Ja. Dat betekent het precies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Omen niet leuk.
En herplaatsbaar betekent andere afdeling/andere functie/ontslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht echt dat we de oppasdrama's met mijn ouders achter ons hadden gelaten, maar helaas heb ik het mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:16 schreef Cwen het volgende:
Oh Spirit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik heb dibs op die kast hoor. Ik zei het al boven jou dat ik die kast mooi vindquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk hoor, die gele muur... MAAR DIE KAST!!!![]()
Wat vraag je ervoor?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after allwow! Lurker hier, maar wát een fantastische muur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik misschien vragen hoe de verf heet? Of de kleur eigenlijk?![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef L-E het volgende:
Thanks all, en iedereen mag hier komen wonen! Plek zat in die circustent!Dat niemand ziet dat er een ruitje mist in die kast verbaast me
Nangie, het is Vintage Yellow van Perfection (hier had alleen Praxis dit merk, geen idee of dat overal zo is)
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef L-E het volgende:
De bank moet je weg denken, hij wordt na onze vakantie vervangen door een nieuwe, onze droombank!
Maar kijk, geel is best geel, after allWij hebben dezelfde muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gave kast!
Ja hier lijkt t wel de sound of music zo sereen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Spees kom je hier even dekking zoeken voor alle raging hormones in Z&G?![]()
(potver, wat een gedoe daar zeg! hier is het rustig hoor)
Toch geel gekozenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef L-E het volgende:
Spirit, lijkt me een goede beslissing
Cwen: haha, ja, wij vonden geel tot voor kort ook echt wanstaltigBegrijp niet hoe dat ineens zo kan veranderen, maar we zijn er echt heel blij mee
Twinkle: oh ik vind sereen wit ook echt supermooi hoor! Pics van die groene kamer? En een boerderij, ook onze ultieme droomEerst maar die loterij winnen dan. Of mee spelen, uberhaupt
Wat lief dat je het vraagtquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:57 schreef Cwen het volgende:
Spirit, fijn dat het je rust geeft. Hoe gaat het verder met je?
LE, fijn ook dat je je weer zoveel beter voelt. Wat een verademing kan dat ineens zijn hè?
Mandy, sterkte! Ik vind 't niet echt wennen maar je leert er mee omgaan. En dat helpt ook.
Hier is de alom gevreesde 14-maandensprong begonnen.... Ben benieuwd wat ze allemaal weer voor nieuws gaat doen!
Bertje en Henkquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:05 schreef L-E het volgende:
Dat klinkt alsof je op de goede weg bent Spirit
Doen jullie ook sok-spelletjes met je dreumes? Ik doe in iedere hand een sok, dan ga ik achter de bank zitten, en dan spelen ze een verhaaltje. Soort van cheapass poppenkast dus
Ze heten Ok & Sok overigens
Ooh!! Nieuwsgierig!!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Kyara het volgende:
Ela is 2 weken geleden bij ons geweestInderdaad prachtig! En ik maak zelf ook best veel foto's. Maar ik vond het wel leuk om ook zoiets mee te maken. Geen idee of er leuke tussen zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |