandig _O- maar wel leuk.

Morgen komt t zusje van een vriendin, die past regelmatig op dr nichtje en neefje, dus ik ben heel benieuwd of E haar ook zo leuk vindt O+
pi_145200485
Omen, wat naar! Wanneer weet je meer?

LB, wat leuk! Wij hadden 2 weken geleden ook voor het eerst een oppas, een vriendin van ons wilde wel een avond oppassen terwijl wij naar de film gingen. Het was heel gezellig, maar Ellie viel pas om 0.00 uur op haar schoot in slaap O+.
Home is where the O+ is...
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:10:24 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145200614
Ahhh O+ Nouja en voor een keertje ook niet erg inderdaad.

Mijn ervaring is dat oppassen er ook even in moeten komen en handigheidjes ontwikkelen.
pi_145207537
Omen, klote! Hoop snel dat je wat meer zekerheid hebt want dit is niks :(
pi_145208364
Omen wat spannend.

L is de afgelopen dagen bezig met zijn speelgoed op een rijtje zetten. Alle dieren naast elkaar in een rechte lijn bijv. Doen jullie kindjes dat ook? Vind het er een beetje gek uitzien :@
pi_145208546
Dat is juist een heel goede motorische oefening fieder.

Sac stopte gisteren d'r sokken in een beker en haalde ze er weer uit. Niks vormenstoof een beker is veel makkelijker.
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:26:04 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_145208770
Mijn meisje ruimt alles op en haalt het er weer uit.

Omen dat is wel spannend.
pi_145209894
Fieder op een rij zetten, check! Gebeurt hier ook heel veel. En grote broer heeft dat heel veel gedaan met al z'n auto's.

Omen, wat een rotsituatie en onzekerheid zeg. pas je goed op jezelf? Je het niet persoonlijk aantrekken hč!

LB fijn dat het goed klikte met de potentiėle oppas! Ik wil er ook graag eentje maar lastig om te vinden.....
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:45:33 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145210245
En ook de tweede oppas werd huilend uitgezwaaid :D :') ^O^

Dit betekent dat ik weer maandagavond kan gaan zingen! *O*
pi_145210352
Haha, dramaqueentje. O+ .
Maar wat fijn LB. Dat geeft weer wat ruimte!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145211100
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:28:37 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145211278
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145211367
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.
SPOILER
:*
Ik ken het :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:33:26 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145211415
SPOILER
pi_145211835
Ik roep al heel lang dat ze anders gewoon 3 dagen naar de opvang gaat, maar feit is dat dat duur is. Ik heb nu een sterk verminderd inkomen, we hebben extra uitgaven omdat werkvoordelen zijn weggevallen, dus mijn man wil dat liever niet. Man zegt nu dat hij met mijn ouders gaat praten, want ik kan het niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_145211867
LB fijn dat je een oppas hebt voor de maandag *O*

Spirit :*

Vanmorgen ben ik helemaal plat geknuffeld door mijn dochter. Ze lag op mijn buik met haar armpjes om me heen te knuffelen O+
pi_145211905
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:08:01 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145212476
Spirit en Soesa, wat naar om te lezen. Ik hoop dat jullie een andere oplossing kunnen verzinnen, die meer rust geeft.

SPOILER
pi_145212550
Spirit :*

SPOILER
pi_145214972
Oh Spirit... :*

SPOILER
Home is where the O+ is...
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:21:41 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145215141
Wat naar Spirit. Kan me voorstellen dat je je onbegrepen voelt en ook wel in de kou gezet. :*

Omen, ook al een rotbericht. Zeker omdat je nu nog niet weet waar je aan toe bent. Wanneer krijg je meer duidelijkheid? :*
pi_145215556
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Cwen het volgende:
Oh Spirit... :*

SPOILER
SPOILER
pi_145227324
Ik heb 16 oktober een gesprek. Dus duurt nog wel even. Ik ben ook benieuwd hoe het morgen gaat zijn. Heel veel mensen hebben dezelfde brief als ik gekregen.
En een deel van mij heeft eigenlijk helemaal geen zin om te werken. Ik voel me de laatste tijd al zo moe en ben bijna in staat om me maar gewoon ziek te melden :@

Vandaag wel een hele fijne dag gehad. We zijn naar een verjaardag gegaan en Riley was enorm gezellig. Daarna bij mijn zus gaan eten en even de hond uitgelaten. Vlak voor het eten werd Riley even iets minder gezellig, maar logisch wel. Want rond etenstijd heeft ze honger en is ze moe.
pi_145227643
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_145228320
SPOILER
pi_145228508
Woonde ik maar wat dichterbij je in de buurt spirit :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:50:15 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145228985
Spirit, als het financieel mogelijk is, en Isa vindt het fijn op het KDV, zou ik zeggen: meteen regelen. Jouw gezondheid is ook veel waard, en als je je weer goed voelt, profiteert Isa daar ook weer van!
pi_145229150
SPOILER
pi_145229971
Spirit, het is heel vervelend dat je je onbegrepen voelt (en dat gaat vast ver terug in de tijd, en over veel mee dan hier te lezen is), maar je zou het ook allemaal vanuit een andere hoek kunnen zien, denk ik.

Je ouders waren zo lief om op de maandag voor je op te passen. Ze hielpen je, je had oppas en maakte minder kosten. Zij zetten er één dag in de week hun eigen leven even voor opzij. Structureel. Ik vind dat best een hele opgave, eerlijk gezegd en iets waar je ook dankbaar voor kunt zijn.

Nu zit je thuis en heb je die oppas niet meer nodig voor je werk. Je kunt niet ontkennen dat dat een ander gegeven is. Zij geven aan dat ze de maandag nu liever tijdelijk willen laten vervallen. Je bent immers thuis en ze drijven je niet op kosten.

Jij hebt aangegeven de tijd hard nodig te hebben voor jezelf en weer zoeken ze mee naar een oplossing. Op de maandag komt eigenlijk in de ochtend niet meer goed uit, maar ze denken mee en komen met het idee dan twee middagen voor je op te passen. Weer heel lief, lijkt mij en iets om dankbaar voor te zijn.

Voor jou is het geen reėle optie, maar vanuit je ouders lijkt het me een lieve zet, eerlijk gezegd.

Nou ja, er zal wel veel meer spelen, maar als buitenstaander, denk ik echt :o als ik je verhaal lees.
pi_145231343
Goof, dat probeer ik mijn hele leven al. Ik ben het zat me continu in hen te verplaatsen en steeds weer door deze pijn te moeten gaan. Voor een buitenstaander is mijn verhaal vast onvolledig, snap ik prima. Maar als er 100 beloftes worden gedaan en altijd is er wat, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op. Geld zal mij echt een zorg wezen.
Sarcasme. Herken het.
pi_145231824
Je klinkt in elk geval erg gefrustreerd erover en verdrietig/ gekwetst. Dat vind ik naar voor je, dat je je zo voelt.

Maar als mijn ouders er zo structureel voor me zouden proberen te zijn, zou ik ze dankbaar zijn. Ze zijn er niet, want wonen ver weg, maar gelukkig zijn ze er op honderd andere manieren en voel ik me in elk geval belangrijk in hun leven, hoe ver weg ze ook zijn, en hoe weinig praktische hulp ze me ook kunnen bieden.

Het is je gegund je ook zo te mogen voelen. Wellicht verbetert jullie verhouding juist enorm als je jullie dochter naar het kdv brengt. Dan zijn jullie niet zo direct van elkaar afhankelijk en kun je hopelijk weer wat meer van elkaar genieten. :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:43:57 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145232017
Ik ben het vooral met de laatste zin van Groof eens. Als geld geen probleem is, ga dan voor een kdv. Dat maakt jou minder afhankelijk van je ouders en kun je werken aan een ander soort relatie.

:*
pi_145232206
Geloof me, dat wil ik al een hele poos.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:47:51 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145232254
Maar je man niet?
pi_145232619
Spirit en soesa dikke knuf.
pi_145232809
Klote Spirit :*

Ik zou idd ook een kdv/gastouder overwegen zodat je aan je eigen herstel kunt werken.

Omen ik word altijd zo blij van jouw posts die overlopen van liefde voor Riley O+ ... kvind je echt een topper!

En moe ... ja, je bent ook de enige die de kar trekt. Geen partner om op terug te vallen. Vind het echt knap van je hoe je het allemaal doet! Maar ik lees de laatste tijd vaker dat je moe bent ... pas je goed op jezelf? :*

Vanmorgen hebben we visite gehad van een vriendin van de pufclub. De dametjes hadden dolle pret. Er werd gegiebeld en gekwebbeld. Echt gezellig! O+ ... Alleen B. was vandaag erg ontevreden .. veel energie ging in hem zitten dus dan voel ik me wel een beetje schuldig naar Djenna :@

Ik gaf haar vandaag de doos kleurpotloden en een kleurplaat. Ze heeft heel even gekleurd. Maar het is natuurlijk veel leuker om die potloden in de doos te doen en er weer ui .. en er weer in.. en er weer uit. And so on O+

[ Bericht 76% gewijzigd door Twinkle20 op 05-10-2014 21:01:25 ]
pi_145233609
Haha Twinkle, herkenbaar. Sowieso moet iets dat leuk is bevonden eindeloos herhaald worden, tot iedereen het spuug- en spuugzat is O+

Mijn dreumes denkt dat hij kan lopen. Maar dat is niet het geval, dus hij is vandaag maar 2155 keer op zijn achterhoofd gevallen. O+

Verder is het leven heel erg tof! Nog 1 keer therapie, denk ik, en dan is het klaar. Dan heb ik een jaar EMDR gehad, dat is best heel veel als ik het vergelijk met anderen. Maar ik ben wel klaar met vergelijken ;) ik had dit nodig, en ik ben zo blij dat ik het heb gedaan ook. De rust in mijn hoofd is enorm, de paniek in mijn leven is nagenoeg verdwenen, ik kan weer ademen, er is weer ruimte voor andere dingen O+

We hebben meteen maar de woonkamer geel geverfd (ik weet hoe afschuwelijk dat klinkt :D maar het is echt awesome geworden!) om ons huis bij onze stemming te matchen :P O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:10:25 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233674
Klinkt goed L-E & Twinkle!

Heerlijke positieve verhalen O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:18:14 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145234163
LE dat klinkt goehoeoeoed! Geel is een zonnige kleur, supermooi dus O+

Spirit, maak even een proefberekening hoeveel toeslag je kunt krijgen met t gedaalde inkomen, en zoek evt een gastouder (die zijn vaak goedkoper per uur). Het lijkt me heel goed dat je geen structurele oppas meer met je ouders regelt, want het levert jullie inderdaad vooral frustratie op en da's zo zonde :{
NB je hebt nu dan misschien geen contract meer, maar eventueel opgespaarde uren kun je nog met hetzelfde recht op toeslag opmaken! Voor meer info mag je me pm'en!

Omen, misschien moet je je dan wel een keer ziekmelden, als je het nodig hebt? Ik snap dat dat nu misschien eng is, met die brief boven je hoofd, maar je gezondheid is het belangrijkst....
pi_145234236
L-E, zet er even een wiegje neer en post een foto in het inspiratietopic, ben benieuwd! O-)
pi_145234446
Twinkle. Ik denk dat mijn moeheid ook komt door de onzekerheid over mijn werk. Wellicht dat de rust wat meer terugkeert als ik daar wat meer zekerheid over heb
Zielig dat B zijn dag niet had vandaag. :*
O+ hoe Djenna met de kleurpotloden speelde

L-E wat fijn dat het zo goed gaat nu. Net wat je zegt. Soit dat bij jou de emdr een jaar heeft geduurd. Je bent er nu en het heeft je heel veel opgeleverd. Zelfs een gele muur O+
pi_145234617
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after all :7

SPOILER
pi_145234656
Omen, ik heb even terug gelezen want ik had je bericht over werk helemaal gemist. Wat een onzekerheid, ik snap dat je daar moe/onrustig van wordt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')