abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145196641
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_145196647
MM wat een leuke dag O+
pi_145196727
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
pi_145196794
Tip van het jaar voor iedereen die in (de buurt van) Midden-Brabant woont: investeer ¤50 per volwassene in een Safariparkabonnement, wij hebben er al zo veel plezier van gehad. 3 speeltuinen die prima geschikt zijn voor dreumesjes, veel jonge dieren (babyleeuwtjes, en chimps, en zebras en giraffen en bavianen O+), aaibare geitjes, en een boot, en een bus en, nou ja, kleinejongetjesparadijs dus _O_

Omen, ik hoop dat ereen leuke nieuwe functie voor je inzit!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:23:43 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145196829
Oi, dat is ook spannend Omen...

Oh en wij gingen 'even' een cadeaubon bij de bouwmarkt halen :') Zijn we ook nog de Ikea die er vlabij zit ingegaan voor een lamp, en met een halve inboedel en een buik vol Zweedse balletjes weer naar buiten gegaan :D Op zaterdag! En ik vond t niet eens idioot druk!

Wel jammer van de hoofdpijn die op kwam zetten en nog steeds erger aan het worden is ;( Hopelijk helpt de pcm zo...
pi_145196831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
Ja. Dat betekent het precies. :D
pi_145196871
LB dat klinkt gezellig. En die Zweedse balletjes zijn lekker O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:49:21 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145199967
Oh! En we hadden vanmiddag een potentiële oppas ter kennismaking!

Zusje van een kennis, 22 jaar en een beetje apart volgens mij, maar E vond dr helemaal tof! Ze moest zelfs een beetje huilen toen ze wegging! 8)7 :D Het arme kind had nog nooit opgepast, en volgens mij ook nog nooit een kind vastgehad, dus ze was nog wat onhandig _O- maar wel leuk.

Morgen komt t zusje van een vriendin, die past regelmatig op dr nichtje en neefje, dus ik ben heel benieuwd of E haar ook zo leuk vindt O+
pi_145200485
Omen, wat naar! Wanneer weet je meer?

LB, wat leuk! Wij hadden 2 weken geleden ook voor het eerst een oppas, een vriendin van ons wilde wel een avond oppassen terwijl wij naar de film gingen. Het was heel gezellig, maar Ellie viel pas om 0.00 uur op haar schoot in slaap O+.
Home is where the O+ is...
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:10:24 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145200614
Ahhh O+ Nouja en voor een keertje ook niet erg inderdaad.

Mijn ervaring is dat oppassen er ook even in moeten komen en handigheidjes ontwikkelen.
pi_145207537
Omen, klote! Hoop snel dat je wat meer zekerheid hebt want dit is niks :(
pi_145208364
Omen wat spannend.

L is de afgelopen dagen bezig met zijn speelgoed op een rijtje zetten. Alle dieren naast elkaar in een rechte lijn bijv. Doen jullie kindjes dat ook? Vind het er een beetje gek uitzien :@
pi_145208546
Dat is juist een heel goede motorische oefening fieder.

Sac stopte gisteren d'r sokken in een beker en haalde ze er weer uit. Niks vormenstoof een beker is veel makkelijker.
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:26:04 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_145208770
Mijn meisje ruimt alles op en haalt het er weer uit.

Omen dat is wel spannend.
pi_145209894
Fieder op een rij zetten, check! Gebeurt hier ook heel veel. En grote broer heeft dat heel veel gedaan met al z'n auto's.

Omen, wat een rotsituatie en onzekerheid zeg. pas je goed op jezelf? Je het niet persoonlijk aantrekken hè!

LB fijn dat het goed klikte met de potentiële oppas! Ik wil er ook graag eentje maar lastig om te vinden.....
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:45:33 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145210245
En ook de tweede oppas werd huilend uitgezwaaid :D :') ^O^

Dit betekent dat ik weer maandagavond kan gaan zingen! *O*
pi_145210352
Haha, dramaqueentje. O+ .
Maar wat fijn LB. Dat geeft weer wat ruimte!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145211100
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:28:37 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145211278
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145211367
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.
SPOILER
:*
Ik ken het :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:33:26 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145211415
SPOILER
pi_145211835
Ik roep al heel lang dat ze anders gewoon 3 dagen naar de opvang gaat, maar feit is dat dat duur is. Ik heb nu een sterk verminderd inkomen, we hebben extra uitgaven omdat werkvoordelen zijn weggevallen, dus mijn man wil dat liever niet. Man zegt nu dat hij met mijn ouders gaat praten, want ik kan het niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_145211867
LB fijn dat je een oppas hebt voor de maandag *O*

Spirit :*

Vanmorgen ben ik helemaal plat geknuffeld door mijn dochter. Ze lag op mijn buik met haar armpjes om me heen te knuffelen O+
pi_145211905
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:08:01 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145212476
Spirit en Soesa, wat naar om te lezen. Ik hoop dat jullie een andere oplossing kunnen verzinnen, die meer rust geeft.

SPOILER
pi_145212550
Spirit :*

SPOILER
pi_145214972
Oh Spirit... :*

SPOILER
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:21:41 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145215141
Wat naar Spirit. Kan me voorstellen dat je je onbegrepen voelt en ook wel in de kou gezet. :*

Omen, ook al een rotbericht. Zeker omdat je nu nog niet weet waar je aan toe bent. Wanneer krijg je meer duidelijkheid? :*
pi_145215556
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Cwen het volgende:
Oh Spirit... :*

SPOILER
SPOILER
pi_145227324
Ik heb 16 oktober een gesprek. Dus duurt nog wel even. Ik ben ook benieuwd hoe het morgen gaat zijn. Heel veel mensen hebben dezelfde brief als ik gekregen.
En een deel van mij heeft eigenlijk helemaal geen zin om te werken. Ik voel me de laatste tijd al zo moe en ben bijna in staat om me maar gewoon ziek te melden :@

Vandaag wel een hele fijne dag gehad. We zijn naar een verjaardag gegaan en Riley was enorm gezellig. Daarna bij mijn zus gaan eten en even de hond uitgelaten. Vlak voor het eten werd Riley even iets minder gezellig, maar logisch wel. Want rond etenstijd heeft ze honger en is ze moe.
pi_145227643
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_145228320
SPOILER
pi_145228508
Woonde ik maar wat dichterbij je in de buurt spirit :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:50:15 #34
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145228985
Spirit, als het financieel mogelijk is, en Isa vindt het fijn op het KDV, zou ik zeggen: meteen regelen. Jouw gezondheid is ook veel waard, en als je je weer goed voelt, profiteert Isa daar ook weer van!
pi_145229150
SPOILER
pi_145229971
Spirit, het is heel vervelend dat je je onbegrepen voelt (en dat gaat vast ver terug in de tijd, en over veel mee dan hier te lezen is), maar je zou het ook allemaal vanuit een andere hoek kunnen zien, denk ik.

Je ouders waren zo lief om op de maandag voor je op te passen. Ze hielpen je, je had oppas en maakte minder kosten. Zij zetten er één dag in de week hun eigen leven even voor opzij. Structureel. Ik vind dat best een hele opgave, eerlijk gezegd en iets waar je ook dankbaar voor kunt zijn.

Nu zit je thuis en heb je die oppas niet meer nodig voor je werk. Je kunt niet ontkennen dat dat een ander gegeven is. Zij geven aan dat ze de maandag nu liever tijdelijk willen laten vervallen. Je bent immers thuis en ze drijven je niet op kosten.

Jij hebt aangegeven de tijd hard nodig te hebben voor jezelf en weer zoeken ze mee naar een oplossing. Op de maandag komt eigenlijk in de ochtend niet meer goed uit, maar ze denken mee en komen met het idee dan twee middagen voor je op te passen. Weer heel lief, lijkt mij en iets om dankbaar voor te zijn.

Voor jou is het geen reële optie, maar vanuit je ouders lijkt het me een lieve zet, eerlijk gezegd.

Nou ja, er zal wel veel meer spelen, maar als buitenstaander, denk ik echt :o als ik je verhaal lees.
pi_145231343
Goof, dat probeer ik mijn hele leven al. Ik ben het zat me continu in hen te verplaatsen en steeds weer door deze pijn te moeten gaan. Voor een buitenstaander is mijn verhaal vast onvolledig, snap ik prima. Maar als er 100 beloftes worden gedaan en altijd is er wat, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op. Geld zal mij echt een zorg wezen.
Sarcasme. Herken het.
pi_145231824
Je klinkt in elk geval erg gefrustreerd erover en verdrietig/ gekwetst. Dat vind ik naar voor je, dat je je zo voelt.

Maar als mijn ouders er zo structureel voor me zouden proberen te zijn, zou ik ze dankbaar zijn. Ze zijn er niet, want wonen ver weg, maar gelukkig zijn ze er op honderd andere manieren en voel ik me in elk geval belangrijk in hun leven, hoe ver weg ze ook zijn, en hoe weinig praktische hulp ze me ook kunnen bieden.

Het is je gegund je ook zo te mogen voelen. Wellicht verbetert jullie verhouding juist enorm als je jullie dochter naar het kdv brengt. Dan zijn jullie niet zo direct van elkaar afhankelijk en kun je hopelijk weer wat meer van elkaar genieten. :*
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:43:57 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145232017
Ik ben het vooral met de laatste zin van Groof eens. Als geld geen probleem is, ga dan voor een kdv. Dat maakt jou minder afhankelijk van je ouders en kun je werken aan een ander soort relatie.

:*
pi_145232206
Geloof me, dat wil ik al een hele poos.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:47:51 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145232254
Maar je man niet?
pi_145232619
Spirit en soesa dikke knuf.
pi_145232809
Klote Spirit :*

Ik zou idd ook een kdv/gastouder overwegen zodat je aan je eigen herstel kunt werken.

Omen ik word altijd zo blij van jouw posts die overlopen van liefde voor Riley O+ ... kvind je echt een topper!

En moe ... ja, je bent ook de enige die de kar trekt. Geen partner om op terug te vallen. Vind het echt knap van je hoe je het allemaal doet! Maar ik lees de laatste tijd vaker dat je moe bent ... pas je goed op jezelf? :*

Vanmorgen hebben we visite gehad van een vriendin van de pufclub. De dametjes hadden dolle pret. Er werd gegiebeld en gekwebbeld. Echt gezellig! O+ ... Alleen B. was vandaag erg ontevreden .. veel energie ging in hem zitten dus dan voel ik me wel een beetje schuldig naar Djenna :@

Ik gaf haar vandaag de doos kleurpotloden en een kleurplaat. Ze heeft heel even gekleurd. Maar het is natuurlijk veel leuker om die potloden in de doos te doen en er weer ui .. en er weer in.. en er weer uit. And so on O+

[ Bericht 76% gewijzigd door Twinkle20 op 05-10-2014 21:01:25 ]
pi_145233609
Haha Twinkle, herkenbaar. Sowieso moet iets dat leuk is bevonden eindeloos herhaald worden, tot iedereen het spuug- en spuugzat is O+

Mijn dreumes denkt dat hij kan lopen. Maar dat is niet het geval, dus hij is vandaag maar 2155 keer op zijn achterhoofd gevallen. O+

Verder is het leven heel erg tof! Nog 1 keer therapie, denk ik, en dan is het klaar. Dan heb ik een jaar EMDR gehad, dat is best heel veel als ik het vergelijk met anderen. Maar ik ben wel klaar met vergelijken ;) ik had dit nodig, en ik ben zo blij dat ik het heb gedaan ook. De rust in mijn hoofd is enorm, de paniek in mijn leven is nagenoeg verdwenen, ik kan weer ademen, er is weer ruimte voor andere dingen O+

We hebben meteen maar de woonkamer geel geverfd (ik weet hoe afschuwelijk dat klinkt :D maar het is echt awesome geworden!) om ons huis bij onze stemming te matchen :P O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:10:25 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233674
Klinkt goed L-E & Twinkle!

Heerlijke positieve verhalen O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:18:14 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145234163
LE dat klinkt goehoeoeoed! Geel is een zonnige kleur, supermooi dus O+

Spirit, maak even een proefberekening hoeveel toeslag je kunt krijgen met t gedaalde inkomen, en zoek evt een gastouder (die zijn vaak goedkoper per uur). Het lijkt me heel goed dat je geen structurele oppas meer met je ouders regelt, want het levert jullie inderdaad vooral frustratie op en da's zo zonde :{
NB je hebt nu dan misschien geen contract meer, maar eventueel opgespaarde uren kun je nog met hetzelfde recht op toeslag opmaken! Voor meer info mag je me pm'en!

Omen, misschien moet je je dan wel een keer ziekmelden, als je het nodig hebt? Ik snap dat dat nu misschien eng is, met die brief boven je hoofd, maar je gezondheid is het belangrijkst....
pi_145234236
L-E, zet er even een wiegje neer en post een foto in het inspiratietopic, ben benieuwd! O-)
pi_145234446
Twinkle. Ik denk dat mijn moeheid ook komt door de onzekerheid over mijn werk. Wellicht dat de rust wat meer terugkeert als ik daar wat meer zekerheid over heb
Zielig dat B zijn dag niet had vandaag. :*
O+ hoe Djenna met de kleurpotloden speelde

L-E wat fijn dat het zo goed gaat nu. Net wat je zegt. Soit dat bij jou de emdr een jaar heeft geduurd. Je bent er nu en het heeft je heel veel opgeleverd. Zelfs een gele muur O+
pi_145234617
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after all :7

SPOILER
pi_145234656
Omen, ik heb even terug gelezen want ik had je bericht over werk helemaal gemist. Wat een onzekerheid, ik snap dat je daar moe/onrustig van wordt :*
pi_145234684
Ik vind het gaaf. En die blauwe kast vind ik ook heel gaaf O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:33:09 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145235003
Leuk hoor, die gele muur... MAAR DIE KAST!!! O+ _O_ Wat vraag je ervoor? oO<
pi_145235004
Dank jullie wel :*
Ik wil morgen wel even kijken op mijn werk, maar de drempel om me ziek te melden is nu wel een stuk lager. :@
pi_145235086
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk hoor, die gele muur... MAAR DIE KAST!!! O+ _O_ Wat vraag je ervoor? oO<
Ik heb dibs op die kast hoor. Ik zei het al boven jou dat ik die kast mooi vind :D
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:40:00 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145235344
L-E! O+ Mag ik bij jullie wonen? O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:40:29 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145235373
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef GotC het volgende:
L-E! O+ Mag ik bij jullie wonen? O+
Da's natuurlijk ook nog een idee :D
pi_145235479
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja. Dan wil ik ook daar gaan wonen O+
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:43:23 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145235529
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Scheelt weer dibs lijstjes enzo :P
pi_145235880
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!

SPOILER
wow! Lurker hier, maar wát een fantastische muur!
Mag ik misschien vragen hoe de verf heet? Of de kleur eigenlijk? :@
pi_145236091
Thanks all, en iedereen mag hier komen wonen! Plek zat in die circustent! O+ Dat niemand ziet dat er een ruitje mist in die kast verbaast me :D

Nangie, het is Vintage Yellow van Perfection (hier had alleen Praxis dit merk, geen idee of dat overal zo is) :)
pi_145236376
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef L-E het volgende:
Thanks all, en iedereen mag hier komen wonen! Plek zat in die circustent! O+ Dat niemand ziet dat er een ruitje mist in die kast verbaast me :D

Nangie, het is Vintage Yellow van Perfection (hier had alleen Praxis dit merk, geen idee of dat overal zo is) :)
:) Dankjewel! Verf klinkt bekend!
Ik ga het in de groep gooien hier! ;)
pi_145237823
L-E *O* O+ Instant vrolijk!
pi_145238597
LE, dát is vrolijk zeg! Zelfs ik word er blij van en ik houd niet eens van geel :D
pi_145238757
Wauw LE! En over die therapie .. lekker belangrijk hoe kort of lang andere mensen dit nodig hebben. Het gaat om JOU .. dat JIJ je beter gaat voelen. De rest is niet van toepassing.

Ik kan soms best jaloers worden op al die crea beas hier en in het kinderkamertopic :@
Hier alles vrij steriel en saai gebroken wit. Vond het al heel wat dat ik in de kinderkamers 2 muren grasgroen heb durven verven :@

Maar voor over een jaar of 5 staat het op de planning om een boerderijtje te kopen. Dan ga ik helemaal los :Y) .. nu al voorpret met moodboards maken enzo :Y)
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:52:02 #65
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145238953
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:

SPOILER
Wij hebben dezelfde muur O+
Wat een gave kast!
pi_145239031
LE! Wat is het tof O+ en je lockerkastje ^^
♥ J & S
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:55:37 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145239125
Haha Spees kom je hier even dekking zoeken voor alle raging hormones in Z&G? :D
(potver, wat een gedoe daar zeg! hier is het rustig hoor O+ )
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:55:41 #68
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145239130
Ooh, mooi geworden L-E! En de kast is echt supermooi O+
pi_145239694
Supermooi LE, heel warm en zonnig O+

Dank jullie wel trouwens allemaal voor de lieve reacties :*
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:15:42 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145239962
Fijn!!

En natuurlijk is het heel belangrijk dat Isa ook dr opa & oma blijft zien, en neef & nicht, maar die kans is denk ik wel groter als jullie geen 'professioneel' contact hebben. Maar gewoon speelbezoekjes *O*
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:20:46 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145240159
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Spees kom je hier even dekking zoeken voor alle raging hormones in Z&G? :D
(potver, wat een gedoe daar zeg! hier is het rustig hoor O+ )
Ja hier lijkt t wel de sound of music zo sereen!
  maandag 6 oktober 2014 @ 00:29:26 #72
378192 -mandy-
I am who I am
pi_145242064
Wauw LE! Mooi hoor die gele wand en je woonkamer!

Wat naar van die brief Omen. Denk je wel goed om jezelf?

Spirit :* .

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Loj *O*

Verder weinig onthouden. Sorry.

Hier is het weer drama met slapengaan vanavond. Het minste of geringste dat D denkt dat ik van zijn kamer wegga is het krijsen. Verlatingsangst?
Het slapengaan gaat volgens een vast ritueel.
Geen verhoging, extra fles, dentinox gegeven en een uur later ook pcm. Lichamelijk lijkt er weinig aan de hand
's Nachts doorslapen is al meer dan een maand verleden tijd, maar dat went.
Dus nu zit ik op de slaapbank achter D's ledikant om hem gerust te stellen (helpt gelukkig) en te wachten tot hij slaapt. En ik ook naar mijn bed kan :Z
Kan iemand me vertellen of slaaptekort went?

[ Bericht 3% gewijzigd door -mandy- op 06-10-2014 00:42:25 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_145242471
Jahoor Mandy, het went ;)
pi_145244130
Twinkle. Wat gaaf dat jullie op een boerderij willen wonen

Spirit hopelijk brengt die keus jullie rust :*

Mandy :*
pi_145244467
Spirit :* fijn dat je iig de komende tijd je rust kunt gaan nemen op deze manier. Ben wel benieuwd hoe opa en oma gaan reageren.

LE wat een vrolijkheid O+ en wat fijn dat je je zo goed voelt

Mandy :* hopelijk is het snel achter de rug.
  maandag 6 oktober 2014 @ 07:53:51 #76
378192 -mandy-
I am who I am
pi_145244554
Goedemorgen!
Ik voel me behoorlijk brak nu :z , het was 1 uur toen ik mijn bed inkroop. D heeft wel doorgeslapen en kleuter heeft ook niets van D gemerkt, oef.
Volgende keer bij een verlatingsangst-aanval zoals gisteravond bij hem blijven zitten aan het voeteneind van zijn bed en wachten tot hij in slaap valt. Dat helpt.
Zo maar eens extra c_/ .
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_145244580
Spirit, fijn dat het je rust geeft. Hoe gaat het verder met je?

LE, fijn ook dat je je weer zoveel beter voelt. Wat een verademing kan dat ineens zijn hè?

Mandy, sterkte! Ik vind 't niet echt wennen maar je leert er mee omgaan. En dat helpt ook.

Hier is de alom gevreesde 14-maandensprong begonnen... :O. Ben benieuwd wat ze allemaal weer voor nieuws gaat doen!
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:04:47 #78
378192 -mandy-
I am who I am
pi_145245230
Sprongetjes zijn niet leuk Cwen, maar de nieuwe mogelijkheden naderhand zijn zo leuk!!!!

Hier is na de laatste sprong oa het taalbegrip toegenomen: kom je naar mama? stapelbekertje oprapen, ook beter met vork/lepel kunnen eten, pyjamashirt uittrekken, rits losdoen, ....
Zooo leuk!!!! *;
pi_145245585
Spirit, lijkt me een goede beslissing :*

Cwen: haha, ja, wij vonden geel tot voor kort ook echt wanstaltig :D Begrijp niet hoe dat ineens zo kan veranderen, maar we zijn er echt heel blij mee :D

Twinkle: oh ik vind sereen wit ook echt supermooi hoor! Pics van die groene kamer? En een boerderij, ook onze ultieme droom O+ Eerst maar die loterij winnen dan. Of mee spelen, uberhaupt :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:04:58 #80
381212 Gulara
From the future
pi_145246431
Oh geel!

O+ O+ O+ O+ O+ geel O+ O+ O+ O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:18:15 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_145246752
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef L-E het volgende:
Spirit, lijkt me een goede beslissing :*

Cwen: haha, ja, wij vonden geel tot voor kort ook echt wanstaltig :D Begrijp niet hoe dat ineens zo kan veranderen, maar we zijn er echt heel blij mee :D

Twinkle: oh ik vind sereen wit ook echt supermooi hoor! Pics van die groene kamer? En een boerderij, ook onze ultieme droom O+ Eerst maar die loterij winnen dan. Of mee spelen, uberhaupt :')
Toch geel gekozen :D ;)

Erg mooi geworden :Y

En Spirit, lijkt mij de beste oplossing. Zal een last van je schouders zijn :).
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:26:33 #82
381212 Gulara
From the future
pi_145248151
En een kus voor spirit en omen: :* :*
Te lui om verder te reageren want moet zo m'n kind uit de douche plukken.
pi_145248283
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:57 schreef Cwen het volgende:
Spirit, fijn dat het je rust geeft. Hoe gaat het verder met je?

LE, fijn ook dat je je weer zoveel beter voelt. Wat een verademing kan dat ineens zijn hè?

Mandy, sterkte! Ik vind 't niet echt wennen maar je leert er mee omgaan. En dat helpt ook.

Hier is de alom gevreesde 14-maandensprong begonnen... :O. Ben benieuwd wat ze allemaal weer voor nieuws gaat doen!
Wat lief dat je het vraagt O+

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_145254821
Dat klinkt alsof je op de goede weg bent Spirit :)

Doen jullie ook sok-spelletjes met je dreumes? Ik doe in iedere hand een sok, dan ga ik achter de bank zitten, en dan spelen ze een verhaaltje. Soort van cheapass poppenkast dus :7

Ze heten Ok & Sok overigens O+
pi_145255496
Wel sokspelletjes hier, maar dan toch anders ;)
Hier moeten de sokjes om Femke d'r handjes, bijvoorbeeld bij het verschonen, dat vindt ze hi-la-risch!
pi_145256015
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:05 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt alsof je op de goede weg bent Spirit :)

Doen jullie ook sok-spelletjes met je dreumes? Ik doe in iedere hand een sok, dan ga ik achter de bank zitten, en dan spelen ze een verhaaltje. Soort van cheapass poppenkast dus :7

Ze heten Ok & Sok overigens O+
Bertje en Henk O+

Ik ben een rund met filmpjes posten. Maar zie youtube. Is een ouwe van hand teeuwen O+
pi_145256522
Ok & Sok O+

Vinden ze hier maar even leuk, daarna moet de sok ook om hun handjes en dat is vervolgens weer raar/stom/eng of ruzie :')

Wij waren vandaag bij een fotograaf. (wil zich specialiseren in tweelingen geloof ik en gaf daarom gratis shoots weg). Ik geloof alleen dat ze vooral ervaring had met new borns en een enkele kleuter.... Wel mooie studio met lampen en zo'n wit scherm. Maar ook met een ontzettende bende aan props en speelgoed (en snoeren, stopcontacten en andere troep wat niet voor kleine kindjes bestemd is :X ).

"Zo, ga daar maar staan in het midden. Naast elkaar"

8)7

En blijkbaar ook heel moeilijk om op het juiste moment op het knopje te drukken want na 45 minuten ploeteren (van mijn kant vooral...) had ze nog geen foto van J waar ze richting camera keek. Best vreemd want ik had haar al een flink aantal keer heel leuk zich lachen en kijken.

ze had zelf geen kinderen... :')

Op zich natuurlijk heel lief om gratis shoots aan te bieden en zo. Maar ik vrees dat ik er toch iets meer van had verwacht. En als ik dan vergelijk met hoe Ela fotografeert, dat is echt ongeveer het tegenovergestelde *; Beetje waist of time dus....
pi_145256590
Oh en D heeft problemen met het uitspreken van haar naam. Ze noemt zichzelf Daffy (of Lijn... :') ). We leggen nu blijkbaar teveel de nadruk op de -ne want nu noemt ze zichzelf DaffiNe (of Lijn ;) ).
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:56:55 #89
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145256799
Ok & Sok, die zijn vast iets kindvriendelijker dan Bertje en Henk ;) (hilarisch _O- )

Sokken moeten hier meteen gleich direct NU om de voeten, anders wordt J. boos... Net als schoenen, die moeten ook aan }:| . Heeft ie niet van ons, ik loop de hele dag op pantoffels, binnen hebben we nooit schoenen aan.

Jammer van de fotoshoot Kyara, even een realitycheck voor de fotograaf dus? Ik hou zelf niet zo van die studiofoto's, ik heb er van mezelf van vroeger, en ik vind ze zonder uitzondering lelijk... Wat Ela doet vind ik wel heel mooi.

[ Bericht 13% gewijzigd door mousemicky op 06-10-2014 16:02:09 ]
pi_145257029
Ela is 2 weken geleden bij ons geweest ;) Inderdaad prachtig! En ik maak zelf ook best veel foto's. Maar ik vond het wel leuk om ook zoiets mee te maken. Geen idee of er leuke tussen zitten....
pi_145257658
Ik doe het ieder jaar, tot de schoolfotograaf iig.
Ieder jaar rond april, dan zijn beide meiden jarig.
Kost maar ¤5,- per sloot of ¤7,50 als ze samen op de foto gaan. En dan krijg je per sloot 1 foto van 13x18 gratis erbij.
Is echt bij een fotograaf en worden vaak hele mooie foto's.

Maar toch....in mijn ogen kunnen er inderdaad veel meer foto's gemaakt worden. Dan zie ik ze ploeteren voor het juiste moment, terwijl ze seconden ervoor ook een mooie foto hadden kunnen maken
Voor die ¤5,- maken ze er wel veel werk van.

(Maar ik ben daarna dan ook zeker nog ¤80,- verder aan foto's :X voor mezelf, maar ook voor de opa's en oma's en ouwe oma)
pi_145257968
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Kyara het volgende:
Ela is 2 weken geleden bij ons geweest ;) Inderdaad prachtig! En ik maak zelf ook best veel foto's. Maar ik vond het wel leuk om ook zoiets mee te maken. Geen idee of er leuke tussen zitten....
Ooh!! Nieuwsgierig!!!

Ela heeft zo'n tof sfeertje in haar foto's... ik twijfel altijd of ons gezinnetje wel bij zo'n sfeertje past. Of ze dat bij ons ook voor elkaar kan krijgen dus, met een echtgenoot die er waarschijnlijk niet geheel achter staat/het onzin vindt...
Ik vind overigens de studiofoto's die Hilz een half jaar geleden van Lars en Femke heeft gemaakt nog altijd ontzettend tof O+ O+
pi_145263194
Spirit klinkt zeker of je op de goede weg bent

Hier geen Ok en Sok. Hetzelfde een beetje als Kyara als reden

Kyara jammer van die fotoshoot. -O-
En ik ben ook benieuwd naar de foto's van Ela. Ik vind haar sfeertje ook zo ontzettend mooi. En ze kan foto's maken op het moment dat de liefde tussen ouder en kind ervan afspat O+

En gewoon nog even vermelden hoe tof Riley is. Vandaag ging ze voor me zitten en dan pak ik haar handjes en 'schop' haar door de kamer. Ze ligt dan helemaal dubbel en ga dan telkens weer op of voor mijn voeten zitten O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:31:45 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_145266151
Ik ben vast niet gemist, maar kom toch even melden dat ik nog leef, soort van :+. Gaat niet zo lekker. Beetje a la Spirit, maar dan zonder de ouder-troubles. Waarvoor nog een welgemeende :*. Alles is al gezegd denk ik. Ben wel blij te lezen dat je weer op de weg naar boven bent.

Noor gaat goed geloof ik. Loopt nu echt, kruipt bijna niet meer. Krijgt nu twee hoektanden boven tegelijk en ook onder is het onrustig, dus die volgen vast snel. Het kunnen lopen en de tanden kosten haar wel veel energie. Ook natuurlijk wennen nog op de nieuwe crèche. Maar ze heeft vooralsnog geen moeite met de switch.

Ik lees nog wel mee, maar voel me mentaal en en fysiek echt op en omdat het me niet lukt om op iedereen te reageren, merk ik dat ik dan maar niet meer reageer. Wil geen mensen tekort doen :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_145266385
XM, je was wel gemist hoor. Denk nooit dat je niet gemist wordt :*
Fijn dat het met Noor zo goed gaat. En inderdaad. Als ze eenmaal kunnen lopen, doen ze dat ook. :D
Ook fijn dat het goed gaat op de nieuwe crèche.
Jammer dat jij niet lekker in je vel zit. :*
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:41:17 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145269291
Bah XM, wat naar dat je je zo slecht voelt :{ Heb jij nog gesprekken of behandelingen waarmee je hopelijk ook de weg terug naar boven kunt vinden?

Omen, door de kamer schoppen _O- :D Ik snap geloof ik wat je bedoelt, en t klinkt heel lief hoe leuk Riley dat vindt O+ Hoe was t op jouw werk vandaag, gekke sfeer of viel het mee?

Oeh Kyara, dat kunnen alleen maar mooie foto's zijn... Zijn jullie ook met zn vijven op de foto geweest? Dat vind ik wel echt jammer, je staat haast nooit allemaal tegelijk op de foto he?
En DaffiNe O+

Sokspelletjes :D Ik heb wel van die vingerpopjes van Ikea, maar E begint t nu pas een beetje interessant te vinden (fantasie is volop in ontwikkeling geloof ik! ze vond ook ineens een 'schaduwbeestje' van mn hand doodeng! :o ), dus ik ga het eens achter de bank uitproberen met sokken! ^O^
pi_145269571
Ok & Sok zijn geinspireerd op Bertje & Henk ja :D

Kyara, dat klinkt als een niet heel indrukwekkende fotograaf :') Wellicht leert ze nog het eea ;) En ik ben ook benieuwd naar de foto's van Ela! O+

Shandaly, wat zijn de bezwaren van je man bij een shoot met ela? Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik mezelf wel mooi genoeg vind voor een sessie maar mijn man is keihard: Of het wordt een shoot met het hele gezin, of we doen het niet. Dus als ik echt wil, moet ik wel ;) Hij is overigens helemaal fan van ela, net als ik O+

Omen, door de kamer schoppen :D O+!

XM, zorg goed voor jezelf :*
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:56:51 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145269987
"Ik help je wel, poes" O+

Ze is zó dol op dat beest! En hij duldt haar *;
pi_145270060
Wat een enorm snoezig plaatje zo LB O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:06:40 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_145270485
Ja, mijn kleine peutertje O+

Ze heeft vanavond zelf (deels met vork, deels met dr handen) een bordje bloemkool en aardappels zitten eten, tot ze mij met een gedecideerd "oosjie" (alsjeblieft) haar bordje en vork gaf. Toen ik vroeg of ze genoeg had gehad, zei ze ja, en daarna gelijk "jotje!" Of ik dus wel even de yoghurt aan wilde laten rukken :') :Y)

Ik had vanochtend best even moeite met haar (zelf lichte hoofdpijn en futloos); E was schijnbaar moe, en werd daar heel baldadig van :X We gingen even skypen met haar grote liefde, Oma O+ Maar oma kon haar niet vastpakken door het scherm dus dat werd huilen ;( En dat reageerde ze af door mij in mn gezicht te slaan :') De eerste keer dat ik uitlegde dat het zeer deed kreeg ik een paar dikke zoenen ( *; ), maar daarna ging ze door met slaan en dus zette ik haar op de grond. Laat ze zich zo voorover vallen en ging liggen brullen! Echt, mijn kind, waar is ze :?

Na dr slaapje was ze gelukkig weer heel gezellig..... pfoe!! Maar dat pittige, ik weet echt niet van wie ze t heeft..... :? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')