Dit dus. Hij komt met van die voor de hand liggende opmerkingen en one-liners.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? In deze serie heeft hij nog bijzonder weinig van zijn intelligentie laten zien in elk geval.
Dikkere vrouwen en dan Nadia als voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef djkoelkast het volgende:
Het is al lang bekend dat de meeste FOK!kers voorkeur hebben voor wat dikkere vrouwen, ik niet, zo simpel is het.
Was inderdaad grappig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Ik vind het wel kansloos dat er een hemel eiland is.., sowieso dat je moet switchen van eiland. Zoals ene paar jaar geleden was prima, ieder z'n eigen eiland en bouwt z'n eigen dingen op en dan na de samensmelting heb je een soort winnaars eiland.
Vooral zo'n ferry die constant een stijfje krijgt van dat hemel eiland![]()
Zag hem ook ongemakkelijk kijken toen die leo omhoog meost houden in die boomte grappig was dat
Haha nicequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad grappig.
[ afbeelding ]
Wel beter dan het huidige seizoen van ERquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat kookprogramma altijd zo stom. Vreselijk programma.
Zelfs een aflevering van RTL Boulevard is beter, maar ik blijf kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel beter dan het huidige seizoen van ER
Dit is het beste seizoen wat ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef TywinLannister het volgende:
Ik vind het tot nu toe best matig vergeleken met het vorige seizoen
het enige zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is het beste seizoen wat ik ooit gezien heb
In het 1e blok mis je toch nog helemaal niksquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:47 schreef AF_ het volgende:
Nou we gaan het nog maar eens proberen, 20 minuten telaat. Zap tijdens de reclame in. Voorspelt al weinig goeds
Vorige seizoenen zou ik nooit telaat inzappen, maar nu
De rest van de blokken ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In het 1e blok mis je toch nog helemaal niks
Ik geef het nog een kans tot de samensmeltingquote:
Heb ik even gemistquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
mooi dat eerste shot zo in nadja dr kruis
Dit weekend bij de boodschappen DIRECT kopen! #zininquote:
zag er niet echt smakelijk uit hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb ik even gemist![]()
Ik vind nadia wel grappig
De finale van vorig jaar was hiervan het tragische dieptepunt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Het is een saaie aflevering, er wordt alleen maar gepraat door de luie mensen dat de actieveren eruit moeten.
Tja, dat krijg je als je als regie het de deelnemers makkelijk maakt, dan gaan ze luieren en zijn sterke deelnemers als Sabrina niet nodig. Jammer.
Eensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Anoek vind ik wel een leuke vrouwmooi lichaam
Nederlands is je goedste vak zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef jatochneetoch het volgende:
Haha fantastisch hoe alle wijfen hier haten op Nadia, omdat ze een lekkerewijf is
dat is idd de reden jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef jatochneetoch het volgende:
Haha fantastisch hoe alle wijfen hier haten op Nadia, omdat ze een lekkerewijf is
Een arrogante kop?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef AF_ het volgende:
Nadia heeft iets, maar nog niet erachter wat
Nee dat nietquote:
een verrote spelinstellingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:26 schreef AF_ het volgende:
Nadia heeft iets, maar nog niet erachter wat
Vorig jaar #TEAMKONTGERALDINE vs #TEAMTIETENZIMRAquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar mag er wel weer een echte babe mee doen,
Het liefst twee voor als ze zo dom zijn die eerst te elimineren.
Afvalster gaat naar het Duivelse SM-eiland.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar mag er wel weer een echte babe mee doen,
Het liefst twee voor als ze zo dom zijn die eerst te elimineren.
Misschien wel een beetje ja. Maar would hitquote:
Als jouw lat laag ligt kan datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje ja. Maar would hit
Goedkope gong.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef tralalala het volgende:
Sla er anders even een deuk in joh.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw lat laag ligt kan dat
En zij instemt, uiteraard
Ojaquote:
Remy heeft ebola.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die schoudertyfus nog steeds het gevolg van dat knikkeren met die steen?
Ik denk dat de groep denkt Remy's domme kracht nog nodig te hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:34 schreef luxerobots het volgende:
Nu is de vraag, wie is populairder in de groep Remy of Loek.
Ik denk niet dat Freddy fan is van Remy om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Remy heeft de rappers en Manuel gladbak aan zijn kant.
Remy voelt zich een beetje alleen op de wereld... Hoop dat 'ie er snel uit vliegt, maar vrees dat dat nog wel even gaat duren.quote:
Nee, ik vind het kinderachtig. Trouwens, dit was tijdens de wedstrijd. Dan mag je wel ff vlammen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Remy heeft gewoon gelijk betreft dat coachen.
Loek was ook niet echt volwassen, dus ik vind Remy wel terecht qua reactie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef 44rdbei het volgende:
Remy's ego kon het gewoon niet hebben dat hij werd gecorrigeerd door loek.
Laten we het erop houden dat ze allebei er niet erg sterk uitkwamenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Loek was ook niet echt volwassen, dus ik vind Remy wel terecht qua reactie.
Ik heb Remy niet tegen een persoon zo uit zien vallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Mooi ook dat een figuur dat de hele tijd zinloos loopt te schreeuwen boos wordt als een ander terecht tegen hem schreeuwt. Die gast heeft echt 0,0 sociale eigenschappen.
ron brandsteder ja?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Wel grappig, van alle leden in dit team, had ik alleen Ron Brandsteder als BN'er herkend.
Ik had Ferry wel herkend. Rick door elkaar gehaald.quote:
Ze hebben geen tandenborstel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit iets tussen dr tanden...
pas op want anders ben je jaloers omdat ze een lekkerewijf isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:57 schreef bombmannl het volgende:
Dat wijf komt veel te veel in beeld
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pas op want anders ben je jaloers omdat ze een lekkerewijf is
Tuurlijk moet je vlammen maar hoe loek tekeer ging werkt eerder averechts in een team, is mijn ervaring iig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het kinderachtig. Trouwens, dit was tijdens de wedstrijd. Dan mag je wel ff vlammen.
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks die blik van Leo als Nadia aankomt in de hel.
Heb je niet 'volgende week stukje' gezien?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:01 schreef Breekfast het volgende:
Mja voor de volgende aflevering is het ook wel duidelijk wie er als volgende uitgaat: Sabrina of Loek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ze is geen lekker wijf of uberhaupt mooi. Ze is wel grappig vind ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pas op want anders ben je jaloers omdat ze een lekkerewijf is
Soms wel inderdaad, het begint steeds meer op big brother te lijken. anderzijds lijkt het vaak zo dat vroeger alles beter was maar valt dat in de praktijk wel mee. Al was dat seizoen met die kettingen wel hardcore.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef FireFoz het volgende:
Ergeren jullie je niet verschrikkelijk aan de manier waarop het gemonteerd is? Echt te erg voor woorden. Zelfs de eiland raad id zo gemonteerd dat het totaal niet spannend is en ze het eigenlijk niet eens hoeven voor te lezen want je weet het al als je kunt rekenen. Ik erger me ook echt kapot aan een monotone en saaie manier van presenteren van de grootste nep Robinson aller tijden Dennisik vind het door de slechte montage en presentatie nog geen schim van hoe het vroeger was.
Of ik ben te veel survivor usa gekeken, waar rosbibson sowieso bij verbleekt
quote:
Deel die eens, en zet het in de OPquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:08 schreef S15 het volgende:
Ik ben trouwens de oude ER's aan het terug kijken, heb nu seizoen 1 (2000) en 2 (2001) gekeken. Man, wat was dat tof
Nog bedankt voor de link van youtube die ik van iemand hier kreeg
Ik verlang naar de tijd dat ze Ninja speeldenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat ze zich druk maakten over ' robinsonwaardig'
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd dat ze Ninja speelden
Vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:07 schreef FireFoz het volgende:
Ergeren jullie je niet verschrikkelijk aan de manier waarop het gemonteerd is? Echt te erg voor woorden. Zelfs de eiland raad is zo gemonteerd, dat het totaal niet spannend is en ze het eigenlijk niet eens hoeven voor te lezen want je weet het al als je kunt rekenen. Ik erger me ook echt kapot aan een monotone en saaie manier van presenteren van de grootste nep Robinson aller tijden Dennisik vind het door de slechte montage en presentatie nog geen schim van hoe het vroeger was.
Of ik heb te veel survivor usa gekeken, waar rosbibson sowieso bij verbleekt
http://www.youtube.com/pl(...)fsqr5PqOOeHmSfa3jq1zquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deel die eens, en zet het in de OP
jammer dat er gelijk een spoiler staat wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:45 schreef S15 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/pl(...)fsqr5PqOOeHmSfa3jq1z
Nu je het zegt inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
jammer dat er gelijk een spoiler staat wie er gewonnen heeft.
Tja, ze monteren het natuurlijk zo dat het lijkt alsof het nek aan nek gaat om de spanning te verhogen. Gebeurt niet alleen bij ERquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad![]()
Gisteren trouwens tijdens die bommenwerpproef, nadat Anoek het laatste (derde) doelwit geraakt had zag je haar terugvliegen. Kort daarna zie je Sabrina weer naar boven gaan en haar tweede doel raken maar in datzelfde shot hing Anoek daar nog. Dat kon dus niet, fout van de montage
Volgens mij was er wel het plan om Nadia weg te stemmen. En Nadia moet toch wat, anders was ze sowieso kansloos doordat ze als nieuweling in dat kamp komt. Ik snap heel goed dat je blij bent dat een opeens uitzichtloze situatie weer wat hoop krijgt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Uberhaupt die montage bij tv-programma's tegenwoordig, vooral bij RTL hebben ze er een handje van om alles al weg te geven, of het nu talentenjachten of dit soort programma's zijn
Ik vind Lobke zo erg nog niet, Nadia daarentegen liet vorige week terloops in team geel vallen dat Leo een complot wilde smeden om haar weg te stemmen, wat niet zo was. Dan vervolgens 5 keer zeggen hoe blij ze is in dit team, het glazuur sprong nog net niet uit d'r bikini. En ze liep nog net niet de polonaise met vuurwerk en slingers toen Sabrina ineens onder vuur kwam te liggen. En waarom kwam ze onder vuur te liggen, omdat mevrouw Nadia zo hyperactief de vrolijke kut uit liep te hangen. Het is echt een stoker...
Zuur niet, maar ze kwam nu was nu wel heel erg overdreven aan het benadrukken hoe geweldig ze iedereen vond en was echt aan het overacten... Leo ging gewoon direct aan de gang met hout en eten zoeken, zij gooide het meer op sociale manipulatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef opreis het volgende:
Volgens mij was er wel het plan om Nadia weg te stemmen. En Nadia moet toch wat, anders was ze sowieso kansloos doordat ze als nieuweling in dat kamp komt. Ik snap heel goed dat je blij bent dat een opeens uitzichtloze situatie weer wat hoop krijgt.
Dus Nadia had niet vrolijk moeten doen met haar kampgenoten? Moet ze dan zuur gaan rondlopen daar zodat 'Sabrina niet onder vuur komt te liggen'
En welke tactiek heeft meer opgeleverd?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zuur niet, maar ze kwam nu was nu wel heel erg overdreven aan het benadrukken hoe geweldig ze iedereen vond en was echt aan het overacten... Leo ging gewoon direct aan de gang met hout en eten zoeken, zij gooide het meer op sociale manipulatie.
Tja, je moet toch iets proberen he. Sowieso heb ik weinig met team geel. Hoewel ik Rick wel oke vind.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zuur niet, maar ze kwam nu was nu wel heel erg overdreven aan het benadrukken hoe geweldig ze iedereen vond en was echt aan het overacten... Leo ging gewoon direct aan de gang met hout en eten zoeken, zij gooide het meer op sociale manipulatie.
Fok! was slecht bereikbaar gisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:04 schreef Tim86 het volgende:
wtf, er gingen toch altijd meerdere topics doorheen per uitzending? Nu amper een paar pagina's
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 schreef 44rdbei het volgende:
Survivor USA heb ik nog nooit gezien maar als er iets nep is is het wel Amerikaanse tv. Misschien is dit programma een uitzondering maar ik betwijfel het.
Dat maakt het programma toch alleen maar leukerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Uberhaupt die montage bij tv-programma's tegenwoordig, vooral bij RTL hebben ze er een handje van om alles al weg te geven, of het nu talentenjachten of dit soort programma's zijn
Ik vind Lobke zo erg nog niet, Nadia daarentegen liet vorige week terloops in team geel vallen dat Leo een complot wilde smeden om haar weg te stemmen, wat niet zo was. Dan vervolgens 5 keer zeggen hoe blij ze is in dit team, het glazuur sprong nog net niet uit d'r bikini. En ze liep nog net niet de polonaise met vuurwerk en slingers toen Sabrina ineens onder vuur kwam te liggen. En waarom kwam ze onder vuur te liggen, omdat mevrouw Nadia zo hyperactief de vrolijke kut uit liep te hangen. Het is echt een stoker...
Eens, maar ik zag die Nadia zo al in de finale komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat maakt het programma toch alleen maar leuker. Nadia (stoker), Remy (domme kracht) moet je er juist bij hebben.
Allemaal Krystl's dat zou pas een ramp zijn voor het programma.
Ik vind ook dat er wel wat mag veranderen aan dat voorspelbare stemgedrag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:33 schreef danos het volgende:
Het samenvoegen van drie naar twee teams moeten ze trouwens echt eens wat voor verzinnen, ook al zit een team een uur langer bij elkaar, ze trappen altijd de nieuwkomers eruit.
Verder misschien eens iets met een puntenklassement waar je punten kan verdienen in proeven die meetellen in de eilandraad. Of iets met positieve en negatieve stemmen uitbrengen die je weer als extra stemmen kan gebruiken. Dan wordt de dynamiek misschien wat leuker ipv de simpele eilandraden van nu.
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:33 schreef danos het volgende:
Het samenvoegen van drie naar twee teams moeten ze trouwens echt eens wat voor verzinnen, ook al zit een team een uur langer bij elkaar, ze trappen altijd de nieuwkomers eruit.
Verder misschien eens iets met een puntenklassement waar je punten kan verdienen in proeven die meetellen in de eilandraad. Of iets met positieve en negatieve stemmen uitbrengen die je weer als extra stemmen kan gebruiken. Dan wordt de dynamiek misschien wat leuker ipv de simpele eilandraden van nu.
Niet te zuinig ja. Ik vind haar ook wel echt leuk overkomen bij DWDD altijd. Prima als tafeldame en als eyecandy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 08:02 schreef JedimindhaX het volgende:
Kmoet btw zeggen, Evi zat vd week bij DWDD en als ze niet zwanger is, boh, dan is t wel een moeilijk lekker wijf zeg. Echt dagenlang zou ik me erop uitleven. Hatseflats en nog een keer. Kablammo. Puddingbiks dit dat alles.
Of ze maken het leven op het eiland zwaarder zodat mensen met de minste 'robinson kwaliteiten' (eten zoeken, vuur maken, hutbouwen) weg gestemd worden omdat overleven anders een stuk moeilijker wordt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:33 schreef danos het volgende:
Zeker! Ze lacht ook zo leukquote:Niet te zuinig ja. Ik vind haar ook wel echt leuk overkomen bij DWDD altijd. Prima als tafeldame en als eyecandy.
En dan zitten we nu met Nicolette
Mjah dan moeten er ook weer gewone stervelingen meedoen want BN'ers (ook D categorie) is daarvoor niet porren. Die moeten om hun imago denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Of ze maken het leven op het eiland zwaarder zodat mensen met de minste 'robinson kwaliteiten' (eten zoeken, vuur maken, hutbouwen) weg gestemd worden omdat overleven anders een stuk moeilijker wordt.
Zure jankert was het. Deze bazen zouden hem als tandenstoker gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef 44rdbei het volgende:
Wie herinnerd zich Ignace nog
[ afbeelding ]
die zag er tenminste nog uit als een robinson
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef 44rdbei het volgende:
Wie herinnerd zich Ignace nog
[ afbeelding ]
die zag er tenminste nog uit als een robinson
Ja dat viel mij ook op. Shot gezien van de gong, zat een deuk in. Later zegt Nicolette: "Je hebt zo hard op de gong geslagen dat er nu een deuk in zit."quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef vronie het volgende:
het viel mij op ,dat tijdens de uitleg van het bommengooierspel ,de gong een grote deuk had .
terwijl toen het winnende team op de gong sloeg ,deze helemaal gaaf was .
dus de uitgezonden uitleg van het spel ,vond plaats na het spel .
continuiteitsfoutje .
Heb je de krant al gebeld? Dit is wel schokkend wereldnieuws, een deuk in een gong en dat dan uitgezonden voor er op die gong geslagen is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef vronie het volgende:
het viel mij op ,dat tijdens de uitleg van het bommengooierspel ,de gong een grote deuk had .
terwijl toen het winnende team op de gong sloeg ,deze helemaal gaaf was .
dus de uitgezonden uitleg van het spel ,vond plaats na het spel .
continuiteitsfoutje .
Waarom kijk je dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind al die luxe uitspattingen in dit programma al jaren een doorn in het oog. Fatima Moreiro de Melo kwam een paar jaar geleden bijna dikker terug dan toen ze wegging omdat ze alleen maar op dat luxe eiland heeft gezeten
Tsjah, dat is nu eenmaal de 'nieuwe' opzet. BN'ers durven ze niet uit te hongeren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:42 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil weer een bananendrama. Ze hebben tegenwoordig alleen de laatste dagen honger omdat ze niet goed hebben gerantsoeneerd.
Omdat ik het in de basis een geweldig concept vind. Maar dat wil niet zeggen dat ik alles goed vind.quote:
Die zitten in het hotel op de andere kant van het eiland...quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt er niks gebouwd op aarde? Slapen ze gewoon op de grond? Regent het nooit?
Die zijn gewoon heel down to earth.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt er niks gebouwd op aarde? Slapen ze gewoon op de grond? Regent het nooit?
Toen team blauw uit de hel op aarde kwam waren ze daar ook verbaasd over.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar het is dus blijkbaar niet verbazingwekkend dat er niks gebouwd wordt? Voor zover ik weet is het normaal dat er wat gebouwd wordt, maar als jullie er liever schijtlollig op regeren, soit.
Ik zou er niet willen regeren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar het is dus blijkbaar niet verbazingwekkend dat er niks gebouwd wordt? Voor zover ik weet is het normaal dat er wat gebouwd wordt, maar als jullie er liever schijtlollig op regeren, soit.
Ik vind hem wel bijzonder en raar, maar wel aardig en best een goede speler volgens mij! Ik was vergeten dat het er vanavond weer op isquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Evi_90 het volgende:
Toch vind ik Freddy ook wel een leuke deelnemer. Hoe hij met die zee-egel bezig was!
ik hoop op ruziequote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef S15 het volgende:
[..]
Zin in
Ik ben vooral benieuwd naar Leo en Nadia in de hel
Elke dag hadden ze een proef waarbij ze naar een ander kamp kunnen. De eerste dag het duel tussen hemel en aarde en de tweede dag tussen aarde en hel. Dan is het toch logisch dat je niets bouwt, je kan de energie beter gebruiken voor de proeven.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens RTL boulevard (quote:
Ik heb dat item gezien maar ik zag geen ruzie, alleen hetzelfde als je in het voorstukje zagquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:35 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Volgens RTL boulevard () gisteren zou er ruzie komen. Heb betreffend item niet gezien maar werd aangekondigd.
Alle afvallers komen daar naartoe en dan uiteindelijk gaat er 1 terug ik denk dmv een proef ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Hoe werkt het dit jaar in de hel? Moeten elke afvaller tegen de persoon in de hel strijden of werkt het anders?
Met Leo of Nadia? Met Nadia is het geen probleem lijkt mequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:47 schreef D. het volgende:
Stel je voor dat je er echt mee op een onbewoond eiland moest zitten
Ik zou me kapot ergeren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Leo of Nadia? Met Nadia is het geen probleem lijkt me
Ik leefde me even in in Leoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Leo of Nadia? Met Nadia is het geen probleem lijkt me
Leo zat er al, en toen kreeg ie met de komst van Nadia nog zwaarderquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
Leo valt me echt tegen. Nadia wil er nog wel het beste van maken maar Leo is gewoon een klein kind.
Loek is ook steeds vervelender, superieur gedoe.
Tja, andere interesses en bezigheden. Dan lijkt het misschien snel elitair maar is niet zo bedoeld denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
Die counter van Freddy ' maar jij bent stiekem het stoerst'
sws freddyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
Die counter van Freddy ' maar jij bent stiekem het stoerst'
Ik denk dat ik daar best goed in zou zijn eigenlijk. Ik ben heus niet zo vervelend als je denktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Wij tweeën op een onbewoond eiland zou ook niet werken
Nadia wilde ook niet met Leo, maar haar instelling is wel een stuk beter.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Leo zat er al, en toen kreeg ie met de komst van Nadia nog zwaarder
Hij kan ook het probleem wat meer bij zichzelf zoeken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, andere interesses en bezigheden. Dan lijkt het misschien snel elitair maar is niet zo bedoeld denk ik.
Misschien probeert Leo haar weg te pestenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nadia wilde ook niet met Leo, maar haar instelling is wel een stuk beter.
Dat over Leo ben ik met je eens. Het kan wel zo zijn dat hij liever op zichzelf is (zo ben ik ook), maar je ziet duidelijk aan Nadia dat ze er het beste van probeert te maken. Leo stopt er helemaal geen moeite in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
Leo valt me echt tegen. Nadia wil er nog wel het beste van maken maar Leo is gewoon een klein kind.
Ditquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef Keyos het volgende:
Kan niet wachten tot dat kamp PvdA eens op elkaar moet stemmen, het wordt eens tijd dat de religie van Lobke uit elkaar knalt.
Dan is sabrina de lulquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat over Leo ben ik met je eens. Het kan wel zo zijn dat hij liever op zichzelf is (zo ben ik ook), maar je ziet duidelijk aan Nadia dat ze er het beste van probeert te maken. Leo stopt er helemaal geen moeite in.
Loek kan ik ook wel begrijpen, in die groep (bij de mannen) zit er niemand waar je een gesprek op niveau mee kan hebben wat het lamballen ontstijgt. Ik zou liever met Loek op het eiland zitten dan met die andere mannen.
Kan niet wachten tot dat kamp PvdA eens op elkaar moet stemmen, het wordt eens tijd dat de religie van Lobke uit elkaar knalt.
Klopt, maar ik doel met name op de tijd na Sabrina. Hoe gaan ze dat in godsnaam oplossen, dat wordt waarschijnlijk 1 groot roddelfeest met paniek, kan voor heerlijke televisie zorgen.quote:
Ik denk dat Loek en Leo elkaar wel een beetje kunnen vinden. Nadia is volgens mij ook minder dom dan ze lijkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
Straks wordt Loek eruit gestemd. Hij blij, eindelijk van dat domme gekakel af.. en dan komt ie bij Nadia in de hel
Zoals Nadia al zei "We hebben eten genoeg" "We kunnen pannenkoekjes maken"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef zoem het volgende:
Het wordt tijd dat ze eens wat meer gaan afzien. Die luxe ook allemaal
En terecht, zou ik echt leuk vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef BillDauterive het volgende:
Straks wordt Loek eruit gestemd. Hij blij, eindelijk van dat domme gekakel af.. en dan komt ie bij Nadia in de hel
Ze kunnen het beter omdopen naar Expeditie Politica en ze een paar weken opsluiten in een hotelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zoals Nadia al zei "We hebben eten genoeg" "We kunnen pannenkoekjes maken"
Ik vind het echt![]()
allemaal
Wel Einaudi _0_quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
Cliché muziekje eronder en janken maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |